dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
![]()
Post
#5371
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
gimivasile |
![]()
Post
#5372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
pai daca sta mai mult masina nu porneste decat la a 2 cheie la electromotor abia ce am schimbat carbunii si bucsele.la prima cheie parca nu am curent, asa face
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
ghitza |
![]()
Post
#5373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ceva din curent este problema,mai degraba din baterie care nu tine curent daca zici ca daca sta mult nu invarte din prima decat din a doua cheie care o trezeste la realitate ,acuma uleiu sa nu il ai gros(gen15w,20w) finndca dimineata nu o mai pornesti daca e frig noaptea si iti lasa impresia ca nu ai bateria buna sau electromotoru pe duca adica invarte greu si incet
This post has been edited by ghitza: 21 Oct 2011, 17:53 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5374
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
dreq sa le ia de contacte le-am verificat pe toate le-am dat cu spray, partea cu uleiul nu mi-a trecut prin cap o sa verific ,poate fi si din cauza bujiilor? alea nu le-am verificat . altceva nu stiu ce nu am verificat
ghita : dupa cum am scris mai sus la rece bateria are 12.65v This post has been edited by gimivasile: 21 Oct 2011, 17:58 |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
adriano94 |
![]()
Post
#5375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
eu cred ca electromotorul nu a fost reparat cum trebuie,sau pe undeva fura curent
avand doar 3 saptamani nu mi se pare ca e stralucita,eu cand am cumparat-o avea undeva la 13,2V This post has been edited by adriano94: 21 Oct 2011, 18:00 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
deci nu invarte ,cred. se aude doar un gajait, asa ceva
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
adriano94 |
![]()
Post
#5377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
electromotorul este de vina(parerea mea)
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
gimivasile:atunci verifica contactu care si el poate face pe nebunu,te duci la electromotor si o sa vezi acolo ca are un fir ce vine de la bobina cu papuc mama pe el in care vine un fir cu papuc tata care vine din bord adica de la contact (gri de culoare)desfaci acel contact si pe firu ce ramane de duce la electromotor cu papuc mama legi un fir sa ajunga la borna +a bateriei.te duci pui contactu scoti din viteza si vi si pui acel fir pe borna+ a bateriei si vezi porneste la fel de greu?daca da e din electromotor daca nu e din contact,firu as fie mai gros nu ca cel de boxe,bafta si ne mai zici ce ai facut
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5379
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
azi am avut ceva probleme. mi-a sarit busonul de la ulei si mi-a facut motorul balta de ulei. am fost la o spalatorie si ala cand mi-a spalat motorul cred ca mi-a stricat electroventilatorul. In plus se aude un sunet mai ciudat la motor. Se aude mai ascutit. Ce o avea?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ti-a sarit busonu ca a facut gaze in baie,dute si fa un test de compresie si vezi cum stai cu segmentii
Cu sunetu ascutit de unde se aude?din motor sau cum,CREZI ca ti-a stricat ELV-u sau cum?nu mai merge nu are cum sa se fi stricat ca a dat cu apa pe el pentru ca motoru e capsulat acolo nu e la vedere,descrie mai exact cum face motoru,la relanti la accelerare? |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
ulei ai mai avut ??
