DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 105 106 107 108 109 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 3 Jun 2010, 23:09
Post #3181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai cum verific sonda de temperatura ,asta cu un multimetru caci asta il am la indemana


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian0111
post 4 Jun 2010, 07:53
Post #3182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 May 10




@ghitza: la 20 de grade sonda aia( un NTC, mai citeste in fisierul atasat) ar trebui sa aiba 2500 ohm. Tragi mufa aia si masori, si pentru siguranta masori si cand e cald motorul, si cand e rece, sa vezi la sigur ca variatia e conforma cu tabelul.

Attached File(s)
Attached File  index.php.doc ( 1.37mb ) Number of downloads: 83


--------------------
Dacia 1310 2002/LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 4 Jun 2010, 07:56
Post #3183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pentru cei care au GPL si li se aprinde martorul de "avarie sistem injectie":
- verificati montajul corect al ELC-ului, daca exista;
- asigurati-va ca nu exista contact imperfect(conectori oxidati, fire legate aiurea, papuci prinsi aiurea, etc) in circuitul sondei lambda.
- asigurati-va ca nu exista contact imperfect in vreunul din ceilalti conectori ai sistemului de injectie(curatare cu spray de contacte) sau verificati si cablajul electric(izolatie deteriorata, scurt circuit, fire rupte,etc)
- verificati raspunsul traductorului de temperatura a lichidului de racire, conform graficului atasat.
Tmotor.JPG ( Size: 23.5k ) Number of downloads: 839


Spor la reparatii!
Numai bine.

LaterEdit: Am postat aproape in acelasi timp cu Adrian.

This post has been edited by variable_dynamics: 4 Jun 2010, 07:57


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eu_marius
post 5 Jun 2010, 22:08
Post #3184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 June 10




sal'tare fratilor;
am o dacie din 2002 nov si de cateva saptamani am o problema la care nu am gasit solutii - imi moare motorul in mers, adica PORNESTE FARA PROBLEME, MERGE CCA 10KM DE ORAS SI APOI MOARE, PORNESTE IAR ( dupa cateva incercari ) DUPA O PAUZA DE 5MIN SI ATUNCI FOARTE TURAT ( la turatii mici are momente cand ai impresia ca numai are aer ) - trebe sa recunosc ca toate astea se intampla dupa ce am pocnit-o in partea stanga, daune: far,capota si aripa . Am facut Tester la Service Dacia Ivas si NIMIC GRAV, mi-au recomandat sa schimb filtru benzina, filtru aer, bujii. Facut toate astea dar problema revine sad.gif .

ROG INFORMATII, daca cunoasteti problema. MERCI - RAMAN DATOR.


--------------------
dacia 1310 2002 LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Jun 2010, 22:23
Post #3185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




verifica pompa sa bage debitul suficient si curata cu un spray de contacte toate mufele de la cablaj si senzorul de turatie si vezi pe urma


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eu_marius
post 6 Jun 2010, 19:39
Post #3186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 June 10




Partea cu verificatul pompei si spray-atul a fost facuta in service in momentul tester-ului. Poate fi motorasul pas cu pas? Completez, moare motorul si la relanti si in mers, chiar si cu piciorul pe acceleratie. sad.gif


--------------------
dacia 1310 2002 LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jun 2010, 21:07
Post #3187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




si ti-au verificat pompa cu un manometru daca baga 1 bar, merge si cu mai putin motorul, dar sa bage constant, dar problema poate fi si din alte parti si fara verificare nu se poate pune un diagnostic exact


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 7 Jun 2010, 11:55
Post #3188


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Eu zic ca e pompa, eu am schimbat o luna trecuta mergea ce mergea dupa care se oprea, am scos o din rezervor si am alimentat o la baterie pe direct si dupa cca 1 min se oprea la fel poate sa ti faca si tie doar ca a ta sa mearga mai mult.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 8 Jun 2010, 18:32
Post #3189


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




sal, aveti idee de la ce se strang culbutorii repede?, am gpl dar se strang si la 1000 km.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jun 2010, 20:10
Post #3190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa repede?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Jun 2010, 08:47
Post #3191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




daca nu ma insel jocul se reduce odata cu uzura scaunelor supapelor, aceasta uzura e mai pronuntata pe gpl deoarece se regleaza sa fie mai economic deci e saracit amestecul ceea ce duce la temperaturi peste normal in camera de ardere, remediul consta in imbogatirea amestecului de gaz in parametri normali de functionare


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian0111
post 9 Jun 2010, 10:19
Post #3192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 May 10




@CRIOCI: Asa am patit si eu, pana anul trecut in iarna, cand nu am mai putut sa-l reglez pe cel de la evacuare de la cil.1. Am schimbat chiulasa, am pus una de la un motor de Dacia 1300 vechi. Cred ca e adevarata povestea asta ca amestecurile sarace uzeaza scaunele de supape prematur(numai la supapele de evacuare am gasit uzuri).

