dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
nikuniku |
![]()
Post
#4501
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#4502
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Verifica masa de la alternator.
|
--------------------
-
-
-
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4503
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
Am o nelamurire. De ceva vreme imi face probleme relanti-ul. sta cam la 1000-1100 rpm. am pus alt motoras si tot asa face. am pus si alt calculator si nimic. parca nici motorul nu merge foarte regulat. un sfat sau o idee va rog. ms
|
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
schimba si senzoru de temperatura cel de pe chiulasa ,el impreuna cu motorasu e responsabil de relanti
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 12 Feb 2011, 14:26) schimba si senzoru de temperatura cel de pe chiulasa ,el impreuna cu motorasu e responsabil de relanti Am schimbat si senzorul de temperatura dar tot la fel. Ce-i drept ca nu a fost nou(nu am gasit la niciun magazin), dar nicio schimbare. daca scot mufa de la senzor mai turata merge. chiar nu stiu ce sa ii mai fac. am fost la un mecanic zi mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la injector/clapeta ceva de genu. Nu stiu ce sa ii mai fac ca imi scoate peri albi This post has been edited by adi_bulzan: 12 Feb 2011, 17:09 |
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
nyky |
![]()
Post
#4506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Salut, si la mine o mai ia boala asta, sa stea turata la 1000 ,1100 . Eu o rezolv destul de usor, pornesc tot din masina, in special farurile , si scade turatia sub 600, o las putin si opresc tot ce nu am nevoie si gata turatia exact pe liniuta sub 1000, sau merg cu ea mai turata, adica 4000rpm cateva minute si i.si revine. poate incerci asa., pana afli cauza adevarata.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4507
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa mai spui si io!
Am trei injectoare am umblat in toate ,totusi unu din ele era si este infundat,azi mi-a sosit sorbul ,sita finuta la pompa de benzina ,capacul care inchide ermetic pompa in rezervor, bujii bosch wr8 bc nu mi-a gasit numai alea au un sistem antiparazit .Mi-a adus equiem tralala. Dupa ce am schimbat injectorul merge dar tot asa are variatii de turatie intre 1000 sau sub,nu stiu cum s-a facut dar tot schimbind injectoarele nimerisem unu de mergea asa frumos la relanti,parca era mezeu nemtesc! La mine acum e problema noroiu si cauciucurile fara rizuri nu prind deloc in noroi iar cind era inghetat se invirteau ,patinau Am mai obsevat ca daca se duce amperaju din baterie de atitea porniri cite am facut iar plimbare ioc, nu mai porneste din prima tot timpu ,ci din a doua uneori,caci bateria se incarca numai peste doua mii de turatii . Am uitat sa pun odata mufa la motorasu de relanti si biriia rau de tot poate peste 4000 de turatii sau cit o fi avut!. La instalatia electrica de injectie am gasit niste diferente,cea originala are in priza care se cupleaza la calculator pinii ,6,10,21,29,30,31,34,lipsa pe cind la cealalta luata de pe un pick-up are la la fel pinii lipsa insa mai putin pinul 6 care este sau nu activ, nu stiu , dar cu instalatia aia nu a pornit deloc. Intrebare:oare daca scot firul de la pinu 6 o merge? Intrebare: Sub corpul hidraulic sau injector cum ii mai zice exista un corp intermediar ca o placuta , sub ,si deasupra ei are cumva garnituri ? Tot la fel intre carcasa neagra ce se prinde cu trei suruburi pe injector ,si injector mai trebuie o garnitura sau nu? |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4508
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
QUOTE(nyky @ 12 Feb 2011, 18:00) Salut, si la mine o mai ia boala asta, sa stea turata la 1000 ,1100 . Eu o rezolv destul de usor, pornesc tot din masina, in special farurile , si scade turatia sub 600, o las putin si opresc tot ce nu am nevoie si gata turatia exact pe liniuta sub 1000, sau merg cu ea mai turata, adica 4000rpm cateva minute si i.si revine. poate incerci asa., pana afli cauza adevarata. Am incercat si cu consumatorii porniti da nu prea ii diferenta. O sa incerc probabil sa merg cu ea mai turata un pic sa mai vedem. Chiar nush ce sa mai fac cu ea. pana la urma tot schimbata injectia cred ca ii solutia. |
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
nyky |
![]()
Post
#4509
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Nu cred sa fie atat de grav incat sa schimbi toata injectia doar pt ca nu sta sub 1000, incearca sa cureti toate mufele si dupaia sa.i dai un reset la calculator. Daca ai un prieten cu injectie, imprumuta tot corpu injector de pe masina lui sa vezi daca se remediaza . Mai verifica sa fie bine etansat capacul la injector,si sa nu ai furtunul de gaze crapat.
