DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 172 173 174 175 176 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

hodorogea
post 2 Sep 2011, 15:29
Post #5191


Auto-didact ^^


Group: Members
Posts: 24
Joined: 12 November 08
From: Romania




motorasul de ralanti functioneaza tot timpul. accelereaz-o direct de pe clapeta si ai sa vezi ca tija cu care impinge motorasul vine dupa clapeta.
din cate stiu, in interiorul motorasului sunt doua lamele (mobile) dispuse pe o tija cu niste lamele mai lungi pe ea (fixe).
lamelele alea mobile nu indica cumva pozitia motorasului pt ecu? in functie de pozitia lor ecu nu ajusteaza ceva pe acolo (debit de carburant)?


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 dH - B-23-WPA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 2 Sep 2011, 16:08
Post #5192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




ok. o sa verific sa vad cum lucreaza, eventual o sa il si desfac. dar totusi ciudat mi se pare ca dupa ce opresc motorul cand face figuri si il pornesc din nou merge perfect.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Sep 2011, 09:24
Post #5193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(Paulorossi @ 1 Sep 2011, 15:12)
PS:presiunea in instalatie o reglezi din arcul regulatorului de presiune,practic tragi de el,in montezi la loc,verifici presiunea iar,daca nu e ok mai corectezi arcul si tot asa pana obtii 1-1,1 bar.
*



Nu cred ca am sa mai fac chestia asta, fiindca am dat inapoi deja manometrul respectiv. Credeti ca ar fi o mare problema ca regulatorul deschide la 0.9 bari, in loc de 1 bar? Sa ma apuc sa trag de arcul regulatorului si sa-l tensionez prea tare cred ca e mai rau decat sa o las asa...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Sep 2011, 13:57
Post #5194


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu e o "mare problema"...
Problema e ca se va accentua lucrul acesta si vei ajunge la o presiune tot mai mica,moment in care injectorul nu va pulveriza benzina bine,in plus ECU va tot mari timpii de injectie deoarece la o presiune mai mica ai nevoie de un timp mai mare sa dozezi acelasi debit.
Cand am spus sa tensionezi arcul acela nu m-am referit sa tragi de el pana iti ies ochii ci doar progresiv dupa care iar masori presiunea.Asa,in pasi mici il poti calibra,desi ideal ar fi sa-l schimbi deoarece si-a cam pierdut din elasticitate,dar se poate si calibra.
In concluzie,tu decizi cum iti respecti masina.
Succes!


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Sep 2011, 21:51
Post #5195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Si crezi ca exista vreo sansa sa gasesc acel arc sa-l cumpar de nou? Eu unul ma indoiesc ca exista ca piesa de schimb distincta... dar cine stie, poate ma poate ajuta cineva eventual cu un cod de piesa.
In privinta teoriei ca ECU regleaza timpii de deschidere ai injectorului in functie de presiune, eu unul ma cam indoiesc. Nu exista niciun senzor care sa masoare presiunea benzinei din instalatie si sa informeze ECU in aceasta privinta.
Timpii de injectie depind de informatiile trimise de senzori: cel de turatie arbore cotit, temperatura lichid racire, sarcina (senzor clapeta), temperatura aer admisie, sonda lambda si tensiune circuit incarcare baterie. Insa nu sustin faptul ca este in regula sa mearga la presiune mai scazuta.
In concluzie nu am sa-mi "respect" masina si am sa o las asa daca nu gasesc un arc nou pt. regulator, fiindca m-am cam saturat sa-mi stric weekend-urile surubarind la ea...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 5 Sep 2011, 11:41
Post #5196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Ma poate ajuta cineva cu postarea in care se descrie reconditionarea si functionarea motorasului de relanti? Stiu ca exista pe undeva, poate stie cineva unde e si ma ajuta tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Sep 2011, 11:45
Post #5197


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Prietene,mesajul meu a fost unul politicos slap.gif ....,nu ai nici cea mai mica recunostiinta pt ajutorul acordat...
Timpii de injectie sunt ajustati in fuctie de semnalul de la sonda lambda,acolo ea sesizeaza cum e amestecul:bogat sau sarac.Ceilalti senzori doar contribuie partial.
Daca in urma informatiilor se decide un anumit timp de injectie se va doza o anumita cantitate in functie de presiunea de lucru,presiune care nu e monitorizata dar se tine cont in ECU ea,foarte important,daca stii presiunea de lucru poti calcula debitul intr-un anumit timp.De ce crezi ca in manual cei de la Bosch spun ca presiunea de lucru trebuie sa fie 1-1.1 bar?Daca presiunea de lucru devine tot mai mica acelasi debit de benzina se va doza intr-un timp mai mare deci va creste timpul de injectie rezultand scaderea performantei si implicit a puterii dezvoltate de motor.
Ce crezi ca se va intampla la o presiune de 0,2 bar?
In concluzie iti urez succes,parerile mele referitor la acest subiect se vor limita aici.

