DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

B74RCE
post 5 Jun 2006, 21:17
Post #421


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Dragi confrati de injectie,

A schimbat pana acuma cineva catalizatorul de la dacia pe injectie ? daca da la cati kilometri ? Este adevarat cand "pocneste" catalizatorul acolo ramai in drum ? este adevarat ca daca "moare" dai cateva ciocane in el si se sparg sitele alea ceramice si merge masina ? cine a avut experinte cu catalizatorul sa ne spuna si noua.

thx

This post has been edited by B74RCE: 5 Jun 2006, 21:19


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 6 Jun 2006, 08:13
Post #422


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Eu am avut probleme cu catalizatorul.

Acum 2 ani, prin octombrie-noiembrie, zile friguroase, noaptea ingheta, intr-o dimineata pornesc masina dimineata sa plec la servici si dupa cca. 30 sec. aud un zgomot ciudat sub capota (parca batea vantul pe acolo) si motorul se opreste. Cu o seara inainte nu aveam nici o problema, cand am ajuns cu masina acasa.
Am incercat sa pornesc iar, insa problema s-a repetat. Am venit cu un prieten, macanic la service care a spus ca pot fi 2 probleme: dop de gheata pe esapament sau catalizator infundat.
A scos sonda Lambda ca sa putem merge cu masina in service, la 500m de locul unde eram. Acolo a scos esapamentul de la imbinarea cu catalizatorul, dar nu avea dop de gheata. A pus sonda Lambda la loc, am pornit masina si acum mergea normal.
Concluzia a fost: catalizatorul infundat si la cat a batut sa scoata esapamentul, cataliz. si-a mai dat drumul. Dar ca sa nu mai patesc o noua infundare si cine stie pe unde (si sa nu mai pot pleca), l-a spart. Acum merg fara.
Cred ca aveam cam 48000Km atunci.

P.S. Dar nu mai ies noxele la ITP.

This post has been edited by iulianv: 6 Jun 2006, 08:14


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 6 Jun 2006, 19:16
Post #423


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(B74RCE @ 6 Jun 2006, 00:17)
Dragi confrati de injectie,

A schimbat pana acuma cineva catalizatorul de la dacia pe injectie ? daca da la cati kilometri ? Este adevarat cand "pocneste" catalizatorul acolo ramai in drum ? este adevarat ca daca "moare" dai cateva ciocane in el si se sparg sitele alea ceramice si merge masina ? cine a avut experinte cu catalizatorul sa ne spuna si noua.

thx
*


-catalizatorul nu are nici o influenta in functionarea motorului! (are influenta in condusul masinii: mergi cu masina stresat sa nu l lovesti !)
- atata timp cat nu ingreuneaza trecerea gazelor arse din galeria de evacuare in toba mica , catalizatorul nu are nici o influenta in functionarea motorului !
-rolul lui este de a transforma gazele toxice in gaze ne-toxice si apa!
-deci in cazul in care renunti la catalizator problema ramane numai cu inspectiile tehnice
atentie ! in cazul in care renunti la catalizator (montezi o teava in locul lui sau spargi sitele din el si le dai afara apoi), sa nu renunti la sonda lambda !!! aceasta asigura funct optima a motorului .
-dupa 2 ani dupa ce am cumparat masina am dat jos catalizat. NU am observat dupa aceea o imbunatatire a consumului sau crestere a puterii !


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 6 Jun 2006, 19:25
Post #424


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




inca ceva:...in post #410 am incercat sa descriu cum arata ceasul la instalatia de racire (la apa), cei cu dacii Li din 2000 care aveti acest tip de ceas spuneti mi va rog ce temperaturi corespund gradatiilor de pe ceas .


