DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 102 103 104 105 106 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Dragos09
post 9 May 2010, 14:28
Post #3091


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




Am rezolvat problema cu acceleratul,era de la pompa de benzina,am cumparat alta am montat-o si acum merge,era vai de capul ei era infundatasi nu mai avea putere sa mai traga.acum nu mai am treaba.Oricum va multumesc de sfaturi.Acum uitandu-ma pe la motor asa mai atent am mai vazut ca e crapata cureaua aia care vine de la motor si pune in miscare elicia si alternatorul nu stiu exact cum ii spune.dar nu-i o problema ca maine o schimb si pe aia si am sa vad .Sper sa nu mai am probleme. smile.gif


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 9 May 2010, 15:16
Post #3092


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




Inseamna ca eu nu am cutie de fuga? cu a mea ma duc pe loc drept la 140 daca o forjez, la 120 km/h am 3000 rtpm iar la 4000 am 150km/h


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 9 May 2010, 15:39
Post #3093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Pt cine este interesat am o pereche de ornamente nichelate de aerisiri DACIA 1310 model destul de rar

Attached thumbnail(s)
aerisiri.JPG ( Size: 92.61k ) Number of downloads: 744


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 9 May 2010, 17:55
Post #3094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




salutare. eu am dacie carburatie, dar scriu pt un prieten care are urmatoarea problema. A scos bateria de pe masina pt a o pune pe masina fratelui sau. acuma toate bune si frumoase. Dupa ce a pus-o la loc, zice el ca atunci cand porneste, motorul se tureaza singur si revine la normal, ca si cand i-ar da sprituri, dar el nu atinge acceleratia. se duce la 1500rpm si revine la 1000 sa zic sau 800 de 2 3 ori apoi se stabilizeaza la o turatie constanta. Si cica ii mai face si frana de motor in mers, la turatie constanta, ca si cand ar lua picorul de pe acceleratie, dar el tine constant, apoi iar merge!
Ce poate sa fie. Multumesc!


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 9 May 2010, 17:59
Post #3095


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




asa fac astea pe injectie dupa ce le schimbi bateria..isi revine in 2-3 zile..mai rau e sa nu scoti bateria cand e pornita

9 May 2010, 18:05:
QUOTE(4NDR31 @ 9 May 2010, 13:45)
Nu ai de ce sa mergi cu masina asa turata, eu cu a mea mai mult de 3000 nu o turez decat in depasiri si cand merg cu 120km/h, iar cu a5-a nu prea vad eu cum mergi turata cu ea la 4000, ar insemna sa mergi cu 150 wink.gif, plus gandeste-te ca de la 2500 ture se deschide o clapeta in injector si papa mai multa benzina, cand mergi turata la 4000 deja sare consumul peste 10%

eu cu masina mea fac mai mult drum intins, am avut zile cand am facut peste 500 km cu ea, sant foarte multumit
*




o sa pun o poza sa-ti arat ca in a5-a trec de 4000 sau o filmare eventual si la 4000 n-am 150...am in jur de 135...ma rog...o avea si acul vreo eroare pentru ca imi joaca putin...

This post has been edited by bodytzu: 9 May 2010, 18:05


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 May 2010, 00:16
Post #3096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




bodytzu - nu stiu ce sa zic, la mine s-a resetat de multe ori calculatorul dar n-a facut asa

4NDR31 - nu cred ca injectorul are clapeta, cauta pe net si vei gasi principiul de functionare

This post has been edited by danciusergiu84: 10 May 2010, 00:16


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 May 2010, 13:54
Post #3097


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, acum am venit de la un drum mai mare cu masina mea si nu mai vrea sa plece pe benzina , pe gaz pleaca, eu banui ca este pompa de benzina pentru ca nu o mai aud cand pun contactul, am masurat sigurantele si am schimbat si releele intre ele nimic, am scos furtunul de la tur afara nu arunca de loc benzina, in schimb dupa ce am dat cu spreay de contacti , am lasat sa se usuce si dupa vreo 30 min a plecat pe benzina a mers cam 1 min dupa care sa oprit iar, intrebarea mea este pompele de benzina merg curatate sau ceva de genul asta? si cam ce pret sa iaba una aveti idee ? ca alaltaieri ma lasat motorasul pas cu pas si ma costat 250 ron , sper sa nu coste la acelasi nivel ca nu mai am atatia bani, Multumesc anticipat!.

