DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

criba
post 20 Sep 2006, 09:27
Post #481


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 22 September 05
From: Bucuresti




[quote=nambanidealtceva,12 Sep 2006, 16:15]
In primul rand, corecta observatia.. miroase mult mai tare cand deschizi geamul.. nu imi explic.

Explicatia este simpla:
- exista vapori de benzina in portbagaj iar in momentul in care se deschide geamul din habitaclu, in timpul mersului se creeaza un curent de absorbtie care trage vaporii din portbagaj. Se poate obs acest fenomen cand fumezi in masina , iar fumul e absorbit afara in timp ce rulezi cu masina wink.gif

Scimbasem garnitura si mirosea rau dar dupa cateva zile nu a mai mirosit. Cred ca s-a umflat cumva garnitura caci nu mai miroase cam deloc
Multumesc pentru raspuns! wink.gif

This post has been edited by criba: 20 Sep 2006, 09:28


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2001 - B-xx-xxx
Fiecare om isi gaseste alinarea intre necazul lui si necazul altuia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 24 Sep 2006, 20:49
Post #482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




salut inca o data!

am schimbat uleiul la dacia mea, am trecut de la 20w50 la 10w40 (asa cum mi s-a recomandat pe forum, multumesc apropos ), merge foarte bine, motorul toarce frumos, a avut dreptate argon smile.gif
singura chestie ciudata ar fi fumul alb pe teava de esapament. acum nu mai stiu daca asta se intampla si inainte de schimb
Masina este din 2003 injectie, fara GPL, peste 100k de km, fara probleme,

poate imi puteti spune si mie de la ce ar putea proveni fumul asta alb ...


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 25 Sep 2006, 08:51
Post #483


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca nu-ti scade nivelul de antigel din borcan, fumul alb provine de la apa din benzina smile.gif

daca iti scade nivelul, atunci cel mai probabil ai garnitura de chiulasa dusa


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sghita
post 26 Sep 2006, 11:31
Post #484


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 September 06




Salutare.
Sunt si eu "mandrul" posesor al unei DACIA BREAK din 2002, injectie, fara GPL, 70.000km, cu butoias pentru vapori, sau cum i-o spune.

Am "sorbit" paginile pe aici in cautare de rezolvare la problema mea (printre multe alte probleme avute cu harbul). Uffff... de vreo 3-4 luni a inceput sa aibe variatiile acelea de turatie (cand vrea ea) intre 500 si 1500 rpm. E nasol, nici nu mai poti pleca cu ea de la semafor, decat daca o tii din ambreiaj. UNICA solutie (si cea mai ieftina) este "plimbarea" motorasului punand 2 fire la bornele bateriei si punand alternativ celelalte capete pe lamelele 1 si 2 (de sus in jos) din mufa motorasului de ralanti (aceea de sub cablul de acceleratie). Si chiar functioneaza. Am incercat sa scot furtunul care duce la epurator, si sa pun dop. Nu se vede nici o imbunatatire. Alte solutii mai aveti in afara de cea cu motoras de ASTRA?? ca nu am chef ca atunci cand mi-e lumea mai draga (imbracat la costum) sa umblu cu fire pe la motor.
O alta incercare, a fost sc scot mufa motorasului atunci cand functioneaza bine (turatie 850-900 la ralanti), cu motorul cald. Dar face la fel. In concluzie, totusi poate sa nu fie de la motoras, daca si cu mufa scoasa face la fel.

Sper ca TOTI posesorii de DACIA sa avem bani sa ne luam MASINI ADEVARATE.

P.S. la aproape 5 ani de la constructia ei, este plina de rugina, pasajulde la roata din spate, suportul de bara spate fixat pe aripa spate, la hayon la gaurile de scurgere a apei (nu sunt infundate sa se stranga apa), si Dumnezeu mai stie pe unde...
Si mie imi ploua in fata dreapta la picioare, si nu cred ca ploua pe la garnitura stergatorului de parbriz, pentru ca ar trebui sa se cunoasca cum pica mai sub bord. nici duzele acelea de cauciuc, pentru scurgere nu sunt infundate.

