dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
roland |
![]()
Post
#511
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
ghiccy |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
nu cred ca a venit din fabrica cu H4, dar parerea mea este ca la 55/60 nu exista niciun risc!
la 90/100 sau mai mari cheia de dacie nu rezista, trebuiesc montate relee musai!! bafta! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
Pt cei interesati de becuri eu am cumparat de la Petrom niste halogene de 40/45w dar cu 30% mai puternice.La prima impresie bulbul becului este de dimensiunea celor H4.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
ddf |
![]()
Post
#514
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 January 06 ![]() |
QUOTE(Sir_Alex @ 13 Nov 2006, 09:44) Ok, posibil, m-am gandit si eu. Insa daca ar fi culbutorii nu ar fi o vibratie constanta ca intensitate? La mine nu se manifesta mereu. Sir_Alex cand era rece nu vibra asa de tare.Dar vibra.Cand se incalzea, vibratia se amplifica. Iar pornirea la rece devenise putin mai dificila, mai ales daca nu calcam acceleratia la fel ca la dacia pe carburatie. Cand se incalzea vibra foarte tare si aparea si zgomotul de la cutia de viteze cauzata de bucsa de bronz. |
--------------------
Dacia
1310 Break
- ILxxDDF
|
|
ramiro |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
stie careva modelul exact de bujie care merge la dacie...a probat careba tipul ala de bujie cu 4 electrozi bosch pr dacia pe injectie ca am posibilitatea sa iau de undeva si nu stiu ce model imi trebuie si daca alea cu 4 electrozi sunt bune..multumesc mult
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
B74RCE |
![]()
Post
#516
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
la dacia mea din fabrica erau Bosch WR8BC si le-am schimbat cu WR8BC+, sunt super multumit de ele.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
ramiro |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
dap...mi-a adus un prieten bosch wrc8dc+....am sa le montez maine...dar vad ca pe le scrie ca electrodul este la 8mm si in carte scrie ca trebuie la 7mm..cred ca o sa le las asa..pe 8 mm..
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
ramiro |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
ufff bine ca inainte sa le montez m-am uitat la ele...am luat alte bujii...wr8dc+ si mie imi trebuiesc wr8bc....astea au filetul mai lung cu vre-o 1,5 cm asa ca dadeam de belea daca le montam fara sa ma uit la ele...asa ca daca vrea careva bujiile astea(wr8dc+...sunt bosch super plus cu yttrium) sa dea un pm si ne intelegm noi la pret..
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
valutzu |
![]()
Post
#519
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 November 06 ![]() |
Salut. Am o dacie din 2000 pe injectie, 29.000 km, de 2 luni si am observat ca imi consuma cam mult, in jur de 10-11 in oras. NU SUNT DIN BUCURESTI, deci nu o supun la un trafic super aglomerat. Ce sfaturi imi dati sa remediez aceasta problema?
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
nelu |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
In manualul de utilizare al masinii, consumul urban este de 10,5l/100km.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
Ov |
![]()
Post
#521
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valutzu @ 19 Nov 2006, 00:16) Salut. Am o dacie din 2000 pe injectie, 29.000 km, de 2 luni si am observat ca imi consuma cam mult, in jur de 10-11 in oras. NU SUNT DIN BUCURESTI, deci nu o supun la un trafic super aglomerat. Ce sfaturi imi dati sa remediez aceasta problema? temperatura apei cum e ? vezi sa n-ai probleme cu termostatul si d'aia sa-ti consume mai mult |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
valutzu |
![]()
Post
#522
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 November 06 ![]() |
Temperatura apei e ok. Dar am intrebat ieri pe cel de la care am luat masina daca a schimbat vreodata filtru aer, filtru benzina, bujii si mi-a zis ca nu. masina are acum 23.000km. nu e cazul sa schimb din consumabile? Omul mi-a zis ca a schimbat doar uleiul. Ar putea fi asta o cauza a consumului ridicat? Ma gandeam sa le schimb si apoi sa fac un plin si sa adaug si o salutie de curatat injectoare in benzina. Va rog sa ma sfatuiti.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
roland |
![]()
Post
#523
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cat mergi cu masina? Adica, din momentul in care pornesti motorul, cati km faci? Ma intereseaza daca mergi preponderent cu motorul rece sau nu. Asta ar insemna sa mergi distante scurte si apoi sa opresti motorul si sa-l lasi sa stea o perioada.