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
henrytoivonen_ro
post 10 Jun 2006, 19:38
Post #425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 6 January 06




Fratilor, dati-mi un sfat:

nova gti:

i-am spalat motorul si in timp ce veneam acasa a inceput sa dea in nas. nu vrea sa mai mearga, daca apas acceleratia se opreste motorul. nu sta la relanti.

am incercat urmatoarele:

cumparat nou noute motorul pas cu pas si senzorul de turatie.
schimbat bujii, fise, filtre aer, benzina.
dat cu spray de contacte pe toate mufele posibile.

ce poate sa fie, ca innebunesc de tot?

wacko.gif


--------------------
dacia logan laureate - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergionel
post 11 Jun 2006, 16:07
Post #426


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 10 December 05




QUOTE(henrytoivonen_ro @ 10 Jun 2006, 06:38)
Fratilor, dati-mi un sfat:

nova gti:

i-am spalat motorul si in timp ce veneam acasa a inceput sa dea in nas. nu vrea sa mai mearga, daca apas acceleratia se opreste motorul. nu sta la relanti.

am incercat urmatoarele:

cumparat nou noute motorul pas cu pas si senzorul de turatie.
schimbat bujii, fise, filtre aer, benzina.
dat cu spray de contacte pe toate mufele posibile.

ce poate sa fie, ca innebunesc de tot?

wacko.gif
*




vezi sa nu traga aer fals pe la furtunul acela care este in cruce sau sa nu fi sarit dopul acela de pe corpul injector.


--------------------
dacia 1300 injectie - b-68-jsk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 11 Jun 2006, 21:22
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(henrytoivonen_ro @ 11 Jun 2006, 06:38)
Fratilor, dati-mi un sfat:

nova gti:

i-am spalat motorul si in timp ce veneam acasa a inceput sa dea in nas. nu vrea sa mai mearga, daca apas acceleratia se opreste motorul. nu sta la relanti.

am incercat urmatoarele:

cumparat nou noute motorul pas cu pas si senzorul de turatie.
schimbat bujii, fise, filtre aer, benzina.
dat cu spray de contacte pe toate mufele posibile.

ce poate sa fie, ca innebunesc de tot?

wacko.gif
*


Si eu am patit o chestie asemanatoare (acelasi tip de GTi) Beleaua era de la un furtun de cauciuc situat in rezervorul de benzina, pe tur. Avand o plesnitura, benzina tasnea inapoi in rezervor, nerealizand presiunea necesara functionarii corecte, dar nici nu era blocata functionarea motorului. Practic pornea destul de greu, nu avea putere (murea la solicitare) si "pompatul" din pedala de acceleratie il mai ajuta un pic (efectul de "sprit" simulat de injectie in cazul cererii unei acceleratii prin apasarea brusca a pedalei) Am schimbat filtrul de benzina, bujiile, am demontat si spalat injectorul si regulatorul de presiune, am "ridicat" toata schema electrica si dupa 3 zile de mosmondit in motor (dupa programul de serviciu, noroc ca lucram doar 8 ore!) la a n-a punere de contact am auzit un "zuruit" in rezervorul de benzina: era jetul de benzina ce tasnea din crapatura nenorocitului de furtun in peretele rezervorului!!
Vezi ca furtunul ala nu are insertie textila, ca celelalte furtune de pe alimentare, motiv pentru care e mult mai slab. Se demonteaza capacul din portbagaj (4 suruburi) apoi capacul de pe rezervor (are un mecanism gen surub, ca la berline, dar mai mare in diametru si trebuie intai demontate cele 4 furtune conectate la el, inspecteaza atent furtunele din rezervor, - sunt 2, descriind cate o spira pentru a permite ridicarea capacului, pompa fiind fixata de fundul rezervorului. Rezolvarea rapida e schimbarea intre ele a turului cu returul, care nu e solicitat in presiune.
Bafta!!
PS Recitind postul tau, ma tem ca totusi e altceva: la mine daca-i "dadeam pedale" mai mergea. Poate totusi nu am inteles eu bine? Totusi nu cred ca are ce sa-i strice verificarea pe care ti-am descris-o. Astept sa aflu ce-ai gasit, cum ai rezolvat-o!!
Tot bafta!!