This post has been edited by nyky: 12 Feb 2011, 22:03 |
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
adi_bulzan |
![]()
Post
#4510
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 October 10 ![]() |
QUOTE(nyky @ 12 Feb 2011, 22:00) Nu cred sa fie atat de grav incat sa schimbi toata injectia doar pt ca nu sta sub 1000, incearca sa cureti toate mufele si dupaia sa.i dai un reset la calculator. Daca ai un prieten cu injectie, imprumuta tot corpu injector de pe masina lui sa vezi daca se remediaza . Mai verifica sa fie bine etansat capacul la injector,si sa nu ai furtunul de gaze crapat. Am vorbit cu un prieten care dezmembreaza masini si mi-a spus ca imi da un corp injector sa verific. Ma gandeam ca totusi s-ar putea sa fie si motorasu de vina. Am pus altul si nu am vazut diferente dar era SH. Totusi poate o sa mai incerc si cu altul. Ms de sfaturi |
--------------------
Dacia
Li
2000
- BH 09 XNU
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#4511
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
salut!
aveti idee cat costa o sonda lambda in magazin? mersi! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Andyno |
![]()
Post
#4512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
si eu am scris mai sus ca statea turata la 1100 permanent...si cand o porneam se tura la 2500 rpm.
acum si a revenit si sta la 800...nu i am facut nimic. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mar10may |
![]()
Post
#4514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
nykk |
![]()
Post
#4515
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
evilbrain
tiam trimis adresa saitului in mesaj privat costa 8 lei + transportu 20cred uitate pe site ![]() <span class='edit'>14 Feb 2011, 10:20:</span> la mine statea turata la 1100 cand am schimbat motorasu minune vreo 2 saptamani si sia revenit dupa aiai This post has been edited by nykk: 14 Feb 2011, 10:21 |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Nykk,furtunu e bun ,dar injectia are prea complex ansamblu ecu-restu, as crede ca e si din temperatura motorului ,sau din calitatea benzinei , sau nu stiu dar poate ca variatia curentului care intra in motorasu de relanti ar putea influienta si ea ,lamda poate si ea specialistii spun ca injectia este adaptabila deci nu prea se poate s-o controlezi ,coordonezi caci e in functie de ecu ,el dicteaza.
O problema ar putea deveni cind sare de o mie si mai mult!. Ieri am facut citeva ture,mergeeee,toarce ,pufaie linistit,fara alt zgomot.Am trecut la frina de mina , dar asta se spune in topicul meu cu pricina,multumesc. Facusem un video dar nu mi-a iesit! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nykk |
![]()
Post
#4517
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
fa si tu cum mia zis ghita mie ia toti senzori la curatat cele 2 relee de pe aripa stanga 1 e pt pompa dai cu smilghel fin am schimbat motorasu minune degeaba si dupa ce am facut operatiie de curatare MINUNE
![]() |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4518
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Salutari oameni buni!!
M-am hotarat sa scot si eu instalatia de injectie de pe masina deoarece o suspectez imbatranita,motiv pt care nu mai porneste.. Intrebarea e urmatoarea:iti trebuie o "mana de aur" ca sa desfaci asa ceva sau o poate desface oricine?Daca cineva cunoaste metoda cea mai simpla,rog sa posteze.Multumesc |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4519
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
In afara de doua manunchiuri de fire ,cite 4 respectiv 5 care vin strinse cu piulita la plusul de la demaror si la masa undeva pe ecu sau pe linga el , restul nu sunt decit mufe, semnezi pozitia la mufa principala care cupleaza cu mufa firelor care intra in bord ca sa fii sigur ca o cuplezi bine.Trei mufe vin la corpul injector,clapeta si motorasul relanti, alta mufa vine la bobina de inductie ,alta la senzorul de turatie ,si gata ,una din mufe cea cu firul mai lung sau alte instalatii au aceasta mufa linga priza principala, in rest sa decuplezi bateria incepind mai intii cu firul de minus,altfel poate nu-i convine ecu-lui.
Asa e la papuc ,la altele nu stiu daca sunt modificari majore. Sau te mai uiti poate se mai vede in poze la topicu meu. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
vladb15zpr |
![]()
Post
#4520
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 December 10 ![]() |
am si eu o problema cu berlina mea din 2004, pornesc motorul merge bine si frumos la relanti,dar cum bag piciorul in ea da in nas pentru 2-3-4 sec si apoi isi revine, asa si in mers la fel face , cum duc acceleratia brusc la podea, da in nas. Azi i-am pus mana in cap la filtru de aer, si am accelerat-o brusc si se tuar de rupea pamantu-n doua
![]() This post has been edited by vladb15zpr: 14 Feb 2011, 20:04 |
--------------------
dacia
1310 li
2004
- b193vld
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4521
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Ce stiu eu foarte putin , verifica mufa de la relanti a motorasului , sa fie pusa,apasata bine, mie imi murea motorul fiindca am gasit unul din injectoare ori infundat ,ori membrana cu arc si pastila etanseaza prea bine si nu permite benzinei sa vina destula, acea pastila din membrana se misca are un mic unghi prin care permite sa vina benzina ,cind sufli pe turul injectorului trebuie sa se auda un pic de aer,nu in exces , dar oricum cit sa-ti dai seama ca nu e infundat, eu nu am avut sorb la pompa de benzina.