Filtrul de aer se schimba la 10,000 km sau la 1 an, asa e bine. Filtru de benzina se schimba la 20,000 km dar, daca se infunda, iti vei da seama de la zmucituri sau de la faptul ca nu trage bine in sarcina. In principiu nu ar trebui sa fie cauza unui consum mare. Daca motorul iti merge rotund, bujiile sunt in regula si nu ai treaba. Oricum, e bine sa le schimbi si pe alea periodic (nu mai stiu, 20,000 sau 30,000 km). Eh, pot unii sa-ti spuna ca merg si 60,000, ca filtru merge o viata, etc... Dar e bine sa le schimbi periodic. |
--------------------
.
.
.
|
|
euu |
![]()
Post
#524
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 18 June 06 ![]() |
am si eu o dacie pe injectie+ GPL pb mea este ca nu functioneaza pe benzina decat in anumite conditi si anume:-daca comut pe benzina din comutator relantiul sta la 1600 am incercat sa reglez din motorasul pas cu pas dar degeaba si da in nas iar pe gaz nu mai merge decat daca scot mufa de la pompa de benzina ma poate ajuta cineva si pe mine eventual sa o reglez ?
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- b-23-nns
|
|
valutzu |
![]()
Post
#525
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 November 06 ![]() |
Adevarul e ca daca ma misc prin oras nu parcurg distante foarte mari. Mi-a mai zis cineva ca la DACIA au un computer care il conecteaza la injectoare si le regleaza. E adevarat? Multi mi-au zis ca e prea mult 10%. Mai stiu unii cu Dacii de acelasi calibru si zic ca le consuma 7,5-8 in oras, in aceleasi conditii cum merg si eu.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
roland |
![]()
Post
#526
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Dacia berlina are injectie monopunct. Deci un singur injector. Calculatorul nu se poate resofta, deci nu se regleaza prin intermediului computerului.
Dacia berlina consuma in oras intre 9 si 10l la suta si 6.5 in afara. Cand vine frigul consumul in oras creste, mai ales daca drumurile sunt scurte si masina merge cu motorul rece mereu (socul automat intra in functiune si baga mai multa benzina). Iarna, cand e frig tare, daca mergi dimineata 3km si dupa masa 3km o sa vezi consumuri de 14 la suta. E normal. Fa consumul mergand preponderent cu motorul cald. |
--------------------
.
.
.
|
|
valutzu |
![]()
Post
#527
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 November 06 ![]() |
Am inteles. Deci toti cei care zic ca au consum de 7,5 - 8 % sunt vorbe? Ma gandesc ca ei circula in aceleasi conditii ca mine.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
iulianv |
![]()
Post
#528
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
Eu am un consum de cca. 12l / 100Km la un drum de 3Km dimineata si alti 3Km dupa-masa, prin oras iarna.
