DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 134 135 136 137 138 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

pycoboy
post 17 Dec 2010, 15:02
Post #4051


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Am si eu o mare problema, maine trb sa plec cu masina din oras si nu imi mai merge semnalizarea si am inteles ca este de la releul de semnalizare...problema e ca nu stiu unde afla acesta pozitionat, am dat jos capacul negru de sub volan insa nu se gaseste acolo, asa ca va rog mult sa-mi spuneti si mie unde mai exact se afla acesta la o dacia pe injectie din 2003...va multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Dec 2010, 15:07
Post #4052


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai dc ai dat capacu de sub volan?te uiti prin stanga pe la usita de la sigurante undeva in spatele ceasurilor sus mai spre stanga asa o sa il vezi acolo,o cutiuta neagra cu o mufa ce iasa din fundu lui

17 Dec 2010, 16:10:
vreau sa va intreb si eu in legatura cu furtunele de benzina din fata cele ce intra si iasa din corpul clapeta.Am cerut la magazin si mi-a dat unu mai subtire si un mai gros in diametru zicand vanzatoarea ca cel subtire este pentru retur.Asa trebuie sa fie oare?eu le am egale pe amnadoua acum

This post has been edited by ghitza: 17 Dec 2010, 15:10


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 17 Dec 2010, 15:10
Post #4053


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Ca asa mi-a zis un destept...multumesc frumos


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Dec 2010, 15:16
Post #4054


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si eu am schimbat acele furtune (se cam intarisera si se umezea mereu pe la coliere) . Furtunele vechi erau la fel si tot la fel si cele noi .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Dec 2010, 15:19
Post #4055


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pycoboy:nu face nimic bafta la shimbat si sa fie de acoloproblema
cgdbz:mss frumos credeam ca asa ttrebuie sa fie unu mai subtire si unu mai gros ,ca si la carburatie la pompa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 17 Dec 2010, 17:11
Post #4056


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Intr-adevar acolo se gaseste dar e chin sa-l dai jos si mai mare sa-l pui la loc...l-am schimbat si acum merge totul brici...multumesc inca o data


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Dec 2010, 19:02
Post #4057


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu ai pentru ce ,ma bucur ca te-am putut ajuta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 18 Dec 2010, 14:24
Post #4058


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




daca ramine calculatorul masinii (dacie injectie) mai multe zile fara curent,ca vreau sa scot bateria,aveti idee poate sa fie ceva probleme?


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 18 Dec 2010, 14:25
Post #4059


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(CGDBZ @ 15 Dec 2010, 19:56)
Asa am patit si eu dupa schimbarea motorasului deoarece dupa schimbarea motorasului de cele mai multe ori trebuie sa faci ceva reglaje la clapeta de acceleratie (sunt doua suruburi de reglaj) .Fa o cautare pe forum ca s-a discutat (eu nu stiu sa-ti explix prea bine).
*




verificand cea ce a spus colegul mai sus am depistat ca vinovat este potentiometrul clapetei. Aseara am reusit sa cumpar unul de la dezembrari si care este ok. L-am schimbat astazi si masina merge ok. dupa ce am pus potentiometrul am verificat reglajul clapetei care spre surpriza mea era ok.

Multumesc petru ajutor si multi km fara probleme!


--------------------
Dacia 1310Li 2000 - AG-30-BIM
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Dec 2010, 18:16
Post #4060


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




psanyiro:nu are nimic atata tot ca se reseteaza dar nu afecteaza cu nimic mersul


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheADX
post 18 Dec 2010, 21:40
Post #4061


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




Revin si eu cu ceva probleme....

Am plecat ieri seara pe la -8 grade sa fac derapaje controlate cu masina prin parcarile magazinelor sa o ard legal, totul bun mergea frumos dar se aprinde martorul de la injectie, opresc motorul isi revine si dupa merg si iar se aprinde. Care poate fi cauza? ce erori sunt conectate la acel martor? O alta problema ar fi ca nu se mai facea cald in masina iar indicatorul nu trecea de prima linie la temparatura apei, cand am oprit masina motorul era cald dar nu frigea desii repet m-am "jucat" ceva timp cu ia. O alta problema legata de indicatorul acela este faptul ca dupa ce iau contactul, indiferent de pozitia lui precedenta el sarea undeva intre cele 2 linii de jos, repet cu motorul oprit. La faza cu motorul care sta extra rece am inteles de la cineva ca a ramas termostatul blocat pe deschis si de aceia nu are timp sa se incalzeasca apa fiind -8 grade afara si tinand cont ca timpul in care apa sta pe suprafata motorului este foarte mic, reajungand imediat in radiator. Ce parere aveti? De la ce poate fi acel martor aprins?

