DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 179 180 181 182 183 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tynn
post 28 Oct 2011, 15:06
Post #5401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




E logic ca trebuie sa o iei prin eliminare si sa incepi cu ce e mai usor si mai ieftin de inlocuit. Deci schimba intai filtrul de benzina canu ai de unde sa stii cand a fost ultima oara schimbat. Uzura pompei de benzina in niciun caz nu se vede pe tester, cum ti-a zis 'nea mecanicu'. Verifica debitul pe retur (sa fie min. 1 litru /min).


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 28 Oct 2011, 18:41
Post #5402


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




nu am putut sa intru pe net mai repede dar ms nikuniku, problema e ca bag benzina de la acelasi peco de 4 ani si nu am avut probleme, poate e vreme bujiilor sa fie schimbate, duminica asta am in plan si vad atunci daca se mai innegresc.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 28 Oct 2011, 19:38
Post #5403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Mie mi se aprindea martorul fie din cauza ca benzina era pe terminate fie ca am gasit firele de la o mufa lipite de galeria incinsa,poate ca si injectorul se poate infunda.

Pompa de benzina n-are nici o treaba ,scoti turu si ii dai contact ,daca iese benzina e buna.

Cind nu porneste ,dar electromotorul invirte ,trebuie intii sa verifici daca vine benzina pe tur, daca nu vine , vezi daca a luat aer, trebuie amorsata ,tragi un
pic de aer pe tur dar vezi sa nu inghiti benzina. Asta in cazul ca auzi cum porneste pentru cele 3 secunde, sau poti auzi si tacanitul releului pompei , mai vezi si siguranta pompei cea de linga releu.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 28 Oct 2011, 23:43
Post #5404


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(stabil777 @ 28 Oct 2011, 20:38)
Mie mi se aprindea martorul fie din cauza ca benzina era pe terminate fie ca am gasit firele de la o mufa lipite de galeria incinsa,poate ca si injectorul se poate infunda.

Pompa de benzina n-are nici o treaba ,scoti turu si ii dai contact ,daca iese benzina e buna.

Cind nu porneste ,dar electromotorul invirte ,trebuie intii sa verifici daca vine benzina pe tur, daca nu vine , vezi daca a luat aer, trebuie amorsata ,tragi un
pic de aer pe tur dar vezi sa nu inghiti benzina. Asta in cazul ca auzi cum porneste pentru cele 3 secunde, sau poti auzi si tacanitul releului pompei , mai vezi si siguranta pompei cea de linga releu.
*


pompa de benzina nu se amorseaza din cate stiu eu. chiar daca da benzina , trebuie sa aiba si debitul. verifica pe retur cu o sticla si vezi cum da. sa fie 1l pe minut. daca e, atunci e bine. Testerul nu testeaza pompa, intr-adevar


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 29 Oct 2011, 00:21
Post #5405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Atunci cind se ridica masina de fata iar benzina e in rezervor cam 10-15l ,apoi daca o lasi jos de pe cric sau butuci ,ai sa vezi ca desi pompa se aude mergind cind pui contactul ,totusi nu porneste,fiindca a luat aer,poate ca trebuie asteptat mai mult sau pus contactul de mai multe ori ca s-o ia , daca nu, atunci se aplica amorsarea prin absortie pe furtunul de tur.

Mi-a facut figura asta de zeci de ori asta iarna ,fara sa-mi dau seama credeam ca e gripata sau are ceva, sau nu are debit suficient ,sau e injectorul de vina ,sau calculatorul sau electrica!!
O saltam mai sus masina ca sa am loc pe sub ea.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pistolar_ul
post 29 Oct 2011, 09:41
Post #5406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 October 11




Eu am fost la un service dacia ( are nume de ceai smile.gif) ca sa nu ai zic numele ) mi-a facut nenea de acolo treaba cu benzina pe tur intr-o sticla de 500 ml si venea benzina da cica trebuia da vina cu debit mai mare ..... la siguranta de la pompa sa uitat si a vazut ca e o improvizatie acolo la un picior de la siguranta vine un fir maro care ducea in bord si care zicea el ca baga benzina cand puneam contactul ..... sa uitat si doar atat ... o sa schimb in prima faza filtru de benzina


--------------------
Dacia 1304 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 30 Oct 2011, 18:49
Post #5407


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




am si eu o problema sad.gif azi i-am dat o cheie ca prea zacea in parcare...si cand am apasat acceleratia a murit motorul. sad.gif tot pompa? daca ii dau pedale se simte un miros puternic de benzina , dar se tureaza. ce are?