P.S Acum am fost pana in oras si a plecat , a mers vreo 3 km am oprit o dupa care am plecat a mai mers iar 300 m si sa oprit, dupa jumatate de ora am plecat iara si a mers, acum numai stiu cat va mai merge , ideii , sugestii ceva? o pompa srl est 63 ron.

This post has been edited by CRICOCI: 10 May 2010, 15:40


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 10 May 2010, 22:12
Post #3098


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




danciusergiu84 - la mine asa se intampla de cate ori decontectez bornele...cand am cumparat masina nu avea baterie si am pornit-o cu alta baterie iar in timpul mersului am deconectat-o si am pus-o pe cea descarcata...si cam vreo saptamana mi-a stat relantiul la 1500 de ture...pe urma si-a revenit...de curand am cumparat o baterie noua...de data aceasta am schimbat-o cu motorul oprit,am pus bateria,am dat cheie , a intrat socul statea pe la vreo 1800 iar dupa ce se incalzea oscila intre 1100 si 1300,asta timp de vreo 2 zile... dupa si-a revenit...nu stiu ce sa zic...cineva mi-a zis ca asa fac astea pe injectie...pana intra calculatorul in parametri normali....


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 12 May 2010, 08:10
Post #3099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Ptr. CRICOCI : Anul trecut am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o ducindu-ma la firma care mi-a montat instalatia de gaz; mi-a schimbat doar butonul de transfer gaz-benzina care il am montat sub volan; butonul cu pricina nu stiu exact cum ii spune, dar e bagat intr-o cutiuta mica. Practic nu se mai efectua trecerea de la gaz la benzina. Daca resetam UC mergea pe benzina, apoi pe gaz dar inapoi .......mumu.


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 12 May 2010, 13:41
Post #3100


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(UNITED @ 12 May 2010, 08:10)
Ptr. CRICOCI : Anul trecut am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o ducindu-ma la firma care mi-a montat instalatia de gaz; mi-a schimbat doar butonul de transfer gaz-benzina care il am montat sub volan; butonul cu pricina nu stiu exact cum ii spune, dar e bagat intr-o cutiuta mica. Practic nu se mai efectua trecerea de la gaz la benzina. Daca resetam UC mergea pe benzina, apoi pe gaz dar inapoi .......mumu.
*


Multumesc de raspuns, dar problema a fost de la pompa benzina, am schimbat o am luat un srl la 65 lei, intre a 4a si a 5a nui da debitu de ajuns si trebuie mai mult turata, in schimb e ok, dar daca aveti vreodata probleme luati va de la bosch daca aveti bani ca se cunoaste, In schimb nu am rezolvat problema cu relantiu, de curand am schimbat si motorasul pas cu pas, ca celalat sa stricat, si acelasi lucru,daca reglezi culbutorii acum imi sta la 800 rpm uri dar dupa nici o suta de km scade la 700 cand e motorul cald, si scazind relantiu nu mi mai baga nici alternatorul cum trebuie.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 12 May 2010, 16:58
Post #3101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




am si eu o problema cu relanti-ul....pana acu o luna cand o porneam urca acul pe la 1200 ture dupa care pe masura ce se incalzea motorul cobora pe la 900-950. acum nu mai face asa...ramane acul cand o pornesc la un 700 de ture si tremura masina (nu prea tare) si urca dupa aceea la 1000 ..
mentionez ca am umblat la cablu de acceleratie akolo unde are o clema mica de fier si am mutat-o o pozitie fiindca relantiul la un moment dat cazuse sub 600 de ture si tremura tot .....plus ca daca stai afara auzi ca motorul oscileaza in turatii ....foarte putin da na iti dai seama.....aveti idee ce e? e ceva de la calculator sau relanti?
aaa plus ca atunci cand opresc motorul aud un fasait in fata la pompa de servofrana(cred ca aia e) da ala il am dinainte de problema cu relantiul:)

This post has been edited by Weirdoo: 12 May 2010, 16:59


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yrinel
post 12 May 2010, 17:57
Post #3102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 March 10




cine stie de ce imi merge in trei bujii...la bujia unu nu da scanteie deloc(dacie pe injuectie 2001)


--------------------
dacia 1310 2001 - vs-21-yri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 May 2010, 19:49
Post #3103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pt WEIRDOO:la tine e mai mult ca sigur din motorasul de relanti problema dar ar fi bine sa vezi si in ce stare este oala de la servo frana daca zici ca se aude un fasait la oprire, sa nu fie fisurat acel T-eu ce intra in oala servo sau chiar servo defecta.rezolva prima data treaba cu acel fasait ca e cea mai ieftina treaba la tine pt moment si vezi pe urma tot asa face?

