DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 103 104 105 106 107 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 24 May 2010, 19:45
Post #3121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pe la schrot sau de pe alta maisna pe benzina gen golf3 sau altele


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 26 May 2010, 15:57
Post #3122


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Mai poti incerca la dezmembrari, poate ai noroc si gasesti o dacie pe injectie acolo si-i iei catalizatorul.
Bafta.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 26 May 2010, 16:06
Post #3123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




cauta pe forumul 4tuning si ai sa gasesti la sectiunea dacia destule piese, numai sa cauti bine


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian0111
post 27 May 2010, 16:00
Post #3124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 May 10




Salutare
Am si eu o Dacie din 2002, motor 1397cm, are GPL pe ea. Nu mai porneste pe benzina de nici o culoare. In momentul in care pun contactul si astept sa se stinga martorul de la injectie( care nu se mai stinge!) se aude cum lucreaza pompa de benzina, in acelasi timp injectorul scuipa benzina foarte multa, cred ca 20 de grame, o ineaca practic. Daca o pornesc pe gaz si trec pe benzina nu merge decat turata aproape blana, si scuipa fum negru pe esapament(benzina in exces). Nici motorasul de ralanti nu cred ca mai merge, ca nu mai tine ralanti-ul, trebuie sa asatept sa se incalzeasca putin motorul, altfel tinde sa se opreasca, o tin eu turata din pedala. Bobina injectorului este buna( are aprox. 7ohm, am verificat-o), releele si sigurantele pompei de benzina respectiv releul general sunt bune, verificate, nu stiu ce sa-i mai fac( inainte sa ma duc la tester cu ea). Nici pe gaz parca nu mai trage ca inainte, sau asa mi se pare.


--------------------
Dacia 1310 2002/LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 May 2010, 16:14
Post #3125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sonda lambda dusa si ai curatat senzorul de pe volanta?curatal si vezi pe urma si daca ai catalizator poate sa infundata,scoti sonda lambda afara din teava si pornesti si vezi tot asa face ,daca da e catalizatorul infundat

27 May 2010, 17:14:
sonda lambda dusa si ai curatat senzorul de pe volanta?curatal si vezi pe urma si daca ai catalizator poate sa infundata,scoti sonda lambda afara din teava si pornesti si vezi tot asa face ,daca da e catalizatorul infundat

This post has been edited by ghitza: 27 May 2010, 16:14


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 28 May 2010, 08:00
Post #3126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




faptul ca nu se stinge martorul din bord indica o conexiune defecta la mufe/cablaj sau chiar echipamentul respectiv defect, martorul nu sta aprins adica nu indica o eroare pentru motorasul de relanti sau sonda lambda (daca sunt deconectate/defecte), inclin sa cred ca e o problema de contact pe undeva la potentiometrul clapetei, injector, senzor de temperatura (cel al injectiei), nu poate fi de la senzorul de turatie daca merge cat de cat ok pe GPL (oricum nu strica sa arunci o privire la el sa-l cureti daca e cazul), se mai pune problema si de o resetare ECU pentru stergerea parametrilor memorati de la functionare pe GPL care returneaza valori de amestec sarac prin sonda lambda care se pot materializa prin amestec prea bogat la trecerea de pe gaz pe benzina


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 28 May 2010, 12:39
Post #3127


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




iata ca a aparut si la mine o problema la injectie...treaba e cam asa:
am avut probleme cu pompa de frana, s-a dus lichidul in servo......am rezolvat cu pompa, am scos lichidul din servo (dar a stat o perioada acolo), servo nu am schimbat
am obs ca servo pierde aer, deoarece motorul merge prost in relanti, iar daca scot furtunul de vacum din servo si astup cu degetul, motorul merge rotund
cand faceam aerisire (cu motorul pornit) deodata s-a aprins martorul de injectie. si de atunci nu se mai stinge cand pun contactul, ci abia dupa ce porneste motorul...pedala de frana se apasa greu....cred ca pana la urma o sa schimb si servo.....dar dc nu se stinge martorul?
sa fie din cauza ca trage aer fals?


