dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tynn |
![]()
Post
#5221
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|||
oprea-st |
![]()
Post
#5222
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
din cate am vazut in diferite carti tehnice, mufa de diagnoza este aceea cu 2 pini, care atarna sub releele si sigurantele de la injectie. sunt 2 fire si mai trebuie unul conectat la masa.
eu aici am gasit cum sunt conectorii si mufele |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
alexmanu |
![]()
Post
#5223
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 September 11 ![]() |
Sal,prima postare pt. mine aici sper sa nu fi gresit "adresa", adica daca tot se discuta despre sistemul de injectie si tot ce tine de el am o intrebare referitor la pompa de benzina pt. daciile cu injectie si anume ce presiune baga in instalatia de conducte transport benzina catre motor, mai clar ma inrereseaza la ce pesiune rezista furtunul de tur ?
Problema mea este ca vreau sa folosesc acel furtun la o alta marca de masina si a carei pompa de benzina face o presiune de 3,5 bari. Deci, rezista acel furtun la o presiune de 3,5 bari? Multumesc anticipat. This post has been edited by alexmanu: 15 Sep 2011, 08:15 |
--------------------
fiat
stilo
2001
|
|
tynn |
![]()
Post
#5224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ma ca indoiesc sa reziste... pompa electrica de benzina de pe Dacia 1310 injectie baga 1,2 bari. Deci nu te risca la astfel de improvizatii ca risti sa se sparga furtunul si sa-ti ia foc masina!
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
catalin_85 |
![]()
Post
#5225
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 08 ![]() |
Salut, se poate pune fara sa fie probleme cu politia cauciucuri 165 65 r13 in loc de 165 70 r13?
|
--------------------
dacia
berlina
1310 Li 2002
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5226
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Salut
In carte iti scrie clar doar 165/70 13. Tu poti pune, dar daca te opresc astia, vei avea probleme! Bafta! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am umblat la culbutori i-am reglat sau dereglat nu mai stiu, dar am relantiu cind pornesc, porneste din prima dar, motorul nu se mai accelereaza, e un zgomot infundat ,apas pedala pina la maxim dar nu depaseste maxim 2000 de ture , e fara putere, m-am uitat la injector pulverizeaza normal benzina ca si atunci cind se accelera ,
de unde sa fie idiotenia ca nu se mai accelereaza decit putin si infundat iar de plecat cu prima viteza sau marsalier nici atit! Sa nu mai vina scinteie de la bobina? Cum se incearca scinteia la bujii sa vad daca vine ? Sa se fi stricat potentometru de pe corpul clapeta? Rog un raspuns, multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
tynn |
![]()
Post
#5228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
E posibil sa fie din bobina sau potentiometru clapeta. Ideal ar fi sa faci proba cu altele bune, e mai greu sa le verifici.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]() ![]()
Post
#5229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat bobina si fisele cu ohmetru, pe circuitul 1-4 incurcasem fisele cum le conectasem la bujii,credeam ca defectul o sa fie de acolo dar n-a fost.
Fisele au in ordinea lungimii lor 3 ,4, 5, 6 ohmi Circuitele bobinei au 2-3=23ohmi iar 1-4=22ohmi Am incercat continuitatea fiselor si cu ele conectate prin bobina,deci sunt bune Am schimbat atit ecu cit si corpul clapeta,degeaba tot nu se accelereaza, cind merge pornita se aude un fisiit tare dar nu e de la tur sau retur se aude in injector. Am vazut ca acele tije ale culbutorilor ies usor afara, posibil sa fi intrat ulei pe gaurile lor si daia sa nu se accelereze?Caci am pornit-o de multe ori cu capacul de pe chiuloasa luat si mai improsca cu ulei pe acele orificii de pe axul culbutorilor. Nu stiu ce sa-i mai fac ,s-au dus toate ideile,gata! Posibil sa fie plina in interior de benzina si ulei ? Dar de ce la relanti merge ?! Si accelerata nu ridica mai mult de 1000 de turatii.! Si asta cu pedala acceleratiei apasata la maxim! Ajutooooor! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi prima data ce presiune ai pe circuitu de alimentare,daca e buna presiunea treci la potentiometru ,desfaci cele 4 surubele nu de tot cat sa misti de el si vezi daca se accelereaza
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5231
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Ghitza,am probat si una si alta degeaba .
