DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 149 150 151 152 153 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

nikuniku
post 11 Feb 2011, 23:16
Post #4501


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca zici ca ai mers cu masina nu este blocata,alta e buba,la relantii sta? fara sa misti masina


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 12 Feb 2011, 00:10
Post #4502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Verifica masa de la alternator.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 12 Feb 2011, 11:49
Post #4503


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




Am o nelamurire. De ceva vreme imi face probleme relanti-ul. sta cam la 1000-1100 rpm. am pus alt motoras si tot asa face. am pus si alt calculator si nimic. parca nici motorul nu merge foarte regulat. un sfat sau o idee va rog. ms


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Feb 2011, 14:26
Post #4504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




schimba si senzoru de temperatura cel de pe chiulasa ,el impreuna cu motorasu e responsabil de relanti


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 12 Feb 2011, 17:07
Post #4505


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




QUOTE(ghitza @ 12 Feb 2011, 14:26)
schimba si senzoru de temperatura cel de pe chiulasa ,el impreuna cu motorasu e responsabil de relanti
*


Am schimbat si senzorul de temperatura dar tot la fel. Ce-i drept ca nu a fost nou(nu am gasit la niciun magazin), dar nicio schimbare. daca scot mufa de la senzor mai turata merge. chiar nu stiu ce sa ii mai fac. am fost la un mecanic zi mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la injector/clapeta ceva de genu. Nu stiu ce sa ii mai fac ca imi scoate peri albi

This post has been edited by adi_bulzan: 12 Feb 2011, 17:09


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 12 Feb 2011, 18:00
Post #4506


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Salut, si la mine o mai ia boala asta, sa stea turata la 1000 ,1100 . Eu o rezolv destul de usor, pornesc tot din masina, in special farurile , si scade turatia sub 600, o las putin si opresc tot ce nu am nevoie si gata turatia exact pe liniuta sub 1000, sau merg cu ea mai turata, adica 4000rpm cateva minute si i.si revine. poate incerci asa., pana afli cauza adevarata.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 12 Feb 2011, 20:39
Post #4507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Hai sa mai spui si io!

Am trei injectoare am umblat in toate ,totusi unu din ele era si este infundat,azi mi-a sosit sorbul ,sita finuta la pompa de benzina ,capacul care inchide ermetic pompa in rezervor, bujii bosch wr8 bc nu mi-a gasit numai alea au un sistem antiparazit .Mi-a adus equiem tralala.

Dupa ce am schimbat injectorul merge dar tot asa are variatii de turatie intre 1000 sau sub,nu stiu cum s-a facut dar tot schimbind injectoarele nimerisem unu de mergea asa frumos la relanti,parca era mezeu nemtesc!

La mine acum e problema noroiu si cauciucurile fara rizuri nu prind deloc in noroi iar cind era inghetat se invirteau ,patinau

Am mai obsevat ca daca se duce amperaju din baterie de atitea porniri cite am facut iar plimbare ioc, nu mai porneste din prima tot timpu ,ci din a doua uneori,caci bateria se incarca numai peste doua mii de turatii .

Am uitat sa pun odata mufa la motorasu de relanti si biriia rau de tot poate peste 4000 de turatii sau cit o fi avut!.

La instalatia electrica de injectie am gasit niste diferente,cea originala are in priza care se cupleaza la calculator pinii ,6,10,21,29,30,31,34,lipsa pe cind la cealalta luata de pe un pick-up are la la fel pinii lipsa insa mai putin pinul 6 care este sau nu activ, nu stiu , dar cu instalatia aia nu a pornit deloc.

Intrebare:oare daca scot firul de la pinu 6 o merge?

Intrebare: Sub corpul hidraulic sau injector cum ii mai zice exista un corp intermediar ca o placuta , sub ,si deasupra ei are cumva garnituri ?
Tot la fel intre carcasa neagra ce se prinde cu trei suruburi pe injector ,si injector mai trebuie o garnitura sau nu?


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 12 Feb 2011, 20:53
Post #4508


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




QUOTE(nyky @ 12 Feb 2011, 18:00)
Salut, si la mine o mai ia boala asta, sa stea turata la 1000 ,1100 .  Eu o rezolv destul de usor, pornesc tot din masina, in special farurile , si scade turatia sub 600, o las putin si opresc tot ce nu am nevoie si gata turatia exact pe liniuta sub 1000, sau merg cu ea mai turata, adica 4000rpm cateva minute si i.si revine. poate incerci asa., pana afli cauza adevarata.
*


Am incercat si cu consumatorii porniti da nu prea ii diferenta. O sa incerc probabil sa merg cu ea mai turata un pic sa mai vedem. Chiar nush ce sa mai fac cu ea. pana la urma tot schimbata injectia cred ca ii solutia.