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 May 2010, 14:13
Post #3128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian0111 @ 27 May 2010, 16:00)
Salutare
astept sa se stinga martorul de la injectie( care nu se mai stinge!) se aude cum lucreaza pompa de benzina, in acelasi timp injectorul scuipa benzina foarte multa, cred ca 20 de grame, o ineaca practic.
*



QUOTE(danciusergiu84 @ 28 May 2010, 08:00)
faptul ca nu se stinge martorul din bord indica o conexiune defecta la mufe/cablaj sau chiar echipamentul respectiv defect, martorul nu sta aprins adica nu indica o eroare pentru motorasul de relanti sau sonda lambda (daca sunt deconectate/defecte), inclin sa cred ca e o problema de contact pe undeva la potentiometrul clapetei, injector, senzor de temperatura (cel al injectiei),
*



danciusergiu84 este aproape de adevar. Pe langa ce a scris el, e bine de verificat daca contactele releului injector+pompa benzina+preincalzire sonda lambda nu raman cumva lipite dupa aclansare(asta ar putea determina becul de injectie sa nu se stinga decat dupa pornirea motorului)


Spor la reparatii.
Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 28 May 2010, 14:13


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 May 2010, 15:05
Post #3129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite ca si la mine ramane aprins mertorul injectie si nu se mai stinge decat in mers dupa care iarasi aprins si tot asa ,dar nu influenteaza cu nimic mersul motorului .ce sa fie oare?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 28 May 2010, 15:09
Post #3130


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




e de mult timp la tine? la mine ma gandesc sa fie din cauza ca trage aer fals si vede o eroare....sau nu?! blink.gif


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian0111
post 28 May 2010, 16:38
Post #3131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 May 10




Multumesc pentru sugestii, catalizatorul nu e sigur, l-am avut odata infundat si stiu cum face pe pielea mea, releele le-am desfacut si le-am probat cu 12V si masurata rezistenta la contacte cu ap.de masura, daca stie cineva ce valoare are NTC-ul acela de masoara Temp. aer(de langa injector) i-as fi recunoscator sa-mi zica si mie. In alta ordine de idei, +12V de iese din releul de la pompa de benzina alimenteaza pe partea de +12V si incalzirea sondei lambda si injectorul?


--------------------
Dacia 1310 2002/LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 May 2010, 21:46
Post #3132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de la ce anume s-ar mai p[utea aprinde becul de la injectie?in afara de cele spuse mai sus caci ma dispera in mers,adica motorul nu are nimic merge nu am treaba dar becul ala cand se aprinde sta si cate un drum aprins apoi se stinge ,la pornire nu se stinge tot timpul,pornesc apoi se stinge ce ar putea fi?am curatat tot ce tine de mufe si relee,senzori


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 28 May 2010, 21:49
Post #3133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




mie imi facea asa din cauza ca numai avean compresia buna,an schimbat uleiu si furtunu care duce in capacu de la injectie


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 28 May 2010, 22:04
Post #3134


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




good point.....cam trebuie sa imi schimb uleiul


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 29 May 2010, 17:34
Post #3135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut. Am o problema mare . Dacia 1310 Cli, an fabricatie 2000 - primul model cu injectie . Am cumparat-o anul trecut 75000 km si a mers perfect . Asta iarna nu am mai folosit-o. Cand s-a incalzit am inceput sa merg cu ea destul de rar. A mers perfect pana acum cateva zile. Problema a aparut in mers, pe autostrada A1. Nu mai tragea deloc, nu se mai tura si m-am tarait 20 km cu 60km/h pana in Bucuresti. Cand o opream si porneam din nou isi revenea si mergea putin . Apoi la fel. Nici o secunda nu s-a aprins martorul de la injectie, care functioneaza normal - se stinge la cateva secunde dupa ce pui contactul . La relanti merge normal , o accelerezi pana la 4-5000 pe loc cateva minute dupa care incepe sa se innece, nu se mai tureaza, tremura si scoate un zgomot infundat din corpul clapeta injectie. Pompa de benzina baga, am desfacut capacul si rezervorul e lacrima, furtunasele imersate in benzina nu sunt sparte, nu trage aer fals pe nicaieri - stiu poveste cu dopurile, am curatat toate mufele cu spray de contact, am bagat benzina buna cu solutie de curatat injectoare . Degeaba. Nu vreau sa ma duc la teste la orice service- anticipez raspunsul - schimbati corpul clapeta - numai ca asta costa cam mult si as vrea o parere - se mai poate face altceva?
Multumesc.


