DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 111 112 113 114 115 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Paulorossi
post 15 Jul 2010, 11:23
Post #3361


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Daca sonda de temperatura a motorului ar fi defecta,considerand ca motorul e rece,se imbogateste amestecul dar si iti creste relantiul in urma actionarii motorului pas cu pas.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 15 Jul 2010, 11:43
Post #3362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Eu am avut o problemă asemănătoare cu consumul; la mine s-a manifestat când am cumpărat mașina (era iarnă), și mi-a consumat aprox. 12 litri / 100 km în exterior, se aprindea becul de avarie sistem de injecție etc. Rezolvarea : nu aveam termostat / pus termostat.

Apropo de presiunea pompei de benzină. A mea, la intrarea în corp-clapetă, are presiune de 2.7 bari ... e problemă ?

În afara orașului îmi ia 5.7-6 litri / 100 km la mers 100-110km/h, și în oraș îmi ia 10 litri /100 km indiferent de stilul de condus.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Jul 2010, 12:20
Post #3363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nu stiu cum ti-a dar asa valoare mare la presiune, atasez extras din manual unde zice ca pompa trebuie sa asigure undeva peste 1 bar iar regulatorul o limiteaza ~1 bar ceea ce inseamna ca pe circuitul de tur a benzinei in functionare presiunea nu poate depasi ~1bar iar personal nu cred ca poate atinge pompa presiuni de nici macar 2 bari, pompele de sn dau >3 bari din cauza ca regulatorul lor de pe rampa de injectie e de 3 bari, dar si daca ai avea o pompa care baga atat nu ar lasa regulatorul asa presiune mare in circuit doar cu retur infundat sau cu un arc din regulator mai tare

treaba cu termostatul e adevarata si e asemanatoare cu senzor temperatura defect

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 147.02k ) Number of downloads: 540
untitled2.JPG ( Size: 46.43k ) Number of downloads: 556


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 15 Jul 2010, 13:58
Post #3364


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salutare. Nu am vazut in manual decat fraza" regulatorul de presiune nu se repara, se inlocuieste corpul clapeta" Asta inseamna ca se poate strica. In afara de ruperea acele membrane , se mai poate intampla ceva? Eu l-am desfacut o data si am mai intins un pic arcul care parea cam comprimat.E posibil sa ma afecteze la consum sau la altceva?


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jul 2010, 14:24
Post #3365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




si cum masor sonda de temperatura?cea din chiulasa,cea valori dupa care sa ma iau cand o masor sun?mss


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 15 Jul 2010, 14:46
Post #3366


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




O masori cu un ohmetru.
Era parca prin manualul de service al injectiei corelarea intre rezistenta masurata si plaja de temperaturi.Uite-o mai jos.


-----------
editat de moderator:
este interzisa postarea materialelor protejate de legea drepturilor de autor wink.gif
mai multa atentie pe viitor

This post has been edited by Ov: 15 Jul 2010, 14:59


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Jul 2010, 17:21
Post #3367


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@ghita

Corespondenta intre R senzor temp. motor si temp. "citita" (T)
T [0C] -10 0 10 20 40 60 80 100
R [] 9200 5900 3700 2500 1180 600 325 190


@razvan-andrei - nu trebuia modificata taria arcului, ea da presiunea de deschidere, la aproximativ la 1 bar benzina impinge membrana si odata cu ea acea supapa care obtura circuitul de retur, deci cand presiunea depaseste ~1 bar surplusul de presiune trece pe retur inapoi in rezervor, daca ai intarit arcul ai marit presiune de deschidere, acuma depinde si de pompa de benzina cat poate sa bage (presiune), teoretic se mareste consumul daca pompa poate sa bage peste 1 bar

