DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 158 159 160 161 162 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

vld22
post 2 Apr 2011, 07:47
Post #4771


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




ce se intampla daca scot mufa de la sonda lambda?cu ce imi va influenta mersul,consumul??


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Apr 2011, 08:06
Post #4772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




iti vei mari consumu ,mersul motorului nu poate ti se va aprinde martoru de la injectie in bord deoarece ECU detecteaza lipsa sondeui lambda


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 2 Apr 2011, 08:15
Post #4773


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




da dar totusi de unde pot sti daca este defecta sau nu??am sa incerc sa dau jos corpul injector si sa-l curat,totusi consuma enorm de mult

inca ceva:capacul din portbagaj de deasupra rezervorului nu-l pot scoate,am vreo 4 suruburi intepenite,influenteaza cu cv daca nu este prins bine?

This post has been edited by vld22: 2 Apr 2011, 08:26


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Apr 2011, 09:40
Post #4774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sonda se poate masura cu aparatu (ohmetru parca)dar iti recomand sa o duci pe tester si acolo te lamuresti daca e defecta sau nu,Corpul injector daca nu ai mai dat jos pana acum iti recomand sa il lasi asa ca nu de acolo iti consuma pentru ca nu e chestie de jiglere si alte porcarii cum era la cele clasice.
Capacu din portbagaj poti sa il lasi si fara suruburi(la mine asa e de cand am masina adica 4 ani) iar daca face galagie pune ceva intre el soi rezervor,banda cauciucata sau ceva.bafta

This post has been edited by ghitza: 2 Apr 2011, 09:40


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 2 Apr 2011, 18:20
Post #4775


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




revin cu vesti despre problema mea:am fost la mecanic,mi-a reglat tachetii si dupa aia ...surpriza motorul tot statea turat in cont la 1000-1100,problema era senzorul de temperatura,mi l-a deconectat si totul a revenit la normal..consumul vad ca si-a revenit si el...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Apr 2011, 18:27
Post #4776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




si acuma umbli cu el deconectat sa inteleg?daca e asa atunci consumu tot va fi ridicat pentru ca dimineata nush cum vei porni fara el pentru ca el trimite informatii catre motorasu de la clapeta care in functie de informatiile primite de la el regleaza relantiu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Apr 2011, 18:53
Post #4777


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




vld22 cumperi alta sonda temperatura apa(pentru injectie) si scapi de probleme


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 3 Apr 2011, 10:09
Post #4778


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




acum da merg fara el,am gasit senzorul si trebuie sa ma duc sa-l inlocuiesc..acum sta motorul la 900 rotatii si consumul este acceptabil


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Apr 2011, 09:48
Post #4779


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Consumul mare a fost de la culbutori dereglati.Totusi daca sonda e defecta masina ar fi trebuit sa stea la relanti accelerata,pe la 1200 rot/min,asta tot timpul chiar si cu motorul cald.Asta se intampla deoarece sonda nu trimite informatii reale ci eronate la ECU si chiar si cu motorul cald ECU nu vede asta,considera in continuare ca motorul e rece si comanda imbogatirea amestecului,deci masina va sta turata.Daca spuneai asa, puteam stabili din start defectul.Totusi e posibil sa nu fi stat turata deoarece aveai culbutorii dereglati si te putea duce in eroare.
Succes!
PS:sonda lambda o poti verifica doar cu osciloscopul,dar nu mai cred ca e cazul.

This post has been edited by Paulorossi: 4 Apr 2011, 09:49


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 4 Apr 2011, 13:55
Post #4780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




QUOTE(Paulorossi @ 1 Apr 2011, 09:15)
vld22, ai bujii Bosch?Faptul ca sunt noi nu inseamna ca sunt bune.Valoarea masurata la fisa in ce e exprimata?Daca e in kohm atunci cumperi alte fise.Ale mele au 1 kohm/fiecare si masina are 85000 km.In plus bujiile pt injectie au deja rezistenta interna care mai afecteaza calitatea scanteii.Ale tale au de 5 ori mai mult,deci... sleep.gif
Iantela,daca totul e bun atunci de ce tremura?De unde stii tu ca bujiile sau fisele tale sunt bune?Nu poti verifica ce am sugerat mai sus?Asta doar daca vrei sa scapi de probleme... excl.gif
*



