DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 165 166 167 168 169 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

TheADX
post 21 May 2011, 13:37
Post #4981


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




QUOTE(ghitza @ 21 May 2011, 12:52)
Niku:arcu pur si simplu il inspectezi vizual si la mana sa fie moale atata tot nu e cine stie ce inginerie ca daca e rupt se vede,scoate nu ma si strangel intre 2 degete si iti dai seama cum e
The ADX:daca vrei lucru calumea da jos corpu clapeta cureti frumos cu spray de curatat carburatoare(2 sprayuri iti trebuie)si il faci bibelou dupa care il montezi si nu mai ai treaba .so merge si ami frumos motoru dupa treaba asta ,asa ca te faci numa ca,cureti pe deasupra e treaba de estetica
*




ma tem ca daca il demontez il si dereglez si nu vreau sa risc asta. Are cineva o schema sau ceva pasi de demontare? este complicat?


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 May 2011, 14:08
Post #4982


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu ai ce sa dereglezi credema,el e compus practic din 2 parti suprapuse care sunt prinse de galeria de admisie prin 4 suruburi cu cap imbus(le vezi cand dai gatu de lebada jos).Desfaci furtunele de benzina de la corp ,scoti cablu de acceleratie de pa clapeta ,scoti mufele de la motoras,potentiometru,injector si pe urma desfaci cele 4suruburi ci cap imbus ce il tine fixat pe galeria de admisie dupa care il iei jos de pe masina si mergi cu el la curatat,parte cu injectoru si cu reguatoru e saparata de partea de jos cu potentiometru si clapeta ,se rupe practic in 2 si pe urma ai sa iti dai seama singur cum e fara nic o frica si sa ai grija de garnitura dintre el si galerie si de ce dintre cele 2 jumatati,bafta si fara frica

This post has been edited by ghitza: 21 May 2011, 14:09


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheADX
post 21 May 2011, 14:35
Post #4983


Dacia Power


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 10




QUOTE(ghitza @ 21 May 2011, 14:08)
Nu ai ce sa dereglezi credema,el e compus practic din 2 parti suprapuse care sunt prinse de galeria de admisie prin 4 suruburi cu cap imbus(le vezi cand dai gatu de lebada jos).Desfaci furtunele de benzina de la corp ,scoti cablu de acceleratie de pa clapeta ,scoti mufele de la motoras,potentiometru,injector si pe urma desfaci cele 4suruburi ci cap imbus ce il tine fixat pe galeria de admisie dupa care il iei jos de pe masina si mergi cu el la curatat,parte cu injectoru si cu reguatoru e saparata de partea de jos cu potentiometru si clapeta ,se rupe practic in 2 si pe urma ai sa iti dai seama singur cum e fara nic o frica si sa ai grija de garnitura dintre el si galerie si de ce dintre cele 2 jumatati,bafta si fara frica
*




am inteles deci nu incep sa sara piesele din el cand il desfac smile.gif) garniturile se pot refolosii? sau se gasesc altele pe piata? Am sa incerc ca il demontez si sa il curat asa cu spray de carburator, sper doar sa nu fie prea coroziv sa strice ceva pe acolo cum ar fi membrana aceia de care tot se vorbeste.


--------------------
DACIA 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 May 2011, 16:51
Post #4984


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Membrana o stergi cu o carpa ,garniturile defapt cea dintre corp si galerie este di hartie ceva mai tare daca o gasesti cumpara daca nu o poti refolosi iar cea dintre corpuri este din plastic si e groasa de vreo 2-3mm se refoloseste


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian88
post 22 May 2011, 19:03
Post #4985


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 May 11




Salutari... vin si eu cu o nelamurire... detin o dacie 1310li pe injectie, an fabricatie 2001. Recent am avut probleme cu evacuarea, se infundase toba catalitica, si aveam probleme serioase cu ea. S-a schimbat si am observat ca inca avea probleme... la turatie mica da in nas, si se aude un sunet de parca scapa aer pe undeva...asta intamplandu-se numai la turatie mica. Am dus-o la mecanic, i-a schimbat fisele, a verificat pe acolo, tot, si a mers.. cam 2 zile ca apoi din nou a inceput aceeasi problema. Am schimbat si bujiile si am uitat sa mentionez ca atunci cand am facut toba i-au fost reglati si culbutorii.... am incercat sa mai intaresc supapa aceea din dreapta motorului care mentine presiunea in motor, stiu de ea pt ca acum ceva timp sarise si pierdea presiunea din motor, dar a fost schimbata. Am vazut ca atunci cand da in nas scapa aer pe acolo. Nu are nici un efect... deci trag concluzia ca nu este de acolo. Nu face asa decat daca este la turatie mica... dac merg cu ea mai turata.. gen... schimbat la 3000 de ture..2600 este ok... mai jos e praf.. nu pot merge la relanti cu ea. aveti vreo idee careva ce ar putea fi? Multumesc anticipqt!

