dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
pycoboy |
17 Dec 2010, 15:02
Post
#4051
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|||
ghitza |
17 Dec 2010, 15:07
Post
#4052
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai dc ai dat capacu de sub volan?te uiti prin stanga pe la usita de la sigurante undeva in spatele ceasurilor sus mai spre stanga asa o sa il vezi acolo,o cutiuta neagra cu o mufa ce iasa din fundu lui
17 Dec 2010, 16:10: vreau sa va intreb si eu in legatura cu furtunele de benzina din fata cele ce intra si iasa din corpul clapeta.Am cerut la magazin si mi-a dat unu mai subtire si un mai gros in diametru zicand vanzatoarea ca cel subtire este pentru retur.Asa trebuie sa fie oare?eu le am egale pe amnadoua acum This post has been edited by ghitza: 17 Dec 2010, 15:10 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pycoboy |
17 Dec 2010, 15:10
Post
#4053
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 |
Ca asa mi-a zis un destept...multumesc frumos
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
CGDBZ |
17 Dec 2010, 15:16
Post
#4054
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Si eu am schimbat acele furtune (se cam intarisera si se umezea mereu pe la coliere) . Furtunele vechi erau la fel si tot la fel si cele noi .
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
17 Dec 2010, 15:19
Post
#4055
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pycoboy:nu face nimic bafta la shimbat si sa fie de acoloproblema
cgdbz:mss frumos credeam ca asa ttrebuie sa fie unu mai subtire si unu mai gros ,ca si la carburatie la pompa |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pycoboy |
17 Dec 2010, 17:11
Post
#4056
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 |
Intr-adevar acolo se gaseste dar e chin sa-l dai jos si mai mare sa-l pui la loc...l-am schimbat si acum merge totul brici...multumesc inca o data
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
ghitza |
17 Dec 2010, 19:02
Post
#4057
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
nu ai pentru ce ,ma bucur ca te-am putut ajuta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
psanyiro |
18 Dec 2010, 14:24
Post
#4058
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 |
daca ramine calculatorul masinii (dacie injectie) mai multe zile fara curent,ca vreau sa scot bateria,aveti idee poate sa fie ceva probleme?
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
nmarinae |
18 Dec 2010, 14:25
Post
#4059
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 |
QUOTE(CGDBZ @ 15 Dec 2010, 19:56) Asa am patit si eu dupa schimbarea motorasului deoarece dupa schimbarea motorasului de cele mai multe ori trebuie sa faci ceva reglaje la clapeta de acceleratie (sunt doua suruburi de reglaj) .Fa o cautare pe forum ca s-a discutat (eu nu stiu sa-ti explix prea bine). verificand cea ce a spus colegul mai sus am depistat ca vinovat este potentiometrul clapetei. Aseara am reusit sa cumpar unul de la dezembrari si care este ok. L-am schimbat astazi si masina merge ok. dupa ce am pus potentiometrul am verificat reglajul clapetei care spre surpriza mea era ok. Multumesc petru ajutor si multi km fara probleme! |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
ghitza |
18 Dec 2010, 18:16
Post
#4060
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
psanyiro:nu are nimic atata tot ca se reseteaza dar nu afecteaza cu nimic mersul
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TheADX |
18 Dec 2010, 21:40
Post
#4061
|
Dacia Power Group: Members Posts: 25 Joined: 10 April 10 |
Revin si eu cu ceva probleme....