1. fisele tale care au 1 kohm sunt bosh? eu am bosh si parca toate erau de 5kohm

2. rezistenta interna a bujiilor ajuta bobina jumostatica sa se incarce mai mult, stii povestea cu scanteia negativa de la cilindrul opus (raportat la bobina)? ei tocmai din cauza acestor rezistente de deparazitare de pe fise si bujii, scanteia negativa apare mai "tarziu" adica la o incarcare mai mare a bobinei (insesizabila diferenta de timp in realitate) deci si scanteia data pe cilindrul in compresie va beneficia de energie mai mare (explicatiii mai multe se mai gasesc si aici pe forum)

de aceea va rog sa nu mai considerati rezistentele de deparazitare inutile, ele au dublu rol, si trebuie respectate valorile pentru care a fost dimensiunata bobina, care mare atentie este jumostatica functioneaza diferit fata de cea clasica

si apropo nu e nici o diferenta la scanteie daca exista rezistenta de deparazitare sau nu fiindca valoarea de 5kohm e insesizabila la tensiunea scanteii, e chestie de subiectivism, stii ca e o rezistenta care ti se pare ca taie din curect, de fapt niste teste obiective vor clarifica ca practic nu e diferenta altfel nu se mai facea deparazitare la sistemele clasice de aprindere, fiindca caroseria de tabla ecrana suficient aceste bruiaje, problema ramanea la trabantul de carton

This post has been edited by danciusergiu84: 4 Apr 2011, 14:03


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_bulzan
post 4 Apr 2011, 15:42
Post #4781


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 October 10




salutare. revin cu o intrebare. cum se desface sonda landa? am incercat sa invart, sa trag da nicicum nu se misca. cred ca ii intepenita, nu am fortat nimic ca nu vreau sa fac ceva si sa imi para rau dupa aia, am zis ca mai bine intreb. ii si pozitia proasta acolo


--------------------
Dacia Li 2000 - BH 09 XNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bl4ck
post 4 Apr 2011, 19:55
Post #4782


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 March 11




Salut sunt tot eu Niculin (pe pag. 157) va spuneam ca am consum de ~16 litri%. Am desfacut motorul, am schimbat segmentii, supapele de admisie (aveau joc la canal [unde vine siguranta in capat]) 2 din ele nu inchideau deloc. Bineinteles toate acestea le-a facut un mecanic. Am facut 100 Km drum intins si mi-a luat 7,5 %. Toate bune. Urmatoarea saptamana am mers la servici cu ea 16 Km dus-intors cu vreo 3-4 opriri in fiecare zi. Cand am facut iar 100 Km am facut iarasi plinul si mi-a luat 12 %. Am mai mers 100 Km si mi-a luat 13 %. Si nici relanti-ul nu aveam la pornire (600 rpm). Acum si-a revenit relanti-ul, ieri am schimbat sonda lambda, apoi am facut un test de 50 de Km, am mers numai cu a 4-a si-a 5-a si am ajuns iarasi la consumul de 7,5%.MENTIONEZ ca am mers cu 60-80 km/h. Stiu ca Paulorossi mi-a spus sa verific presiunea benzinei dar nu am avut cu ce. (inca mai caut). Nu stiu de ce imi ia asa mult in localitate. Poate ma mai ajutati voi cu un RASPUNS . V-am mai spus ca catalizatorul este spart. Gazele ies direct. Imi poate influenta asta consumul? chiar daca sonda lambda e buna? . Voi incerca sa schimb si corpul-clapeta de la vecinu'. El are o Dacia Nova 2000 cu motor de 1600. Fac bine daca fac o proba ?? .