This post has been edited by florian88: 22 May 2011, 19:10


--------------------
dacia 1310li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 May 2011, 13:10
Post #4986


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu ti-a sarit cumva vreunu din dopurile de la corpu injector?cele de unde pleaca si furtunu de gaze


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian88
post 23 May 2011, 15:19
Post #4987


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 May 11




Pai unul din dopurile respective rasufla si l-am mai intarit... dar din nou aceeasi problema. Se aude la fel. Si face la fel. Acolo sunt 3 iesiri... 1 cu dopul de care spuneam... al 2-lea liber si urmatorul un furtunas care nu stiu unde duce.


--------------------
dacia 1310li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 May 2011, 18:51
Post #4988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai daca pe acolo iti trage aer fals rezolva problema sa nu mai traga,sau poate e fisurat furtunasu ce pleaca din stut


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian88
post 27 May 2011, 18:58
Post #4989


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 May 11




Am rezolvat problema... era de la bobina care da aprinderea.... nu mai functiona corect. Am schimba-to si merge ca noua biggrin.gif mc frumos de raspunsuri


--------------------
dacia 1310li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 1 Jun 2011, 11:54
Post #4990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Spune-mi te rog cum ai diagnosticat bobina de inductie? Ca stiu ca nu prea se recomanda scoaterea fiselor la modelul pentru injectie. Si a mea cam da in nas la turatii mici, dar nu tot timpul


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 2 Jun 2011, 19:14
Post #4991


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Am si o problema: apa din vasul de expansiune era un pic sub nivelul minim si am completat cu apa pana aproape de max. Dupa ce am completat (cu motorul oprit) am pornit motorul si stand langa masina am vazut ca ies aburi din vasul de expansiune si apa fierbe intr-o veselie, dand pe afara. Ce sa fac ? Am pus prea multa apa ? Si tot atunci am obs ca s-a aprins becul in bord. Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Jun 2011, 19:16
Post #4992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai ti-a fiert pe loc apa ,poate ai si ars garnitura de chiulasa cu ocazia asta,verifica termostatu daca nu e blocat si urmmareste nivelu in baia de ulei sa nu fie marit ca atunci ai de schimbat garnitura de chiulasa,dar cred ca nu scapi de garnitura


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Jun 2011, 19:24
Post #4993


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




pycoboy scoate termostatu,completeaza cu apa,si vezi daca mai face bule in vasu de expansiune,nu uita sa faci o aerisire,sa nu te induca in eroare cele cateva bule care le va scoate.Si sa dai chiuloasa jos,cand de fapt termostatu tau a decedat,probeazal,punel intrun vas cu apa pe foc si cand incep sa se formeze bule pe marginea vasului trebuie sa inceapa sa se deschida
Daca si asa fara termostat face bule in vas,e grav,
Apa nu am auzit sa fiarba instantaneu,pe loc,intrun motor,mai stiu si eu ceva fizica

This post has been edited by nikuniku: 2 Jun 2011, 19:27


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 8 Jun 2011, 17:45
Post #4994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




termostatul se poate verifica punandu-se la fiert pe aragaz chiar si intr-un ibric.. iar cand aproape sa inceapa apa sa clocoteasca deci inainte de a clocoti cu vro 3-5 minute ar trebui sa vezi cum se deschide capacul din interior(al termostatului).. Daca nu se deschide inseamna ca e stricat