This post has been edited by danciusergiu84: 15 Jul 2010, 17:24


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 15 Jul 2010, 21:58
Post #3368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Ca de obicei, danciusergiu, o parere competenta. Stii cumva , daca nu caut pete-n soare, cam care ar trebui sa fie dimensiunea arcului bucluclas- din fabrica?
Multumiri anticipate.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 16 Jul 2010, 07:36
Post #3369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nu am intalnit nicaieri date despre dimensiunea arcului dar poate mai lucreaza careva pe acolo si daca tot il demonteaza poate ii si masoara lungimea in stare de repaus, eu voi face acest lucru dar nu voi mai umbla de curand la corpul-clapeta ca nu am de ce si nu am timp (daca am timp de lucru la masina mai am cateceva de rezolvat la ea), daca sti cat trebe sa fie lungimea in repaus a arcului, il aduci si pe al tau la aceiasi dimensiune comprimandu-l daca e nevoie, si daca vrei sa te verifici masori presiunea pe circuitul de tur cu pompa de benzina in functiune


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Jul 2010, 09:04
Post #3370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




O intrebare in legatura cu pompa de benzina. La mine flansa aia de plastic pe care e montat tot subansamblul pompa de benzina nu se aseaza pe acea garnitura de etansare de pe rezervor doar daca apas destul de bine. Am observat ca si pompa de benzina e montata inclinat fata de rezervor, acele 2 furtunase au lungimi diferite. Va intreb daca asa e normal? Sa le scurtez putin sa pot aseza flansa de plastic perfect pe garnitura, fara sa apas? ma gandesc ca nu-i normal sa se taseze sorbul ala pe fundul rezervorului, lamuriti-ma va rog
Si in legatura cu masurarea presiunii pe conducta de alimentare, e suficient montarea unui manometru si punerea contactului?

This post has been edited by fullhouse: 16 Jul 2010, 09:41


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 16 Jul 2010, 09:44
Post #3371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




pompa de benzina se agata in acel cilindru metalic de pe fundul rezervorului si in partea de jos si in partea de sus cu ajutorul acelor inele de plastic mai galbui care de fapt tin pompa de jos si de sus (pompa se fixeaza intre ele), fiecare inel are 2 colturi ("urechi") de agatare in acel cilindru metalic de pe fundul rezervorului in care sunt decupate special fante de prindere a pompei, ca sa poti vedea cum e sistemul trebuie sa scoti pompa afara sa studiezi ce am scris mai sus dar iti trebuie maini subtiri sa o poti baga inapoi si indicat ar fi sa fie benzina putina in rezervor sa vezi macar partea de sus ca se agata, daca pompa nu sta vertical exista riscul ca sita de la sorb sa frece de fundul rezervorului si sa se rupa, mizeria ce poate intra distruge pompa

furtunele nu deranjeaza ca sunt mai lungi ci ajuta sa poti demonta capacul pompei fara sa o tragi de pe pozitie afara, pe tine te deranja la montarea capacului garnitura, ea se monteaza prima data pe capac, ai sa intelegi si de ce, si anume exista o "margine" interioara ca capacului pe care se strange interiorul garniturii astfel capacul se aseaza usor si bine pe rezervor

chestia e ca trebuie rabdare multa ca e o lucrare anevoioasa din cauza spatiului si a faptului ca trebuie sa te asiguri ca sunt montate corect pentru o buna functionare

PS in legatura cu masurarea pompei am postat instructiunile (o poza) cateva posturi mai in fata, din experienta mi se pare ca nu trebuie pus contactul, se poate folosi un manometru de aer dar punei un futun mai lung ca poate nu-i face bine daca ajunge benzina la el, masuratoarea se face dupa filtru de benzina deci la futunul de tur ce intra in corpul-clapeta, daca bagi manometru pe direct masori ce presiune da pompa (normal peste 1 bar), si daca folosesti un T ca sa conectezi si intrarea in corpul-clapeta vezi si ce presiune asigura regulatorul de presiune la intrarea in injector (normal ~1 bar)

This post has been edited by danciusergiu84: 16 Jul 2010, 10:08


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Jul 2010, 10:23
Post #3372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Eu spuneam ca daca scot toata pompa afara si o asez pe masa cu flansa aia care are stuturile de aliementare si contactele electrice, pompa de benzina nu e perpendiculara pe masa, e inclinata serios, din cauza ca cele 2 furtunase au lungimi diferite. Sincer eu nu m-am documentat inainte sa o desfac si am montat-o asa, doar am scufundat-o in rezervor si m-am chinuit putin sa o potrivesc cat mai bine, se simte o rezistenta, agata in ceva, si mi-e frica de faptul ca de fapt sorbul meu apasa in fundul rezervorului, de aia nu se aseaza bine pe garnitura aia. Gasesc cumva in comert furtunasele alea la o lungime fixa?
Eu stiam ca daca nu pui contactul pompa de benzina nu se alimenteaza cu curent, atunci cum pot masura presiunea fara a alimenta pompa?

