dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Surf_Dude |
![]()
Post
#4651
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|||
nykk |
![]()
Post
#4652
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
Surf_Dude schimba stutu dela servo frana se trage de el si ese dupa cate stiu eu tre sa stea fix
e un stut LA CORP CLAPETA vezi daca ai dop pe el daca nu astupal This post has been edited by nykk: 1 Mar 2011, 11:35 |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
vespukci |
![]()
Post
#4653
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
QUOTE(Surf_Dude @ 1 Mar 2011, 09:41) Furtunul nu pare sa fie rupt. Capacul ala alb trebuie sa stea fix? Ca are joc destul de mare. Daca este de la capacul ala, cum as putea remedia? Trebuie data servofrana jos, sau doar se infileteaza? paulorossi: trepidatiile apar ptr. ca turatia nu e stabila(cand tureaza ca turbata, cand da sa se opreasca) si apar cand turatia e sub cea care trebuie sa fie la ralanti. Multumesc ca aveti rabdare cu un noob. Asa invat si eu si poate pe viitor n-o sa va mai bat la cap. ![]() Salut! Eu la fel am patit, mi se tura cand la 3000 cand la 700 ... si tot asa incontinuu! Am rezolvat, curatand toate mufele, si in special vezi senzorul de temperatura din fata bateriei! Acolo ia si curata bine, si la motorasul de relanti! In principiu cred ca e din cauza senzorului de temperatura, oscileaza si da valori gresite la calc... Bafta |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
Surf_Dude |
![]()
Post
#4654
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 09 ![]() |
QUOTE(nykk @ 1 Mar 2011, 12:33) Surf_Dude schimba stutu dela servo frana se trage de el si ese dupa cate stiu eu tre sa stea fix e un stut LA CORP CLAPETA vezi daca ai dop pe el daca nu astupal Care e corpul clapeta? Daca poti sa pui o poza, ti-as fi recunoscator. QUOTE(vespukci @ 1 Mar 2011, 12:45) Salut! Eu la fel am patit, mi se tura cand la 3000 cand la 700 ... si tot asa incontinuu! Am rezolvat, curatand toate mufele, si in special vezi senzorul de temperatura din fata bateriei! Acolo ia si curata bine, si la motorasul de relanti! In principiu cred ca e din cauza senzorului de temperatura, oscileaza si da valori gresite la calc... Bafta Se auzea si un fasait pe undeva? La fel, poti pune niste poze cu locatia respectivelor piese? Multumesc! This post has been edited by Surf_Dude: 1 Mar 2011, 16:25 |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
Ambrono |
![]()
Post
#4655
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 February 11 ![]() |
nykk,masina merge perfect acum.la relanti sta bine,nu stiu cate turatii am exact ca turometrul meu refuza sa functioneze dar oricum....dupa mine zic ca am pana in max 1000.
|
--------------------
Renault
laguna 1 ph2
1998 concorde
|
|
Alex.T |
![]()
Post
#4656
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
O intrebare: Cum pot monta si eu un turometru separat pe un zambet din 2004 care nu are unul din fabrica?
