DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 173 174 175 176 177 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tynn
post 14 Sep 2011, 11:52
Post #5221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Din cate am citit eu, mufa testerului se conecteaza la cablajul injectiei, care are o mufa rotunda cu mai multi pini. Deci cred ca ai nevoie de un cablu cu o mufa adecvata ca sa te poti conecta testerul la masina ta.

@Paulorossi - cu prima ocazie cand imi mai bag nasul la motor am sa desfac iar regulatorul si am sa mai tensionez putin arcul. E adevarat ca masina e cam lenesa si nici consumul nu e rezonabil. Posibil sa fie de vina, dar ma intreb de ce inginerii dacioti admit o marja asa mare pt. presiunea de injectie. Normal era sa fie admisa o abatere de max +/- 0,1 bari fata de presiunea de referinta.

This post has been edited by tynn: 14 Sep 2011, 11:59


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 14 Sep 2011, 11:56
Post #5222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




din cate am vazut in diferite carti tehnice, mufa de diagnoza este aceea cu 2 pini, care atarna sub releele si sigurantele de la injectie. sunt 2 fire si mai trebuie unul conectat la masa.
eu aici am gasit cum sunt conectorii si mufele


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmanu
post 15 Sep 2011, 08:14
Post #5223


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 September 11




Sal,prima postare pt. mine aici sper sa nu fi gresit "adresa", adica daca tot se discuta despre sistemul de injectie si tot ce tine de el am o intrebare referitor la pompa de benzina pt. daciile cu injectie si anume ce presiune baga in instalatia de conducte transport benzina catre motor, mai clar ma inrereseaza la ce pesiune rezista furtunul de tur ?
Problema mea este ca vreau sa folosesc acel furtun la o alta marca de masina si a carei pompa de benzina face o presiune de 3,5 bari. Deci, rezista acel furtun la o presiune de 3,5 bari?
Multumesc anticipat.

This post has been edited by alexmanu: 15 Sep 2011, 08:15


--------------------
fiat stilo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 15 Sep 2011, 08:58
Post #5224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Ma ca indoiesc sa reziste... pompa electrica de benzina de pe Dacia 1310 injectie baga 1,2 bari. Deci nu te risca la astfel de improvizatii ca risti sa se sparga furtunul si sa-ti ia foc masina!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 16 Sep 2011, 13:04
Post #5225


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Salut, se poate pune fara sa fie probleme cu politia cauciucuri 165 65 r13 in loc de 165 70 r13?


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 16 Sep 2011, 14:34
Post #5226


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salut

In carte iti scrie clar doar 165/70 13.
Tu poti pune, dar daca te opresc astia, vei avea probleme!

Bafta!


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 16 Sep 2011, 18:15
Post #5227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Am umblat la culbutori i-am reglat sau dereglat nu mai stiu, dar am relantiu cind pornesc, porneste din prima dar, motorul nu se mai accelereaza, e un zgomot infundat ,apas pedala pina la maxim dar nu depaseste maxim 2000 de ture , e fara putere, m-am uitat la injector pulverizeaza normal benzina ca si atunci cind se accelera ,

de unde sa fie idiotenia ca nu se mai accelereaza decit putin si infundat iar de plecat cu prima viteza sau marsalier nici atit!

Sa nu mai vina scinteie de la bobina? Cum se incearca scinteia la bujii sa vad daca vine ?

Sa se fi stricat potentometru de pe corpul clapeta?

Rog un raspuns, multumesc.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 17 Sep 2011, 10:56
Post #5228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




E posibil sa fie din bobina sau potentiometru clapeta. Ideal ar fi sa faci proba cu altele bune, e mai greu sa le verifici.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 17 Sep 2011, 13:38
Post #5229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Am incercat bobina si fisele cu ohmetru, pe circuitul 1-4 incurcasem fisele cum le conectasem la bujii,credeam ca defectul o sa fie de acolo dar n-a fost.

Fisele au in ordinea lungimii lor 3 ,4, 5, 6 ohmi

Circuitele bobinei au 2-3=23ohmi
iar 1-4=22ohmi
Am incercat continuitatea fiselor si cu ele conectate prin bobina,deci sunt bune

Am schimbat atit ecu cit si corpul clapeta,degeaba tot nu se accelereaza, cind merge pornita se aude un fisiit tare dar nu e de la tur sau retur se aude in injector.