9 Jun 2010, 14:56:
E cineva din Craiova ca sa-mi de-a calculatorul sa-l probez, sau sa-l probez pe al meu pe masina lui? Multumesc anticipat.

This post has been edited by Adrian0111: 9 Jun 2010, 14:56


--------------------
Dacia 1310 2002/LI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 9 Jun 2010, 20:09
Post #3193


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(danciusergiu84 @ 9 Jun 2010, 08:47)
daca nu ma insel jocul se reduce odata cu uzura scaunelor supapelor, aceasta uzura e mai pronuntata pe gpl deoarece se regleaza sa fie mai economic deci e saracit amestecul ceea ce duce la temperaturi peste normal in camera de ardere, remediul consta in imbogatirea amestecului de gaz in parametri normali de functionare
*


treaba e ca eu nu o am economic deloc am un consum de 12 l pe gpl , dar este posibil sa fie reglata gresit, ca am reglat o eu si nu ma prea pricep,
iar de schimbat chiloasa nici nu ma gandesc, este 12 mil una noua, am sa incerc sa merg o perioada pe benzina dupa ce ii reglez, si daca nu se mai strang am 2 alternative ori renunt la gaz ori ma duc la un service gpl sa o regleze, multumesc pentru ideii.

This post has been edited by CRICOCI: 9 Jun 2010, 20:10


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 9 Jun 2010, 21:04
Post #3194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




salutare...

am si eu o problema cu o dacie injectie an 2000...

masina a mers perfect pana azi...motorul numai sta la relanti, se tureaza, moare si cand pun frana..
cand o accelerez tare merge ok...dar la relanti nu...

cineva mi a zis ca s ar putea sa traga aer pe la servo frana..furtun ceva crapat..
nu am umblat niciodata la o dacie cu injectie..ma uita ca prostu la ea si nu stiu ce sa i fac.!

This post has been edited by Andyno: 9 Jun 2010, 21:04


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 9 Jun 2010, 23:36
Post #3195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




QUOTE(Andyno @ 9 Jun 2010, 22:04)
salutare...

am si eu o problema cu o dacie injectie an 2000...

masina a mers perfect pana azi...motorul numai sta la relanti, se tureaza, moare si cand pun frana..
cand o accelerez tare merge ok...dar la relanti nu...

cineva mi a zis ca s ar putea sa traga aer pe la servo frana..furtun ceva crapat..
nu am umblat niciodata la o dacie cu injectie..ma uita ca prostu la ea si nu stiu ce sa i fac.!
*


e un furtun intre sevo frana si galeria ce merge la toba ,prins cu 2 coliere trebuie verificat daca ai noroc sii spart pe langa un colier il tai si il strangi la loc daca ii crapat in alt loc te duci si ei unu nou il schimbi , eu cu asta tot am avut probleme pana ce am pus unu nou

10 Jun 2010, 00:40:
QUOTE(gimivasile @ 1 Jun 2010, 16:49)
miai dat o idee cred ca o sa o pun in practica .  mersi
*


sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit

This post has been edited by gimivasile: 9 Jun 2010, 23:40


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 9 Jun 2010, 23:42
Post #3196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




lamuriti-ma si pe mine se merita gpl pe dacia injectie. cam care e consumu?


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 Jun 2010, 08:58
Post #3197


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




gimivasile:(sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit)

cum ai iesit asa ieftin? ca eu am dat ieri pe 2 aripi 280 ron + vopsitu si montat 120 ron=400 ron , sau tu nu ai pus pretu aripilor probabil le aveai


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Jun 2010, 15:20
Post #3198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




trk:merita cum sa nu .si eu am gpl pe ea si e super bn mai ales la pret.de consum ce sa iti zic extern nu cred ca sare de 7 sigur in oras nu am calculat dar mai mult de 10 nu cred si pricum la 2,23L de gaz e ceva


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 10 Jun 2010, 19:17
Post #3199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




