DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

roland
post 13 Nov 2006, 13:04
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




asa a venit din fabrica? cu H4? ca ar fi corect sa mentionam pentru cel care intreaba varianta de fabrica. In rest poate sa caute singur daca se pot pune becuri mai mari, cu relee sau fara, care sunt riscurile, etc...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 13 Nov 2006, 15:19
Post #512


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




nu cred ca a venit din fabrica cu H4, dar parerea mea este ca la 55/60 nu exista niciun risc!

la 90/100 sau mai mari cheia de dacie nu rezista, trebuiesc montate relee musai!!

bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 13 Nov 2006, 15:27
Post #513


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Pt cei interesati de becuri eu am cumparat de la Petrom niste halogene de 40/45w dar cu 30% mai puternice.La prima impresie bulbul becului este de dimensiunea celor H4.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddf
post 13 Nov 2006, 18:17
Post #514


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 January 06




QUOTE(Sir_Alex @ 13 Nov 2006, 09:44)
Ok, posibil, m-am gandit si eu. Insa daca ar fi culbutorii nu ar fi o vibratie constanta ca intensitate? La mine nu se manifesta mereu.
*



Sir_Alex cand era rece nu vibra asa de tare.Dar vibra.Cand se incalzea, vibratia se amplifica. Iar pornirea la rece devenise putin mai dificila, mai ales daca nu calcam acceleratia la fel ca la dacia pe carburatie. Cand se incalzea vibra foarte tare si aparea si zgomotul de la cutia de viteze cauzata de bucsa de bronz.


--------------------
Dacia 1310 Break - ILxxDDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 14 Nov 2006, 17:13
Post #515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




stie careva modelul exact de bujie care merge la dacie...a probat careba tipul ala de bujie cu 4 electrozi bosch pr dacia pe injectie ca am posibilitatea sa iau de undeva si nu stiu ce model imi trebuie si daca alea cu 4 electrozi sunt bune..multumesc mult


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 17 Nov 2006, 23:31
Post #516


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




la dacia mea din fabrica erau Bosch WR8BC si le-am schimbat cu WR8BC+, sunt super multumit de ele.


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 17 Nov 2006, 23:56
Post #517


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




dap...mi-a adus un prieten bosch wrc8dc+....am sa le montez maine...dar vad ca pe le scrie ca electrodul este la 8mm si in carte scrie ca trebuie la 7mm..cred ca o sa le las asa..pe 8 mm..


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramiro
post 18 Nov 2006, 14:20
Post #518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 21 May 05
From: Romania Bucuresti




ufff bine ca inainte sa le montez m-am uitat la ele...am luat alte bujii...wr8dc+ si mie imi trebuiesc wr8bc....astea au filetul mai lung cu vre-o 1,5 cm asa ca dadeam de belea daca le montam fara sa ma uit la ele...asa ca daca vrea careva bujiile astea(wr8dc+...sunt bosch super plus cu yttrium) sa dea un pm si ne intelegm noi la pret..


--------------------
dacia berlina Li 1410 Li 2000 - b-00-000
tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valutzu
post 19 Nov 2006, 00:16
Post #519


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 November 06




Salut. Am o dacie din 2000 pe injectie, 29.000 km, de 2 luni si am observat ca imi consuma cam mult, in jur de 10-11 in oras. NU SUNT DIN BUCURESTI, deci nu o supun la un trafic super aglomerat. Ce sfaturi imi dati sa remediez aceasta problema?


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 20 Nov 2006, 08:39
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




In manualul de utilizare al masinii, consumul urban este de 10,5l/100km.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Nov 2006, 10:05
Post #521


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(valutzu @ 19 Nov 2006, 00:16)
Salut. Am o dacie din 2000 pe injectie, 29.000 km, de 2 luni si am observat ca imi consuma cam mult, in jur de 10-11 in oras. NU SUNT DIN BUCURESTI, deci nu o supun la un trafic super aglomerat. Ce sfaturi imi dati sa remediez aceasta problema?
*



temperatura apei cum e ?

vezi sa n-ai probleme cu termostatul si d'aia sa-ti consume mai mult


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valutzu
post 20 Nov 2006, 12:38
Post #522


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 November 06




Temperatura apei e ok. Dar am intrebat ieri pe cel de la care am luat masina daca a schimbat vreodata filtru aer, filtru benzina, bujii si mi-a zis ca nu. masina are acum 23.000km. nu e cazul sa schimb din consumabile? Omul mi-a zis ca a schimbat doar uleiul. Ar putea fi asta o cauza a consumului ridicat? Ma gandeam sa le schimb si apoi sa fac un plin si sa adaug si o salutie de curatat injectoare in benzina. Va rog sa ma sfatuiti.