Turometrul urmeaza sa-l cumpar ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4657
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Alex.T cumperi de la dezmembrari un ceas cu turometru pentru injectie si din calculator tragi fir separat de la pinu 24,dar mai bine cumpara ceasu si de restu lasa pe un electrician sa faca el mai departe
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4658
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
revin din nou dar cu vesti ff rele ...am fost si am luat filtru de aer,filtru de benzina si bujii ca sa le schimbi;toate bune si frumoase pana cand am scos 2 bujii si cand sa pun la loc cele noi,am stricat filetul
![]() halal noroc mai am..acum astept niste solutii,alta chiuloasa noua vreo 8mil o caruta de bani P:S:am o dacie pe carburatie care trebuie dezmembrata...se potriveste chiuloasa?? This post has been edited by vld22: 2 Mar 2011, 19:36 |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
Ambrono |
![]()
Post
#4659
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 February 11 ![]() |
vld22 din cate stiu eu chiuloasa se potriveste.singura diferenta majora a motorului e la volanta in rest din cate stiu se potriveste.sper sa nu ma insel
|
--------------------
Renault
laguna 1 ph2
1998 concorde
|
|
nykk |
![]()
Post
#4660
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
Surf_Dude chiar nu sti unde este corp clapeta( partea de injectie la dacia ) of deschide capota siti dai seama
Ambrono aceleasi operati de curatare leam facut si eu si am mai zis ca motorasu minune lam luat degeaba ![]() statea la 1000 vreo saptamana si ceva si pe urma minume ![]() This post has been edited by nykk: 2 Mar 2011, 23:34 |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4661
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(vld22 @ 2 Mar 2011, 20:23) revin din nou dar cu vesti ff rele ...am fost si am luat filtru de aer,filtru de benzina si bujii ca sa le schimbi;toate bune si frumoase pana cand am scos 2 bujii si cand sa pun la loc cele noi,am stricat filetul ![]() halal noroc mai am..acum astept niste solutii,alta chiuloasa noua vreo 8mil o caruta de bani P:S:am o dacie pe carburatie care trebuie dezmembrata...se potriveste chiuloasa?? pune-o fara probleme ca se potriveste iei de la a ta doar partea din spate cea unde sunt sondele caci are plaa aceea are si suportu de la bobina ,atata tot se potriveste fara probleme desi la tine poti sa te duci la un mecanic sa iti faca reductii |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nykk |
![]()
Post
#4662
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 May 10 From: buc ![]() |
vld22 cum a zis si ghita fa reducti nu esti singurul patit si vezi la ce mecanic mergi
(la mine revizie completa symbol 36 mililoane ![]() |
--------------------
b-49
b-49
2006
- b-49-
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4663
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
acum sa gasesc mecanicul care sa faca asta,mi-a adus tata de la servici un tarod de 14 cu pas de 1 in speranta ca voi reusi sa refac filetul,acum astept sa se incalzeasca oleaca afara
P:S: o parere sau idee despre cum s-ar face aceste reductii ca poate le da tata la facut la serv ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
reductia este o bucsa filetata pa interior unde va intra bujia si filetata pe exterior sa intra in chiulasa pe filetul bujiiei din chiulasa,cred ca ai inteles in mare ca este o bucsa filetata pe interior si exterior
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vld22 |
![]()
Post
#4665
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
da am inteles cum,dar din ce material sa o fac si cum va sta reductia aia in chiuloasa?
adica cum se va fixa?ca totusi treb respectate niste distante |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai deasta am zis sa mergi la un mester ca stie el ce si cum si nu ai nici o probleme cu mersu motorului,O sa fie la acelasi nivel cu filetu actual nici mai lunga ca atinge in piston si nici mai scurta si nici nu da chiulasa jos,nici nu se va vedea ca ai reductii daca stie omu ce face
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4667
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Surf_Dude @ 1 Mar 2011, 09:41) paulorossi: trepidatiile apar ptr. ca turatia nu e stabila(cand tureaza ca turbata, cand da sa se opreasca) si apar cand turatia e sub cea care trebuie sa fie la ralanti. In postul la care faceam trimitere se explica destul de clar cum verifici daca iti trage aer fals.Practic dupa ce pornesti motorul mergi cu un patent si stangulezi furtunul asfel incat pe acolo nu mai circula aer si daca iti tragea aer fals acum nu-ti mai trage iar mersul motorului se va schimba.Daca constati ca se schimba mersul motorului atunci iti trage aer si trebuie cautata sursa aerului fals pe traseul servofranei. This post has been edited by Paulorossi: 3 Mar 2011, 10:59 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vld22 |