QUOTE(CRICOCI @ 10 Jun 2010, 09:58)
gimivasile:(sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit)

cum ai iesit asa ieftin? ca eu am dat ieri pe 2 aripi 280 ron + vopsitu si montat 120 ron=400 ron , sau tu nu ai pus pretu aripilor probabil le aveai
*


nu le aveam dar leam pus singur si a meritat ;eu am gasit aripi la 78 lei bucata


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 10 Jun 2010, 22:03
Post #3200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




ghitza: ms pt raspuns, oricum sunt hotarat sa ii pun pt ca fac naveta aproape zilnic cate 100 km si benzina ma spart.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Jun 2010, 16:07
Post #3201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




te cred caci si eu fac naveta la servici aproximativ 50km dus/intors


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 14 Jun 2010, 09:49
Post #3202


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




ghitza ma bucur pentru tine ca ai consumul asta, dar eu sub 11 12% gaz nu am reusit sa o scad, bine adevarul e ca eu merg 90% in oras, dar si cand merg in afara localitatii tot nu pot avea doar 7%, ai vreun sfat ceva cum as putea sa reduc consumul ca eu daca o mai strangulez trage mai greu dar cunsumul nu scade, de condus conduc mediu intre sportiv si mosi biggrin.gif , de la cine bagi gaz? ce diferenta e la tine intre benzina-gaz,ca putere de tragere ma refer,ce bujii folosesti? la cat reglezi culbutorii?reglajele la gaz le ai facut tu?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2010, 10:05
Post #3203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu bag gaz de la rompetrol sau OMv ,reglajele la gaz le-am facut eu cu probe bineinteles adica am mers un drum iarasi am umblat ,reglezi din plaman de la surubul de sarcina sa ai relantiu maxim si pe urma din fel de pe furtun ,o accelerezi pana in 3000 de ture si o i asa inchizi cel de pe furtun pana vezi ca scade din 3000,din acel moment ai debit minim,pe urma desfaci innapoi o tura jumate si gata eventual o sa vezi pe drum cum merge daca mai trebuie mai desfaci o juma de tura si atat eu asa am proicedat.Culbutorii ii am la 20 cu 25 reglati si bujii am cumparat de la BERU iar ca si tragere ff putina diferenta intre benina si gaz si am fitru de aer conic sport


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 14 Jun 2010, 15:40
Post #3204


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Multumesc pentru raspunsuri, filtru de aer de unde l ai cumparat? e de dacie sau de la alt tip de masina?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2010, 23:01
Post #3205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nai pentru ce .filtrul l-am cumparat de la un user ce la postat la sectiunea bursa (mai este unu daca te intereseaza) este conic .Am uitat sa iti spun mai sus ca am si ELv pe ea si lucreza motorul la temperatura mao optima fata de cel ce are paleta si merge ca nebuna incontinuu si asta influenteaza consumu zic eu.

uite poza cu filtru de aer sport

Attached thumbnail(s)
SDC11475.JPG ( Size: 442.42k ) Number of downloads: 495


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 15 Jun 2010, 06:56
Post #3206


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




da ma intereseaza, da mi si mie linku de unde il pot lua, iar electroventilator am si eu unul mai mic dar face fata momentan, o sa caut unu de la dacia injectie ca vad ca e subtire si intra bine acolo, si cred si eu ca influenteaza putin consumul. mai ales iarna cand motorul are nevoie sa se incalzeasca rapid paleta respectiva il mentine rece.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jun 2010, 09:36
Post #3207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite.http://www.daciaclub.ro/-VAND-Filtru-de-aer-sport-Monza-t183848.html


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 15 Jun 2010, 09:40
Post #3208


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




l am cumparat, sper sa se auda misto tongue.gif

This post has been edited by CRICOCI: 15 Jun 2010, 20:47


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jun 2010, 09:50
Post #3209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




npc.si altadata cu placere sper sa iti rezolvi consumu si daca e ceva scrie numa caci iti spun cu placere


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 16 Jun 2010, 08:32
Post #3210


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am si eu un prieten care are o berlina pe injectie si a venit la mine sa ii pun laptroaca pe ea.
Acum sunt intro mare dilema...nam program iam zis.
noaptea ma rodea gandu si am inceput sa scot gugle.ro la gandire. Am gasit monoscan ca si program. Este bun? Intreb ca am vazut proiectul olcit pe injectie si am vazut ca foloseste monoscan pentru un motronic1.2.
Partea software pana akum poate o fi buna(sper unsure.gif ). Dar partea de hardware? Sa folosesc un max 232?

Thx biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 105 106 107 108 109 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 17:23
Forum Renault