<span class='edit'>12 May 2010, 20:52:</span>
yronel:bujia 1 este cea da langa volant deci eu cre ca ai problema ori la acea fisa sau la bujie caci din bobina nu poate fi caci la injectie bobina este impartita in 2 adica 2 bobine mai mici in ea ,fiecare pt 2 bujii,incearca si schimba fisa cu una dintre celelalte sau bujia si vezi tot asa face?sau la iesirea acelei fise din bobina sa nu fie oxidata

This post has been edited by ghitza: 12 May 2010, 19:53


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peredur
post 12 May 2010, 23:57
Post #3104


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 21 April 10




eu am cutie in 4 trepte si la 90 am 3000 de ture tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 ) - Sb 04 SCU
telefon : 0741381720
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yrinel
post 13 May 2010, 06:31
Post #3105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 March 10




am schimbat si fisa si bijia si nimic...tot nu da scanteie la pistonul 1


--------------------
dacia 1310 2001 - vs-21-yri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 13 May 2010, 12:47
Post #3106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




@ ghitza
acum chestia cu fasaitul la servofrana o am de aproape 2 ani. si franele sunt bune nu am avut nici o problema cu ele....dar chestia cu relantiul e recenta...deci se exclude servofrana (zic eu)....relanti-ul l-am fixat la o mie de ture....afecteaza cu ceva mersul motorului daca e stricat motorasul de relanti?

ce stiti e vreo diferenta intre motorul de berlina din '99 si un break din 2003? am condus un break din 2003 si am observat ca trage mult mai bine(au acelasi numar de km) si e mai putin turat motorul decat la berlina(eu am berlina)...eu ma gandeam daca e dif de motor sau am eu ceva infundat gen filtru de benzina sau pompa de benzina stricata sau ce mai stii ce?

This post has been edited by Weirdoo: 13 May 2010, 12:49


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 May 2010, 15:12
Post #3107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poti sa ai frane bune dar fasaitul aela in seamna aer fals care la randul lui afecteaza mersul motorului.cum ai fixat tu relantiul la 1000?din surubelul cu cap de imbus de la corpul clapeta?si DA afecteaza daca este dus motorasul d relanti caci da in nas sau nu mai poti pleca de pe loc caci moare motorul dar el primeste informatie de la senzorul de temperatura cel din chiulasa ,verifical si pe el mai intai sa nu fie de la el.Cand pui contactul iti trage putin pedala de sub picior?.
In legatura cu motorul intre cele 2 nu exista e acelasi m otor de dacie daor daca una din ele este pe clasic si nu pe injectie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 May 2010, 17:27
Post #3108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




yrinel - au mai fost cazuri ca al tau si e de vina bobina de inductie ca are crapata carcasa si da scanteia la masa, verificare - se vede noaptea scanteia, sau se da jos bobina si se tine la distanta de metal cu ajutorul unui izolator electric si se observa functionarea motorului sau se inlocuieste temporar cu una buna si se urmarete functionarea motorului

Weirdoo - fasaitul inseamna aer fals ceea ce duce la o functionare instabila a motorului sub 2000 rpm (de verificat prima data), verificarea se face prin obturarea niplului de la furtunul ce duce la servo de pe galeria de admisie si se observa functionarea motorului,
motorasul de relanti se ocupa cu reglarea relantiului pentru a fi constant (la rece mai ridicat peste 1000 rpm si la cald sub 1000 rpm in functie de temperatura - responsabila sonda de temperatura care e legata la calculator)

This post has been edited by danciusergiu84: 13 May 2010, 17:27


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 14 May 2010, 09:23
Post #3109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




@ghitza
eu am pe cablul de acceleratie spre capat o clema mica de fier care are mai multe pozitii. am mutat-o o pozitie si mi-a crescut relanti-ul de la 500 la un 700 cand pornesc masina si dupa aceea la 1000 cand se incalzeste motorul....eu banuiesc ca e ceva dereglat din moment ce sta la 1000 de ture...acum nu am bani da ma duc sa o verific la un moment dat smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 14 May 2010, 09:47
Post #3110