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Oct 2011, 19:21
Post #5408


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ai ridicat capota,poate nu mai ai motoru acolo(azi i-am dat o cheie ca prea zacea in parcare...si cand am apasat acceleratia a murit motorul. tot pompa?) doar atat? ai incercat sa rezolvi problema singur? sau e mai comod pe net la caldura
poate tia ros soarecii furtunele de benzina radmasa.gif

This post has been edited by nikuniku: 30 Oct 2011, 19:22


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 30 Oct 2011, 19:23
Post #5409


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(nikuniku @ 30 Oct 2011, 20:21)
ai ridicat capota,poate nu mai ai motoru acolo(azi i-am dat o cheie ca prea zacea in parcare...si cand am apasat acceleratia a murit motorul.  tot pompa?) doar atat? ai incercat sa rezolvi problema singur? sau e mai comod pe net la caldura
poate tia ros soarecii furtunele de benzina  radmasa.gif
*


asa face de mult....daca apas podea, am sansa sa moara motoru. ori sta cateva secunde sub ralanti si dupa pleaca foarte tare


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Oct 2011, 19:26
Post #5410


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




la mono-punct asa face,nu te enerva pe motor,asa sa nascut si asa va murii acest tip de injectie,si a mea face la fel,dar o iau cu binisoru pana la 1500-2000 dupa aia,,rupe,,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigathebest
post 31 Oct 2011, 12:18
Post #5411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 31 October 11




dragi colegi injectati...sper sa puteti sa imi dati si mie o sugestie..am o mica problema.masina porneste normal,relantii nornal..se accelereaza normal pana pe la 1300rmp dupa care se opreste,,daca o accelerez mai mult adica o sprituiesc de cateva ori isi ia turatiile mari..mentionez ca am porbat calcualtorul pe alta masina si merge..am schimbat corp injector tot asa face..am masurat injectorul incepe cam de la 0,5v si pe la 1,2v se opreste..cade tensiunea,moment care corespunde cu oprirea motorului..daca accelerez in continuare depaseste momentul si tensiunea pe injector incepe sa creasca...ce ma sfatuiti sa mai verific si ce idei aveti...??


--------------------
dacia 1100/1300 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 1 Nov 2011, 18:45
Post #5412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




aeroterma_poza_1_.jpg ( Size: 363.93k ) Number of downloads: 865
distribuitor_vacuum_1_.jpg ( Size: 718.34k ) Number of downloads: 863
cine poate sa-mi zica ce actioneaza usa de la aeroterma ca nu imi mai vine caldura in bord , se duce toata pe parbriz ,am umblat la bord sa schimb un led si sa vad ca se auzea un zgomot ciudat la aeroterma am apasat pe parghiile alea 2 din dreapta ,sa fi stricat vreo capsula? zgomotul a disparut dar nu mai vine caldura in bord , ms

This post has been edited by gimivasile: 1 Nov 2011, 19:06


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 2 Nov 2011, 19:21
Post #5413


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(gimivasile @ 1 Nov 2011, 19:45)
aeroterma_poza_1_.jpg ( Size: 363.93k ) Number of downloads: 865
distribuitor_vacuum_1_.jpg ( Size: 718.34k ) Number of downloads: 863
cine poate sa-mi zica ce actioneaza  usa de la aeroterma ca nu imi mai vine caldura in bord , se duce toata pe parbriz ,am umblat la bord sa schimb un led  si sa vad ca se auzea un zgomot ciudat la aeroterma am apasat pe parghiile alea 2 din dreapta ,sa fi stricat vreo capsula? zgomotul a disparut dar nu mai vine caldura in bord  , ms
*


impinge cu o surulbelnita mai lunga direct in bord si vezi daca deschide. daca deschide atunci e de la capsula