--------------------
Dacia Break Injectie 2000 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 4 Apr 2011, 19:57
Post #4783


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




paulo pana la urma s-ar putea sa ai dreptate,am crezut ca am rezolvat problema dar nici pe departe,consumul a revenit la cel 'normal' adica 6L=30km,ma enerveaza la culme si nu stiu ce sa-i mai fac,cand o pornesc sta turata la 1300 o perioada si dupa aia scade brusc la 900..dar daca opresc motorul si pornesc iarasi sta iar la 1000-1100...ma gandeam sa o duc la o diagnoza sa vad poate ii gaseste buba..oricum de cand a reglat tachetii nu mai vibreaza asa tare cand e rece afara,iar dupa ce se incalzeste motorul nu mai vibreaza nimic ...deci sa o duc la tester?sa am cumva vreun furtun de la benzina crapat??


P.S. niculin cat ai dat pe sonda lambda??

This post has been edited by vld22: 4 Apr 2011, 20:01


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Apr 2011, 20:31
Post #4784


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(adi_bulzan @ 4 Apr 2011, 16:42)
salutare. revin cu o intrebare. cum se desface sonda landa? am incercat sa invart, sa trag da nicicum nu se misca. cred ca ii intepenita, nu am fortat nimic ca nu vreau sa fac ceva si sa imi para rau dupa aia, am zis ca mai bine intreb. ii si pozitia proasta acolo
*



Dai roata jos si pui cheia pe ea cu o teava si tragi cu simt ,eu asa am desfacut-o

QUOTE(bl4ck @ 4 Apr 2011, 20:55)
Salut sunt tot eu Niculin (pe pag. 157) va spuneam ca am consum de ~16 litri%. Am desfacut motorul, am schimbat segmentii, supapele de admisie (aveau joc la canal [unde vine siguranta in capat]) 2 din ele nu inchideau deloc. Bineinteles toate acestea le-a facut un mecanic. Am facut 100 Km drum intins si mi-a luat 7,5 %. Toate bune. Urmatoarea saptamana am mers la servici cu ea 16 Km dus-intors cu vreo 3-4 opriri in fiecare zi. Cand am facut iar 100 Km am facut iarasi plinul si mi-a luat 12 %. Am mai mers 100 Km si mi-a luat 13 %. Si nici relanti-ul nu aveam la pornire (600 rpm). Acum si-a revenit relanti-ul, ieri am schimbat sonda lambda, apoi am facut un test de 50 de Km, am mers numai cu a 4-a si-a 5-a si am ajuns iarasi la consumul de 7,5%.MENTIONEZ ca am mers cu 60-80 km/h. Stiu ca Paulorossi mi-a spus sa verific presiunea benzinei dar nu am avut cu ce. (inca mai caut). Nu stiu de ce imi ia asa mult in localitate. Poate ma mai ajutati voi cu un RASPUNS . V-am mai spus ca catalizatorul este spart. Gazele ies direct. Imi poate influenta asta consumul? chiar daca sonda lambda e buna? . Voi incerca sa schimb si corpul-clapeta de la vecinu'. El are o Dacia Nova 2000 cu motor de 1600. Fac bine daca fac o proba ?? .
*


Eu iti recomand cu caldura sa o pui pe tester si sa lasi alte interventii si sa te enervezi aiurea ,credema ca sunt patit

QUOTE(vld22 @ 4 Apr 2011, 20:57)
paulo pana la urma s-ar putea sa ai dreptate,am crezut ca am rezolvat problema dar nici pe departe,consumul a revenit la cel 'normal' adica 6L=30km,ma enerveaza la culme si nu stiu ce sa-i mai fac,cand o pornesc sta turata la  1300 o perioada si dupa aia scade brusc la 900..dar daca opresc motorul si pornesc iarasi sta iar la 1000-1100...ma gandeam sa o duc la o diagnoza sa vad poate ii gaseste buba..oricum de cand a reglat tachetii nu mai vibreaza asa tare cand e rece afara,iar dupa ce se incalzeste motorul nu mai vibreaza nimic ...deci sa o duc la tester?sa am cumva vreun furtun de la benzina crapat??
P.S. niculin cat ai dat pe sonda lambda??
*



Eu cand am zis sa o duci pe tester nu m-ai ascultat ,acuma iarasi te necajesti pentru 60 roni cat e un test


