dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Paulorossi |
![]()
Post
#3451
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
nightman29 |
![]()
Post
#3452
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Paulorossi,multumesc de explicatii! Vreau sa va spun ca desii motorasul merge bine acum,in masina miroase iar rau a benzina.
Am programare la Iatsa Campina pt tester,sa vad atunci daca imi descopera astia ceva...,ca eu nu stiu ce sa-i mai fac... |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
- PH-06-EWR
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3453
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut.
"Aroma" de benzina poate veni de la traseul canistrei de carbon,cea care recupereaza vaporii de benzina din rezervor.Este posibil sa ai furtunele coapte si sa-ti scoata vapori de benzina pe acolo,care ulterior vor fi absorbiti in habitaclu.Mai poate fi si de la traseul de recuperare al vaporilor de ulei,posibil sa fie acolo crapat furtunu. Poti face o verificare de rutina vizuala inainte sa mergi la service poate scapi mai ieftin. SPOR! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
TRK |
![]()
Post
#3454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
in seara asta am analiza problema si am vazut ca lucreaza toate bujiile, am scanteie pe toate, plus ca le-am scos si nu au nimic, sunt ca noi. Un reglaj prost al culbutorilor ar putea da rateurile pe esapament?
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
TRK - posibil
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
nightman29 |
![]()
Post
#3456
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 March 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 4 Aug 2010, 23:09) Salut. "Aroma" de benzina poate veni de la traseul canistrei de carbon,cea care recupereaza vaporii de benzina din rezervor.Este posibil sa ai furtunele coapte si sa-ti scoata vapori de benzina pe acolo,care ulterior vor fi absorbiti in habitaclu.Mai poate fi si de la traseul de recuperare al vaporilor de ulei,posibil sa fie acolo crapat furtunu. Poti face o verificare de rutina vizuala inainte sa mergi la service poate scapi mai ieftin. SPOR! Eu nu am canistra deaia pt ca modelul daciei e din 2000 si nu cred ca se puneau atunci la ele. Alta idee? |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
- PH-06-EWR
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3457
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Am scris acolo,verifica si traseul de recuperare al vaporilor de ulei,posibil sa fie acolo crapat furtunu,sau traseele de benzen pe la etansari sau chiar posibil crapate.
Uitasem,ar trebui sa verifici daca traseul de evacuare daca e etans in special intre saxofon si galerie,asfel gazele care ies pe acolo iti intra in habitaclu. This post has been edited by Paulorossi: 5 Aug 2010, 09:45 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
TRK |
![]()
Post
#3458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
azi am fost si am reglat culbutorii, erau prea stransi la pistonul 4, acum merge in parametri normali fara rateuri si altele.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
la cat au fost reglati culbutorii, cum trage motorul acuma si cat de rotund merge?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
TRK |
![]()
Post
#3460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
erau reglati chipurile la 20 cu 25 da au fost facuti in bataie de joc. nici acum nu sunt facuti ca la carte, dar macar merge motoru mai bn si nu mai am rateurile alea. Il astept pe varmiu sa vina el intr-o dimineata sa ii faca ca la carte. sau daca aveti vreo propunere de un meserias bun in constanta- medgidia- cernavoda e bine venita, m-am saturat de carpaci, zici ca fac moca.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3461
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(TRK @ 5 Aug 2010, 12:58) erau reglati chipurile la 20 cu 25 da au fost facuti in bataie de joc. nici acum nu sunt facuti ca la carte, dar macar merge motoru mai bn si nu mai am rateurile alea. Il astept pe varmiu sa vina el intr-o dimineata sa ii faca ca la carte. sau daca aveti vreo propunere de un meserias bun in constanta- medgidia- cernavoda e bine venita, m-am saturat de carpaci, zici ca fac moca. Am eu o propunere si in Medgidia si in Cerna-Voda spune mi unde ti sar parea mai aroape, eu sunt din Medgidia This post has been edited by CRICOCI: 5 Aug 2010, 14:40 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am schimbat azi filtrul de aer....problema era ca am gasit ulei in filtru si in capacul ala cu trei suruburi mari unde este injectorul...
inca o intrebare...dece nu imi sta la relanti cand este cald si o pornesc...relantiul oscileaza..dar isi revine.. nu ma pricep la straineze dastea pe injectie ![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
iti trage aer fals cel mai posibil,vrifica stuturile de la baza corpului clapeta,daca nu e de acolo este din motorasul de relanti ,dar la rece cum merge?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
la rece este ok...sta perfect...am sa verific...
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
TRK |
![]()
Post
#3465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
CRICOCI: Am eu o propunere si in Medgidia si in Cerna-Voda spune mi unde ti sar parea mai aroape
Medgidia e cel mai bine. Vezi ca ti-am dat PM cu nr meu de tel. Iti stiu masina din vedere. E foarte posibil sa ma cunosti si tu pe mine. Ramane sa vorbin. This post has been edited by TRK: 7 Aug 2010, 12:50 |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#3466
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(TRK @ 7 Aug 2010, 12:49) CRICOCI: Am eu o propunere si in Medgidia si in Cerna-Voda spune mi unde ti sar parea mai aroape Medgidia e cel mai bine. Vezi ca ti-am dat PM cu nr meu de tel. Iti stiu masina din vedere. E foarte posibil sa ma cunosti si tu pe mine. Ramane sa vorbin. sal, nu am primit nici un nr de tel in pm, dar iti trimit eu nr si numele mecanicului din Medgidia, nu stiu sigur dar aseara cred ca ti am vazut masina prin spate pe la posta, si ai si calxonat, dar eu am citit mesajul abia acum. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3467
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
va salut
recunosc ca nu am citit chiar tot topicul , ca poate sa mai vorbit am o problema cu o dacie papuc din 2004 si anume se cam incinge motorul, relantiul e cam micut cand se incalzeste , nu prea mai are vlaga adica de la 140-150 cat prindeam acum trag de ea sa treaca de 120. si uneori o turez mai mult ca sa plec de pe loc. la pornire invarte 1-2 secunde pana porneste ,parca mai mult ca inainte. cred ca toate astea ar avea legatura cu faptul ca , catalizatorul este infundat voi ce credeti? gasesc vrun xaxofon de dacie 'clasica' sa vad cum se comporta fara dar care sa se potriveasca? ar mai fi anumite reglaje care as putea sa le fac eu? cand am luato acum un an acea persoana mia zis ca se cam incinge de noua si nu ia dat nici un service de cap eu cred ca ar mai putea fi chiuloasa infundata. oricum are radiator si toate cele de racire puse noi anul trecut adica acum 10 000 de km. daca are cineva o idee astept un raspuns multumesc anticipat This post has been edited by vali09: 8 Aug 2010, 14:26 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
ENERGY |
![]()
Post
#3468
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
ce se intampla daca o dacie pe injectie ramane fara benzina?