2 Nov 2011, 20:21:
QUOTE(nikuniku @ 30 Oct 2011, 20:26)
la mono-punct asa face,nu te enerva pe motor,asa sa nascut si asa va murii acest tip de injectie,si a mea face la fel,dar o iau cu binisoru pana la 1500-2000 dupa aia,,rupe,,
*


problema rezolvata/ bujiile erau de vina. in niciun caz nu e de la injectia monopunct

This post has been edited by AndreiMel92: 2 Nov 2011, 19:21


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimivasile
post 2 Nov 2011, 20:36
Post #5414


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 November 06
From: timisoara




ms era un furtun scos din casula dubla


--------------------
dacia dacia berlina injectie 2000 1310 li - TM 10 SNO
renault 19 1993 F3N

Some people are only alive because it is illegal to kill.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 3 Nov 2011, 22:06
Post #5415


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




AndreiMel92 ce fel de bujii ai pus?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 3 Nov 2011, 22:18
Post #5416


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(recinalcol @ 3 Nov 2011, 23:06)
AndreiMel92  ce fel de bujii ai pus?
*


Bosch, dar nu sunt noi. Le aveam eu


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 5 Nov 2011, 19:55
Post #5417


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




sallut baieti, am si eu o rugaminte la voi, care cunoasteti vre-un service calumea in Bucuresti unde fac treaba calumea si au tester pentru dacia 1310?, sunt disperat, la mine in Giurgiu nu exista decat un singur service cu tester pentru dacia 1310 injectie si aceia sunt reprezentanta dacia, care sunt oribili, dai o gramada de bani si nu iti fac nimic la masina ba mai rau, m-am dus bou si am venit vaca deci sunt sub orice critica, eu ma duc de obicei cu masina mai veche pe carburatie la un service de cartier, care fac si treaba foarte buna sunt si ieftini si nu ma lasa sa plec de acolo pana masina nu e cum trebuie sa fie, asta si pentru ca imi sunt foarte buni prieteni si cu asta pe injectie tot la ei ma duc, dar ei nu au tester si nu prea se baga la partea de injectie in rest la tot si sunt foare multumit de ei in schimb la reprezentanta nu fac nimic si in pus mai dai si o gramada de bani enorm de mult, am doua probleme majore la masina mea si anume:
1. dimineata la pornire sau chiar si in timpul zilei, cand motorul este rece, ne pornit de mai mult timp, cand pornesc, pun contact-ul astept sa se stinga martor-ul si apoi o pornesc fara sa apas acceleratia porneste si apoi vibreaza puternic se zguduie da sa moara si mi sa intamplat sa imi dea chiar si un rateu, asta pret de cateva secunde 10-20 de secunde dupa care isi revine la normal si mai scoate si cate un sunet dinala ca un vajait puternic, asemanator cu cel care il face bendixul de la dacia cea veche cand era elextromotorul pe duca.
si a doaua problema:
2. din cand in cand mi se aprinde martorul de la injectie in bord si ori imi ramane turata ori nu prea mai trage bine, astazi cred ca mi sa aprins de vre-o trei ori martorul si nu am facut decat un drum pana la kaufland, am fost asta vara la reprezentanta cu problema nr 1. si am pus-o pe tester, mi-a spus ala ca nu are nimic cica merge ca noua, si zice, eventual sa schimbi bujiile sau sa faci o reglare de culbutori, bujiile l-am pus sa le schimbe chiar el si tot asa face, apoi m-am dus sa fac si o reglare de culbutori tot la ei, si tot asa facea si mi-au luat si o gramada de bani DEGEABA !!!, si de aceea acum nu mai vreau sa arunc cu bani degeaba vreau sa ma duc undeva unde sa imi rezolve problemele pe care le am, oriunde in Bucuresti, nu conteaza cunosc foarte bine Bucurestiul, lucrez ca sofer pe camion in Bucuresti chiar daca sunt din Giurgiu
si am si doua mici intrebari:
1. se poate vreifica motorasul de relantii daca functioneaza corect?
2. vreau sa schimb sonda de apa si vreau sa stiu daca o dau jos curge cumva antigel?
Multumesc !!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 5 Nov 2011, 20:20
Post #5418