29 May 2010, 21:14:
In seara asta am mers cam 4 km cu masina,prin oras, foarte "finut" , maxim 2000 ture si 50km/ora si merge normal. Ploua cu galeata si a prins bine deplasarea lenta. N-am mai incercat sa o turez mai mult si nu a mai avut simptomele relatate in postul precedent . sad.gif Nu stie nimeni care ar fi problema?


This post has been edited by razvan-andrei: 29 May 2010, 20:14


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 May 2010, 21:19
Post #3136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




dai un resset si vezi nu isi revine?scoti borna - timp de 5 min dupa care o pui la loc si pornesti fara sa ii faci nimic o lasi la relanti tot 5 min si vezi pe urma cum face


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 30 May 2010, 11:22
Post #3137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut. Banuiesc ca te referi la borna de la calculator. Am scos-o dar nu am lasat-o dupa aia sa mearga 5 minute la ralanti. Multumesc de sugestie. O sa incerc azi.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 May 2010, 11:32
Post #3138


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




Cititi naibii topicul asta inainte de a face vreo prostie... nu trebuie repetate informatiile de mii de ori doar pentru ca unora le este lene sa citeasca.
cat timp se pierde pana raspunde un "cunoscator" la problema unui "incepator", "incepatorul" isi poate rezolva problema de n ori daca citeste un pic topicul. Dar deh suntem comozi ... ma mir cum de nu ne este lene sa ne aducem aminte sa ne trezim in fiecare zi.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 30 May 2010, 12:05
Post #3139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Ai dreptate. Problema e ca sunt 105 pagini, ca nu am timp fizic sa le citesc pe toate si in cele cca. 40 pe care le-am citit am gasit problema in mai multe feluri dar nu la fel ca a mea.
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva dar cred ca ideea de forum este ca fiecare sa-si expuna problemele si sa ceara parerea altora, mai avizati. Poate ca deja s-au discutat in cele 150 pagini toate problemele posibile dar nu cred ca vrea cineva sa se inchida subiectul si fiecare doar sa intre si sa citeasca, ca la biblioteca.
Multumesc.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 May 2010, 12:49
Post #3140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am zis sa scoti BORNA - de la baterie caci numai acolo sunt 2 borne nu cea de la calculator(care se cheama MUFA ) si sa nu o mai scoti pe aia ca poti rupe pini din mufa si sa o lasi asa cu borna scoasa timp de 5 min dupa care pui borna la loc strangi si pornesti lasand sa mearga la relanti tot 5 min fara sa ii faci nimic


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 May 2010, 13:11
Post #3141


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@razvan-andrei: in josul paginii este un mic search care cauta doar in acest topic unul sau mai multe cuvinte cheie si iti arata posturile folositoare... dar noi in loc sa cautam solutii ne punem cu fundul in sus ca sunt oamenii rai si nu vor sa ne ajute.
iar daca tot repetam problema asa cum ti-ai dori tu topicul va deveni si mai mare si mai stufos si mai greu de citit pentru ceilalti "incepatori" ce vor intra pe forum.

si apropo nu m-am referit la tine cand am zis "incepator" ci la toti "lenesii" deci...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 30 May 2010, 13:19
Post #3142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@Adrian0111 - mi se pare ca senzorul de aer avea cam 3 kilo-ohmi la temperatura la care am masurat eu...