This post has been edited by gti98: 11 Jun 2006, 21:26


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 12 Jun 2006, 08:29
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

in legatura cu postul 418 din acest topic:

dupa functionarea numai pe benzina pret de vreo 20-30 km (prin oras, deh...) sistemul de injectie clasic de benzina si-a revenit total, fara nici o interventie la acesta (resetari si altele)

pentru mai multe despre acest subiect vedeti topicul:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=47562

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
henrytoivonen_ro
post 12 Jun 2006, 15:26
Post #429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 6 January 06




mersi, o sa verific tot circuitul benzinei pana la injector. cateodata mai merge daca apas pe acceleratie. mai precis, daca o tin constant la 2000 ture merge motorul. daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste, nu sta la relanti iar daca accelerez mai tare sau vreau sa plec de pe loc, masina da in nas.


--------------------
dacia logan laureate - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 15 Jun 2006, 15:42
Post #430


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Incearca o curatare la injector !

O solutie de curatare in rezervorul de benzina sau un drum in service.


Si mai exista si solutia urmatoare dar nu o recomand !

Se face un scurt circuit cu 2 fire si astfel se forteaza deplasarea injectorului in extremitatile sale !

Vazut la un taximetrist chestia asta !

Bafta multa !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 22 Jun 2006, 18:50
Post #431


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Stimati colegi forumisti.
De vreo 10 zile tot ma chinui sa pun la punct masina mea, Nova Gti.
Atifonat pe ici pe colo prin interior, facut frâne la meserie, pus ferodo la ambriaj, rulment presiune, schimbat ax volan si cam asa. Asatzi când sa pornesc motorul sa spal si instalatia de apa, apare beleaua:
SCâNTEIESTE, BENZINESTE DA' NU PORNESTE. Adica martorul din bord de la injectie nu se stinge si nici nu mai porneste.
1. Scos furtune, benzina vine.
2. Am zis ca am incurcat turu' cu returu. Le-am schimbat de n ori intre ele. Degeaba.
3. Verificat legaturi la masa. Sunt bine.
3. Pus un capacel de benzina direct in injectie. Porneste dar pt. 5-6 sec. cât ajunge dopuletu' de benzina, dup-aia gata.
Aveti idee ce poate fi?

This post has been edited by paulica: 22 Jun 2006, 20:39


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 2 Jul 2006, 21:48
Post #432


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Salutare,

bai fratilor de injectie am fost cu DACIA BERLINA in GRECIA, povesta cu trei prezoane este o mare minciuna, nu am avut nici un fel de problema la frontiera grecilor, am mers cu Daciuta mea pe autostrazile grecilor super 110-120, am vazut dacii 1310 cu numar grecesc cam rablagite, asa ca nu mai ascultati miciunile cu trei prezoane si alte "dude" ale baietilor din parcare care le stiu pe "toate".

Attached thumbnail(s)
viza.jpg ( Size: 52.62k ) Number of downloads: 1279


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burghiu
post 3 Jul 2006, 07:54
Post #433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 April 06




QUOTE(dragos.a @ 22 Nov 2004, 10:16)
La Baneasa este un service auto care curata injectoare cu ultrasunete cred ca 1-1.5 mil operatia,dar decat sa dai banii astia mai bine cumperi solutie pt curatat injectoare 2+2....150 mii flaconu de 335ml si se pune la 40 l benzina...are efect...eu pun la 35l ca sa aiba efect mai repede.Tacanitul ala care tu il auzi este de la injector adica lucreaza..este un zgomot specific..nu ai de ce sa iti faci griji....vezi sa nu ai batai la tacheti.Bafta.
*


Apropo de acest tacanit, mai degraba la mine se aude un bazait ( care nu se auzea acum cateva sute de km ). Acest bazait se aude la accelerare brusca sau mai exact cand calc acceleratia pana la fund. Sa inteleg ca trebuie sa schimb filtru de benzina, si bujiile si sa pun acea solutie de curatat injectoare ( asta in conditiile in care in ultimii 30 000 km am pus numai benzina cu cifra octanica 98 ), are vreun efect aceasta benzina sau tot trebuie sa folosesc acea solutie de curatat. Ma gandesc ca ar trebui sa schimb filtru de aer, filtru de benzina si bujiile, apoi sa pun solutia de curatat injectoare ( sau mai exact la noi INJECTOR ).De la tacheti nu este pentru ca le-am facut reglajul acum 5 000 de km. Este ok daca fac asa sau dau cu banii pe fereastra.


