dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#3181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
Adrian0111 |
![]()
Post
#3182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 May 10 ![]() |
@ghitza: la 20 de grade sonda aia( un NTC, mai citeste in fisierul atasat) ar trebui sa aiba 2500 ohm. Tragi mufa aia si masori, si pentru siguranta masori si cand e cald motorul, si cand e rece, sa vezi la sigur ca variatia e conforma cu tabelul.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002/LI
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care au GPL si li se aprinde martorul de "avarie sistem injectie":
- verificati montajul corect al ELC-ului, daca exista; - asigurati-va ca nu exista contact imperfect(conectori oxidati, fire legate aiurea, papuci prinsi aiurea, etc) in circuitul sondei lambda. - asigurati-va ca nu exista contact imperfect in vreunul din ceilalti conectori ai sistemului de injectie(curatare cu spray de contacte) sau verificati si cablajul electric(izolatie deteriorata, scurt circuit, fire rupte,etc) - verificati raspunsul traductorului de temperatura a lichidului de racire, conform graficului atasat. Tmotor.JPG ( Size: 23.5k ) Number of downloads: 839 Spor la reparatii! Numai bine. LaterEdit: Am postat aproape in acelasi timp cu Adrian. This post has been edited by variable_dynamics: 4 Jun 2010, 07:57 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
eu_marius |
![]()
Post
#3184
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 June 10 ![]() |
sal'tare fratilor;
am o dacie din 2002 nov si de cateva saptamani am o problema la care nu am gasit solutii - imi moare motorul in mers, adica PORNESTE FARA PROBLEME, MERGE CCA 10KM DE ORAS SI APOI MOARE, PORNESTE IAR ( dupa cateva incercari ) DUPA O PAUZA DE 5MIN SI ATUNCI FOARTE TURAT ( la turatii mici are momente cand ai impresia ca numai are aer ) - trebe sa recunosc ca toate astea se intampla dupa ce am pocnit-o in partea stanga, daune: far,capota si aripa . Am facut Tester la Service Dacia Ivas si NIMIC GRAV, mi-au recomandat sa schimb filtru benzina, filtru aer, bujii. Facut toate astea dar problema revine sad.gif . ROG INFORMATII, daca cunoasteti problema. MERCI - RAMAN DATOR. |
--------------------
dacia
1310
2002 LI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica pompa sa bage debitul suficient si curata cu un spray de contacte toate mufele de la cablaj si senzorul de turatie si vezi pe urma
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
eu_marius |
![]()
Post
#3186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 June 10 ![]() |
Partea cu verificatul pompei si spray-atul a fost facuta in service in momentul tester-ului. Poate fi motorasul pas cu pas? Completez, moare motorul si la relanti si in mers, chiar si cu piciorul pe acceleratie.
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 LI
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
si ti-au verificat pompa cu un manometru daca baga 1 bar, merge si cu mai putin motorul, dar sa bage constant, dar problema poate fi si din alte parti si fara verificare nu se poate pune un diagnostic exact
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3188
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Eu zic ca e pompa, eu am schimbat o luna trecuta mergea ce mergea dupa care se oprea, am scos o din rezervor si am alimentat o la baterie pe direct si dupa cca 1 min se oprea la fel poate sa ti faca si tie doar ca a ta sa mearga mai mult.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3189
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
sal, aveti idee de la ce se strang culbutorii repede?, am gpl dar se strang si la 1000 km.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asa repede?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
daca nu ma insel jocul se reduce odata cu uzura scaunelor supapelor, aceasta uzura e mai pronuntata pe gpl deoarece se regleaza sa fie mai economic deci e saracit amestecul ceea ce duce la temperaturi peste normal in camera de ardere, remediul consta in imbogatirea amestecului de gaz in parametri normali de functionare
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Adrian0111 |
![]()
Post
#3192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 May 10 ![]() |
@CRIOCI: Asa am patit si eu, pana anul trecut in iarna, cand nu am mai putut sa-l reglez pe cel de la evacuare de la cil.1. Am schimbat chiulasa, am pus una de la un motor de Dacia 1300 vechi. Cred ca e adevarata povestea asta ca amestecurile sarace uzeaza scaunele de supape prematur(numai la supapele de evacuare am gasit uzuri).