Am plecat ieri seara pe la -8 grade sa fac derapaje controlate cu masina prin parcarile magazinelor sa o ard legal, totul bun mergea frumos dar se aprinde martorul de la injectie, opresc motorul isi revine si dupa merg si iar se aprinde. Care poate fi cauza? ce erori sunt conectate la acel martor? O alta problema ar fi ca nu se mai facea cald in masina iar indicatorul nu trecea de prima linie la temparatura apei, cand am oprit masina motorul era cald dar nu frigea desii repet m-am "jucat" ceva timp cu ia. O alta problema legata de indicatorul acela este faptul ca dupa ce iau contactul, indiferent de pozitia lui precedenta el sarea undeva intre cele 2 linii de jos, repet cu motorul oprit. La faza cu motorul care sta extra rece am inteles de la cineva ca a ramas termostatul blocat pe deschis si de aceia nu are timp sa se incalzeasca apa fiind -8 grade afara si tinand cont ca timpul in care apa sta pe suprafata motorului este foarte mic, reajungand imediat in radiator. Ce parere aveti? De la ce poate fi acel martor aprins? This post has been edited by TheADX: 18 Dec 2010, 21:41 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
19 Dec 2010, 01:03
Post
#4062
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
de la termostat.va trebui sa il schimbi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TheADX |
19 Dec 2010, 01:06
Post
#4063
|
Dacia Power Group: Members Posts: 25 Joined: 10 April 10 |
Si cu martorul care se aprinde cum rezolv? Stie cineva de unde pot cumpara un adaptor la mufa de diagnosticare pt 1310? Adica am tot ce imi trebuie pt diagnostic dar nu am adaptor pt masina asta.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
19 Dec 2010, 01:08
Post
#4064
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai din cauza termostatului ti se aprinde martorul de injectie in bord.schimbal si ar trebui sa se stinga .
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TheADX |
19 Dec 2010, 01:11
Post
#4065
|
Dacia Power Group: Members Posts: 25 Joined: 10 April 10 |
pai am mers si fara el vara si nu se aprindea nimic... ce legatura are termostatu cu martorul?
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
19 Dec 2010, 01:34
Post
#4066
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai termostatu are legatura cu temperatura apei care este citita de senzorul de temperatura de pe chiulasa (langa sonda de la ceasu de apa)si cvare citeste anumite valori de temperatura prin care comanda motorasul de relanati prin ECU.Daca tie nu iti deschide temostatu nu ai temperatura lichidului care circula prin motor in parametri iar acest senzor citeste si da eroare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TheADX |
19 Dec 2010, 01:49
Post
#4067
|
Dacia Power Group: Members Posts: 25 Joined: 10 April 10 |
parca e prea usor sa fie adevarat ) din cate am vazut acolo pe capat la motor am 2 mufe simple si una mare complexa cu 3 pini parca. La ce foloseste fiecare? Nu stiu daca sunt puse bine firele la cele 2 simple.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2000
|
|
claub |
19 Dec 2010, 12:29
Post
#4068
|
A.T.I. -S.M.U.R.D. Group: Members Posts: 33 Joined: 31 October 04 From: Arad |
Un pic off, desi este totusi la subiect.... Deci: Am o Dacie 1310 pe injectie monopunct bosch 2002, si de la inceput nu am mers rotund la relanti, iar bujiile din mijloc sunt negre si miros a benzina. Am schimbat bujiile si totusi masina merge la fel de prost...Ce poate fi? Am fost si la reprezentanta dacia si a pus testerul pe ea (au legat-o la calculator) si "tehnicianul" a zis ca e ok... Acum cine stie unde poate fi reglat motorul pentru a avea un sunet rotund egal,ritmic perfect? Mersi anticipat pt. ajutor....Cu respecte Mircea! |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4.MPI
2008
- AR-xx-BEB Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
|
|
psanyiro |
19 Dec 2010, 14:21
Post
#4069
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 |
QUOTE(claub @ 19 Dec 2010, 12:29) Un pic off, desi este totusi la subiect.... Deci: Am o Dacie 1310 pe injectie monopunct bosch 2002, si de la inceput nu am mers rotund la relanti, iar bujiile din mijloc sunt negre si miros a benzina. Am schimbat bujiile si totusi masina merge la fel de prost...Ce poate fi? Am fost si la reprezentanta dacia si a pus testerul pe ea (au legat-o la calculator) si "tehnicianul" a zis ca e ok... Acum cine stie unde poate fi reglat motorul pentru a avea un sunet rotund egal,ritmic perfect? Mersi anticipat pt. ajutor....Cu respecte Mircea! a mea cand a avut aceasi simptome problema era de la reglajul supapelor sau motorasul de relanti |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
ghitza |
19 Dec 2010, 14:48
Post
#4070