--------------------
dacia 1310 break - B 90 DOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 3 Jul 2006, 17:34
Post #434


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




sal spunetimi si mie cat ma costa sa pun si eu masina pe calculator? iti repara ceva in pretul asta, pt ca dacia mea 1310 li an 2000 nu m-ai porneste pe benzina nici sa o omor, doar pe gaz merg cu ea, multumesc


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 3 Jul 2006, 18:49
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




QUOTE(neaga26 @ 3 Jul 2006, 18:34)
sal spunetimi si mie cat ma costa sa pun si eu masina pe calculator? iti repara ceva in pretul asta, pt ca dacia mea 1310 li an 2000 nu m-ai porneste pe benzina nici sa o omor, doar pe gaz merg cu ea, multumesc
*




salut,

incerca o resetare la calc de injectie si vezi daca porneste.

daca da, atunci emularea sondei lambda (chestie care o face centrala de dozere a GPL-ului) nu este buna si "pacaleste" inj Bosch cu amestec prea bogat, avand ca rezultat saracirea amestecului (scaderea timpilor de injectie) pana cand nu mai poate porni (am patit-o).

evident inainte de toate acestea asigura-te ca sistemele functioneaza: injector conectat (releul de pe firul injectorului sa functioneze), senzor de turatie conenctat, mufa potentiometru clapeta conectata, etc. eventual verifica sa nu ai vreun fir rupt.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 3 Jul 2006, 19:21
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




am fost la cativa mecanici si mi-au spus ca este de la clapeta de acceleratie sau motorasul pas cu pas? problema este in felul urmator masina se tura rau de tot si am fost la un mecanic si mi-a scos o mufa si mi-a reglato cu un fir sa nu se m-ai tureze si mi-a spus sa nu m-ai bag mufa ca se deregleaza iar, zilele astea o sa ma duc cu ea la calculator sa vad ce poate sa aiba sper sa nu fie din cele spuse si astept o parere ceva. multumesc


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 3 Jul 2006, 21:13
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




QUOTE(neaga26 @ 3 Jul 2006, 20:21)
am fost la cativa mecanici si mi-au spus ca este de la clapeta de acceleratie sau motorasul pas cu pas? problema este in felul urmator masina se tura rau de tot si am fost la un mecanic si mi-a scos o mufa si mi-a reglato cu un fir sa nu se m-ai tureze si mi-a spus sa nu m-ai bag mufa ca se deregleaza iar, zilele astea o sa ma duc cu ea la calculator sa vad ce poate sa aiba sper sa nu fie din cele spuse si astept o parere ceva. multumesc
*




salut,

ti-a scos din functiune motorul "pas cu pas" responsabil de stabilirea relatiului si a socului automat. este posibil sa fie intepenit. cauta pe site si vei gasi cum se poate curata si repune in functiune. personal nu recomand functionarea in acest fel. asa zisul dereglaj apare in urma blocarii acestui motoras intr-o pozitie in care clapeta de acceleratie era actionata si iti tinea motorul turat.

de obicei la testul clip apare eroarea "corp clapeta (inferior) defect cod eroare XXX" (nu stiu numarul) si evident mecanicul va recomanda inlocuirea acestuia contra sumei de 7-9-11 milioane lei (parca pe aici se invartea suma). atentie!! corpul e format dintr-o bucata de aluminiu, clapeta in sine (axul, banutul), si un potentiometru. inafara de potentiometru NU ARE CE SA SE STRICE la o exploatare normala si intr-un numar semnificant de kilometri. pana si potentiometrul mult hulit nu se strica asa usor, eventual se poate umple de praf/mizerii si sa functioneze defectuos, insa poate fi curatat. uzura foarte mare a potentiometrului poate intrerupe iremediabil traseele rezistive ale acestuia facandu-l inutilizabil, insa este un caz de uzura extrema (parerea mea).