DUMNEZEU sa ne ajute sa o scoatem la liman fara cheltuieli mari cu DRACIUTZELE noastre. sad.gif


--------------------
DACIA 1410 CLi Break 2002 - B-28-HGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c87dak
post 29 Sep 2006, 17:20
Post #485


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 September 06




Salutare,
am citit, am rasfoit, si n-am gasit....
am tot vazut, am tot auzit, 'a mea porneste la sfert'. Ei bine, a mea nu ...
dacie de-a noastra, 2000, injectie.... nu porneste la rece decat dupa 3-4 secunde de 'dat la cheie'. In rest e OK: turatie rece 1200, turatie cald 850, temp apa putin peste linia mediana a indicatorului, consum 6 si ceva, mers rotund si la rece si la cald, astept sa se stinga becul din bord si apoi pornesc, ...etc,etc
Cine stie ceva de ce nu vrea 'la sfert' il rog sa-mi spuna,si ii multumesc anticipat


--------------------
dacia 1410cli 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 2 Oct 2006, 09:34
Post #486


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




a mea n-a pornit niciodata la sfert si am inteles ca asa si trebuie, calculatorul nu da benzina din prima, probabil lasa sa se rupa pelicula de ulei, plus ca trebuie sa se asigure ca porneste la prima cheie ca altfel ar "otravi" catalizatorul cu vaporii nearsi de benzina.

Cred ca din ce ai citit pe aici ai confundat pornitul la sfert cu pornitul la prima cheie smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 2 Oct 2006, 14:50
Post #487


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




salut, stiti ceva costuri de service pt o revizie de 20.oookm la 1310Li ?


multam.


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sghita
post 5 Oct 2006, 09:29
Post #488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 September 06




Salut, am postat ceva mai devreme ca am probleme cu motorasul pas cu pas de la shock-ul automat. Vreau sa va spun ca le-am rezolvat... ieftin si usor.

L-am demontat de pe masina, l-am desfacut (cu mare grija ca se pot rupe clemele de plastic), i-am curatat contactele bine, i-am dat cu spray de contacte si am uns angrenajul cu vaselina siliconica. In plus i-am dat cu spray de contacte la toate mufele de la motor si de pe langa. L-am montat pe masina si de atunci nu a mai facut figura cu turatia variabila. Pentru cine vrea sa incerce sa i-o rezolv, numai in Bucuresti si da si el de-o bere... decat sa dea 5 milioane pe un motorash nou.

This post has been edited by sghita: 5 Oct 2006, 09:31


--------------------
DACIA 1410 CLi Break 2002 - B-28-HGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 26 Oct 2006, 22:40
Post #489


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 2 Oct 2006, 10:34)
Cred ca din ce ai citit pe aici ai confundat pornitul la sfert cu pornitul la prima cheie smile.gif
*



Mai fratilor a explicat parca cineva nu stiu unde. La pornire este diferenta intre carburator cu delcou si injectie. La carb+delcou stie motorul exact pe ce bujie sa dea scânteie. La injectie exista 2 bobine care dau scânteie fiecare pe 2 bujii. Ei si la pornire pâna nu ajung aia 2 dinti lipsa de pe volanta in dreptul senzorului de turatie ca sa stie ca pistonul 1 e la PMS nu se da scânteie, sau cam asa ceva. Sa incercati sa faceti comparatie intre carburatie bine facuta si injectie. La injectie e ceva de genul hirrr, hirrr, hirrr, vruuuum. Si se pare ca pe aici sunt si cele cca 3 sec. de care zicea c87dak.
Numa' bafta


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 26 Oct 2006, 23:42
Post #490


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




Am Nova GTi cu probleme de carburatie.

1. Daca o alimentez cu carburant mai mult de 30 litri dupa primii 2-7 kilometri din senin relantiul devine neregulat sau cade si se opreste motorul (daca e intr-o viteza simt cum pierde puterea si culmea, apasand acceleratia am senzatia ca franeaza, dar dupa aceea urca in ture). Repornesc motorul tinand 4-6 secunde contactul electromotorului si tinand-ul putin turat.
Cu cat pun mai mult carburant cu atat fenomenul survine mai repede (daca rezervorul era gol sigur in primii 200-500 de metri face balbele). Face maxim 3 balbaieli din astea in primii 7 kilometri apoi merge impecabil.
Daca alimentez alternativ de la firme diferite (ROMPETROL/PETROM/LUKOIL am in oras) apare sigur problema descrisa. Daca alimentez doar de la aceeasi firma apare mai rar. E ca si cum isi face de cap putin pana "se obisnuieste" cu benzina introdusa. De noua facea asa. Am crezut ca are apa din benzina/condens, i-am bagat alcool, dar nu a ajutat. Filtrul de presiune e bun, are presiune buna la injector. Acumulatorul este bine incarcat, bujiile sunt OK, joc culbutori OK.