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




legat de raportul turatie-viteza, la mine e mai ciudat....adica nu am vazut nici o masina care sa aiba cutie de viteza ca a mea:
in viteza a V-a
3000-90 km/h
4000-120 km/h
5000-140 km/h
e ciudat ptr ca fac drumuri lungi, si nu pot sa merg cu 80 la ora...daca mai are cineva masina din 2000 (prima jumatate a anului), cum se comporta?
p.s. vitezometru verificat cu gps

This post has been edited by alin12: 14 May 2010, 10:18


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 14 May 2010, 10:13
Post #3111


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Masina e din 2003.
In treapta a V-a:
90km/h- 2900rpm
120km/h-3700rpm
150km/h-4700rpm


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yrinel
post 14 May 2010, 13:53
Post #3112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 March 10




am rezololvat problema...am dat 300 de lei pe o bobina noua si acuma merge f bine:D


--------------------
dacia 1310 2001 - vs-21-yri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 May 2010, 11:34
Post #3113


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Weirdoo: de curiozitate pun si eu 2 intrebari, 1. cate de intins sta cablu ala la tine de la acceleratie?,ca la mine indiferent cum il pun tot acelasi relantiu am,
2. ai dacia Li din '99? ca eu sincer credeam ca 2000 e primul model.

This post has been edited by CRICOCI: 16 May 2010, 11:35


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 16 May 2010, 11:58
Post #3114


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




pimul model de li a fost produs in aprilie 2000 din cate stiu eu, iar daca el zice ca are relantiul 700 cand porneste si apoi creste cand se incalzeste motorul => carburatie.
nu te sfatuiesc sa modifici relantiul, decat daca e neaparat necesar

This post has been edited by alin12: 16 May 2010, 11:59


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 May 2010, 12:06
Post #3115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




CRICOCI:ia mai muta tu clema aia de la cablu mai in fata cu 1 sau 2 canale sa vezi cum creste relantiu iar la el este clar carburatie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 May 2010, 17:37
Post #3116


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(ghitza @ 16 May 2010, 12:06)
CRICOCI:ia mai muta tu clema aia de la cablu mai in fata cu 1 sau 2 canale sa vezi cum creste relantiu iar la el este clar carburatie
*


Ok, am sa incerc si o sa mai vb multumesc!.


Am incercat, exact cum am mai spus am dat 3 inele mai incolo,se vedea cablu ca este destul de tensionat si nimic, adica sa ridicat relantiu pentru cateva secunde mai mult pe urma scade automat la 700-750, a da si cand cablu este mai tensionat si masina merge mai prost nush de ce, motorasul de relanti doar ce lam schimbat, si cu celalalt facea la fel.

This post has been edited by CRICOCI: 16 May 2010, 19:26


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Weirdoo
post 17 May 2010, 10:00
Post #3117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 January 09




e pe injectie:)... din talon va zic an de productie 1999 si inmatriculata in 05.2000 si cablul acela nu e foarte intins....daca mut clema aia imi creste relantiul cat vreau eu...acum am facut o improvizatie in purul stil romanesc cu o sarma:)) ca daca nu relantiul statea undeva la 1200 1300....nu inteleg fenomenul....la rece e jos relanti-ul la cald creste ...ma rog momentan mai merg asa cu ea ca nu am timp sa se uite cineva pe acolo da din ce v-am spus credeti ca e de vina motorasul de la relanti?


--------------------
Dacia 1310 Li 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 May 2010, 10:27
Post #3118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ori motorasul ori senzorul de temperatura din chiulasa caci motorasul acela de la el primeste informatie.punete si curata motorasul greseazal putin cu vaselina siliconica sii ai sa vezi ceva schimbare daca nici atunci imprumuta unul de la un amic si ii ceri si senzorul din chiulasa si mergi un pic cu ea asa de proba si atunci vezi care e de vina,Iar cu cablul acela sa nu fie nici incordat nici sa balagane acolo sa fie intre


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 18 May 2010, 08:53
Post #3119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




clema de la capatul cablului de acceleratie (de fapt capatul de la partea exterioara) ce se prinde de corpul clapeta regleaza pozitia pedalei de acceleratie


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rbi
post 24 May 2010, 19:36
Post #3120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 January 10




salutare poate sa ami spuna si mie cineva unde gasesc un catalizator secon hend


--------------------
dacia berlina 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 102 103 104 105 106 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 07:15
Forum Renault