![]()
Post
#4668
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
revin cu vesti f bune:am refacut toate filetele in care intra bujiile,am pus bujiile noi si merge super,am completat cu ulei si dupa toate astea motorul parca isi revine
![]() am gasit un loc pe unde trage aer fals: la capacelul alb de la servofrana dar se mai aude si undeva aproape de corpul injector si nu stiu pe unde ghitza in legatura cu aeroterma:se aude un fasait in pozitia de mijloc a manetei,adica unde ar trebui sa dea aer cald la picioare This post has been edited by vld22: 3 Mar 2011, 18:07 |
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4669
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
E dusa mambrana capsulei vacuumatice sau furtunul e sarit de la loc
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#4670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
capsula mare adica cea dubla
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Surf_Dude |
![]()
Post
#4671
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 09 ![]() |
QUOTE(nykk @ 3 Mar 2011, 00:31) Surf_Dude chiar nu sti unde este corp clapeta( partea de injectie la dacia ) of deschide capota siti dai seama Am gasit, dupa ce am cautat pe forum poze, explicatii ![]() QUOTE(Paulorossi @ 3 Mar 2011, 11:58) In postul la care faceam trimitere se explica destul de clar cum verifici daca iti trage aer fals.Practic dupa ce pornesti motorul mergi cu un patent si stangulezi furtunul asfel incat pe acolo nu mai circula aer si daca iti tragea aer fals acum nu-ti mai trage iar mersul motorului se va schimba.Daca constati ca se schimba mersul motorului atunci iti trage aer si trebuie cautata sursa aerului fals pe traseul servofranei. Problema era ca nu statea motoru' pornit pana sa ma duc sa vad ce si cum. Am pus pe cineva sa accelereze cand dadea sa moara si am reusit sa ma uit pe acolo Ii sarise capacul de cauciuc de la unul din mustiucurile alea de la injector(la ala din stanga parca). Am descoperit din greseala; am dat cu mana pe acolo si am astupat putin gaura mustiucului fara sa-mi dau seama si s-a stabilizat turatia ![]() Multumesc tuturor care au avut rabdare! |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4672
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Am mentionat in postul respectiv sa verifici si capacele acelea,daca faceai o verificare vizuala inainte problema se rezolva rapid.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vld22 |
![]()
Post
#4673
|
![]() membru daciot Group: Members Posts: 287 Joined: 5 February 11 From: iasi ![]() |
si capsula aia dubla o pot anula sau cum ajung la ea?daca o scot nu mai aer cald la picioare?dar sa recircule aerul din interior ce ar trebui sa fac?
|
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1.5 DCI
- B - 43 -MCJ
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
capsula dubla se afla pe corpul aerotermei in dreapta volanului ,daca desfaci carcasa de la volan (cea de jos )o sa o vezi acolo cu 2 furtunu ce intra in ea (unu in lateral si unu in fundu ei)daca o anulezi nu mai dirijeaza aer la picioare dec sistemu va merge pe avarie adica la parbriz numa va baga.
Pentru a merge pe recirvulare trebuie sa dai de maneta in extremitati si atunci capsula de sus din dreapta aerotermei (cea de sub parbriz care o vezi daca dai torpedou jos)va inchide voletu care va astupa gurile de admisie aleaerotermei si va recircula aerul din interior,asta daca merge sistemu tau daca vrei sa faci manual blochezi cu ceva capsula pe pozitia inchis a voletului |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#4675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
si eu am probleme,imi merge comutatorul ala,dar pe orice as da la picioare imi baga mereu,si problema e ca imi baga rece si nu cald,cand dau doar la picioare/parbriz+picioare atunci baga caldura
si inca ceva,daca dau aeroterma mai mult de 2 incepe si baga aproape rece,care sa fie problema???de la termostat?? ![]() This post has been edited by adriano94: 5 Mar 2011, 20:09 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Paga |
![]()
Post
#4676
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Buna seara, cu respect pt dvs revin din nou. Am reusit sa reduc turatia de la 1200 la 1100, dar mai jos de atat nu se poate. Am verificat senzorul de temperatura si consider ca este bun, deoarece atunci cand l-am decuplat, a crescut turatia la motor. Am sesizat ca motorasul pas cu pas, in momentul cand motorul este incalzit, nu se retrage complet si imi ramane clapeta un pic deschisa. E ceva in neregula? Primeste comanda din alta parte? Este alt senzor care da comanda? Sau el este defect? Se poate regla? Si daca da, cum? Mentionez ca mie mi-a umblat cineva mai demult la potentometrul de pe corpul clapeta.