This post has been edited by Paulorossi: 5 Sep 2011, 11:46


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 5 Sep 2011, 13:56
Post #5198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Nu inteleg de ce te-ai atacat asa, ca nu te-am jignit cu nimic. Pur si simpu mi-am exprimat propria parere. In privinta "recunostintei" pt. ajutorul acordat, daca ai citi printre ultimele mele posturi, ai vedea ca am facut si acest lucru. Daca am facut-o la modul general si simti nevoia sa o fac personal la adresa ta, iti multumesc atunci pe aceasta cale dle. Paulorossi!
Insa una peste alta, atitudinea asta de profesor care-i priveste de sus pe ceilalti nu cred ca-i deloc OK, iar apelativele de genul "prietene" chiar ma lasa rece. Parca faceai aluzii la politete...
Si pana la urma ai mers pe langa subiect: m-ai sfatuit sa schimb arcul regulatorului. Asa voi face, insa unde gasesc unul nou??? Iti multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 6 Sep 2011, 08:07
Post #5199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




M-am intors cu ceva detalii.
In primul rand motorasul de ralanti nu mai merge deloc. pornesc masina si sta subturata pe la 500 rpm si daca scot mufa motorasului nu se simte nici o schimbare. Astazi o sa-l desfac si sa-l curat, sa caut pe forum pe aici cum mai exact se facea acest lucru.
AM mai observat o chestie. de cand nu mai functioneaza motorasul, masina merge perfect. am fost cu ea la mare weekendul asta si nu a avut nici o problema.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 Sep 2011, 08:40
Post #5200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Si mi e mi-a murit de cateva ori motorasul de relanti, tot asa ca la tine statea relanti-ul la 600 rot/min. L-am resuscitat insa alimentandu-l pe direct cu 2 fire de la baterie la primii 2 pini ai mufei (privind de sus). I-am facut cateva curse complete, dupa care a inceput iar sa funtioneze. Fiind practic un motor de curent continuu, cand inversezi polaritatea la cei 2 pini ai mufei merge invers, deci nu trebuie sa-ti bati capul unde pui firul + si unde cel -. Mare atentie insa daca faci operatiunea asta sa nu faci vreun scurt, ca poti arde calculatorul de motor.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Sep 2011, 09:13
Post #5201


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(tynn @ 5 Sep 2011, 13:56)
Nu inteleg de ce te-ai atacat asa, ca nu te-am jignit cu nimic. Pur si simpu mi-am exprimat propria parere. In privinta "recunostintei" pt. ajutorul acordat, daca ai citi printre ultimele mele posturi, ai vedea ca am facut si acest lucru. Daca am facut-o la modul general si simti nevoia sa o fac personal la adresa ta, iti multumesc atunci pe aceasta cale dle. Paulorossi!
Insa una peste alta, atitudinea asta de profesor care-i priveste de sus pe ceilalti nu cred ca-i deloc OK, iar apelativele de genul "prietene" chiar ma lasa rece.  Parca faceai aluzii la politete...
Si pana la urma ai mers pe langa subiect: m-ai sfatuit sa schimb arcul regulatorului. Asa voi face, insa unde gasesc unul nou??? Iti multumesc anticipat!
*


Nu am nici o atitudine de profesor si nu am incercat sa fiu ironic si nici prea inalt sa privesc "de sus" wink.gif !
Intentia mea a fost aceea de a te ajuta.Totusi daca vrei sa-ti rezolvi problema "onorabil" trebuie schimbat arcul sau recalibrat cel vechi.In mod normal ar trebui sa gaseti membrana si arc de schimb pt regulator la un magazin de piese.Daca gasesti arc nou sunt sanse ca si el sa fie decalibrat si deci ar trebui verificat si acesta.Daca nu gasesti trebuie reclibrat cel vechi,tragi de el si verifici cu manometru presiunea sa fie 1,1 bar.Sunt multi care au avut probleme cu presiunea din cauza lui si doar au tras de el,l-au intins.
Poate ca acest lucru(montare manometru+tensionare/demontare arc) presupune iar multa munca dar te va scuti de problemele viitoare.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 6 Sep 2011, 09:15


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 6 Sep 2011, 14:25
Post #5202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




l-am dat jos si l-am dezmembrat dar inauntru nu avea nimic, era foarte curat. cum a zis si tynn, i-am facut cateva curse complete dar cu cablu direct de la baterie si acum merge f bine. sa vad ce mai face acum cu problema la demaraj.

merci pt sfaturi


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forrolaci
post 7 Sep 2011, 17:16
Post #5203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




Salut!
Am avut si eu problema cu motorasul de ralanti, l-am schimbat cu 300 de lei acum 3 luni. Ieri mi-a facut din nou probleme masina. S-a oprit motorul la stop si nu a mai vrut sa porneasca. Am adus-o acasa tractata. Azi am verificat, se aprinde martorul de injectie, dar nu se mai aude motorasul pompei de benzina. Va trebui sa-l schimb?