Habar n-am cum pina la urma trebuie fixata acea pastila , perfect plana ,sau cu pozitie un pic inclinata? Eu am pus-o inclinata si merge. Trebuie avut grija la suflat ca ramine benzina pe injector si intra-n ochi, deci grija!. This post has been edited by stabil777: 14 Feb 2011, 21:23 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#4522
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult stabil77!!!Am reusit.Chestia era ca nu stiam ca instalatia de injectie se separa de cea a masinii printr-o "priza". Mersi inca odata!
![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(vladb15zpr @ 14 Feb 2011, 21:00) am si eu o problema cu berlina mea din 2004, pornesc motorul merge bine si frumos la relanti,dar cum bag piciorul in ea da in nas pentru 2-3-4 sec si apoi isi revine, asa si in mers la fel face , cum duc acceleratia brusc la podea, da in nas. Azi i-am pus mana in cap la filtru de aer, si am accelerat-o brusc si se tuar de rupea pamantu-n doua ![]() Niciodata daca o sa bagi picioru in ea asa ca innecatu nu o sa se tureze ca si masini le cun injectie MULTIPUNCT caci dacia ara monopunct si are un amarat de injector pentru cei 4 cilindri deci uita faze deastea .Apasa pe acceleratie pana la 2000 de trure si de acolo apasa brusc sa vezi ca nu mai da in nas,daca si asa iti dai in nas ai o problemna ori la debitu pompei sau regulator de presiune,poti sa resetezi ECU cat vrei ca ,daca e obosita pompa saui regulatoru nu isi mai face treaba degeaba tot asa va merge .incearca cum ti-am zis si ne scrii aici.bafta |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#4524
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
salutare am o problema:mi s-a rupt un prezon de la capacul de chiuloasa ce tine rampa de culbutori, lam scos destul de usor desfacand si celelalte 2 suruburi inclusiv al 2-lea prezon lam schimbat cu un altul dar cand sa pun rampa la loc nu mai era pozitia initiala deci am invartit de elicie invers acelor de ceasornic pana sa dus pe pozitia respectiva am strins am intins putin si cureaua la alternator si a pornit la prima cheie , merg de 2 zile si ce am constatat azi la o verificare sumara imi iese fum pe la busonul de la ulei;mentionez ca mi se pare ca trage mai bine dar nu imi scade relantiul la 800 rotatii decat dupa 5 /6 min , de mers merge rotund nu se aud batai. inainte scadea la vreo 3 minute ; ce credeti trebuie reglati culbutorii? sau pot sa rulez asa cu masina? scuze ca nu-s expert in detalii tehnice
This post has been edited by gimivasile: 15 Feb 2011, 17:06 |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
Iantela |
![]()
Post
#4525
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut, revin cu o problema. Am mai postat despre problema asta dar nu prea am fost lamurit. Deci, cand accelerez brusc in orice viteza , acceleratia are o intarziere de aproape 2 secunde... dupa zvacneste puternic. asta se intampla cand merg pe benzina, pe gaz nu imi face problema asta. Este normal?? Va rog sa imi spuneti de la ce ar putea fi. Va multumesc mult, o seara placuta in continuare!
This post has been edited by Iantela: 15 Feb 2011, 17:46 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
4NDR31 |
![]()
Post
#4526
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 April 10 ![]() |
Salut revin si eu cu o problema, de ceva timp , cam la ultimii 20.000 km a inceput sa-mi manance ulei;
La inceput lua cam 1L la schimb 9 (10 mii km), acum mi-a mancat 2 l la un schimb , motorul trage bine , pierderi vizibile de ulei nu sunt , la esapament teava pe interior e cam neagra ca la diesel....ceva pareri? Masina are peste 130.000 km si nu am umblat la motor..... |
--------------------
Dacia 1310 Li
DACIA
Masina adevarata:))
- VS 03 ACP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4527
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
4NDR31 la tine e simplu motor refacut ,totul nou si de calitate daca vrei so mai tii
Iantela nu mai accelera brusc ca injectia e adaptata pe acest motor nu este facuta odata cu motoru ,si a mea face la fel,dau incet pana la 1500-2000 rpm si apoi blana sa vezi ce merge de te sperii |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#4528
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
pai am observat ca daca ii dau incet numai face asa. Am sa incerc maine sa merg usor pana la 2000 cu ea si dupa o accelerez mai tare sa vad cum face. Dar nu am nici o problema la filtru,pompa etc?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4529
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca porneste bine la rece sau dupa ce sta mai mult timp,adica repede fara sa dai mult la cheie ,e perfect,acum iarna e bine sa traga aer cald,scade ceva consumu si se incalzeste motoru mai repede
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#4530
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
dimineata cand o pornesc se aude electromotorul ca invarte de 3-4 ori si porneste! Cand motorul e cald porneste imediat. auzi, mie o fisa nu imi sta bine pusa pe bujie, e posibil ca din cauza fisei sa tremure masina la relanti?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 14:02 |