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ai incercat sa schimbi benzina?si mai poti sa faci tu ceva la masina,sa legi un cablu de masa de la motor la caroseria masinii
ar mai fi o problema cu senzorul de temperatura aer din corpu clapeta,are jeg pe el,se curata cu spray nu cu surubelnita sau alte obiecte care-l pot distruge,senzorul de turatie de pe cutie trebuie sa fie curat,se strange jeg de la ambreiaj pe el,pentru motorasu de relantii sunt topicuri destule trebuie sa le cauti,cu sonda de apa e mai usor daca esti rapid de mana nu pierzi mai mult de 100 de grame de antigel,cu o mana desfaci si cu cealalta pui repede sonda noua cu garnitura pe ia,mai poti sa cureti papucii de la alimentarea calculatorului se gasesc pe electromotor,in timp oxideaza,dai in toate mufele cu spray de contacte electrice,tot asa oxideaza in timp
chestia cu curatatu mufelor si al papucilor si senzorilor o fac anual si nu am probleme cu motoru
maine ai ce face----bafta----

This post has been edited by nikuniku: 5 Nov 2011, 20:20


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 5 Nov 2011, 23:12
Post #5419


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, revin cu o alta problema. In seara asta cand veneam acasa am observat ca sa ridicat acul de la temperatura. Am oprit imediat motorul si m-am uitat la apa. Am lasat putin motorul sa se raceasca dupa care am plecat iar la drum. Dupa vreo 3 km, s-a ridicat iar acul de la temperatura. Am oprit iar si i-am facut o aerisire sa vad daca trage aer pe undeva, dar nu trage pe nicaieri. Pornesc iar , dupa 2 km iar incepe sa urce...si tot asa pana acasa! De la ce poate sa fie, de la termostat?? Presupun ca numai deschide la o anumita temperatura.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 7 Nov 2011, 08:15
Post #5420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Pai cred ca toata lumea procedeaza la schimbarea termostatului in caz de supraincalzire a motorului, mai ales la temperatura asta, nu? tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 7 Nov 2011, 11:47
Post #5421


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




am gasit problema, nu este din termostat... Sa ars garnitura de chiuloasa, astazi o schimb si vedem care e treaba! In vasul de expansiune facea bule si scotea gaze de benzina...


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 7 Nov 2011, 21:17
Post #5422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Stie cineva daca ,injectia de pe Fiat ar merge pusa pe Dacie?

corpul clapeta se potriveste la suruburi in galerie, motorasul de relanti e fix acelasi cod ca cel Bosch de pe injectia de Dacie, regulatorul de presiune e ciudat , are forma de triunghi ,iar injectorul difera doar la tevile de tur si retur,in rest ar merge, problema este ca aceasta injectie de fiat ,este pentru ECU de 1.4 ,pe cind eu am motor cu ECU de 1.6, deci influienteaza ECU ?

Mufele de injectie se potrivesc si ele la potentometru , atomizor ,motoras.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 8 Nov 2011, 09:46
Post #5423


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




-salut
-am si eu o nelamurire
-surubul cap inbus 1 stiu ca maresc sau micsorez turatia la relanti dar la mine este blocat capu inbus este tocit-am vrut sa dau turatia putin mai mare la 900
-surubul cap inbus 2 cel care se sprijina tija motorasului.-ce face , ce se regleaza ? -as putea regla din el.