Multumesc anticipat pt. raspuns.


--------------------
Renault symbol 2005 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Sep 2011, 20:08
Post #5204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca zici ca nu se mai aude pompa de benzina nu e neaparat sa o schimbi,ea are un releu si o siguranta in compartimentu motor pe contraaripa stanga,verifica-le,prima data verifici daca vine curent inm spate la pompa,dai protectia de pe rezervor jos si cu un aparat de masura sau o lampa de control verifici in mufa,desfaci mufa pui pe cineva sa puna contactu si masori pe firu rosu daca iti vine tensiune,daca nu vine mergi in fata si faci ce am zis prima data ,daca vine scoti pompa si o alimentezi pe direct ,o ciocanesti putin caci am intalnit cazuri cand era gripata si dupa un soc si-a revenit,bafta smile.gif

This post has been edited by ghitza: 7 Sep 2011, 20:11


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 8 Sep 2011, 13:14
Post #5205


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




salut, aceeasi intrebare ca tynn am si eu. Unde gasim arc nou pt regulatoru de presiune, sau macar un ansamblu ceva? are cineva un cod pt piesa asta, ca in magazine in mod sigur nu se gaseste, am cautat in tot orasul.
Am citit ca Paulorossi recomanda sa incercam intinderea celui vechi, dar as prefera totusi unul nou.

This post has been edited by nyky: 8 Sep 2011, 13:15


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 8 Sep 2011, 17:59
Post #5206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Vreau si eu o parere referitoare la comportamentul masinii mele. Dimineata la prima pornire motorul porneste subturat, trebuie sa apas putin acceleratia ca sa nu moara motorul. Dupa ce se incalzeste merge turat pe la 1200 de turatii, destul de constant. Deci e exact pe dos decat ar trebui sa fie. Pana acum vreo 2 zile a mers perfect, atunci a inceput sa faca figuri, in sensul ca dimineata n-am mai avut soc automat, dar dupa masa isi revenise. Am curatat toate contactele cu spray, resetat calculatorul. Si in plus m-a mancat in fund sa desfac si motorasul de relanti, m-am uitat ce-i pe acolo, angrenajul ok, am pus putina vaselina si l-am montat inapoi. De atunci a luat-o razna relantiul, nu-si mai revine defel. L-am si actionat de cateva ori cu 2 fire de la baterie, functioeaza, dar tot nu-si face treaba. Oare sigur de la motoras n-am relanti dimineata si merge turata apoi in timpul zilei? Sau o fi ceva senzor de temperatura? Cum pot diangnostica corect motorasul?


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Sep 2011, 19:47
Post #5207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Sigur motorasu ii dus sau pe duca


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 8 Sep 2011, 21:47
Post #5208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




dar totusi,alimentat direct functioneaza,face cursa completa in ambele sensuri.citeam undeva ca tre sa verifici contactul de relanti in diferite pozitii ale cursei,nu stie cineva sa-mi explice mai detaliat cum se face mai exact?vreau sa fiu sigur ca e defect,ca nu e ieftin deloc


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forrolaci
post 9 Sep 2011, 09:05
Post #5209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




Multumesc, incerc acum sa verific.


--------------------
Renault symbol 2005 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeDe
post 9 Sep 2011, 10:34
Post #5210


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 September 11




Buna ziua! Am o dacia Break cu injectie. Poate sa-mi spuna si mie cineva, cam de la ce s-ar putea trage faptul ca becul indicator de injectie se aprinde dupa cateva sute de m si ramane aprins, desi masina pare ca merge normal. La oprirea motorului si la repunerea contactului ciclul initial este normal. Am schimbat filtrul de benzina de curand, (din acelasi motiv) si aproximativ 100 de km n-am vazut becul aprins.