This post has been edited by panter1: 8 Jun 2011, 17:45


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Jun 2011, 12:00
Post #4995


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am o mica belea si am nevoie de ajutorul vostru. Masina este un Peugeot 206 cu injectie identica cu a Daciei Li. Ce face? Face bine, ceea ce va dorim si dvs., numai ca motorasul ala de ralenti impinge in clapeta de acceleratie, rezultind un ralenti destul de mare (1500 - 2000 rpm). Daca-l lasi sa mearga, isi mai revine dupa 2-3 minute, adica mai scade ralentiul, dar tot mare ramine. Am adus motorasul in cap de cursa astfel incit clapeta de acceeratie sa stea la ralenti pe opritorul ei, nu pe tija motorasului, si am pornit motorul fara mufa in motorasul de ralenti.. Rezultatul? Moare motorul dupa accelerare (in mod normal, as spune, nefiind nimeni care sa compenseze nevoia de benzina). In momentul de fata, mufa motorasului este tot scoasa dar tija motorasului este un pic avansata, a.i. sa nu mai moara motorul dupa accelerare.
Eu as zice ca-i vorba de senzorul temp. aer. Dupa parerea voastra, e vorba de ce zic eu, de aer fals sau trebuie schimbat motorasul de ralenti? nedumerire.gif

This post has been edited by Marty: 10 Jun 2011, 12:01


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Jun 2011, 12:42
Post #4996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu am mers cu berlina fara motoras cateva zile pana am luat altul si facea cam asa:
- cand pornea statea subturata la relanti ( nu am turometru sa stiu la ce turatie statea dar se cunostea dupa cum megea motorul).
- dupa ce sa incalzea motorul mergea ceva mai bine la relanti dar tot nu mergea normal.
- daca acceleram ceva mai tare, mai ales la plecarea de pe loc dadea putin in nas si abia apoi se accelera si in cazul asta se mai ameliora dupa incalzirea motorului.
Dupa ce am pus un motoras nou a mers bine.

This post has been edited by CGDBZ: 10 Jun 2011, 12:43


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 10 Jun 2011, 17:44
Post #4997


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, am si eu o problema astazi m au oprit cei de la ARR,au gasit problema la noxe nu a iesit nici pe gaz nici pe benzina, mi au luat talonu si eu am timp 15 zile sa remediez problema, ideea e cum? ce sa i fac ca mie imi merge motorul bine, nu consuma ulei deloc, ce as putea verifica si unde, daca aveti idei sau intrebari va stau la dispozitie, multumesc anticipat!, a da si de curiozitate voua va iese la noxe cand faceti itp ul ca mie nu mi a iesit niciodata


This post has been edited by CRICOCI: 10 Jun 2011, 17:59


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Jun 2011, 20:15
Post #4998


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(Marty @ 10 Jun 2011, 13:00)
Am o mica belea si am nevoie de ajutorul vostru. Masina este un Peugeot 206 cu injectie identica cu a Daciei Li. Ce face? Face bine, ceea ce va dorim si dvs., numai ca motorasul ala de ralenti impinge in clapeta de acceleratie, rezultind un ralenti destul de mare (1500 - 2000 rpm). Daca-l lasi sa mearga, isi mai revine dupa 2-3 minute, adica mai scade ralentiul, dar tot mare ramine. Am adus motorasul in cap de cursa astfel incit clapeta de acceeratie sa stea la ralenti pe opritorul ei, nu pe tija motorasului, si am pornit motorul fara mufa in motorasul de ralenti.. Rezultatul? Moare motorul dupa accelerare (in mod normal, as spune, nefiind nimeni care sa compenseze nevoia de benzina). In momentul de fata, mufa motorasului este tot scoasa dar tija motorasului este un pic avansata, a.i. sa nu mai moara motorul dupa accelerare.
Eu as zice ca-i vorba de senzorul temp. aer. Dupa parerea voastra, e vorba de ce zic eu, de aer fals sau trebuie schimbat motorasul de ralenti? nedumerire.gif
*



Da-l jos si curatal,si vezi pe urma daca tot asa face cauti unu de proba de la un amic

QUOTE(CRICOCI @ 10 Jun 2011, 18:44)
Sal, am si eu o problema astazi m au oprit cei de la ARR,au gasit problema la noxe nu a iesit nici pe gaz nici pe benzina, mi au luat talonu si eu am timp 15 zile sa remediez problema, ideea e cum? ce sa i fac ca mie imi merge motorul bine, nu consuma ulei deloc, ce as putea verifica si unde,  daca aveti idei sau intrebari va stau la dispozitie, multumesc anticipat!, a da si de curiozitate  voua va iese la noxe cand faceti itp ul ca mie nu mi a iesit niciodata
*