9 Jun 2010, 14:56: E cineva din Craiova ca sa-mi de-a calculatorul sa-l probez, sau sa-l probez pe al meu pe masina lui? Multumesc anticipat. This post has been edited by Adrian0111: 9 Jun 2010, 14:56 |
--------------------
Dacia
1310
2002/LI
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3193
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 9 Jun 2010, 08:47) daca nu ma insel jocul se reduce odata cu uzura scaunelor supapelor, aceasta uzura e mai pronuntata pe gpl deoarece se regleaza sa fie mai economic deci e saracit amestecul ceea ce duce la temperaturi peste normal in camera de ardere, remediul consta in imbogatirea amestecului de gaz in parametri normali de functionare treaba e ca eu nu o am economic deloc am un consum de 12 l pe gpl , dar este posibil sa fie reglata gresit, ca am reglat o eu si nu ma prea pricep, iar de schimbat chiloasa nici nu ma gandesc, este 12 mil una noua, am sa incerc sa merg o perioada pe benzina dupa ce ii reglez, si daca nu se mai strang am 2 alternative ori renunt la gaz ori ma duc la un service gpl sa o regleze, multumesc pentru ideii. This post has been edited by CRICOCI: 9 Jun 2010, 20:10 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
salutare...
am si eu o problema cu o dacie injectie an 2000... masina a mers perfect pana azi...motorul numai sta la relanti, se tureaza, moare si cand pun frana.. cand o accelerez tare merge ok...dar la relanti nu... cineva mi a zis ca s ar putea sa traga aer pe la servo frana..furtun ceva crapat.. nu am umblat niciodata la o dacie cu injectie..ma uita ca prostu la ea si nu stiu ce sa i fac.! This post has been edited by Andyno: 9 Jun 2010, 21:04 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#3195
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
QUOTE(Andyno @ 9 Jun 2010, 22:04) salutare... am si eu o problema cu o dacie injectie an 2000... masina a mers perfect pana azi...motorul numai sta la relanti, se tureaza, moare si cand pun frana.. cand o accelerez tare merge ok...dar la relanti nu... cineva mi a zis ca s ar putea sa traga aer pe la servo frana..furtun ceva crapat.. nu am umblat niciodata la o dacie cu injectie..ma uita ca prostu la ea si nu stiu ce sa i fac.! e un furtun intre sevo frana si galeria ce merge la toba ,prins cu 2 coliere trebuie verificat daca ai noroc sii spart pe langa un colier il tai si il strangi la loc daca ii crapat in alt loc te duci si ei unu nou il schimbi , eu cu asta tot am avut probleme pana ce am pus unu nou 10 Jun 2010, 00:40: QUOTE(gimivasile @ 1 Jun 2010, 16:49) sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit This post has been edited by gimivasile: 9 Jun 2010, 23:40 |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
TRK |
![]()
Post
#3196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
lamuriti-ma si pe mine se merita gpl pe dacia injectie. cam care e consumu?