--------------------
DACIA Break 2003 / CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 9 Sep 2011, 12:21
Post #5211


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Becul de injectie se aprinde daca detecteaza vre-un semnal de la senzori in afara plajei masurate sau daca ai termostatul defect/blocat si nu se mai incalzeste apa.Daca detii un ohmetru se pot face unele verificari pt senzorul de temp apa motor,senzorul Taer,potentiometrul clapetei de acceleratie.In manualul de injectie ai plaja de masura a senzorilor,asa stii daca iti masoara corect.Totusi,ideal ar fi sa faci o diagnoza.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 9 Sep 2011, 12:24
Post #5212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




ai mers cu putina benzina in rezervor si a prins gunoaie,baga benzina de la petrom si nu mai ai treaba,aceeasi simptoma am avuto si eu,am bagat de la petrom si am resetat ECU si nu am mai avut treaba


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeDe
post 11 Sep 2011, 22:05
Post #5213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 September 11




Multumesc, o sa incerc (intai cu benzina)!


--------------------
DACIA Break 2003 / CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forrolaci
post 12 Sep 2011, 10:46
Post #5214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




Salutare la toti, am rezolvat problema. Nu era de la pompa de benzina ci de la siguranta ei, care avea unul din picioruse rupte (dupa ce o verificasem si era buna), motiv pentru care dadea curent foarte rapsodic, din cand in cand. In fine, am rezolvat-o merge masina


--------------------
Renault symbol 2005 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Sep 2011, 12:14
Post #5215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Exact ce am zis


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 13 Sep 2011, 09:52
Post #5216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(Paulorossi @ 6 Sep 2011, 09:13)
Totusi daca vrei sa-ti rezolvi problema "onorabil" trebuie schimbat arcul sau recalibrat cel vechi.In mod normal ar trebui sa gaseti membrana si arc de schimb pt regulator la un magazin de piese.Daca gasesti arc nou sunt sanse ca si el sa fie decalibrat si deci ar trebui verificat si acesta.Daca nu gasesti trebuie reclibrat cel vechi,tragi de el si verifici cu manometru presiunea sa fie 1,1 bar.Sunt multi care au avut probleme cu presiunea din cauza lui si doar au tras de el,l-au intins.

S-ar parea ca presiunea de aprox. 0,85 bari la care deschide regulatorul meu de presiune e OK. Conform manualului de reparatii de uzina, ea nu trebuie sa fie mai mica de 0,8 bari:
REGULATORUL DE PRESIUNE
Este un regulator mecanic cu membrană ce asigură presiunea de injecție 0,8 - 1,15 bar cu motorul în funcțiune.
[B]
Deci nu are de ce sa ma ingrijoreze deocamdata acest aspect! cu ochiul.gif

This post has been edited by tynn: 13 Sep 2011, 09:53


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 13 Sep 2011, 20:02
Post #5217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Salut, se poate pune fara sa fie probleme cu politia cauciucuri 165 65 r13 in loc de 165 70 r13?


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 14 Sep 2011, 09:47
Post #5218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Oare are ceva daca merg o perioada fara motorasul de relanti montat. Afecteaza cu ceva componentele injectiei, consumul? Am incercat sa-l resurscitez, fara nici un rezultat din pacate sad.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Sep 2011, 10:20
Post #5219


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(tynn @ 13 Sep 2011, 09:52)
S-ar parea ca presiunea de aprox. 0,85 bari la care deschide regulatorul meu de presiune e OK. Conform manualului de reparatii de uzina, ea nu trebuie sa fie mai mica de 0,8 bari:
REGULATORUL DE PRESIUNE
Este un regulator mecanic cu membrană ce asigură presiunea de injecție 0,8 - 1,15 bar cu motorul în funcțiune.
[B]
Deci nu are de ce sa ma ingrijoreze deocamdata acest aspect!  cu ochiul.gif
*


La 0,8 bar masina o sa mearga prost si va consuma mult,asta deoarece injectorul nu mai pulverizeaza fin benzenu,sunt multi carora li s-au intamplat,chiar citisem pe topic undeva mai in urma, cineva mentiona ca a avut 0,8 bar masurat in service,masina mergand prost iar mecanicul a tras de arcul regulatorului dupa care masina a mers bine.

This post has been edited by Paulorossi: 14 Sep 2011, 10:21


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 14 Sep 2011, 10:36
Post #5220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




salutare din nou
am intrat in posesia unui tester bosch KTS cu interfata seriala de diagnoza pentru dacia si cu soft dar nu stiu cum se conecteaza pinii in mufa. eu am mufa cu 2 fire.
din cate am vazut pe tester sunt 2 fire de diagnoza si masa.
nu stiu daca cele 2 fire au polaritate ceva sa nu fac vreo prostie
daca stie cineva si ma poate ajuta as fi foarte recunoscator.
merci anticipat


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 172 173 174 175 176 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 02:47
Forum Renault