This post has been edited by TheADX: 18 Dec 2010, 21:41


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Dec 2010, 01:03
Post #4062


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de la termostat.va trebui sa il schimbi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheADX
post 19 Dec 2010, 01:06
Post #4063


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




Si cu martorul care se aprinde cum rezolv? Stie cineva de unde pot cumpara un adaptor la mufa de diagnosticare pt 1310? Adica am tot ce imi trebuie pt diagnostic dar nu am adaptor pt masina asta.


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Dec 2010, 01:08
Post #4064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai din cauza termostatului ti se aprinde martorul de injectie in bord.schimbal si ar trebui sa se stinga .


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheADX
post 19 Dec 2010, 01:11
Post #4065


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




pai am mers si fara el vara si nu se aprindea nimic... ce legatura are termostatu cu martorul?


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Dec 2010, 01:34
Post #4066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai termostatu are legatura cu temperatura apei care este citita de senzorul de temperatura de pe chiulasa (langa sonda de la ceasu de apa)si cvare citeste anumite valori de temperatura prin care comanda motorasul de relanati prin ECU.Daca tie nu iti deschide temostatu nu ai temperatura lichidului care circula prin motor in parametri iar acest senzor citeste si da eroare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheADX
post 19 Dec 2010, 01:49
Post #4067


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




parca e prea usor sa fie adevarat smile.gif) din cate am vazut acolo pe capat la motor am 2 mufe simple si una mare complexa cu 3 pini parca. La ce foloseste fiecare? Nu stiu daca sunt puse bine firele la cele 2 simple.


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claub
post 19 Dec 2010, 12:29
Post #4068


A.T.I. -S.M.U.R.D.


Group: Members
Posts: 33
Joined: 31 October 04
From: Arad





Un pic off, desi este totusi la subiect.... Deci:


Am o Dacie 1310 pe injectie monopunct bosch 2002, si de la inceput nu am mers rotund la relanti, iar bujiile din mijloc sunt negre si miros a benzina. Am schimbat bujiile si totusi masina merge la fel de prost...Ce poate fi?
Am fost si la reprezentanta dacia si a pus testerul pe ea (au legat-o la calculator) si "tehnicianul" a zis ca e ok...


Acum cine stie unde poate fi reglat motorul pentru a avea un sunet rotund egal,ritmic perfect?

Mersi anticipat pt. ajutor....Cu respecte Mircea!


--------------------
Dacia LOGAN 1.4.MPI 2008 - AR-xx-BEB
Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 19 Dec 2010, 14:21
Post #4069


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




QUOTE(claub @ 19 Dec 2010, 12:29)
Un pic off, desi este totusi la subiect.... Deci:
Am o Dacie 1310 pe injectie monopunct bosch 2002, si de la inceput nu am mers rotund la relanti, iar bujiile din mijloc sunt negre si miros a benzina. Am schimbat bujiile si totusi masina merge la fel de prost...Ce poate fi?
Am fost si la reprezentanta dacia si a pus testerul pe ea (au legat-o la calculator) si "tehnicianul" a zis ca e ok...
Acum cine stie unde poate fi reglat motorul pentru a avea un sunet rotund egal,ritmic perfect?

Mersi anticipat pt. ajutor....Cu respecte Mircea!
*


a mea cand a avut aceasi simptome problema era de la reglajul supapelor sau motorasul de relanti


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Dec 2010, 14:48
Post #4070


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




THE ADX:pai cele 2 papuci simpli sunt pentru cesul din bord,iar mufa cu 2 pini este cea din cablajul de la injectie care merge la senzorul de temperatura
CLAUB:regleaza tacheii (20A ,25E)si sa vezi daca mai face asa ,sau pune un set de bujii BOSCH si sa vezi dupa.Eu asa am patit si nu stiam ce naiba are si erau bujiile negre toate 4 si am pus BOSCH si merge ca si nouasta dupa ce a desfacut toata injectia ca nu stiam ce are