problema importanta este ca mecanicii de obicei umbla la pozitia acestui potentiometru pentru stabilirea turatiei de relanti si nu numai, insa de fapt nu reusesc decat sa deregleze toata injectia. pozitia potentiometrului este foarte importanta si se regleaza conform manualului si nu reprezinta un reglaj pentru turatia de relanti sau altele. sper pentru tine ca sa u fi umblat si acolo mecanicul tau.

cred ca in urma testului clip nu vei obtine decat un raspuns de genul "corp clapeta inferior defect" sau alta posibilitate este sa nu se gaseasca nici un defect!!

daca singura ta problema este legata de acel motoras pas cu pas parerea mea este sa te documentezi sa il cureti/repui in functiune sau in cel mai rau caz sa il lasi asa pana la procurarea unuia nou sau SH.

vei fi dezamagit de testul CLIP si de prestatia mecanicilor. nu te lasa pacalit sa lasi mormane de bani in service cand de fapt nu ai o problema prea complicata de rezolvat.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 3 Jul 2006, 21:20
Post #438


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




ms de raspunsul dat o sa ma duc cu ea in service sa o pun pe calculator sa vad ce spun cei de acolo pt ca eu acum merg numai pe gpl si vine iarna si va fi greu de pornit, acum cel motoras este scos mufa de acolo am m-ai incercat sa o pornesc pe benzina dar nimic,ms


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 4 Jul 2006, 10:47
Post #439


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Salut tuturor.. poate ma ajutati si pe mine cu un sfat.. am o berlina din 2000.. si din 2000 miroase a benzina in masina de ma indoaie.. scapa pe sus, pe la rezervor, acolo unde e pompa.. in portbagaj e durere... si nu reusesc sa izolez cu sistemul prezent.. adica garnitura aia de cauciuc si rama metalica de deasupra.. tot curge... de mastic siliconic sau treburi din astea nu poate fi vorba, ca se dizolva.. aveti vreo idee cum pot scapa de beleaua asta?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arian
post 4 Jul 2006, 14:32
Post #440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(nambanidealtceva @ 4 Jul 2006, 13:47)
Salut tuturor.. poate ma ajutati si pe mine cu un sfat.. am o berlina din 2000.. si din 2000 miroase a benzina in masina de ma indoaie.. scapa pe sus, pe la rezervor, acolo unde e pompa.. in portbagaj e durere... si nu reusesc sa izolez cu sistemul prezent.. adica garnitura aia de cauciuc si rama metalica de deasupra.. tot curge... de mastic siliconic sau treburi din astea nu poate fi vorba, ca se dizolva.. aveti vreo idee cum pot scapa de beleaua asta?
*



problema asta am avut o si eu..... am schimbat capacul din plastic de la rezervor (cel de care e prinsa pompa)
cand l am scos nu mai era plan, se deformase si, garnitura de cauciuc nu etansa bine.
atentie: cand il montezi pe cel nou sa nu exagerezi cu stransul "ramei metalice" .


--------------------
Dacia injectie - OT 72 MDM
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 4 Jul 2006, 17:54
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




am si eu o problema...aseara am facut primul meu drum noaptea in afara orasului...primul si ultimul cred..pt ca era destul de racoare am mers cu caldura la maxim,faza lunga,dezaburile luneta si becurile din interior aprinse..la o mica oprire s-a apind o tigara am oprit motorul...cand sa pornesc din nou,pauza..am inchis luminile si a pornit..pe drum au mai sarit niste catei in fata masinii si am folosit claxonul care am observat ca era destul de slab...in fine...problema a aparut cand am ajuns din nou acasa..nu mai porneste,chiar daca am facut 50 km fara faza lunga,caldura si dezaburire...mi-am dat seama ca se slabise bateria din cauza lor si am sperat sa se incarce...acum zace in fata blocului...acum 3 luni am schimbat bateria,dar ca desteptul nu m-am mai dus dupa garantie..e destul de evident ca e foarte posibil sa fie descarcata,dar daca apas claxonul suna destul de tare(acum 3 luni murise bateria si nu functiona deloc claxonul..) ceea ce ma pune pe ganduri..sa fie bateria goala sau ceva mai complicat stricat?cand incerc sa o pornesc palpaie becul de la injectie.. wacko.gif are cineva idee ce a patit?