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Apr 2011, 08:13
Post #4785


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(danciusergiu84 @ 4 Apr 2011, 13:55)
1. fisele tale care au 1 kohm sunt bosh? eu am bosh si parca toate erau de 5kohm

2. rezistenta interna a bujiilor ajuta bobina jumostatica sa se incarce mai mult, stii povestea cu scanteia negativa de la cilindrul opus (raportat la bobina)? ei tocmai din cauza acestor rezistente de deparazitare de pe fise si bujii, scanteia negativa apare mai "tarziu" adica la o incarcare mai mare a bobinei (insesizabila diferenta de timp in realitate) deci si scanteia data pe cilindrul in compresie va beneficia de energie mai mare (explicatiii mai multe se mai gasesc si aici pe forum)

de aceea va rog sa nu mai considerati rezistentele de deparazitare inutile, ele au dublu rol, si trebuie respectate valorile pentru care a fost dimensiunata bobina, care mare atentie este jumostatica functioneaza diferit fata de cea clasica

si apropo nu e nici o diferenta la scanteie daca exista rezistenta de deparazitare sau nu fiindca valoarea de 5kohm e insesizabila la tensiunea scanteii, e chestie de subiectivism, stii ca e o rezistenta care ti se pare ca taie din curect, de fapt niste teste obiective vor clarifica ca practic nu e diferenta altfel nu se mai facea deparazitare la sistemele clasice de aprindere, fiindca caroseria de tabla ecrana suficient aceste bruiaje, problema ramanea la trabantul de carton
*


Iar ai atitudinea ironica excl.gif Promit sa nu ma mai supar wink.gif .
Deci,fisele mele sunt cele originale,le-am masurat cu un aparat de 300 Euro si am avut 1 kohm/fisa,asta ca sa nu te indoiesti de cele spuse.Pot chiar face un film sa vezi ca nu mint,poate pentru tine pare incredibil sau doar ai impresia ca nu am ce face si postez doar pentru a duce lumea in eroare.Cand am spus de rezistenta interna a bujiilor faceam referire la rezistenta cumulata impreuna cu a fiselor care peste o anumita valoare afecteaza calitatea scanteii.Nu crezi?Incearca sa pui o fisa de 30 kohm pe fiecare cilindru sa vezi ce scanteie mai ai.Dupa spusele tale rezistenta cu cat e mai mare cu atat scanteia e mai buna.Prietene,fizica spune altceva.Nu cred ca are rost sa vorbim despre arcul electric si spatiul distructiv,practic rezistenta opusa formarii arcului.Am studiat destul astea prin facultate.

This post has been edited by Paulorossi: 5 Apr 2011, 08:14


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 5 Apr 2011, 09:00
Post #4786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Eu am fise noi pe dacie (Tesla) si masurand rezistenta lor am vazut ca au in jur de 4 kohm / fisa.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 13:49
Post #4787


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ale mele sunt cele originale bosch si au 5 kohmi fiecare fisa,dar cred ca trec pe TESLA


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 16:14
Post #4788


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Am rezolvat cu tremuratul , era de la o bujie. Am alta problema mult mai serioasa decat cea precedenta! Azi dimineata pornesc masina, las motorul putin sa se incalzeasca dupa care bag in viteza 1 si plec, schimb viteza 2 iar dupa vreo cateva secunde a trebuit sa opresc. Cand am calcat ambreiajul si am scos din viteza masina se tura singura pe la 2000 turatii. Opresc motorul, fac acelasi lucru schimb viteza 1, 2 ,3 deja la viteza a 3 a cand calcam ambreiajul se tura pe la 3000 ture singura si se bloca si frana. Abea am ajuns cu ea acasa. Treaba asta se intampla cand merg pe gaz, pe benzina nu face asa. De la ce este aceasta problema?? aveti idee cat costa un filtru la GPL Marini? Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc mult