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 21 Dec 2010, 00:01
Post #4071


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut! As vrea sa imi spuneti si mie daca stiti, de ce cand merg pe benzina si accelerez imi da in nas masina, adica apas acceleratia iar ea se accelereaza dupa 1 secunda! Da sa moara motorul iar apoi se accelereaza. Problema asta este numai cand merg pe benzina. Pe gaz nu am problema asta. Va multumesc


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 21 Dec 2010, 00:07
Post #4072


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




era careva pe aici ci aceleasi siptome rasfoeste si tu inapoi eu nam gaz sad.gif

21 Dec 2010, 00:11:
TheADX acum 2 ani ma prins iarna pe la soacramea fara termostat si asa sa comportat caldura ioc si martor aprins la tine cred ca sa blocat pe deschis biggrin.gif

This post has been edited by nykk: 21 Dec 2010, 00:11


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Dec 2010, 01:30
Post #4073


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




IANTELA:schimba filtru de benzina asta daca nu l-ai schimbat si verifica presiunea la pompa de benzina (tre sa ai 1,1 bari)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 21 Dec 2010, 15:34
Post #4074


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Ok, mersi mult. Am sa il schimb si voi verifica si presiunea.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpop
post 21 Dec 2010, 22:53
Post #4075


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 March 10
From: Medias




QUOTE(Iantela @ 21 Dec 2010, 00:01)
Salut! As vrea sa imi spuneti si mie daca stiti, de ce cand merg pe benzina si accelerez imi da in nas masina, adica apas acceleratia iar ea se accelereaza dupa 1 secunda! Da sa moara motorul iar apoi se accelereaza. Problema asta este numai cand merg pe benzina. Pe gaz nu am problema asta. Va multumesc
*




exact asa patesc cu a mea cand sunt pe rosu la benzina, daca am jumate de rezervor merge boboc. Obijnuieste-te smile.gif sau verifica presiunea.

PS: am observat ca rar, imi da rateu (se aude) in evacuare cand ii dau blana... poate fi de la bujii??? le-am schimbat acu 3000 de km si sunt bosch ce am avut. Adevarat ca nu l-am reglat cu lera cand le-am montat da motorul merge rotund.

This post has been edited by vladpop: 21 Dec 2010, 22:54


--------------------
Dacia 1310 CLi Break 2001 - SB-05-HJD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 21 Dec 2010, 23:43
Post #4076


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




pai sincer sa fiu, cand am mers cu ea pe benzina, aveam doar 4 litri de benzina ! biggrin.gif Am sa ii bag vreo 15 litri si o sa vad atunci cum merge.smile.gif

This post has been edited by Iantela: 21 Dec 2010, 23:46


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Dec 2010, 23:47
Post #4077


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu am mers pe benzina pana am ramas fara si a mers perfect , credeam ca merg pe GPL radmasa.gif .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 22 Dec 2010, 10:44
Post #4078


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




cel mai probabil cred ca am infundat filtru, pentru ca eu cand pornesc masina, porneste pe gaz! si dupa o accelerez pana la 2000 si atunci trece pe gaz! si daca nu aveam destula benzina a tras niste mizerie si a infundat filtru!


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
konstantinos
post 22 Dec 2010, 12:04
Post #4079


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 December 10




Ce ma sfatuiti sa fac am schimbat chiuloasa dar nu cred ca mi-a facut bine scaunele credeti ca as mai putea gasi o chiuloasa noua cu tot cu supape de 1300 cli pe injectie ?
vad din discutiile de aici de motorasul pas cu pas si sonda lambda daca o desfiintez ce rol are mai merge bine masina?

This post has been edited by konstantinos: 22 Dec 2010, 12:13


--------------------
Dacia 1310 Injectie Dacia 1310 CLI Injectie 2002 - B-o1-GPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 22 Dec 2010, 14:08
Post #4080


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Fara motorasul de ralanti ECU nu poate asigura ralanti-ul(la rece, in principal).
Fara sonda de oxigen, otravesti catalizatorul, motorul va consuma mult si in cazul unui test de gaze in trafic ramai fara talon.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 134 135 136 137 138 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2024 - 05:45
Forum Renault