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3197
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
gimivasile:(sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit)
cum ai iesit asa ieftin? ca eu am dat ieri pe 2 aripi 280 ron + vopsitu si montat 120 ron=400 ron , sau tu nu ai pus pretu aripilor probabil le aveai |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
trk:merita cum sa nu .si eu am gpl pe ea si e super bn mai ales la pret.de consum ce sa iti zic extern nu cred ca sare de 7 sigur in oras nu am calculat dar mai mult de 10 nu cred si pricum la 2,23L de gaz e ceva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#3199
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 10 Jun 2010, 09:58) gimivasile:(sa rezolvat am facut totul de unu singur si is multumit de ce am realizat , mersi pentru sfaturi sa dus rugina si cu 250 de lei am schimbat partea de sus a contra-aripilor si cele 2 aripi noi + vopsit) cum ai iesit asa ieftin? ca eu am dat ieri pe 2 aripi 280 ron + vopsitu si montat 120 ron=400 ron , sau tu nu ai pus pretu aripilor probabil le aveai nu le aveam dar leam pus singur si a meritat ;eu am gasit aripi la 78 lei bucata |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
TRK |
![]()
Post
#3200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
ghitza: ms pt raspuns, oricum sunt hotarat sa ii pun pt ca fac naveta aproape zilnic cate 100 km si benzina ma spart.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te cred caci si eu fac naveta la servici aproximativ 50km dus/intors
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3202
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
ghitza ma bucur pentru tine ca ai consumul asta, dar eu sub 11 12% gaz nu am reusit sa o scad, bine adevarul e ca eu merg 90% in oras, dar si cand merg in afara localitatii tot nu pot avea doar 7%, ai vreun sfat ceva cum as putea sa reduc consumul ca eu daca o mai strangulez trage mai greu dar cunsumul nu scade, de condus conduc mediu intre sportiv si mosi
![]() |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu bag gaz de la rompetrol sau OMv ,reglajele la gaz le-am facut eu cu probe bineinteles adica am mers un drum iarasi am umblat ,reglezi din plaman de la surubul de sarcina sa ai relantiu maxim si pe urma din fel de pe furtun ,o accelerezi pana in 3000 de ture si o i asa inchizi cel de pe furtun pana vezi ca scade din 3000,din acel moment ai debit minim,pe urma desfaci innapoi o tura jumate si gata eventual o sa vezi pe drum cum merge daca mai trebuie mai desfaci o juma de tura si atat eu asa am proicedat.Culbutorii ii am la 20 cu 25 reglati si bujii am cumparat de la BERU iar ca si tragere ff putina diferenta intre benina si gaz si am fitru de aer conic sport
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3204
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, filtru de aer de unde l ai cumparat? e de dacie sau de la alt tip de masina?
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nai pentru ce .filtrul l-am cumparat de la un user ce la postat la sectiunea bursa (mai este unu daca te intereseaza) este conic .Am uitat sa iti spun mai sus ca am si ELv pe ea si lucreza motorul la temperatura mao optima fata de cel ce are paleta si merge ca nebuna incontinuu si asta influenteaza consumu zic eu.
uite poza cu filtru de aer sport Attached thumbnail(s) SDC11475.JPG ( Size: 442.42k ) Number of downloads: 495 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3206
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
da ma intereseaza, da mi si mie linku de unde il pot lua, iar electroventilator am si eu unul mai mic dar face fata momentan, o sa caut unu de la dacia injectie ca vad ca e subtire si intra bine acolo, si cred si eu ca influenteaza putin consumul. mai ales iarna cand motorul are nevoie sa se incalzeasca rapid paleta respectiva il mentine rece.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite.http://www.daciaclub.ro/-VAND-Filtru-de-aer-sport-Monza-t183848.html
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3208
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
l am cumparat, sper sa se auda misto
![]() This post has been edited by CRICOCI: 15 Jun 2010, 20:47 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
npc.si altadata cu placere sper sa iti rezolvi consumu si daca e ceva scrie numa caci iti spun cu placere
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#3210
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Am si eu un prieten care are o berlina pe injectie si a venit la mine sa ii pun laptroaca pe ea.
Acum sunt intro mare dilema...nam program iam zis. noaptea ma rodea gandu si am inceput sa scot gugle.ro la gandire. Am gasit monoscan ca si program. Este bun? Intreb ca am vazut proiectul olcit pe injectie si am vazut ca foloseste monoscan pentru un motronic1.2. Partea software pana akum poate o fi buna(sper ![]() Thx ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 17:23 |