This post has been edited by danciusergiu84: 30 May 2010, 13:19


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 May 2010, 13:27
Post #3143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




si totusi la problema mea ce ar putea fi ,cea cu aprinsul martorului de la injectie.La punerea contactului nu se mai stinge numa cand vrea el ,dupa pornire se stinge iarasi tot asa si in mers la fel se aprinde si sta asa si 5 km sa zic asa pe urma se stinge un timp si tot asa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 30 May 2010, 17:28
Post #3144


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




ghitza nici eu nu scap de martor...uneori se stinge, dar ce cele mai multe ori nu se stinge la pusul contactului....pornesc motorul si numa putin pisc acceleratia si se stinge


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 May 2010, 21:48
Post #3145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




aha inteleg Alin12 doar ca la mine chiar nu inteleg de la ce caci mersul motorului nu e afectat deloc nici la relanti nici in mers.chiar nu inteleg cred ca o sa o duc la un test


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 31 May 2010, 06:59
Post #3146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pentru cei care au probleme la sistemul de injectie de benzina(martor aprins, etc) puteti lectura topicul de AICI.

Spor la citit.
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 May 2010, 08:41
Post #3147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da e bun topicul mss de indrumare sper sa ii dau eu de cap daca nu la test cu ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian0111
post 31 May 2010, 08:48
Post #3148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 May 10




@danciusergiu84 asa este si la mine la aprox.30 grade, merci pentru informatie. Acum e acum: am masurat cu rezistenta fata de GND(caroserie, firul de -) rezistenta firului de la sonda lambda ce pleaca spre ECU la GND, si nimic, era in aer. Nu prea cred ca intrarea de semnal lambda a ECU este izolata galvanic. Iesirea de semnal a sondei lambda la rece are aprox. 100 ohm( chiar, stie cineva cat trebuie sa aiba la rece?). Am facut deci un strap la ECU intre pinul 9(GND sonda lambda) si pinul27( GND potentiometru traductor clapeta acceleratie) cu presupunerea ca ar trebui sa aiba intern potentialul 0 volti amandoua. Am pus contactul si s-a stins martorul injectie, cum ar trebui, pe benzina tot nu merge( acum nu mai scuipa nici o benzina, deloc, parca ar fi mort), a pornit pe gaz, si culmea merge motorasul de ralanti(cu tot cu bucla de reglaj). Revin cu intrebarea: este posibil ca in ECU intarea de semnal sonda lambda sa fie cu intrare izolata galvanic? Altfel nu-mi explic( sau nu este cu izolare, dar este ECU-ul meu dus....) de ce pinul 9=GND al ECU(ground to lambda senzor conform manualului) este izolat fata de masa masinii( implicit fata de restul pinilor de ground ai ECU).
PS
La instalatia injectie de pe Dacia berlina se potriveste prima schema din atasament.
Cu stima
Manole

Attached File(s)
Attached File  ma17.pdf ( 95.38k ) Number of downloads: 107


--------------------
Dacia 1310 2002/LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 31 May 2010, 09:10
Post #3149


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Adrian0111,

Ti-am atasat schema sistemului de injectie pentru dacia, verifica si tu te rog, din pacate nu am timp sa o compar cu cea atasata de tine.

Attached File(s)
Attached File  SISTEME_DE_INJECTIE.doc ( 512.5k ) Number of downloads: 145


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 31 May 2010, 19:38
Post #3150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




Sal . Am si eu o problema am o dacie berlina injectie si dupa 10 ani am mari probleme cu rugina : aripi fata si contra aripi.as fi curios cam la ce preturi le gasesc si daca la contra aripi nu se pot schimba decat partile de sus pe care se prind aripile (acolo is ruginite aproape total ,restul contra aripilor is perfecte) . Ma refer la a le taia cu un flex si suda altele in loc , nas schimba toata piesa respectiva .


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 103 104 105 106 107 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 00:44
Forum Renault