Am schimbat si inlocuit corpul de injectie ,ecu,si nimic,dar am observat ca dupa ce am reglat culbutorii,unul din ei are un joc enorm desi cind il reglez il reglez bine, asta dupa ce pornesc ,apoi o verific iar la culbutori si gasesc culbutorul cu pricina cu joc de 1cm . Am gasit unele erori in diferite posturi,unii dau ordinea cilindrilor , 1,3,2,4 altii 1,3,4,2, bine este varianta din urma . Tot la fel unii zic ca metoda supapei de evacuare deschisa la maxim merge cu pistonul aflat jos, altii zic sus , bine este varianta din urma. Dar am incercat in toate felurile degeaba . Cind asez supapa de evacuare de la cilindrul 1 rotesc de surubul fuliei vibrochenului in jos,pina cind arcul supapei se comprima la maxim ,apoi reglez alte doua supape de pe tabel,tot asa apoi iar rotesc de fulie pt urmatorul cilindru cu supapa de evacuare corespunzatoare. Oare asta sa fie eroarea, cind supapa nu se mai deplaseaza ,totusi de vibrochen se mai poate invirti un pic fara sa stii daca la urmatoarea supapa vei invirti exact ,de unde poate si jocul cind verifici la sfirsit dupa ce ai reglat toate.! This post has been edited by stabil777: 17 Sep 2011, 17:45 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5232
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
stabil777 daca din poza pusa de mine nu ai reusit sa reglezi culbutorii fii atent aici
ordinea de aprindere este 1,3,4,2 de la cutia de viteze spre fata masinii invartesti de vibrochen pana supapele cilindrului 4 sunt in balans,adica urca admisia si coboara evacuarea,au un punct unde sunt ambele la acelasi nivel,doar putin se vad ca se misca,una tinde ca urce la maxim si cealalta sa vrea sa coboare,eeee atunci se regleaza culbutorii la CILINDRU 1 pentru 3 se pun in balans supapele la cilindru 2 pentru 4 se pun in balans supapele la cilindru 1 pentru 2 se pun in balans supapele la cilindru 3 nu este greu dar daca faci o data cum trebuie sigur iti intra in cap si vei sti si data viitoare sau uitete aici postu 71 si 74 http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...100129-s60.html asteptam sa ne spui cum merge This post has been edited by nikuniku: 17 Sep 2011, 19:56 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Ok ,se pare ca am inteles , in sfirsit ce inseamna in balans, daca mere ,chiar ca scot duhu din lampa lu aladin, multam mult.
18 Sep 2011, 11:05: Am reglat Nikule asa cam de trei ,patru ori si degeaba ,am remarcat doar ca are compresie mai buna ,adica elicea se invirte mai greu,de pornit porneste dar zgomotul si acceleratia nu mai depaseste de 500 de turatii, parca e un motor din acelea de moara care merg prin acea curea uriasa,asa pacane! Acum voi incerca sa aduc la fiecare cilindru pe rind pistonul jos de tot apoi reglez culbutorii pe cilindru respectiv. Chestia este daca nimeresc la fiecare punctul cel mai de jos!. This post has been edited by stabil777: 18 Sep 2011, 11:05 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5234
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
stabil777 sfatu meu apeleaza la un mecanic sa-ti verifice motoru daca este pus la punct bine si sa regleze el culbutorii ca eu cred ca nu e bine ceva pe la distributie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5235
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut, am si eu o mica problema daca stiti din ce poate sa fie! Claxonul imi functioneaza doar cand accelerez , iar la relantii sau cand e motorul oprit face un PAC-PAC (parca nu ar avea putere). De la ce poate fii? va rog sa ma ajutati ca e grav fara claxon in trafic!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5236
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 18 Sep 2011, 22:04) Salut, am si eu o mica problema daca stiti din ce poate sa fie! Claxonul imi functioneaza doar cand accelerez , iar la relantii sau cand e motorul oprit face un PAC-PAC (parca nu ar avea putere). De la ce poate fii? va rog sa ma ajutati ca e grav fara claxon in trafic! Ceva tipic :lol:la unii din noi cand claxoneaza sare acul de la turometru ![]() This post has been edited by AndreiMel92: 18 Sep 2011, 22:29 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Logic ar fi sa fie din cauza bateriei,nu are destul curent ,dar apoi cind accelerezi bateria obtine destul curent ,la fel si cu turometrul am vazut ca acul se misca aiurea cind bateria nu este in parametrii ei.
Merge claxonul daca il conectezi direct? Sau poate este din butonul de reglaj al volumului sunetului. <span class='edit'>19 Sep 2011, 08:32:</span> QUOTE(nikuniku @ 18 Sep 2011, 18:55) stabil777 sfatu meu apeleaza la un mecanic sa-ti verifice motoru daca este pus la punct bine si sa regleze el culbutorii ca eu cred ca nu e bine ceva pe la distributie Spune mie ca-l pun eu la punt! e vorba de dintata de aici- http://www.daciaclub.ro/-berlina-cum-am-sc...ici-t83956.html This post has been edited by stabil777: 19 Sep 2011, 08:34 Attached thumbnail(s) 32tb6_th.jpg ( Size: 6.16k ) Number of downloads: 373 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#5238
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
salut, revin si eu cu o problema poate sa mai intampinat cineva cu asa ceva, imi dispare antigelu din borcan si nu stiu pe unde , in baie nu se duce ca ulei e bun pe jos mam uitat nu se vede urma pe nicaieri, cineva zice ca poate se evapora dar nu are cum asa de mult completez cam 500 ml la 300-400km,la pedalier nu e ud sau in cealalta parte, mentionez ca garnitura de chiloasa am schimbat o in urma cu o luna dar si inainte sa o schimb imi pierdea dar parca nu la fel de mult, am si gpl pe ea deci traseul de racire e un pic mai mare, in ultimu timp in relantiu imi oscileaza turatia si parca da un mic rateu in relantiu, dar in turatie merge f bine, multumesc anticipat,stima.