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 12 Feb 2011, 22:00
Post #4509


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Nu cred sa fie atat de grav incat sa schimbi toata injectia doar pt ca nu sta sub 1000, incearca sa cureti toate mufele si dupaia sa.i dai un reset la calculator. Daca ai un prieten cu injectie, imprumuta tot corpu injector de pe masina lui sa vezi daca se remediaza . Mai verifica sa fie bine etansat capacul la injector,si sa nu ai furtunul de gaze crapat.

This post has been edited by nyky: 12 Feb 2011, 22:03


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 13 Feb 2011, 08:30
Post #4510


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




QUOTE(nyky @ 12 Feb 2011, 22:00)
Nu cred sa fie atat de grav incat sa schimbi toata injectia doar pt ca nu sta sub 1000, incearca sa cureti toate mufele  si dupaia sa.i dai un reset la calculator. Daca ai  un prieten cu injectie, imprumuta tot corpu injector de pe masina lui sa vezi daca se remediaza . Mai verifica sa fie bine etansat capacul la injector,si sa nu ai furtunul de gaze crapat.
*


Am vorbit cu un prieten care dezmembreaza masini si mi-a spus ca imi da un corp injector sa verific. Ma gandeam ca totusi s-ar putea sa fie si motorasu de vina. Am pus altul si nu am vazut diferente dar era SH. Totusi poate o sa mai incerc si cu altul. Ms de sfaturi


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 13 Feb 2011, 12:44
Post #4511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




salut!
aveti idee cat costa o sonda lambda in magazin?
mersi!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 13 Feb 2011, 12:50
Post #4512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




si eu am scris mai sus ca statea turata la 1100 permanent...si cand o porneam se tura la 2500 rpm.

acum si a revenit si sta la 800...nu i am facut nimic.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Feb 2011, 13:18
Post #4513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(adaniel69 @ 13 Feb 2011, 13:44)
salut!
aveti idee cat costa o sonda lambda in magazin?
mersi!
*




undeva la 150 roni,dar cumperi second


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 13 Feb 2011, 20:09
Post #4514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(adaniel69 @ 13 Feb 2011, 12:44)
salut!
aveti idee cat costa o sonda lambda in magazin?
mersi!
*




QUOTE(ghitza @ 13 Feb 2011, 13:18)
undeva la 150 roni,dar cumperi second
*


s ar putea sa fie mult mai mult de 150 de ron una noua.stiu ca am intrebat si eu odata la un magazin.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 14 Feb 2011, 10:12
Post #4515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




evilbrain
tiam trimis adresa saitului in mesaj privat costa 8 lei + transportu 20cred uitate pe site
biggrin.gif arcu +membrana

<span class='edit'>14 Feb 2011, 10:20:</span>
la mine statea turata la 1100 cand am schimbat motorasu minune vreo 2 saptamani si sia revenit dupa aiai

This post has been edited by nykk: 14 Feb 2011, 10:21


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 14 Feb 2011, 10:37
Post #4516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Nykk,furtunu e bun ,dar injectia are prea complex ansamblu ecu-restu, as crede ca e si din temperatura motorului ,sau din calitatea benzinei , sau nu stiu dar poate ca variatia curentului care intra in motorasu de relanti ar putea influienta si ea ,lamda poate si ea specialistii spun ca injectia este adaptabila deci nu prea se poate s-o controlezi ,coordonezi caci e in functie de ecu ,el dicteaza.

O problema ar putea deveni cind sare de o mie si mai mult!.

Ieri am facut citeva ture,mergeeee,toarce ,pufaie linistit,fara alt zgomot.Am trecut la frina de mina , dar asta se spune in topicul meu cu pricina,multumesc.