Am vazut ca acele tije ale culbutorilor ies usor afara, posibil sa fi intrat ulei pe gaurile lor si daia sa nu se accelereze?Caci am pornit-o de multe ori cu capacul de pe chiuloasa luat si mai improsca cu ulei pe acele orificii de pe axul culbutorilor.

Nu stiu ce sa-i mai fac ,s-au dus toate ideile,gata!

Posibil sa fie plina in interior de benzina si ulei ? Dar de ce la relanti merge ?! Si accelerata nu ridica mai mult de 1000 de turatii.! Si asta cu pedala acceleratiei apasata la maxim! Ajutooooor!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Sep 2011, 17:17
Post #5230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi prima data ce presiune ai pe circuitu de alimentare,daca e buna presiunea treci la potentiometru ,desfaci cele 4 surubele nu de tot cat sa misti de el si vezi daca se accelereaza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 17 Sep 2011, 17:33
Post #5231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Ghitza,am probat si una si alta degeaba .

Am schimbat si inlocuit corpul de injectie ,ecu,si nimic,dar am observat ca dupa ce am reglat culbutorii,unul din ei are un joc enorm desi cind il reglez il reglez bine, asta dupa ce pornesc ,apoi o verific iar la culbutori si gasesc culbutorul cu pricina cu joc de 1cm .

Am gasit unele erori in diferite posturi,unii dau ordinea cilindrilor , 1,3,2,4 altii 1,3,4,2, bine este varianta din urma .

Tot la fel unii zic ca metoda supapei de evacuare deschisa la maxim merge cu pistonul aflat jos, altii zic sus , bine este varianta din urma.
Dar am incercat in toate felurile degeaba . Cind asez supapa de evacuare de la cilindrul 1 rotesc de surubul fuliei vibrochenului in jos,pina cind arcul supapei se comprima la maxim ,apoi reglez alte doua supape de pe tabel,tot asa apoi iar rotesc de fulie pt urmatorul cilindru cu supapa de evacuare corespunzatoare.

Oare asta sa fie eroarea, cind supapa nu se mai deplaseaza ,totusi de vibrochen se mai poate invirti un pic fara sa stii daca la urmatoarea supapa vei invirti exact ,de unde poate si jocul cind verifici la sfirsit dupa ce ai reglat toate.!

This post has been edited by stabil777: 17 Sep 2011, 17:45


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Sep 2011, 19:55
Post #5232


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




stabil777 daca din poza pusa de mine nu ai reusit sa reglezi culbutorii fii atent aici
ordinea de aprindere este 1,3,4,2 de la cutia de viteze spre fata masinii
invartesti de vibrochen pana supapele cilindrului 4 sunt in balans,adica urca admisia si coboara evacuarea,au un punct unde sunt ambele la acelasi nivel,doar putin se vad ca se misca,una tinde ca urce la maxim si cealalta sa vrea sa coboare,eeee atunci se regleaza culbutorii la CILINDRU 1
pentru 3 se pun in balans supapele la cilindru 2
pentru 4 se pun in balans supapele la cilindru 1
pentru 2 se pun in balans supapele la cilindru 3
nu este greu dar daca faci o data cum trebuie sigur iti intra in cap si vei sti si data viitoare
sau uitete aici postu 71 si 74 http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...100129-s60.html
asteptam sa ne spui cum merge

This post has been edited by nikuniku: 17 Sep 2011, 19:56


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 17 Sep 2011, 20:52
Post #5233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Ok ,se pare ca am inteles , in sfirsit ce inseamna in balans, daca mere ,chiar ca scot duhu din lampa lu aladin, multam mult.

18 Sep 2011, 11:05:
Am reglat Nikule asa cam de trei ,patru ori si degeaba ,am remarcat doar ca are compresie mai buna ,adica elicea se invirte mai greu,de pornit porneste dar zgomotul si acceleratia nu mai depaseste de 500 de turatii, parca e un motor din acelea de moara care merg prin acea curea uriasa,asa pacane!