This post has been edited by CRICOCI: 19 Sep 2011, 09:23 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5239
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
nu l-am conectat niciodata direct, dar merge doar cand accelerez! Pana sa faca treaba asta, la relantii cand claxonam sarea turometru...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
andrewdrw |
![]()
Post
#5240
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
problema cu claxonul poate fi de la alternator(diode sau releu) sau de la faptul ca nu are masa. e destul de pacatoasa masa asta,fece multe figuri,incalzeste instalatia...mie mi s-a topit firul original de la claxon tocmai ca nu a avut masa buna. incearca sa scimbi cablul de masa dintre motor si caroserie,de obicei oxideaza pe acolo,cocleste...
This post has been edited by andrewdrw: 19 Sep 2011, 14:46 |
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5241
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
am si eu o problema,in mers cand accelerez usor imi trpideaza pedala de acceleratie si masina se ingatuie, daca o accelerez tare se comporta normal,dupa 70 incepe sa trepideze toata masina pana pe la 90-100 si dupa,dar mai putin,iar cand se incalzeste motorul nu are si ea un relanti rotund da sa se opreasca dar isi revine imediat si tot asa.Din ce ar putea fi
??multumesc This post has been edited by adriano94: 19 Sep 2011, 16:30 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5242
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
adriano94 motorasu pas cu pas(ala negru de pe corpu clapeta) defect,se curata sau se inlocuieste,sunt topicuri pentru aceasta problema
CRICOCI pierzi ,,,apa,,, ori pe la radiatoru de incalzire in masina sau ai plamanu de la GPL fisurat,asta e doar o parere stabil777 uite aici un manual de motoare frantuzesti care se apropie mult cu cel de dacie si arata cum se pune la punct distributia rascoleste pri el si vei gasi ceti trebuie,doar ca este in franceza This post has been edited by nikuniku: 19 Sep 2011, 19:52 Attached File(s) ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
multumesc,dar nu cred ca asta este problema pentru ca nu face chiar tot timpul,si ce legatura are asta cu trepidatul??alte pareri??acum ceva timp am umblat la potentiometru.ma gandesc la acesta,alte pareri??
This post has been edited by adriano94: 19 Sep 2011, 19:57 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5244
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
adriano94 pai acolo nu se umbla,doar daca ai testeru langa tine si diagrama de valori,in el sunt 2 potentiometre incrucisate care citesc pozitia clapetei de acceleratie si da informatie la UCE sa dea benzina si sa corecteze avansu la injectie+aprindere,incearca cu alt corp-clapeta si vezi daca tot asa face
tu mergi constant cu o viteza/turatie si la un moment dat motoru da in,,nas,, ca si cum ar ramane fara benzina,asa e?simtomul asta este de la motorasu pas cu pas,sau sonda de apa care da informatie la UCE e defecta si este ,,vazuta,, ca motor rece |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
nu,cand merg constant se comporta bine,atunci cand reduc s-au accelerez incepe sa trepideze pedala de acceleratie si mai da in "nas",cateodata
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5246
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
adriano94 da este de la potentiometru clapeta,incearca sa-l aduci la pozitia initiala sau ial prin tatonare,slabesti putin suruburile de prindere.misti de potentiometru putin,stg sau dreapta si mergi,nu merge bine mai misti de el cam 0,5mm,pana gasesti pozitia ideala de mers,ai gasito strangi suruburile bine si nu mai pui mana pe ele
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
maine o sa incerc sa-l reglez,multumesc pentru ajutor
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
alex_onu |
![]()
Post
#5248
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 September 11 ![]() |
salutare,imi cer scuze daca a mai fost pusa intrebarea,dar n-am timp sa citesc tot topicul.am o problema.am o dacia 1310 li din 2004 pe injectie si de la 60 km/h mi se aprinde in bord martorul la injector.puteti sa-mi ziceti care ar fi cauza?multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- IS-16-ACO
|
|
tynn |
![]()
Post
#5249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Cam multe ar putea fi... trebuie sa-i faci o diagnoza ca sa afli exact care-i problema.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
andrewdrw |
![]()
Post
#5250
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
s-ar putea sa se aprinda din cauza zenzorului de temperatura sau daca nu ai termostat,chiar poate sa mearga motorul rece:)
|
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 05:58 |