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biz
post 5 Jul 2006, 11:14
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 8 June 06




QUOTE(def @ 4 Jul 2006, 17:54)
asa fie bateria goala sau ceva mai complicat stricat?cand incerc sa o pornesc palpaie becul de la injectie.. wacko.gif are cineva idee ce a patit?
*



ai un scurt circuit undeva. ramane un consumator in circuit care iti omoara bateria.

ordinea in care poti sa verifici ce se intampla este:

1. releul de incarcare - baga tensiunea corecta cu motorul pornit? de incercat fara consumatori si cu (faza lunga, ventilatorul la max)

2. daca 1 e ok, atunci poti sa scoti sigurantele pe rand - este una pentru toate accesoriile - probabil numai aia ar trebui scoasa. verifici seara tensiunea pe baterie si o verifici a doua zi. nu ar trebui sa fie variatii semnificative.

succes.


--------------------
Dacia 1310 CLi 2000 - MM
cogito ergo sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 5 Jul 2006, 12:04
Post #443


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




am si eu o problema dacie din 2000 imi fierbe apa in cativa km din ce cauza poate fii, am curatat radiatorul i-am scos termostatul si tot imi fierbe ms mad.gif


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 5 Jul 2006, 13:46
Post #444


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




multzam de sfat, arian... o sa incerc asa!


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biz
post 5 Jul 2006, 14:34
Post #445


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 8 June 06




QUOTE(neaga26 @ 5 Jul 2006, 12:04)
am si eu o problema dacie din 2000 imi fierbe apa in cativa km din ce cauza poate fii, am curatat radiatorul i-am scos termostatul si tot imi fierbe ms mad.gif
*



fierbe apa sau doar face bulbuci? ai pus mana pe borcan sa vezi ca frige?

daca face bulbuci dar nu frige, inseamna ca problema este la garnitura de chiuloasa care s-a dus / chiuloasa trebuie dusa la planat.

daca intradevar frige, inseamna ca undeva dintr-un oarecare motiv iti este obturat circuitul de racire / nu este aerisit / nu-ti merge pompa de apa (corespunzator sau deloc - nu prea cred).

succes


--------------------
Dacia 1310 CLi 2000 - MM
cogito ergo sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neaga26
post 5 Jul 2006, 14:37
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 April 06




imi fierbe apa si se aprinde becul


--------------------
dacia dacia - B-17-DYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biz
post 6 Jul 2006, 07:42
Post #447


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 8 June 06




QUOTE(neaga26 @ 5 Jul 2006, 14:37)
imi fierbe apa si se aprinde becul
*



atunci incepe prin a aerisi instalatia si vezi ce se intampla. probabil intr-o zi va face la fel, caz in care daca nu ai vreun furtun spart, atunci este garnitura de chiuloasa care s-a perforat. In acest caz, cand pornesti motorul, deschizi borcanul de expansiune si arunci un ochi in el in timp de accelerezi. daca ies bule de aer ai gasit sursa problemei.


--------------------
Dacia 1310 CLi 2000 - MM
cogito ergo sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 12 Jul 2006, 20:39
Post #448


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




Salutare. Dacie injectie 2000, la 2200rpm, pana la 2500 zornaie ceva de mama focului, cam in dreptultrenului fata as zice eu. Stie cineva despre ce-ar putea fi vorba ? Suspectez aparatorile din tabla ale discurilor.


multam.

This post has been edited by memyselfandI: 12 Jul 2006, 20:40


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 13 Jul 2006, 08:15
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Vezi ca s-a mai scris in acest topic... E un colier metalic care tine evacuarea (saxofonul), undeva chiar langa sonda lambda. Ala trebuie strans, daca nu atunci zornaie.
Evident, nu inseamna ca asta e si la tine, dar aparatorile discurilor nu zornaie functie de turatie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 13 Jul 2006, 13:33
Post #450


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




Perfect adevarat ! Acel colier era sursa necazurilor mele.
Imi pare rau de offtopic.
Multam


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 09:22
Forum Renault