This post has been edited by fullhouse: 16 Jul 2010, 11:27


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jul 2010, 11:56
Post #3373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




fulhouse:fii atent:pompa nu trebuie sa stea carna,sucita sau bagata acolo fortat,bucatile alea 2 de furtun nu le gasesti la acea dimensiune sau o dimensiune standard,trebuie sa le tai tu ,dar fii atent nu le tai ca si cele care le ai acum caci deasta sta intr-o parte pompa din cauza lor ca sunt prea lungi,le tai mai scurte,Acuma o sa iti dai tu seama cam cat dar cand pui innapoi ansamblu la locul lui sa nu simt ca loveste pe fundul rezervorului,sa intre acolo frumos,iar sus c red ca ai vazut ca are o pozitie cum trebuie pusa (acea limba de tabla pe corpul rezervorului).
Iar ca sa alimentezi pompa fara contact te duci la releul ei de pe contraaripa stanga si il suntezi (nu mai retin bhornele exact dar vezi tu acolo)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Jul 2010, 12:13
Post #3374


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




sal,baieti am si eu o intrebare voi cand mergeti ma i mult prin oras, mai ales pe caldurile astea , rotiie de pe fata la masina frig? ca la mine nu pot sa tin mana pe rotile din fata, in urma cu ceva timp au ramas blocate rotile de pe fata.am fost la mecnic mi a schimbat placutele si mia uns etrierele, dar dupa 2 zile am pus o frana mai puternica si mi sa intarit pedala, dupa care sa inmuiat de tot, mia schimbat in pompa ceva si merge, azi iam pus si o saiba la pompa ca era peala prea tare, cu toate astea nu se simne ca merge infranata,care mergeti mai mult cu masina va rog sa puneti mana pe roata dupa ce va opriti si sa vadeti daca frige multumesc ,antcipat.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Jul 2010, 12:23
Post #3375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




mersi mult ghita pentru raspuns, vreau ma intai sa pozitionez corect pompa in rezervor si apoi sa masor si eu presiunea debitata. Problema e ca nu stiu exact care dintre acele relee e cel pentru pompa de benzina, ma poate cineva ajuta cu o poza, ceva. Mi se pare ca ar trebui sa scrie pe releu sau pe soclul lui numarul bornei, nu?


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 16 Jul 2010, 12:32
Post #3376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Cum adica ti-a uns etrierele. Stiu ca alea trebuie sa mearga fara nici un fel de unsoare pe ele. La mine sunt caldute (daca merg mai sportiv) in rest sunt la temperatura mediului ambiant ca sa spun asa. Am avut si eu problema asta si am fost la un nene care a desfacut etrierele si a frecat pistonasele cu o bucata de lemn de esenta moale(cred), pana cand a inlaturat toate impuritatile adunate pe pistonas . Zicea ca nu se dau cu smirghel sau unsoare. De atunci nu am mai avut nici o problema cu franele pe fata (cam de 1 an).

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 16 Jul 2010, 12:33


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 16 Jul 2010, 14:49
Post #3377


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Da, a dat tot asa cu un lemn de esenta tare dupa care a pus putin ulei. pentru ca au fost blocate cel de pe dreapta abia la dat jos, a schimbat si garniturile, oare e posibil sa fie pompa? sau ceva care nu mai trage placutele la loc, aastfel cand raman blocate cand nu, ca am observat de multe ori cand las frana de mana jos da sa plece masina , cateodat nu pleaca.