|
--------------------
D
1300
1900
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#3469
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3470
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cred ca a vrut sa zica cum o pornesti .Normal ca pui benzina
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
ENERGY |
![]()
Post
#3471
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
aha. tx. trebuie sa iau maine o dacie de asta si omul mi-a zis ca a parcat-o acum vre-o 5 luni cu extrem de putina benzina si e convins ca nu mai are. asa ca ma duc si cu sticla de benzina dupa mine...
|
--------------------
D
1300
1900
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3472
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
si totusi cu incinsul motorului de care am zis mai sus nu stie nimeni nimik?
|
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
ENERGY |
![]()
Post
#3473
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
catalizatorul infundat e insotit si de un consum marit de benzina. la tine cum e?
|
--------------------
D
1300
1900
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3474
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
sincer sa fiu nu am mai facut consum ca iam bagat cu canistra dak nu am mai plecat prea departe cu ea
inainte imi lua 11 litrii ori mergeam cu viteza ori incarcat (tot cam 11) dar acum nu mai stiu |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
ENERGY |
![]()
Post
#3475
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
pai si 11 e putin??? nu te intrebi de ce asa mult?
|
--------------------
D
1300
1900
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3476
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
nu stiu dar asa consuma de cand problema mea era mult mai mica
totusi e papuc 1.6 ori incarcata ori alergata poate e totusi mult sa fie catalizatorul? This post has been edited by vali09: 8 Aug 2010, 22:39 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
vali09 - si eu am avut simptomele tale, putere scazuta si incalzire cam tare a motorului, mi se tragea de la debitul insuficient de benzina, mi-am dat seama scotand furtunul de retur (de la corpul clapeta sau mai bine rezervor si atunci vezi clar daca pompa reuseste sa faca circuit complet) si nu venea strop de benzina (pompa functiona cu releul suntat sau cu motorul pornit pentru o tensiune mai mare)
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3478
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
vali09,problemele tale pot fi din cauze multiple:
- daca e catalizatorul defect nu-ti mai scoate fum mult si se incalzeste mai tare sub el.Daca scoti sonda lambda si dai o tura ar trebui sa se simta imbunatatirea in mersul motorului deoarece gazele s-ar evacua mai usor prin traseul unde era prinsa sonda. In acest caz ECU va sesiza nefunctionalitatea sondei si isi va incarca o valoare default cu care va functiona,aprox 0,45 V.Consumul va creste partial dar isi va reveni cand pui sonda la loc.Asa iti dai seama daca e catalizatoruli.Varianta mai simpla ar fi doar sa-l demontezi pe el jos. - presiune slaba pe traseul de alimentare cu benzina,cauze posibile: filtru infundat,traseul de tur din rezervor spart sau sorbul pompei(sita) infundata. Presiunea ar trebui sa fie 1-1,1 bar. - retur infundat sau regulator de presiune defect.Se poate verifica membrana regulatorului de presiunea daca nu e ciobita. Verifica acestea si revino cu detalii. ENERGY,daca ramai fara benzen risti sa distrugi pompa,ea intra in cavitatie si nu se mai raceste.Racirea se face cu benzina din rezervor.Deasemenea nu e indicat sa circuli fara cel putin jumatate de rezervor.Amorsarea pompei se face cum a spus colegu CGDBZ SPOR. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
doiuxxl |
![]()
Post
#3479
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 09 ![]() |
Salut !
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu manualul de la Dacia injectie. Ma refer la manualul masinii. Multumesc ! |
--------------------
Dacia
Logan
2019
|
|
vali09 |
![]()
Post
#3480
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
PAULOROSSI iti multumesc pt sfaturi dar:
sonda nu am putut sa o desfac desi am legat un lant de cheie de nervi si am tras sprijinindu-ma de masina......mentionez ca ma doare spatele cat am tras furtunele de la benzina sunt cu niste coliere care nu stiu cum se desfac si nici nu stiu daca le voi putea pune inapoi... cred ca o sai schimb filtrul de benzina oricum si voi mai incerca pe la tur si retur motorasul pas cu pas (sau actuatorul de relanti) nu am reusit iarasi nimic + ca nus mare mecanic , in schimb am desfacut capacul ala de deasupra "carburatorului" pe care scrie dacia si inafara ca am vazut ca are foarte putin ulei peste tot nu iam facut nimic concluzie.... o sa cer ajutor unui prieten care stie mai bine cu cheia si ciocanul =)) ms mult oricum....daca mai ai vreo parere te ascult bafta This post has been edited by vali09: 9 Aug 2010, 20:08 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2025 - 08:58 |