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Nov 2006, 13:02
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cat mergi cu masina? Adica, din momentul in care pornesti motorul, cati km faci? Ma intereseaza daca mergi preponderent cu motorul rece sau nu. Asta ar insemna sa mergi distante scurte si apoi sa opresti motorul si sa-l lasi sa stea o perioada.
Filtrul de aer se schimba la 10,000 km sau la 1 an, asa e bine. Filtru de benzina se schimba la 20,000 km dar, daca se infunda, iti vei da seama de la zmucituri sau de la faptul ca nu trage bine in sarcina. In principiu nu ar trebui sa fie cauza unui consum mare. Daca motorul iti merge rotund, bujiile sunt in regula si nu ai treaba. Oricum, e bine sa le schimbi si pe alea periodic (nu mai stiu, 20,000 sau 30,000 km). Eh, pot unii sa-ti spuna ca merg si 60,000, ca filtru merge o viata, etc... Dar e bine sa le schimbi periodic.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euu
post 21 Nov 2006, 12:35
Post #524


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 18 June 06




am si eu o dacie pe injectie+ GPL pb mea este ca nu functioneaza pe benzina decat in anumite conditi si anume:-daca comut pe benzina din comutator relantiul sta la 1600 am incercat sa reglez din motorasul pas cu pas dar degeaba si da in nas iar pe gaz nu mai merge decat daca scot mufa de la pompa de benzina ma poate ajuta cineva si pe mine eventual sa o reglez ?


--------------------
dacia 1410 2002 berlina - b-23-nns
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valutzu
post 21 Nov 2006, 13:30
Post #525


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 November 06




Adevarul e ca daca ma misc prin oras nu parcurg distante foarte mari. Mi-a mai zis cineva ca la DACIA au un computer care il conecteaza la injectoare si le regleaza. E adevarat? Multi mi-au zis ca e prea mult 10%. Mai stiu unii cu Dacii de acelasi calibru si zic ca le consuma 7,5-8 in oras, in aceleasi conditii cum merg si eu.


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Nov 2006, 13:43
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dacia berlina are injectie monopunct. Deci un singur injector. Calculatorul nu se poate resofta, deci nu se regleaza prin intermediului computerului.
Dacia berlina consuma in oras intre 9 si 10l la suta si 6.5 in afara. Cand vine frigul consumul in oras creste, mai ales daca drumurile sunt scurte si masina merge cu motorul rece mereu (socul automat intra in functiune si baga mai multa benzina). Iarna, cand e frig tare, daca mergi dimineata 3km si dupa masa 3km o sa vezi consumuri de 14 la suta. E normal. Fa consumul mergand preponderent cu motorul cald.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valutzu
post 21 Nov 2006, 14:40
Post #527


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 November 06




Am inteles. Deci toti cei care zic ca au consum de 7,5 - 8 % sunt vorbe? Ma gandesc ca ei circula in aceleasi conditii ca mine.


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 21 Nov 2006, 15:14
Post #528


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Eu am un consum de cca. 12l / 100Km la un drum de 3Km dimineata si alti 3Km dupa-masa, prin oras iarna.
Tot iarna am un consum de cca. 8L / 100Km la un drum mixt: oras - afara din oras. Vara acest consum scade la 6,5L / 100Km.

P.S. Am o berlina 1310Li din 2000, cu 61000Km.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valutzu
post 21 Nov 2006, 19:21
Post #529


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 November 06




Ms de info. Nu stiam ca Dacia asta a noastra are asa consum mare. dry.gif


--------------------
Dacia 1310 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Nov 2006, 10:39
Post #530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Toate masinile consuma pe frig si la drumuri scurte mai mult decat vara. E normal, deoarece motorul merge "rich", adica imbogatit cu benzina, rece fiind. Daca ai merge, iarna, 20km dimineata si 20km dupa masa, deci cu motorul cald, ai vedea un consum apropiat de cel de vara (usor de tot mai mare). Nu doar Dacia face asa, toate fac asa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 25 Nov 2006, 17:59
Post #531