This post has been edited by CRICOCI: 16 Jul 2010, 14:50


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jul 2010, 16:11
Post #3378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




fulhouse:este cel dinspre pompa de frana,sa fi mai sigur scoatel si pune contactu sa vezi mai se aude pompa cand pui contatul?daca nu le iei pe rand.nu e o metoda tocmai buna dar nah

16 Jul 2010, 17:13:
fulhouse:este cel dinspre pompa de frana,sa fi mai sigur scoatel si pune contactu sa vezi mai se aude pompa cand pui contatul?daca nu le iei pe rand.nu e o metoda tocmai buna dar nah

This post has been edited by ghitza: 16 Jul 2010, 16:13


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 16 Jul 2010, 21:56
Post #3379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Am gasit releul, sper sa rezolv partea de montare si de masurare a pompei in week-end, daca n-o sa fie insuportabil de cald smile.gif . Ceea ce as vrea sa mai stiu e daca acel test de diagnosticare a injectiei da indicii referitoare la senzori, ma refer la cel de temperatura aer si motor. Am aparat de masura dar din pacate nu prea stiu cum se foloseste, cum se masoara un senzor. Tot ceea ce am masurat cu el e incarcarea acumulatorului biggrin.gif . Ar fi binevenita o scurta lectie pentru un incepator in ale electronicii, daca se demonteaza sau nu senzorul, la ce borne se ataseaza aparatul etc. Ma gandeam la un test in ipoteza ca o duc la service si-mi spun aia ce senzor ar fi de schimbat


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 16 Jul 2010, 23:32
Post #3380


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




CRICOCI, si la mine se cam incing rotile(jantele) din cauza placutelor care raman putin blocate si freaca pe discurile de frana.
Acum s-au mai tocit cred si nu mai freaca asa tare, dar cand erau noi, chiar se simtea cum masina mergea putin infranata si rotile pur si simplu nu puteai sa tii mana pe ele, eu cred ca placutele sunt de vina, cred ca depinde de materialul lor(cu cele vechi nu se incingeau rotile deloc), eu le-am scos si le-am mai pilit putin sa culiseze mai usor in locasul lor ca intrau cam greu acolo, deh... daca nu mai erau cele originale.
Si eu am schimbat pistonasele, garnituri, tot, dar degeaba tot asa faceau, cand am fost la mecanicul care mi le-a inlocuit sa-i arat ce se intampla, mi-a spus ca e normal sa se incalzeasca asa, o fi sa se incalzeasca dar nu sa se incinga.
Acum nici nu mai stiu , nu am mai controlat sa vad cat de tare se incalzesc dar sigur pe caldurile astea se incing.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jul 2010, 00:53
Post #3381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




pompa de benzina nu sta in rezervor spanzurata in furtune, e hilar, atunci la ce mai avem ingineri daca nu suntem in stare sa-i facem un suport, iata-l in a 4a poza atasata, e plasticul negru, si se agata in cele 4 colturi incercuite cu rosu in fante decupate in acel cilindru metalic "lipit" pe fundul rezervorului

furtunele, se vede in poza clar, ca sunt mai lungi pentru ca asa trebuie, pompa se fixeaza la locul ei si apoi se aseaza capacul ei pe care se pune in prealabil garnitura ca altfel nu intra capacul de tot deoarece se blocheaza in garnitura respectiva, daca futunele sunt scurtate nu o sa mai permita o fixare corecta a pompei,

ATENTIE pompa sta fix la orice masina!

(poza mea nu coincide cu realitatea, azi am facut-o cand mi-am schimbat pompa bosh ce era obosita, ca nu mai avea presiune sa mai scoata nimic pe retur, cu una folosita marca VDO de pe un audi a4 '95, se poate vedea din poza ca nu am mai montat garnitura de cauciuc ce fixa pompa veche in partea de sus, pompa intrand fix pe acel "colier" de plastic galbui

This post has been edited by danciusergiu84: 17 Jul 2010, 00:58

Attached thumbnail(s)
Imag019.JPG ( Size: 372.6k ) Number of downloads: 224
Imag016.jpg ( Size: 386.36k ) Number of downloads: 444
Imag015.jpg ( Size: 428.19k ) Number of downloads: 419
Imag014.jpg ( Size: 391.26k ) Number of downloads: 409
Imag013.jpg ( Size: 322.58k ) Number of downloads: 183
Imag011.jpg ( Size: 387.32k ) Number of downloads: 162