Tot iarna am un consum de cca. 8L / 100Km la un drum mixt: oras - afara din oras. Vara acest consum scade la 6,5L / 100Km. P.S. Am o berlina 1310Li din 2000, cu 61000Km. |
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
valutzu |
![]()
Post
#529
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 November 06 ![]() |
Ms de info. Nu stiam ca Dacia asta a noastra are asa consum mare.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
|
|
roland |
![]()
Post
#530
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Toate masinile consuma pe frig si la drumuri scurte mai mult decat vara. E normal, deoarece motorul merge "rich", adica imbogatit cu benzina, rece fiind. Daca ai merge, iarna, 20km dimineata si 20km dupa masa, deci cu motorul cald, ai vedea un consum apropiat de cel de vara (usor de tot mai mare). Nu doar Dacia face asa, toate fac asa.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sal la toti ! Sunt nou
![]() Dacia mea e din 2000, primele serii pe injectie. Am avut multe probleme, dar le povestesc la momentul potrivit. Cat despre consum, eu am schimbat radiatorul original cu unul de cupru cu filet pt termocupla si am pus electroventilator. Termocupla e de 85-80 grade, termostatul cu deschidere partiala la 92 si completa la 97 de grade. Temperatura apei nu misca de la linia alba de la mijloc. Consum iin oras (deva, arad, timisoara) 10-10,5 %, iar la drum 7,5-8,5 %. De obicei sunt cu masina incarcata si merg mai tare. A propos, e consum pe GPL. Iarna creste in oras cam cu 0,5 %. Am documentatie cu poze vis a vis de consum. Postata pe alt forum ![]() Am modificat priza de aer, cu alte cuvinte trage aer rece de langa ECU. Bujii Bosch Super Plus WR8BC+, ulei ELF 10W-40 Competition ST, filtre Champion. Masina are 85.000 km. This post has been edited by dr_mKe: 25 Nov 2006, 18:10 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
salve,
Am vazut ca se discuta problema consumului, Dacia mea consuma 6.5-7% extraurban si urban 10-11%, am verificat consumul cand aveam 2000 km cu ea si la 20 mii de km, nu cred ca este posibil sa-ti consume sub 10 in oras (Bucuresti). |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La mine consumul xtraurban e mai mare datorita GPL. Oricum nu ma pot plange deloc. In primii 2 ani cat aveam racirea clasica cu elice si termostatul original, am inregistrat iarna, in Arad 14%, nu fac misto.
Btw, avem acelasi model de jante. Eu sunt foarte multumit de ele. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
moise |
![]() ![]()
Post
#534
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
am si eu o prb. la verificarea tehnica mi s-a spus ca sonda lambda ar putea fi infundata pentru ca desi o am din 2006 nu am decat 38000 km .Exista un mod de a o spala sau ceva sau cum verific pentru ca cel de la diagnoze mi_a spus ca nu mai scoate nivelul de noxe.
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sonda Lambda nu se spala. Ea se inlocuieste cu alta noua. Inainte de asta, eu iti recomand sa-ti pui bujii bune, sa iti verifici presiunea pe care o debiteaza pompa de benzina electrica, o presiune scazuta are ca rezultat un amestec necorespunzator. Filtrul de aer trebuie sa fie curat, uleiul idem. Un ulei murdar influenteaza negativ noxele.
Daca circuli tot timpul "pe rosu" ai toate sansele sa o fi stricat deja, din cauza supaincalzirii. Pompa de benzina fiind in imersie se raceste cu benzina din rezervor. Presiunea se verifica simplu, cu ajutorul unui manometru plasat pe tur. Bafta. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Ov |
![]()
Post
#536
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
si evident noxele pot sa nu iasa din cauza catalizatorului (mai ales daca este lovit si partial infundat)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
In cazul asta evident nici motorul nu mai trage bine. Stiu ca am patit-o. ITP -ul l-am luat si cu el indoit. Gazele au fost ok.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
moise |
![]()
Post
#538
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
Eu in 99% din cazuri nu pornesc daca nu mi se stinge becul martor de presiune , motorul trage normal si nu am probleme (inca) cu asta, bujiile sunt noi modelul specificat in cartea tehnica si filtrul de aer nou asa ca nu ramane decat sa caut un nou catalizator . Multumesc
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
roland |
![]()
Post
#539
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pai martorul de presiune (adica cel de ulei, ca e singurul care indica vreo presiune) nu trebuie sa se stinga pana nu pornesti motorul. Ca doar nu face presiune cu motorul oprit. Tie de ce ti se stinge?
|
--------------------
.
.
.
|
|
IONICA71 |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
Help me. Nu se mai aprinde becul ptr. injectie ,cand pun contactul. Am verificat becul si este bun, de unde este alimentat? Dar acei papuci de sub bord ( consola) care au curent permanent , sunt pe vreo siguranta,care?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 04:52 |