-si inca o problema de ieri cind pornesc motorul dau la automat porneste masina dar tot se mai aude demaroru invirtind citeva secunde -de la ce ar putea fi ?

This post has been edited by gamarian2010: 8 Nov 2011, 10:35

Attached thumbnail(s)
08112011042.jpg ( Size: 324.92k ) Number of downloads: 454


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Nov 2011, 10:23
Post #5424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca zici ca e tocit asta e nu ai ce sa ii faci decat daca il scoti de tot si ai altu in schimb sa il pui acolo,la surubu 2 nu ai ce umbla el e tija de la motoras
daca dupa ce porneste bendixu se invarte e din electromotor,dai jos electromotoru si inspectezi furca ,bucse perii,rotor,arcu de la bobina sa nu fie rupt

This post has been edited by ghitza: 8 Nov 2011, 10:24


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 8 Nov 2011, 10:39
Post #5425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




ghitza -pe surubelul 2 se sprijina tija motorasului....


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Nov 2011, 10:48
Post #5426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Scuze ,credeam mai sus ca te referi la tija moorasului,da pe surubelu 2 se sprijina tija,ai relantiu mare de vrei sa il modifci?sau il ai mic si vrei sa il maresti


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 8 Nov 2011, 11:21
Post #5427


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




in jur de 750-800 pe ceas mi se pare cam sub turata, sa o maresc 850-900

This post has been edited by gamarian2010: 8 Nov 2011, 17:13


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 9 Nov 2011, 16:50
Post #5428


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Imi cer scuze ca postez aici si nu caut dar sunt cam in criza de timp...ce imi recomandati dintre acestea doua: "Ulei motor VALVOLINE MOTOR OIL 15W-40" sau "Ulei motor VALVOLINE Turbo V 15W40" pt o dacie 1310 injectie din 2003 cu 70.000 km la bord...sau recomandati altceva...multumesc anticipat

This post has been edited by pycoboy: 9 Nov 2011, 16:52


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 9 Nov 2011, 19:05
Post #5429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Iti recomand sa pui ulei 10W-40, pt ca la 70000km motorul e bun si merge pus un ulei semisintetic, eu pun de 3 ani numai 10w-40 si nu am probleme nici iarna nici vara, nu-mi mananca gram de ulei, nu mai completez deloc timp de un an de zile, bine, nici nu fac multi km, aproximativ 5000-6000km pe an, eu am acum la a mea 93000km si de 3 ani folosesc Texaco Havoline, dar poti pune orice ulei bun 10w-40.

In alta ordine de idei, daca tot suntem offtopic, ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema de aici, cei care mai aveti acel arc la masini, sa-mi spuneti si mie pozitia lui exacta si unde se prinde.

This post has been edited by Danos: 9 Nov 2011, 19:07


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 10 Nov 2011, 19:22
Post #5430


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




Sallut baieti, am fost cu masina la service si am pus-o pe tester, si am luat-o la puricat i-am curatat toate mufele am verificat toti senzori si problema era motorasul de relantii, l-am schimbat si acum porneste bine, relantiu bun si porneste in forta fara sa mai vibreze sau sa mai dea sa moara, si mi-a resetat si calculatorul din tester, a aparut pe display: nici o defectiune gasita, bun dar mi se aprinde martorul de la injectie in continuare, asa ca astazi m-am dus inapoi la tovarasu ala de la tester si i-am spus si el ma sfatuit sa alimentez cu benzina 99 si sa fac un drum mai lung in care sa ii dau sprituiala, sa o alerg putin ca poate are vreo impuritate pe sistem, adevarul e ca eu de cand am masina, daca am vers de doua ori peste 90 e mult nu prea ii dau viteza, ca ma duc doar la servici cu ea si cand ma duc si in alta parte nu prea o calac peste 90 ca la 90 are deja 3000 de rot/min si nu vreau sa il fortez mai mult de atat.
Voi ce parere aveti?

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 10 Nov 2011, 19:23


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 179 180 181 182 183 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 09:04
Forum Renault