5 Apr 2011, 17:05:
ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat??

This post has been edited by Iantela: 5 Apr 2011, 17:05


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 17:37
Post #4789


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai daca zici ca se bloca frana sa nu fie semn de servofrana dusa sau pe duca ,vezi nu fasaie servofrana DAR daca pe benzina nu face sa fie ceva de la GPL desi nu vad de la ce s-ar tura asa decat din motorasu de la clapeta mai incearca sa mergi sa vezi tot asa face si pe benzina nu se manifesta nici intr-un fel?ne mai cici tu cum se manifesta
Un filtru de GPL e unde la 35 roni maxim ,dar daca nu e murdar tare il poti sufla finut la compresor si il montezi la loc si mai mergi mult si bine


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 17:44
Post #4790


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




pe benzina merge bine, nu are nimic. Am mers vreo 15 km pe benzina si nu face in halul asta. Merge foarte bine! Iar cand merg pe benzina nu se blocheaza frana. Eram sa fac si accident cand mi se blocase frana... Nu fasaie nimic sub capota!

This post has been edited by Iantela: 5 Apr 2011, 17:44


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 17:58
Post #4791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci e clar ca e ceva pe partea de GPL,daca ai EMULATOR la instalatia de GPL vezi daca merge (adica se aprinde ledu cand treci pe gaz ) desi nu as creede sa nu mearga.Cand se tureaza asa uitate la motorasu clapeta daca impinge tija in momentu ala ,daca o impinge el de se tureaza cum ai zis e ceva de la motoras si iti recomanda sa scoti mufa si sa o cureti dupa care o repui la loc si pornesti sa vezi daca mai face,La relanti pe gaz nu o ia razna?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 18:10
Post #4792


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




deci,eu nu prea ma pricep la mecanica. ledu se aprinde cand o trec pe gaz. Mai exact care e motorasu clapeta, ala de sub injector in forma de ureche cu o sarma in el, nu? Care mufa trebuie scoasa? aia care este langa injector? Mai bine pune te rog o poza sa vad mufa aia , ca eu am vazut o mufa acolo dar nu stiu pentru ce este. La relantii nu o ia razna, doar daca o turez mai tare incepe si turatia sa urce treptat treptat.

This post has been edited by Iantela: 5 Apr 2011, 18:11


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 18:37
Post #4793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ti-am dat o poza sa vezi asa in mare ca iti dai tu seama,vezi cand se tureaza daca si motorasu impinge clapeta

Attached thumbnail(s)
MM.JPG ( Size: 132.94k ) Number of downloads: 1364


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 18:58
Post #4794


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




da, am sa verific maine ca acum e intuneric. Vroiam sa iti mai zic ceva, cablu de acceleratie trebuie sa fie intins la maxim? Ca la mine nu sta intins, si am observat azi ca acel cablu a iesit din mufa aia. Iti arat tot in poza asta! Am incercuit cu rosu.

Attached thumbnail(s)
post_37649_1302021355_thumb.jpg ( Size: 3.41k ) Number of downloads: 1566


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 Apr 2011, 19:04
Post #4795


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




Paulorossi - nu sunt ironic, mai degraba pare ca esti tu, dar eu vreau sa vorbesc civilizat, avand in vedere citatul de mai jos care explica foarte clar functionarea bobinei jumostatice, ce crezi ca ar face de exmeplu rezistenta din bujia cilindrului in evacuare? eu zic ca ar intarzia amorsarea acelei bujii pana ajunge tensiunea la 200v, deci pe secundar vom avea tensiune mai mare, pe ambele parti, deci si bujia cilindrului in compresie va beneficia de tensiune marita proportional, ce vreau sa zic e ca de exemplu poti castiga 1000v iesirea din bobina catre cilindrul in compresie si sa pierzi 100v pe rezistenta bujiei, eu zic ca merita...

daca tot nu crezi explicatia mea, te rog sa-mi explici de ce bujiile pentru injectie adica cu bobine jumostatice au rezistenta incorporata si cele pentru carburatie adica cu bobine clasice nu au?

la carburatie nu mai trebuie deparazitare la inalta tensiune dar la injectie trebuie?

acea deparazitare defapt bruiaj radio/tv e ecranat de caroserie, parerea mea...

cu stima

QUOTE(diaconuliviu @ 23 Mar 2011, 14:39)
Bobina aia numita JUMOSTATICA are doua infasurari primare si doua secundare.