Va multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 5 Mar 2011, 21:08) si eu am probleme,imi merge comutatorul ala,dar pe orice as da la picioare imi baga mereu,si problema e ca imi baga rece si nu cald,cand dau doar la picioare/parbriz+picioare atunci baga caldura si inca ceva,daca dau aeroterma mai mult de 2 incepe si baga aproape rece,care sa fie problema???de la termostat?? ![]() pai cand iti baga rece furtunu ce intra si cel ce iasa din aeroterma sunt calde?daca da atunci ai probleme cu radiatoru din bord care este partial infundat 5 Mar 2011, 23:04: QUOTE(Paga @ 5 Mar 2011, 21:41) Buna seara, cu respect pt dvs revin din nou. Am reusit sa reduc turatia de la 1200 la 1100, dar mai jos de atat nu se poate. Am verificat senzorul de temperatura si consider ca este bun, deoarece atunci cand l-am decuplat, a crescut turatia la motor. Am sesizat ca motorasul pas cu pas, in momentul cand motorul este incalzit, nu se retrage complet si imi ramane clapeta un pic deschisa. E ceva in neregula? Primeste comanda din alta parte? Este alt senzor care da comanda? Sau el este defect? Se poate regla? Si daca da, cum? Mentionez ca mie mi-a umblat cineva mai demult la potentometrul de pe corpul clapeta. Va multumesc anticipat. ai desfacut acel surubel cu cap inbus pentru a reduce turatia?cel pe care se sprijina clapeta in partea de sus la relanti,dar daca zici ca ti sa umblat la potentiometru e posibil sa fie putin dereglata ,la relanti cu motoru cald desfa cele 4 surubele de la placuta potentiometrului dar nu de tot ci cat sa poti misca fin de ea sa vezi cum scade sau urca turatia cum vrei tu dupa care cand merge cum vrei tu strangi surubelele la loc This post has been edited by ghitza: 5 Mar 2011, 22:04 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paga |
![]()
Post
#4678
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 January 11 ![]() |
Nu stiu care este acel surub cu imbus. Este un surub in partea de jos care intra in contact cu tija motorasului pas cu pas. Referitor la potentometru, am incercat de multe ori sa reglez desfacand cele 4 suruburi, am sesizat ca atunci cand rotesc potentometrul, se modifica pozitia clapetei de acceleratie, iar motorasul pas cu pas isi schimba pozitia.
Vreau sa va mai intreb ceva. Eu am un Papuc. Accesul la pompa de benzina este in spate, in carlinga. Mi se blocase pompa, si am fost nevoit sa umblu acolo. Nu stiu ce s-a intamplat, dar parca s-a creat un vid in rezervor, deoarece mi s-a deformat spre interior capacul de la rezervor, care sustine pompa de benzina cu indicatorul de nivel. Nu am filtru de carbon, a fost desfiintat. In schimb, este un furtun care iese din rezervor. Ce s-a intamplat? Care este fenomenul? Multumesc. |
--------------------
Dacia
Papuc
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
[quote=Paga,5 Mar 2011, 23:44]
Nu stiu care este acel surub cu imbus. Este un surub in partea de jos care intra in contact cu tija motorasului pas cu pas. Referitor la potentometru, am incercat de multe ori sa reglez desfacand cele 4 suruburi, am sesizat ca atunci cand rotesc potentometrul, se modifica pozitia clapetei de acceleratie, iar motorasul pas cu pas isi schimba pozitia. Deci cum este clapeta de acceleratie da,ea se sprijina jos in tija motorasului iar sus int-run surubel micut cu cap inbus,deci in partea de SUS sub gatu de lebada te uiti pe partea cu clapeta si o sa il vezi |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dionel |
![]()
Post
#4680
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 March 11 ![]() |
Salut ! Am o problema cu o berlina din 2003 . Cand pun contactul nu se stinge martorul de bord . Si daca vreau sa pornesc cu el aprins , nu porneste .. Daca accelerez un pic se stinge becul si porneste dar trepideaza motorul urat . Ce poate fi ? Motorasul pas cu pas , senzorul de temperatura de pe chiulasa . Multumesc anticipat .
|
--------------------
dacia
berlina
2003 Li
- gj 67 dim
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 02:22 |