2. Vara mi s-a intamplat de 3 ori intr-o zi dupa un mers sportiv in oras (4500-6000 rpm) sa intre intr-o bucla infinita de ajustare a turatiei de relanti in sensul ca se tura singura la 1500 rpm, apoi cadea la 800, si tot asa. Si dupa repornirea motorului facea la fel. Cum nu aveam prea multe mufe de deconectat am scos-o pe cea de la supapa recirculare gaze si dupa pornire motorul mergea bine. Am conectat mufa la loc, am sofat iar ca la raliu si s-a intamplat din nou. ... De a doua zi si pana astazi nu a mai facut aceeasi problema desi am mai mers cu motorul supraturat.


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 28 Oct 2006, 01:27
Post #491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




"daca iti scade nivelul, atunci cel mai probabil ai garnitura de chiulasa dusa .... "


Ov ai avut dreptate, garnitura era dusa, din cauza ca ...

a fost pusa invers de vreun "mecanic" d-asta priceput cu ceva vreme in

urma, dinainte sa ajunga in posesia mea .. biggrin.gif

This post has been edited by dacia berlina: 28 Oct 2006, 01:31


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remodedy
post 30 Oct 2006, 23:30
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 October 06




salut, abia cand am inceput sa am probleme cu masina mea, o dacie din 2000, am inceput sa caut, sa citesc... ce probleme am eu:
1-cand merg cu masina, chiar si sute de km, apa din borcanul de antigel nu scade, dupa 1-2 zile de nefunctionare apa scade aproape in intregime din bidon. am incercat dupa ce am oprit motorul sa scot capacul de la bidon si am avut surpriza ca el sa se umple aproape de refuz cu apa (probabil din radiator) de ce?
2-de cateva zile sa aprins martorul de injectie, asta cam la 2-3 minute dupa ce pornesc motorul, e grav?
am 70000km si nu cred ca am schimbat pana acum daca nu au facuto "mestri " in garantie: filtru de benzina, filtru de are(daca exista: tongue.gif ), nici chiar bujiile.
si imi puteti spune si mie pe unde sunt filtrele astea? benzina si aer?
prin septembrie am schimbat discu de ambreaj, bielete si ce mai e pe acolo si am constatat ca volanul si implicit directia mergeau mai greau in curbe, cu 2 saptamani in urma am schimbat anvelopele pe fata si masina a inceput sa fie supraviratoare sa zicem asa.
scuze pe marimea textului da cred ca in 6 ani s-au strans destule tongue.gif asta bineinteles fara problemele constante legate de inchiderea centralizata, alarma, incalzire si pornitul greu in diminetile racoroase.
cu respect


--------------------
dacia 1310 Li 2000 - Ct-40-DEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 31 Oct 2006, 11:06
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




1. Cand antigelul e cald are tendinta de a-si mari volumul. Fiind sub presiune, cand desfaci capacul, e normal sa creasca volumul. Cat? Nu stiu. Daca scade apa la stationare e posibil sa ai vreun furtun care sa nu etanseze bine undeva, vreun colier slabit. La cald, metalul se dilata si furtunul prinde mai bine si poate de aia nu curge. Lasa masina sa stea si cauta cu atentie balti sau umezeala la furtune. Antigelul trebuie sa plece el undeva, ca nu se evapora chiar asa de repede.

2. Martorul de injectie se poate aprinde de la diverse: catalizator cu probleme, sonda lambda cu probleme, chiar termostat blocat pe deschis. Asta se diagnosticheaza la service. Filtrul de benzina se schimba la fiecare 20 mii km, filtrul de aer la fiecare 10 mii km, sau la un an (mai des daca umblii in drumuri pe praf) iar bujiile se schimba la 30 mii km. Daca nu le-ai schimbat niciodata e dezastru. Daca bujiile si filtrul de benzina s-ar putea sa nu aiba nimica, filtrul de aer sigur e ultra imbacsit de praf si masina nu va trage aer ca lumea. Pe chestia asta s-ar putea sa mearga motorul cu prea multa benzina, ceea ce nu e bine.

Dupa o schimbare de bielete, chiar daca meseriasii zic ca nu trebuie, ar fi cazul sa faci o verificare a directiei. Vezi ca-ti strici anvelopele si e pacat de ele. Echilibreaza bine rotile (la vulcanizare) si fa reglajul de geometrie directie. Neaparat.

3. Pornitul greu in diminetile racoroasa nu exista la Dacia pe injectie, de asemenea incalzirea nu e o problema. Daca se incalzeste greu si ai pierdut si antigel, ai putea avea aer in instalatie si e clar de ce nu ai caldura. Dacia pe injectie porneste super bine, si pe cald si pe frig (-25 grade). Alea pe carburatie, daca nu erau reglate bine, aveau probleme iarna. Astea pe injectie nu au. Schimba tu bujiile, filtrele de aer si benzina si mai vedem.