Pistoanele 1 si 4 se afla simultan in aceeasi pozitie. La fel 2 si 3. Atentie, am spus POZITIE, nu TIMP MOTOR!!!
Ca atare cind 1 e in compresie, 4 e in evacuare. O scinteie simultana la cele doua bujii aprinde amestecul din compresie si nu face nimic celui din evacuare. Dar, cel din evacuare e amestec fierbinte, inert si la presiune mica fata de cel din compresie. De aceea tensiunea pe bujia din comprimare trebuie sa atinga 30kV in timp ce bujia din evacuare se amorseaza la 200V (asta ca sa nu credeti ca cineva regleaza acele tensiuni de care se spune in scanarea aia). Da, simplu, similitudine cu legea lui Kirchoff.

Ce e neclar? Secundarul aferent bujiilor 1 si 4 se leaga cu un capat la 1 si celalalt la 4. Legatura intre bujii se face prin chiulasa, pt a inchide circuitul.

Daca la presiune atosferica (sau la orice alta presiune dar EGALA pe ambele bujii) amorsezi primarul aferent secundarului 1-4 pe ambele bujii scinteia va fi la fel. Daca una din presiuni e mai mare, acea bujie se va amorsa ultima, dupa ce aia din presiune mica se va amorsa, si asta pt ca tensiunea de strapungere e direct proportionala cu presiunea.

Adica da, la jumo e altfel decit la bobina clasica cu delco.

Ca pe fisele 1 si 3 ai scinteie teapana si pe 2 si 4 slaba, secundarele is in scurt partial pe acele iesiri, s-a strapuns izolatia.
*



This post has been edited by danciusergiu84: 5 Apr 2011, 19:05


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 19:16
Post #4796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(Iantela @ 5 Apr 2011, 19:58)
da, am sa verific maine ca acum e intuneric. Vroiam sa iti mai zic ceva, cablu de acceleratie trebuie sa fie intins la maxim? Ca la mine nu sta intins, si am observat azi ca acel cablu a iesit din mufa aia. Iti arat tot in poza asta! Am incercuit cu rosu.
*



nu se intelege nimic din poza ,e prea mica,fa una mai mare,deci nu tre sa iasa de nici unda,tubu ala cu striatii de pe cablu tre sa intre in mansonu ala de cauciuc unde are si agrafa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 19:32
Post #4797


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




uite aici

Attached thumbnail(s)
MM.JPG ( Size: 108.08k ) Number of downloads: 1535


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Apr 2011, 19:50
Post #4798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu are nimic eu am crezut altceva,agrafa sa o ai pusa la a 13-a crestatura numarat dinspre capacu culbutorilor adica sa ramana afara 13 crestaturi si la a 13 sa fie agrafa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Apr 2011, 20:07
Post #4799


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




ok. Deci maine am sa ma uit si iti voi spune exact cum sta treaba acolo. Oricum, este tot ceva din plamanul ala de gaz. Trebuie sa il desfaca tata si sa se uite la el. Daca nu, am sa renunt la GPL si o sa merg pe benzina. Oricum saptamana asta sau chiar mai mult am sa merg pe benzina ca sa fie arderea mai buna. Gazul asta are arderea uscata si se strica tot motoru...


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bl4ck
post 5 Apr 2011, 20:35
Post #4800


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 March 11




Pt "vld22"...Sonda lambda nu am cumparat-o ci am imprumutat-o de la un vecin...
Pt "ghitza"...Am fost la tester odata si cum v-am mai spus si altadata m-au informat ca am consum la relanti 900 rpm ca si cum ar fi turata la 5000 rpm.Si mi-au mai zis ca ei nu pot face cine stie ce "minuni".Mi-au recomandat sa schimb corpul-clapeta...1800 RON.Investigatia nu m-a costat decat 50 RON. La o masina din 2000 (11 ani) nu poti baga asa deodata 1800 RON sleep.gif . Salariul meu e de 3x mai mic... Deocamdata ma voi "chinui" cu ce am...


--------------------
Dacia Break Injectie 2000 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 158 159 160 161 162 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 06:19
Forum Renault