Facusem un video dar nu mi-a iesit!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nykk
post 14 Feb 2011, 11:36
Post #4517


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 May 10
From: buc




fa si tu cum mia zis ghita mie ia toti senzori la curatat cele 2 relee de pe aripa stanga 1 e pt pompa dai cu smilghel fin am schimbat motorasu minune degeaba si dupa ce am facut operatiie de curatare MINUNE biggrin.gif


--------------------
b-49 b-49 2006 - b-49-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 14 Feb 2011, 15:11
Post #4518


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




Salutari oameni buni!!
M-am hotarat sa scot si eu instalatia de injectie de pe masina deoarece o suspectez imbatranita,motiv pt care nu mai porneste..
Intrebarea e urmatoarea:iti trebuie o "mana de aur" ca sa desfaci asa ceva sau o poate desface oricine?Daca cineva cunoaste metoda cea mai simpla,rog sa posteze.Multumesc


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 14 Feb 2011, 19:47
Post #4519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




In afara de doua manunchiuri de fire ,cite 4 respectiv 5 care vin strinse cu piulita la plusul de la demaror si la masa undeva pe ecu sau pe linga el , restul nu sunt decit mufe, semnezi pozitia la mufa principala care cupleaza cu mufa firelor care intra in bord ca sa fii sigur ca o cuplezi bine.Trei mufe vin la corpul injector,clapeta si motorasul relanti, alta mufa vine la bobina de inductie ,alta la senzorul de turatie ,si gata ,una din mufe cea cu firul mai lung sau alte instalatii au aceasta mufa linga priza principala, in rest sa decuplezi bateria incepind mai intii cu firul de minus,altfel poate nu-i convine ecu-lui.

Asa e la papuc ,la altele nu stiu daca sunt modificari majore. Sau te mai uiti poate se mai vede in poze la topicu meu.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladb15zpr
post 14 Feb 2011, 20:00
Post #4520


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 December 10




am si eu o problema cu berlina mea din 2004, pornesc motorul merge bine si frumos la relanti,dar cum bag piciorul in ea da in nas pentru 2-3-4 sec si apoi isi revine, asa si in mers la fel face , cum duc acceleratia brusc la podea, da in nas. Azi i-am pus mana in cap la filtru de aer, si am accelerat-o brusc si se tuar de rupea pamantu-n doua radmasa.gif . mentionez ca am schimbat bujiile am pus equiem de la magazinul dacia.va rog ajutati-ma !, inainte avea sinterom. am resetat si calculatorul. a stat cu bateria scoasa toata noaptea. multumesc anticipat

This post has been edited by vladb15zpr: 14 Feb 2011, 20:04


--------------------
dacia 1310 li 2004 - b193vld
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 14 Feb 2011, 21:20
Post #4521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Ce stiu eu foarte putin , verifica mufa de la relanti a motorasului , sa fie pusa,apasata bine, mie imi murea motorul fiindca am gasit unul din injectoare ori infundat ,ori membrana cu arc si pastila etanseaza prea bine si nu permite benzinei sa vina destula, acea pastila din membrana se misca are un mic unghi prin care permite sa vina benzina ,cind sufli pe turul injectorului trebuie sa se auda un pic de aer,nu in exces , dar oricum cit sa-ti dai seama ca nu e infundat, eu nu am avut sorb la pompa de benzina.

Habar n-am cum pina la urma trebuie fixata acea pastila , perfect plana ,sau cu pozitie un pic inclinata?
Eu am pus-o inclinata si merge.

Trebuie avut grija la suflat ca ramine benzina pe injector si intra-n ochi, deci grija!.

This post has been edited by stabil777: 14 Feb 2011, 21:23


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrkiry
post 15 Feb 2011, 10:31
Post #4522


Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge...


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 2 December 10
From: Bucuresti




Multumesc mult stabil77!!!Am reusit.Chestia era ca nu stiam ca instalatia de injectie se separa de cea a masinii printr-o "priza". Mersi inca odata! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane2 2004 Lux Privilege - GR85KYR
Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Feb 2011, 10:59
Post #4523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(vladb15zpr @ 14 Feb 2011, 21:00)
am si eu o problema cu berlina mea din 2004, pornesc motorul merge bine si frumos la relanti,dar cum bag piciorul in ea da in nas pentru 2-3-4 sec si apoi isi revine, asa si in mers la fel face , cum duc acceleratia brusc la podea, da in nas. Azi i-am pus mana in cap la filtru de aer, si am accelerat-o brusc si se tuar de rupea pamantu-n doua radmasa.gif  . mentionez ca am schimbat bujiile am pus equiem de la magazinul dacia.va rog ajutati-ma !, inainte avea sinterom. am resetat si calculatorul. a stat cu bateria scoasa toata noaptea. multumesc anticipat
*