Uleiul de cand e acolo? L-ai schimbat vreodata? Ce vascozitate are si ce marca e? Incearca sa ai grija de masina, mai ales la consumabile, ca nu costa asa de mult si ar fi bine sa le schimbi la timp.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 6 Nov 2006, 14:13
Post #494


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




am si eu o intrebare...daca ii dau catalizatorul jos si ii pun saxofon clasic de berlina credeti ca e vre-o problema?ma gandeam ca trebuie sa fac o gaura cu filet pe saxofon ca sa bag sonda manda ca asa nu ot sa o las in aer pt ca nu mai masoara nimic si ma rupe la benzina...astept sfaturid e la cineva care a dat catalizatorul jos...(apropo..il dau jos pt ca l-am lovit si sa rupt din partea cate de duce spre tobe chiar de la la incheietura..daca stie careva un service unde pot sa il sudez ar fi cred ca mai bine...) icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian-Laurentiu
post 6 Nov 2006, 14:31
Post #495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 November 06




Salutare! Eu am 47000 km parcursi cu dacia mea (berlina, an 2001, injectie) si nu am schimbat niciodata nici un fel de filtru (aer sau benzina) dar cred ca ar fi timpul sa o fac, numai ca nu stiu cum se schimba filtrul de benzina. Va rog sa-mi spuneti si mie cum se face acest lucru. Va multumesc!


--------------------
Dacia 1410 Li an 2001, versiune - berlina - VS - 02 - SIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Nov 2006, 08:54
Post #496


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(ramiro @ 6 Nov 2006, 14:13)
am si eu o intrebare...daca ii dau catalizatorul jos si ii pun saxofon clasic de berlina credeti ca e vre-o problema?ma gandeam ca trebuie sa fac o gaura cu filet pe saxofon ca sa bag sonda manda ca asa nu ot sa o las in aer pt ca nu mai masoara nimic si ma rupe la benzina...astept sfaturid e la cineva care a dat catalizatorul jos...(apropo..il dau jos pt ca l-am lovit si sa rupt din partea cate de duce spre tobe chiar de la la incheietura..daca stie careva un service unde pot sa il sudez ar fi cred ca mai bine...) icon_mrgreen.gif
*


du-te la orice tinichigiu si spune-i sa-l taie ca stie el ce are de facut. nu arunca banii pe saxofon

QUOTE(Adrian-Laurentiu @ 6 Nov 2006, 14:31)
Salutare! Eu am 47000 km parcursi cu dacia mea (berlina, an 2001, injectie) si nu am schimbat niciodata nici un fel de filtru (aer sau benzina) dar cred ca ar fi timpul sa o fac, numai ca nu stiu cum se schimba filtrul de benzina. Va rog sa-mi spuneti si mie cum se face acest lucru. Va multumesc!
*



ti-ai cam batut joc de ea sad.gif ... dar ma rog, alegerea ta.

Schimba in primul rand filtrul de aer (ala banuiesc ca stii cum se schimba).

Filtrul de benzina o sa-l gasesti sub masina undeva intre puntea spate si rezervor. E prins cu un colier metalic. Ca sa-l schimbi nu ai nici o smecherie de facut decat sa respecti la filtrul nou sensul de parcurgere (care oricum e indicat pe el). Cel mai bine ar fi daca ai avea o rampa pe undeva ca sa te feresti de picaturile inevitabile de benzina care-ti vor cadea in cap.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian-Laurentiu
post 7 Nov 2006, 11:50
Post #497


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 November 06




Multumesc mult "Ov" pentru sfat.
Filtrul de aer stiu sa-l schimb, insa problema este la cel de benzina. cred ca stii ca la modelul meu de dacie, pompa de benzina este bagata in rezervor si ma gandeam ca filtrul tre sa fie tot pe acolo pe undeva, oricum multumesc inca odata. dry.gif


--------------------
Dacia 1410 Li an 2001, versiune - berlina - VS - 02 - SIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Nov 2006, 12:27
Post #498


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai ti-am si zis unde e, adica sub masina. Am avut Li si stiu ca l-am schimbat singur


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criba
post 7 Nov 2006, 12:49
Post #499


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 22 September 05
From: Bucuresti




AJUTOOOOOOOR!!!!!11
Am o berlina pe injectie 2002!
Azi dim am bagat benzina si pe drum incepe sa dea rateuri si sa se aprinda martorul de injectie. Am zis ca e de la benzina cu apa si am mers mai departe (avand antecedente si saptamanile trecute) La o intersectie, se opreste brusc masina si nu mai vrea sa porneasca nici de nebuna. Dau la cheie si parca nu ar avea benzina. De fapt nici nu se mai aude pompa bazaind in rezervor.
-Poate sa se fi stricat pompa de benzina?
-Exista vre-o siguranta sau ceva care sa influenteze pompa?
-Daca ar fi sa schimb pompa, cam cat costa una noua si de care sa iau (poate exista mai multe tipuri)?
Astept sa ma ajutati cumva, daca stiti!!!!!!!!!