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
THE ADX:pai cele 2 papuci simpli sunt pentru cesul din bord,iar mufa cu 2 pini este cea din cablajul de la injectie care merge la senzorul de temperatura
CLAUB:regleaza tacheii (20A ,25E)si sa vezi daca mai face asa ,sau pune un set de bujii BOSCH si sa vezi dupa.Eu asa am patit si nu stiam ce naiba are si erau bujiile negre toate 4 si am pus BOSCH si merge ca si nouasta dupa ce a desfacut toata injectia ca nu stiam ce are |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
21 Dec 2010, 00:01
Post
#4071
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 |
Salut! As vrea sa imi spuneti si mie daca stiti, de ce cand merg pe benzina si accelerez imi da in nas masina, adica apas acceleratia iar ea se accelereaza dupa 1 secunda! Da sa moara motorul iar apoi se accelereaza. Problema asta este numai cand merg pe benzina. Pe gaz nu am problema asta. Va multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nykk |
21 Dec 2010, 00:07
Post
#4072
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc |
era careva pe aici ci aceleasi siptome rasfoeste si tu inapoi eu nam gaz
21 Dec 2010, 00:11: TheADX acum 2 ani ma prins iarna pe la soacramea fara termostat si asa sa comportat caldura ioc si martor aprins la tine cred ca sa blocat pe deschis This post has been edited by nykk: 21 Dec 2010, 00:11 |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
ghitza |
21 Dec 2010, 01:30
Post
#4073
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
IANTELA:schimba filtru de benzina asta daca nu l-ai schimbat si verifica presiunea la pompa de benzina (tre sa ai 1,1 bari)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
21 Dec 2010, 15:34
Post
#4074
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 |
Ok, mersi mult. Am sa il schimb si voi verifica si presiunea.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
vladpop |
21 Dec 2010, 22:53
Post
#4075
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 March 10 From: Medias |
QUOTE(Iantela @ 21 Dec 2010, 00:01) Salut! As vrea sa imi spuneti si mie daca stiti, de ce cand merg pe benzina si accelerez imi da in nas masina, adica apas acceleratia iar ea se accelereaza dupa 1 secunda! Da sa moara motorul iar apoi se accelereaza. Problema asta este numai cand merg pe benzina. Pe gaz nu am problema asta. Va multumesc exact asa patesc cu a mea cand sunt pe rosu la benzina, daca am jumate de rezervor merge boboc. Obijnuieste-te sau verifica presiunea. PS: am observat ca rar, imi da rateu (se aude) in evacuare cand ii dau blana... poate fi de la bujii??? le-am schimbat acu 3000 de km si sunt bosch ce am avut. Adevarat ca nu l-am reglat cu lera cand le-am montat da motorul merge rotund. This post has been edited by vladpop: 21 Dec 2010, 22:54 |
--------------------
Dacia
1310 CLi Break
2001
- SB-05-HJD
|
|
Iantela |
21 Dec 2010, 23:43
Post
#4076
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 |
pai sincer sa fiu, cand am mers cu ea pe benzina, aveam doar 4 litri de benzina ! Am sa ii bag vreo 15 litri si o sa vad atunci cum merge.
This post has been edited by Iantela: 21 Dec 2010, 23:46 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
CGDBZ |
21 Dec 2010, 23:47
Post
#4077
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Eu am mers pe benzina pana am ramas fara si a mers perfect , credeam ca merg pe GPL .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Iantela |
22 Dec 2010, 10:44
Post
#4078
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 |
cel mai probabil cred ca am infundat filtru, pentru ca eu cand pornesc masina, porneste pe gaz! si dupa o accelerez pana la 2000 si atunci trece pe gaz! si daca nu aveam destula benzina a tras niste mizerie si a infundat filtru!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
konstantinos |
22 Dec 2010, 12:04
Post
#4079
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 December 10 |
Ce ma sfatuiti sa fac am schimbat chiuloasa dar nu cred ca mi-a facut bine scaunele credeti ca as mai putea gasi o chiuloasa noua cu tot cu supape de 1300 cli pe injectie ?
vad din discutiile de aici de motorasul pas cu pas si sonda lambda daca o desfiintez ce rol are mai merge bine masina? This post has been edited by konstantinos: 22 Dec 2010, 12:13 |
--------------------
Dacia 1310 Injectie
Dacia 1310 CLI Injectie
2002
- B-o1-GPC
|
|
variable_dynamics |
22 Dec 2010, 14:08
Post
#4080
|
Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Fara motorasul de ralanti ECU nu poate asigura ralanti-ul(la rece, in principal).
Fara sonda de oxigen, otravesti catalizatorul, motorul va consuma mult si in cazul unui test de gaze in trafic ramai fara talon. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 05:45 |