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Jul 2010, 12:25
Post #3382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu a zis nimeni ca pompa balangane acolo,dar nici furtunele alea din poza serpuite in halul ala ,nu le vad rostul,ANSAMBLUL pompa cu sita si suportul ei sta pe fundul rezervorului unde si acolo are un cerc limitator sa zic asa care nu ii da voie sa se miste stanga -dreapta sau innainte-innapoi.ea tre sa intre acolo frumos fara sa apesi pe ea sau rasucita iar furtunele dintre stuturilke pompei si cale de pe capac sa fie DREPTE nu serpuite sau sucite (am intalnit cazuri la prieteni uynde erau rasucite din cauza lungimii)

This post has been edited by ghitza: 17 Jul 2010, 12:26


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jul 2010, 13:29
Post #3383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




chestia e ca pompa se agata pe acel "cerc limitator" cu ajutorul celor 4 agatatori ce le-am incercuit cu rosu, altfel are loc de miscare, putin dar are

furtunele alea lungi din poza ma ajuta sa dau capacul la o parte in timp ce cu o mana fixez pompa, de fapt o agat in acel "perete limitator" in forma de cerc, fixarea se face inspre partea din spate a masinii, doar asa se poate fiinca sunt practicate locasurile unde intra acele urechiuse incercuite de mine

eu am nova, poate la voi care aveti berlina sa fie putin diferit dar ma indoiesc din cauza ca avem aceia pompa

@ghitza - explica te rog mai detailat cum: "ANSAMBLUL pompa cu sita si suportul ei sta pe fundul rezervorului" ? e lasata asa la intamplare? nu te gandesti ca toata lumea are furtunele mai lungi intre pompa si capac din fabrica, si foarte important cu un scop?

This post has been edited by danciusergiu84: 17 Jul 2010, 13:34


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Jul 2010, 14:20
Post #3384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cand am zis ANSAMBLU ma refeream de la capac in jos tot ,iar ca,sta pe fundul rezervorului recunosc nu e bine spus dar am zis asa pt ca nu sta lipita sita de fundul rezervorului ci la o distanta de 3-4 mm pt a permite impuritatilor sa se depune daca sunt .Eu la cate dacii pe injectie am desfacut nici una nu avea furtunele lungi ,si merg fara probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jul 2010, 15:40
Post #3385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




faci cum vrei am incercat sa ajut indrumand si pe ceilalti spre metoda corecta, fiecare face pe propria raspundere


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Jul 2010, 16:06
Post #3386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




exact ,eu zic cum am facut si cum era facut din fabrica


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 18 Jul 2010, 16:43
Post #3387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




danciusergiu84, nu stiu daca rezervorul de dacia nova si berlina sunt identice. Spun asta pentru ca azi m-am apucat si eu sa demontez pompa de benzina. Sita de la sorb era rupta, se vedea clar ca a frecat de fundul rezervorului. A frecat pentru ca teava aia de retur prevazuta in capat cu un mustiuc de cauciuc nu era in inelul ala mic de pe fundul rezervorului. Am cautat si eu ceva fante de prindere a pompei pe inelul ala mare de pe fundul rezervorului dar nu e nici una. De asemenea nu am nici chestiile alea negre de agatare de pe subansamblul pompei. Din cate am observat singura modalitate de prindere a pompei ramane fixarea in teava de retur pe fundul rezervorului. In partea de sus chiar nu se poate fixa nicicum, sta doar in furtunele fixate pe capacul de pastic. Va rog sa-mi spuneti care-i situatia? Imi lipseste mie ceva de la rezervor? Sau de la suportul pompei?


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jul 2010, 20:26
Post #3388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am explicat mai sus,asa este sistemul nu l-am inventat eu ci altii ,ea sta in capacul de sus prinsa si pompa propriuzisa are 2 coliere galbui unul sus si unul jos


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 18 Jul 2010, 20:47
Post #3389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Bun, mersi ghitza, atunci asa ramane tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jul 2010, 20:49
Post #3390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi sa nu atinga sita pe fundul rezervorului sa stea putin distantata (cam 2-3mm)sa zicem asa ca deasta se roade sii se rupe


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 111 112 113 114 115 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 05:27
Forum Renault