Acum voi incerca sa aduc la fiecare cilindru pe rind pistonul jos de tot apoi reglez culbutorii pe cilindru respectiv. Chestia este daca nimeresc la fiecare punctul cel mai de jos!.

This post has been edited by stabil777: 18 Sep 2011, 11:05


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 18 Sep 2011, 18:55
Post #5234


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




stabil777 sfatu meu apeleaza la un mecanic sa-ti verifice motoru daca este pus la punct bine si sa regleze el culbutorii ca eu cred ca nu e bine ceva pe la distributie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 18 Sep 2011, 21:04
Post #5235


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, am si eu o mica problema daca stiti din ce poate sa fie! Claxonul imi functioneaza doar cand accelerez , iar la relantii sau cand e motorul oprit face un PAC-PAC (parca nu ar avea putere). De la ce poate fii? va rog sa ma ajutati ca e grav fara claxon in trafic!


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 18 Sep 2011, 22:29
Post #5236


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(Iantela @ 18 Sep 2011, 22:04)
Salut, am si eu o mica problema daca stiti din ce poate sa fie! Claxonul imi functioneaza doar cand accelerez , iar la relantii sau cand e motorul oprit face un PAC-PAC (parca nu ar avea putere). De la ce poate fii? va rog sa ma ajutati ca e grav fara claxon in trafic!
*


Ceva tipic :lol:la unii din noi cand claxoneaza sare acul de la turometru smile.gif))

This post has been edited by AndreiMel92: 18 Sep 2011, 22:29


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 19 Sep 2011, 08:18
Post #5237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Logic ar fi sa fie din cauza bateriei,nu are destul curent ,dar apoi cind accelerezi bateria obtine destul curent ,la fel si cu turometrul am vazut ca acul se misca aiurea cind bateria nu este in parametrii ei.

Merge claxonul daca il conectezi direct?

Sau poate este din butonul de reglaj al volumului sunetului.

<span class='edit'>19 Sep 2011, 08:32:</span>
QUOTE(nikuniku @ 18 Sep 2011, 18:55)
stabil777 sfatu meu apeleaza la un mecanic sa-ti verifice motoru daca este pus la punct bine si sa regleze el culbutorii ca eu cred ca nu e bine ceva pe la distributie
*


Spune mie ca-l pun eu la punt! e vorba de dintata de aici-
http://www.daciaclub.ro/-berlina-cum-am-sc...ici-t83956.html

This post has been edited by stabil777: 19 Sep 2011, 08:34

Attached thumbnail(s)
32tb6_th.jpg ( Size: 6.16k ) Number of downloads: 373


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 19 Sep 2011, 09:22
Post #5238


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




salut, revin si eu cu o problema poate sa mai intampinat cineva cu asa ceva, imi dispare antigelu din borcan si nu stiu pe unde , in baie nu se duce ca ulei e bun pe jos mam uitat nu se vede urma pe nicaieri, cineva zice ca poate se evapora dar nu are cum asa de mult completez cam 500 ml la 300-400km,la pedalier nu e ud sau in cealalta parte, mentionez ca garnitura de chiloasa am schimbat o in urma cu o luna dar si inainte sa o schimb imi pierdea dar parca nu la fel de mult, am si gpl pe ea deci traseul de racire e un pic mai mare, in ultimu timp in relantiu imi oscileaza turatia si parca da un mic rateu in relantiu, dar in turatie merge f bine, multumesc anticipat,stima.

This post has been edited by CRICOCI: 19 Sep 2011, 09:23


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 19 Sep 2011, 11:11
Post #5239


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




nu l-am conectat niciodata direct, dar merge doar cand accelerez! Pana sa faca treaba asta, la relantii cand claxonam sarea turometru...


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrewdrw
post 19 Sep 2011, 14:45
Post #5240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




problema cu claxonul poate fi de la alternator(diode sau releu) sau de la faptul ca nu are masa. e destul de pacatoasa masa asta,fece multe figuri,incalzeste instalatia...mie mi s-a topit firul original de la claxon tocmai ca nu a avut masa buna. incearca sa scimbi cablul de masa dintre motor si caroserie,de obicei oxideaza pe acolo,cocleste...