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2001 - B-xx-xxx
Fiecare om isi gaseste alinarea intre necazul lui si necazul altuia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 7 Nov 2006, 15:46
Post #500


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




din ce stiu eu, exista o siguranta pe contraaripa stanga, doua chiar, verifica-le pe amandoua pt inceput!

poti sa verifici si releele daca tzacane la contact pus!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Nov 2006, 16:54
Post #501


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pe contra-aripa ai 2 sigurante si 2 relee
un set pt pompa de benzina si celalalt pt injectie
incearca totusi sa vezi daca-ti vine benzina. Scoate turul, baga-l intr-o sticla (economie smile.gif ) si pune contactul


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criba
post 7 Nov 2006, 19:37
Post #502


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 22 September 05
From: Bucuresti




Am rezolvat!!!
Merci mult Ovsi Ghiccy pentru sfaturi
S-au verificat si curatat cu sprei de contact dar...
Problema: Baietii buni de la service Dacia au aranjat ei firele din habitaclul motorului si astfel au lipit firele de galerie, care, s-au topit si au facut scurt. Am rezolvat cu un electrician bun. Nu ma mai duc in viata mea la Dacia!!!

This post has been edited by criba: 7 Nov 2006, 19:39


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2001 - B-xx-xxx
Fiecare om isi gaseste alinarea intre necazul lui si necazul altuia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 8 Nov 2006, 09:57
Post #503


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




la aceeasi concluzie am ajuns si eu cu service-urile.

mai bine stau si imi rup mainile si creierii, si-o fac singur, decat sa puna altu mana (sa-si bata joc)!!! wink.gif

bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 12 Nov 2006, 16:39
Post #504


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Salutari.
Datele problemei: Nova GTi 2000 care tremura la relanti, nu cu aceeasi intensitate, nu mereu.
Fise, bujii si bobina de inductie noua. Aveti ideea care ar putea fi problema?
Si am si o a doua intrebare. Motorasul pas-cu-pas, este suficient sa ii scot mufa sa vad daca de acolo vine problema?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 12 Nov 2006, 18:51
Post #505


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




salutare,


Bai fratilor ce model de bec are dacia in far, faza scurta si lunga ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddf
post 12 Nov 2006, 20:19
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 January 06




,, Salutari.
Datele problemei: Nova GTi 2000 care tremura la relanti, nu cu aceeasi intensitate, nu mereu.
Fise, bujii si bobina de inductie noua. Aveti ideea care ar putea fi problema?
Si am si o a doua intrebare. Motorasul pas-cu-pas, este suficient sa ii scot mufa sa vad daca de acolo vine problema? "

Salut ! Eu am un break pe injectie si la relanti facea exact ca Nova ta.Tremura toata si vibra maneta de viteze .Relanti-ul rotund, fara oscilatii! Era de la jocul culbutorilor : culbutori prea stransi, fara nici un joc!
Acum : e beton !!!


--------------------
Dacia 1310 Break - ILxxDDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 13 Nov 2006, 09:44
Post #507


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Ok, posibil, m-am gandit si eu. Insa daca ar fi culbutorii nu ar fi o vibratie constanta ca intensitate? La mine nu se manifesta mereu.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 13 Nov 2006, 11:07
Post #508


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




@ B84RCE -->> H4


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 13 Nov 2006, 11:53
Post #509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu, Dacia are R2 12V 45/40 P45t. Ultimele modele au bec halogen, in loc de bec clasic. Dar cu siguranta nu e H4, deoarece H4 are puterea 60/55W, chiar daca soclul e compatibil. Ca se poate pune si H4 e alta poveste (cu releele si modificarile aferente) dar omul intreba ce becuri are Dacia. Raspunsul sigur nu e H4, ca nu vine cu asa ceva din fabrica.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 13 Nov 2006, 12:05
Post #510


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




eu, de cand am masina, am philips H4 de 55/60 si merge fara probleme, stai fara grija!!!

This post has been edited by ghiccy: 13 Nov 2006, 12:06


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 06:16
Forum Renault