Niciodata daca o sa bagi picioru in ea asa ca innecatu nu o sa se tureze ca si masini le cun injectie MULTIPUNCT caci dacia ara monopunct si are un amarat de injector pentru cei 4 cilindri deci uita faze deastea .Apasa pe acceleratie pana la 2000 de trure si de acolo apasa brusc sa vezi ca nu mai da in nas,daca si asa iti dai in nas ai o problemna ori la debitu pompei sau regulator de presiune,poti sa resetezi ECU cat vrei ca ,daca e obosita pompa saui regulatoru nu isi mai face treaba degeaba tot asa va merge .incearca cum ti-am zis si ne scrii aici.bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 15 Feb 2011, 17:04
Post #4524


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




salutare am o problema:mi s-a rupt un prezon de la capacul de chiuloasa ce tine rampa de culbutori, lam scos destul de usor desfacand si celelalte 2 suruburi inclusiv al 2-lea prezon lam schimbat cu un altul dar cand sa pun rampa la loc nu mai era pozitia initiala deci am invartit de elicie invers acelor de ceasornic pana sa dus pe pozitia respectiva am strins am intins putin si cureaua la alternator si a pornit la prima cheie , merg de 2 zile si ce am constatat azi la o verificare sumara imi iese fum pe la busonul de la ulei;mentionez ca mi se pare ca trage mai bine dar nu imi scade relantiul la 800 rotatii decat dupa 5 /6 min , de mers merge rotund nu se aud batai. inainte scadea la vreo 3 minute ; ce credeti trebuie reglati culbutorii? sau pot sa rulez asa cu masina? scuze ca nu-s expert in detalii tehnice

This post has been edited by gimivasile: 15 Feb 2011, 17:06


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 15 Feb 2011, 17:45
Post #4525


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, revin cu o problema. Am mai postat despre problema asta dar nu prea am fost lamurit. Deci, cand accelerez brusc in orice viteza , acceleratia are o intarziere de aproape 2 secunde... dupa zvacneste puternic. asta se intampla cand merg pe benzina, pe gaz nu imi face problema asta. Este normal?? Va rog sa imi spuneti de la ce ar putea fi. Va multumesc mult, o seara placuta in continuare!

This post has been edited by Iantela: 15 Feb 2011, 17:46


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4NDR31
post 15 Feb 2011, 19:06
Post #4526


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 2 April 10




Salut revin si eu cu o problema, de ceva timp , cam la ultimii 20.000 km a inceput sa-mi manance ulei;
La inceput lua cam 1L la schimb 9 (10 mii km), acum mi-a mancat 2 l la un schimb , motorul trage bine , pierderi vizibile de ulei nu sunt , la esapament teava pe interior e cam neagra ca la diesel....ceva pareri?

Masina are peste 130.000 km si nu am umblat la motor.....


--------------------
Dacia 1310 Li DACIA Masina adevarata:)) - VS 03 ACP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 15 Feb 2011, 19:26
Post #4527


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




4NDR31 la tine e simplu motor refacut ,totul nou si de calitate daca vrei so mai tii
Iantela nu mai accelera brusc ca injectia e adaptata pe acest motor nu este facuta odata cu motoru ,si a mea face la fel,dau incet pana la 1500-2000 rpm si apoi blana sa vezi ce merge de te sperii


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 15 Feb 2011, 20:24
Post #4528


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




pai am observat ca daca ii dau incet numai face asa. Am sa incerc maine sa merg usor pana la 2000 cu ea si dupa o accelerez mai tare sa vad cum face. Dar nu am nici o problema la filtru,pompa etc?smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 15 Feb 2011, 20:28
Post #4529


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca porneste bine la rece sau dupa ce sta mai mult timp,adica repede fara sa dai mult la cheie ,e perfect,acum iarna e bine sa traga aer cald,scade ceva consumu si se incalzeste motoru mai repede


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 15 Feb 2011, 20:32
Post #4530


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




dimineata cand o pornesc se aude electromotorul ca invarte de 3-4 ori si porneste! Cand motorul e cald porneste imediat. auzi, mie o fisa nu imi sta bine pusa pe bujie, e posibil ca din cauza fisei sa tremure masina la relanti?


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 149 150 151 152 153 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 14:02
Forum Renault