This post has been edited by andrewdrw: 19 Sep 2011, 14:46


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 19 Sep 2011, 16:30
Post #5241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




am si eu o problema,in mers cand accelerez usor imi trpideaza pedala de acceleratie si masina se ingatuie, daca o accelerez tare se comporta normal,dupa 70 incepe sa trepideze toata masina pana pe la 90-100 si dupa,dar mai putin,iar cand se incalzeste motorul nu are si ea un relanti rotund da sa se opreasca dar isi revine imediat si tot asa.Din ce ar putea fi
??multumesc

This post has been edited by adriano94: 19 Sep 2011, 16:30


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Sep 2011, 19:35
Post #5242


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




adriano94 motorasu pas cu pas(ala negru de pe corpu clapeta) defect,se curata sau se inlocuieste,sunt topicuri pentru aceasta problema
CRICOCI pierzi ,,,apa,,, ori pe la radiatoru de incalzire in masina sau ai plamanu de la GPL fisurat,asta e doar o parere
stabil777 uite aici un manual de motoare frantuzesti care se apropie mult cu cel de dacie si arata cum se pune la punct distributia rascoleste pri el si vei gasi ceti trebuie,doar ca este in franceza

This post has been edited by nikuniku: 19 Sep 2011, 19:52

Attached File(s)
Attached File  MRMOTC_E_.pdf ( 695.87k ) Number of downloads: 40


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 19 Sep 2011, 19:56
Post #5243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




multumesc,dar nu cred ca asta este problema pentru ca nu face chiar tot timpul,si ce legatura are asta cu trepidatul??alte pareri??acum ceva timp am umblat la potentiometru.ma gandesc la acesta,alte pareri??

This post has been edited by adriano94: 19 Sep 2011, 19:57


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Sep 2011, 20:08
Post #5244


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




adriano94 pai acolo nu se umbla,doar daca ai testeru langa tine si diagrama de valori,in el sunt 2 potentiometre incrucisate care citesc pozitia clapetei de acceleratie si da informatie la UCE sa dea benzina si sa corecteze avansu la injectie+aprindere,incearca cu alt corp-clapeta si vezi daca tot asa face
tu mergi constant cu o viteza/turatie si la un moment dat motoru da in,,nas,, ca si cum ar ramane fara benzina,asa e?simtomul asta este de la motorasu pas cu pas,sau sonda de apa care da informatie la UCE e defecta si este ,,vazuta,, ca motor rece


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 19 Sep 2011, 20:34
Post #5245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




nu,cand merg constant se comporta bine,atunci cand reduc s-au accelerez incepe sa trepideze pedala de acceleratie si mai da in "nas",cateodata


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Sep 2011, 20:54
Post #5246


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




adriano94 da este de la potentiometru clapeta,incearca sa-l aduci la pozitia initiala sau ial prin tatonare,slabesti putin suruburile de prindere.misti de potentiometru putin,stg sau dreapta si mergi,nu merge bine mai misti de el cam 0,5mm,pana gasesti pozitia ideala de mers,ai gasito strangi suruburile bine si nu mai pui mana pe ele


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 19 Sep 2011, 20:59
Post #5247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




maine o sa incerc sa-l reglez,multumesc pentru ajutor


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_onu
post 20 Sep 2011, 08:37
Post #5248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 September 11




salutare,imi cer scuze daca a mai fost pusa intrebarea,dar n-am timp sa citesc tot topicul.am o problema.am o dacia 1310 li din 2004 pe injectie si de la 60 km/h mi se aprinde in bord martorul la injector.puteti sa-mi ziceti care ar fi cauza?multumesc.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - IS-16-ACO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 20 Sep 2011, 09:17
Post #5249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Cam multe ar putea fi... trebuie sa-i faci o diagnoza ca sa afli exact care-i problema.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrewdrw
post 20 Sep 2011, 10:11
Post #5250


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




s-ar putea sa se aprinda din cauza zenzorului de temperatura sau daca nu ai termostat,chiar poate sa mearga motorul rece:)


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 173 174 175 176 177 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 05:58
Forum Renault