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sal la toti ! Sunt nou tongue.gif
Dacia mea e din 2000, primele serii pe injectie. Am avut multe probleme, dar le povestesc la momentul potrivit.
Cat despre consum, eu am schimbat radiatorul original cu unul de cupru cu filet pt termocupla si am pus electroventilator. Termocupla e de 85-80 grade, termostatul cu deschidere partiala la 92 si completa la 97 de grade. Temperatura apei nu misca de la linia alba de la mijloc. Consum iin oras (deva, arad, timisoara) 10-10,5 %, iar la drum 7,5-8,5 %. De obicei sunt cu masina incarcata si merg mai tare. A propos, e consum pe GPL. Iarna creste in oras cam cu 0,5 %. Am documentatie cu poze vis a vis de consum. Postata pe alt forum excl.gif
Am modificat priza de aer, cu alte cuvinte trage aer rece de langa ECU. Bujii Bosch Super Plus WR8BC+, ulei ELF 10W-40 Competition ST, filtre Champion. Masina are 85.000 km.

This post has been edited by dr_mKe: 25 Nov 2006, 18:10


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 27 Nov 2006, 16:07
Post #532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




salve,

Am vazut ca se discuta problema consumului, Dacia mea consuma 6.5-7% extraurban si urban 10-11%, am verificat consumul cand aveam 2000 km cu ea si la 20 mii de km, nu cred ca este posibil sa-ti consume sub 10 in oras (Bucuresti).


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 27 Nov 2006, 16:32
Post #533


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




La mine consumul xtraurban e mai mare datorita GPL. Oricum nu ma pot plange deloc. In primii 2 ani cat aveam racirea clasica cu elice si termostatul original, am inregistrat iarna, in Arad 14%, nu fac misto.
Btw, avem acelasi model de jante. Eu sunt foarte multumit de ele.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moise
post 2 Dec 2006, 17:48
Post #534


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




am si eu o prb. la verificarea tehnica mi s-a spus ca sonda lambda ar putea fi infundata pentru ca desi o am din 2006 nu am decat 38000 km .Exista un mod de a o spala sau ceva sau cum verific pentru ca cel de la diagnoze mi_a spus ca nu mai scoate nivelul de noxe.


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 3 Dec 2006, 13:42
Post #535


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sonda Lambda nu se spala. Ea se inlocuieste cu alta noua. Inainte de asta, eu iti recomand sa-ti pui bujii bune, sa iti verifici presiunea pe care o debiteaza pompa de benzina electrica, o presiune scazuta are ca rezultat un amestec necorespunzator. Filtrul de aer trebuie sa fie curat, uleiul idem. Un ulei murdar influenteaza negativ noxele.
Daca circuli tot timpul "pe rosu" ai toate sansele sa o fi stricat deja, din cauza supaincalzirii. Pompa de benzina fiind in imersie se raceste cu benzina din rezervor. Presiunea se verifica simplu, cu ajutorul unui manometru plasat pe tur.
Bafta.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Dec 2006, 08:00
Post #536


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




si evident noxele pot sa nu iasa din cauza catalizatorului (mai ales daca este lovit si partial infundat)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 Dec 2006, 15:20
Post #537


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




In cazul asta evident nici motorul nu mai trage bine. Stiu ca am patit-o. ITP -ul l-am luat si cu el indoit. Gazele au fost ok.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moise
post 5 Dec 2006, 09:05
Post #538


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




Eu in 99% din cazuri nu pornesc daca nu mi se stinge becul martor de presiune , motorul trage normal si nu am probleme (inca) cu asta, bujiile sunt noi modelul specificat in cartea tehnica si filtrul de aer nou asa ca nu ramane decat sa caut un nou catalizator . Multumesc


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 5 Dec 2006, 09:23
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pai martorul de presiune (adica cel de ulei, ca e singurul care indica vreo presiune) nu trebuie sa se stinga pana nu pornesti motorul. Ca doar nu face presiune cu motorul oprit. Tie de ce ti se stinge?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONICA71
post 5 Dec 2006, 12:31
Post #540


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 December 06




Help me. Nu se mai aprinde becul ptr. injectie ,cand pun contactul. Am verificat becul si este bun, de unde este alimentat? Dar acei papuci de sub bord ( consola) care au curent permanent , sunt pe vreo siguranta,care? sad.gif sad.gif sad.gif



--------------------
DACIA 1310 2000- INJECTIE - GL92EMP
Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 04:52
Forum Renault