Imi pare rau pentru ce ti sa intamplat,eu zic sa schi9mbi uleiu si mergi la o statie ITP sa ti-o regleze sa iti iasa noxele dupa care sa mergi la RAR cu "DREPTU"si sa iti recuperezi talonu,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Jun 2011, 08:49
Post #4999


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(CRICOCI @ 10 Jun 2011, 17:44)
Sal, am si eu o problema astazi m au oprit cei de la ARR,au gasit problema la noxe nu a iesit nici pe gaz nici pe benzina, mi au luat talonu si eu am timp 15 zile sa remediez problema, ideea e cum? ce sa i fac ca mie imi merge motorul bine, nu consuma ulei deloc, ce as putea verifica si unde,  daca aveti idei sau intrebari va stau la dispozitie, multumesc anticipat!, a da si de curiozitate  voua va iese la noxe cand faceti itp ul ca mie nu mi a iesit niciodata
*


Daca nu ai consum mare de benzina atunci s-a distrus catalizatorul si de aceea iti ies noxele peste limita.Solutia eleganta e inlocuirea lui.Solutia mai putin eleganta e mentionata de ghitza mai sus


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 12 Jun 2011, 16:24
Post #5000


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Claudiu, am inteles faza cu uleiu dar ce anume sa regleze la itp? pe benzina , si de dat spaga dau dar dupa o zi iar ma prinde iara fac la fel? ca taxa la rar pentru noxe este peste 130 ron, iar cu totu pe putin 200 ron,
iar ,,paulorossi: daca nu e catalizatorul si am consum mare pe benzina sa zicem ca nu am prea mers cu ea ce ar putea fi?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jun 2011, 20:46
Post #5001


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai la o statie ITP dtiu eu ce sa faca sa iti iasa gazele ,mai dtrange de aici de acolo si ti le scoate si pe urma mergi la RAR si al fiecare tre sa DAI CEVA ca asa merge treaba ce sa faci asta e la noi si astea sunt masinile,si nuoa de ar fi tot nu iasa noxele,poate ai si sonda lambda iesita din parametri si ai o ardere nu tocmai in parametri si de aici sa ti se traga si cauze pot fi multiple,incearca la o statie ITP cum am zis vbesti cu ei si stiu e i ce sa faca,BAFTA


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 12 Jun 2011, 21:16
Post #5002


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ghitza iar nu citesti tot? omu are masina pe INJECTIE din 2000,ce naiba sa regleze la injectie,poate doar sa verifice functionarea in parametri a sondei de oxigen si de aici se vede cam cum mai merge si catalizatoru
CRICOCI schimba uleiu pune unu bun/ex.mobil 20w50/ si benzina cu cifra octanica mare dai ceva talpa 5-10 kilometri,pe benzina,fara gaz si dute la un service autorizat sati faca/verifice noxele,pe benzina si pe gaz,daca nu ies atunci dai intre 600-1000 roni pe un catalizator


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Jun 2011, 11:47
Post #5003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu citesc ,tu poate nu ai facut asa ceva dar credema ca stiu ce vbesc si se poate face mai ales la GPL(omu are si GPL),numa bine


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 13 Jun 2011, 12:36
Post #5004


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(CRICOCI @ 12 Jun 2011, 16:24)
paulorossi: daca nu e catalizatorul si am consum mare pe benzina sa zicem ca nu am prea mers cu ea ce ar putea fi?
*


Excluzand varianta pe gaz, unde poti modifica debitul de gaz,desi ELC de gaz ar trebui sa-ti regleze debitul si deci noxele,pe benzina cauzele pot fi multiple, cauze care duc la noxe prea mari.Printre vinovati ar fi sonda lambda decalibrata.Semnalul prost al acesteia face ca amestecul sa devina bogat si deci si consum marit de benzina.Mai poti avea si senzorul de temp.apa motor defect,caz in care ai avea turatia mai marita sau regulatorul de presiune decalibrat.Avand in vedere totusi ca noxele au iesit proaste atat pe benzen cat si pe gaz poate fi aprinderea proasta,principalul vinovat fiind bujia care nu-si mai face treaba bine,de aici arderea incompleta,noxe si consum marite.Recomand sa le schimbi.
Totusi,sunt curios cum ai verificat tu daca catalizatorul e bun sau nu sleep.gif
Daca sonda lambda ar fi fost defecta ti-ar fi defectat si catalizatrorul.Pt defectarea catalizatorului nu e neaparat nevoie sa fie lovit,poate fi defect chiar daca arata bine la exterior.
Sfatul meu pt tine e sa verifici starea bujiilor dupa care poate imprumuti un catalizator de la un tovaras doar pt teste.Mergi la un RAR si pt 20 ron iti va face un test simplu de fum care iti va spune daca ai probleme sau nu cu noxele.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 13 Jun 2011, 15:54
Post #5005