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5382
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 19:10) Ti-a sarit busonu ca a facut gaze in baie,dute si fa un test de compresie si vezi cum stai cu segmentii Cu sunetu ascutit de unde se aude?din motor sau cum,CREZI ca ti-a stricat ELV-u sau cum?nu mai merge nu are cum sa se fi stricat ca a dat cu apa pe el pentru ca motoru e capsulat acolo nu e la vedere,descrie mai exact cum face motoru,la relanti la accelerare? la accelerare. cu cat accelerez mai tare se aude ceva mai "robotic". nu mai e sunetul ca inainte. asta dupa ce a sarit busonul si am fost la spalat cu ea. nici busonul nu statea prea bine deci e posibil sa fi sarit de la turatie. am condus prin bucuresti si am tendinta sa ma bag mai agresiv. electroventilatorul nu mai porneste. inainte imi pornea imediat, acum chiar am insistat sa porneasca si nu a vrut. mentionez ca nu mi s-a aprins nici un martor pe bord , am facut la vro 70 km, si cand am ajuns acasa era balta de ulei. dar culmea e ca nu a pierdut mult. am mai completat cam vreo 100 grame. am bord takosan cu led la ulei si apa. 21 Oct 2011, 19:18: QUOTE(adriano94 @ 21 Oct 2011, 19:12) da, uleiul pe joja era aproape de minim. am completat pana a ajuns la jumatate. sunetul care se aude : un fel de fluierat, ca cel de la motoarele cu turbina si cu un ranganit usor. This post has been edited by AndreiMel92: 21 Oct 2011, 18:18 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5383
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
ok o sa incerc faza cu contactul maine ca deja ii intuneric . mentionez ca nu ii contactul original l-am mai schimbat odata deoarece la cel vechi sa rupt ceva la el
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
ghitza |
![]()
Post
#5384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
AndreiMEl:daca merge bine motoru si nu trepideaza sau alte minuni lasal asa o vreme daca persista fa un test de compresie,Treaba cu ELV-u poate sa ars releu lui ,punel pe direct sa vezi merge?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5385
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 19:40) AndreiMEl:daca merge bine motoru si nu trepideaza sau alte minuni lasal asa o vreme daca persista fa un test de compresie,Treaba cu ELV-u poate sa ars releu lui ,punel pe direct sa vezi merge? merge bine . singura chestie : o tineam putin turata si varia turatia. ma gandesc . o fi intrat apa la sonda lambda?:-/ daca ma puteti ajuta si pe mine, nu stiu care e releul de la electroventilator si nu stiu cum sa il pun pe direct ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5386
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
la sigurante te-ai uitat?
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5387
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(gimivasile @ 21 Oct 2011, 19:45) m-am uitat la singurantele din compartimentul blocului motor . Sunt 3 la numar si toate sunt bune . Asa arata masina cand am ajuns acasa, si la spalatorie Attached thumbnail(s) 211020111129.jpg ( Size: 778.24k ) Number of downloads: 477 211020111130.jpg ( Size: 926.84k ) Number of downloads: 502 211020111131.jpg ( Size: 880.92k ) Number of downloads: 500 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5388
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
verificale si alea din bord mie cand nu mergea electroventilatorul era in general de acolo ca-s mai multe cabluri pe o siguranta
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5389
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
nu recomand la nimeni sa isi spele masina la motor. mai bine stearsa...stai 20 de minute in plus. da sti ca nu ai nici o treaba
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
E,nu dispera ca nu nenorocit-o stai linistit,cele 3 sigurante de pe contraaripa stanga sunt de la injectie una pentru pompa de benzina ,una pentru lambda si una are ECU,depinde anu masini altele au doar 2 la pompa si lambda
La sonda lambda nu are cum sa intre apa pentru ca e infiletata in tubu primar de evacuara cum te uiti jos pe langa electromotor,mai degraba a intrat apa la alternator,cele 3 sigurante si relee de pa contraaripa stanga care va trebui sa le scoti din locasuri si sa le sufli/stergi poate si aucm ai apa acolo,asa poti sa faci la fiecare mufa de la cablaju injectiei ,incarcarea cum o ai?sa nu se fi dus releu de pe alternator(nepriceputii aia nu au stiu ca trebuie sa protejeze niste chestin acolo,alternatoru cu releu pe el,ecu si releele cele 3) ELV-u incearca pe direct sa vezi merge? |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5391