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Eu nu am verificat catalizatorul, dar am zis daca catalizatorul nu e de vina pentru a exclude varianta cea mai scumpa, eu banuiesc totusi ca nu e din catalizator si am sa zic de ce, la itp mi a iesit noxele pe gaz dar nu si pe benzina, acum cand ma prins arr-ul nu a iesit pe gpl doar in relanti in turatie a iesit, acum ma gandeam ca eu am pus un filtru sport si poate si ala influenteaza, cert este ca mie pe benzina nu mi a iesit niciodata noxele la itp, a si inca o chestie mie mi se strang si foarte repede culbutorii 3000-5000 km + de asta ca eu completez in borcanul cu antigel in jur de 300 ml la o luna jumate, poate e si din motor supape sau altceva cu toate ca eu de la schimb la schimb nu completez niciodata ulei, ultima oara am bagat valvoline 15w 40, totusi nu mi ati spus voua vau iesit noxele la itp?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Jun 2011, 16:08
Post #5006


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




CRICOCI ar fi bine sa verifici motoru/injectia cu un tester si dupa aia sa incepi sa schimbi piese.Daca zici ca nu tia iesit noxele bine ai sonda de oxigen arsa,daca pui testeru pe masina sa verifici tensiunea de iesire pe sonda de oxigen,trebuie sa fie oscilanta,in valori mari(ex.130-680mv)daca este tensiune fixa sau oscileaza intre valori mici(ex.130-200mv) este defecta,masina merge dupa cartograma de baza a calculatorului,daca nu merge sonda de oxigen sau alti senzori(ex cel de temperatura aer,temperatura apa,pozitia clapetei de acceleratie)
la sfarsit ar fi bine sa dai,,,comanda actuatori,,,si sa vezi,pui mana pe iei,care merge si care nu,uni se aud cum functioneaza,alti trebuie sa pui mana pe iei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 13 Jun 2011, 19:51
Post #5007


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




ok, multumesc pentru informatii am sa ma duc si la un tester, dupa care revin cu informatii,dar ca idee ce este:,,comanda actuatori"?


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Jun 2011, 21:12
Post #5008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Motorasu de pozitionare clapeta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Jun 2011, 21:37
Post #5009


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ghitza so crezi tu radmasa.gif
CRICOCI functia aia se foleseste pentru a vedea/verifica toate/toti motorase si senzori care sunt pe motor


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Jun 2011, 08:17
Post #5010


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




nikuniku,poti doar verifica fictiv.Ecu va inregistra valorile masurate va vedea daca se incadreaza in plaja de valori masurate de catre traductorul respectiv.Lucrul acesta nu-ti garanteaza ca senzorul e bun(calibrat) sau nu.Spre exemplu poti avea sonda lambda decalibrata,practic ECU vede semnalul corect dar in realitate masina ori consuma ori are amestec sarac.Lucrul acesta se verifica cu un osciloscop,ECU n-are de unde sti daca e buna sau nu decat daca primeste de la sonda valori in afara plajei masurata de sonda.La fel se intampla si cu senzorul de apa motor.Practic verificarea lui se face cu un ohmetru pt care se echivaleaza temperatura din graficul rezistenta/temperatura sonda.Aceasta valoare e comparata cu valoarea masurata de un senzor de temperatura calibrat extern.Numai asa stii sigur daca senzorul e bun sau nu.
Sunt softuri mai performante folosite de alti producatori auto care monitorizeaza mult mai bine intrarile din ECU,practic se poate face o diagnoza mult mai amanuntita,la dacia nu e cazul.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 165 166 167 168 169 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:44
Forum Renault