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 21 Oct 2011, 20:14) E,nu dispera ca nu nenorocit-o stai linistit,cele 3 sigurante de pe contraaripa stanga sunt de la injectie una pentru pompa de benzina ,una pentru lambda si una are ECU,depinde anu masini altele au doar 2 la pompa si lambda La sonda lambda nu are cum sa intre apa pentru ca e infiletata in tubu primar de evacuara cum te uiti jos pe langa electromotor,mai degraba a intrat apa la alternator,cele 3 sigurante si relee de pa contraaripa stanga care va trebui sa le scoti din locasuri si sa le sufli/stergi poate si aucm ai apa acolo,asa poti sa faci la fiecare mufa de la cablaju injectiei ,incarcarea cum o ai?sa nu se fi dus releu de pe alternator(nepriceputii aia nu au stiu ca trebuie sa protejeze niste chestin acolo,alternatoru cu releu pe el,ecu si releele cele 3) ELV-u incearca pe direct sa vezi merge? maine dimineata o iau la puricat. acum e tarziu, e intuneric si e frig ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nou e vre-o 100 roni ,are userul MINEl la bursa cu 30 roni ca nou,dar incearca sa il pui pe direct poate nu e de la el pproblema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#5393
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
am incercat cu firul direct si porneste o sa verific contactul,dar si la ulei mam uitat nivelul ii chiar sub limita minima si am esso dar nu am gasit sa completez, trebuie sal schimb tot, ce imi recomandati tinand cond ca vine iarna
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
ghitza |
![]()
Post
#5394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu iti recomand castrol magnatec 10w40 eu deasta am bagat saptamana trecuta si dimineata porneste ca si vara adica invarte repede nu mormaie,vara poti sa ii bagi 15w fiind mai gros
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5395
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
am rezolvat in mare parte. electroventilatorul a mers. am scos mufele de la senzorul de apa , le-am legat intre ele si a pornit. cam greu presupun sa porneasca pe frigul asta. motorul la fel se aude. am facut o prostie mare. La spalatorie idiotul ala m-a pus sa pornesc motorul cat a spalat-o si stiu ca nu se spala motorul cat timp e cald,si iesea foarte mult abur din al meu apoi. deci sper sa nu ma trezesc ca am probleme cu blocul motor. Din cate stiti voi...presupun ca e mai rezistent blocul motorl de dacie,nu?
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Defapt tu ai scos mufa de la termocupla de pe radiator nu de la senzoru de apa ,senzoru de apa se afla pe chiulasa langa sonda de la ceasu de apa
ELV-u nu prea porneste pe vremurile astea decat ff rar si asta poate in oras,faptu ca a iesit abur este ca a aajuns apa pe evacuare |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5397
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
da. bine ca motorul oricum era destul de incalzit, mersesem cativa km pana la spalatorie. nu mi-a trecut prin cap ca se poate sparge blocul motor daca e spalat cand e cald.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
nyky |
![]()
Post
#5398
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
salut, am o problema ce ma tot macina, mi se innegresc bujiile si nu stiu de ce . Eu fac naveta aprox 100km pe zi(dus intors), bujii am bosch wr8bc+, fisele sunt tesla si au 4luni vechime, nu consuma benzina multa si nu o subturez doar ca tot mi se innegresc, ca vechime au un an jumate. Are cineva vreo idee ce se intampla ? a si cu faza scurta si aeroterma pe 2 scade relantiul muuuuuult, adica da sa moara, si daca dau pe poziti isi revine la 900, toate mufele sunt curatate dar tot asa face.....
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5399
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nyky schimba statia de unde alimentezi cu benzina
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
pistolar_ul |
![]()
Post
#5400
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 October 11 ![]() |
Salutare , am de ceva timp o dacie papuc 1304 motor 1.6 , 4x4 , de cand am luato de la fosta mea firma masina nu prea tragea ( am schimbat multe piese la ea , printre care si chiuloasa , buji , pompa apa , ulei , filtre etc ) dar cu toate astea masina nu prea are vlaga ..... de ceva timp a inceput sa mi se aprinda martorul de la injectie , marti am fost in Berceni si am puso pe tester , nenea care sa uitat la ea mi-a zis ca e dus senzorule de temperatura si ma trimis la ei la magazin sa il iau ... , dupa ce m-am intors mi-a zis ca pompa de benzina functioneaza in proportie de 60% si ca daca vreau eu poate sa o mai imbunatateasca putin ... pana la urma mi-a zis ca martorul so fi aprins poate din cauza la pompa de benzina si mi-a recomandat sa o schimb , am intrebat la ei si e 320 de lei doar pompa...... + dat jos rezervorul + manopera . Ieri am mers putin cu masina si sa aprins iar martorul ( eu ma gandeam ca poate o fi si de la filtru de benzina care nu stiu daca a fost schimbat vreo data desi masina are 100 de mii de km ) voi ce parere aveti ?
This post has been edited by pistolar_ul: 27 Oct 2011, 11:49 |
--------------------
Dacia
1304
2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 08:51 |