DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 180 181 182 183 184 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

gamarian2010
post 10 Nov 2011, 20:35
Post #5431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




QUOTE(gamarian2010 @ 8 Nov 2011, 09:46)
-salut
   -am si eu o nelamurire
   -surubul cap inbus 1 stiu ca maresc sau micsorez turatia la relanti dar la mine este blocat capu inbus este tocit-am vrut sa dau turatia putin mai mare la 900
   -surubul cap inbus 2 cel care se sprijina tija motorasului.-ce face , ce se regleaza ? -as putea regla din el.
   -si inca o problema de ieri cind pornesc motorul dau la automat porneste masina dar tot se mai aude demaroru invirtind citeva secunde -de la ce ar putea fi ?
*






-nici un raspuns si pentru mine, nimeni nu stie sau nu a-ti intimpinat problemele acestea.

This post has been edited by gamarian2010: 10 Nov 2011, 20:39


Attached thumbnail(s)
08112011042.jpg ( Size: 324.92k ) Number of downloads: 1675


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 11 Nov 2011, 00:11
Post #5432


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




am si eu o intrebare. de ceva timp de cand o pornesc, se aude un zgomot dupa ce porneste.. ca si cum bendixu nu ar sarii si electromotorul ar fi invartit de motor. e posibil?

11 Nov 2011, 01:20:
QUOTE(gamarian2010 @ 10 Nov 2011, 21:35)
-nici un raspuns si pentru mine, nimeni nu stie sau nu a-ti intimpinat problemele acestea.
*


din cate stiam eu, ralantiul nu se regleaza la injectie decat din soft

This post has been edited by AndreiMel92: 11 Nov 2011, 00:20


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 11 Nov 2011, 17:13
Post #5433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 10 Nov 2011, 19:22)
Voi ce parere aveti?
*




eu cred ca nenea ala are dreptate,de curiozitate cam cata benzina ai in rezervor majoritatea timpului??cat mai e o diagnoza si ce mpp ai luat??


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 11 Nov 2011, 17:38
Post #5434


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




nu foarte multa mai tot timpul mi se aprinde beculetul la benzina de asta vara nu l-am mai umplut,
un test e in jur de 100 de lei, nu mai stiu exact dar cam pe acolo, motorasul e original bosch


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 11 Nov 2011, 20:26
Post #5435


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Salut, am si eu o problema, am mai cautat-o pe diferite site-uri dar tot nu gasesc rezolvarea la problema. Masina da in nas cand merg pe benzina, indiferent cum o accelerez. Am schimbat filtrul de benzina dar tot asa merge. Ce variante ar mai fii? Va rog sa imi dati niste raspunsuri daca aveti ca m-am saturat de problemele astea!!! Acum 3 zile am schimbat si chiuloasa la masina ca era ciobita...

11 Nov 2011, 22:13:
cineva si la mine cu un raspuns?

This post has been edited by Iantela: 11 Nov 2011, 22:13


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Nov 2011, 23:08
Post #5436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Verifica ce presiune baga pompa de benzina


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 13 Nov 2011, 01:14
Post #5437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




De ce nu o faci pe gaz?

Ei zic ca benzina e de vina.Specialistii.

http://www.alimentare.8m.net/

Mie mi-a consumat 40l in 150km!.

Cind mergi pe benzina ,bujiile sunt atacate foarte usor si nu mai dau scinteia buna, iar bobina mea ba mergea ba nu ,ba da curent la doar trei fise /bujii.

Pe gaz e cu mult mai silentios motorul si cred ca si fara probleme.
Oricum daca ai instalatie gaz si un carburator carfil cu un stut pentru gaz ,doar decuplezi citeva mufe si gata.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 13 Nov 2011, 20:07
Post #5438


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Iantela verifica motorasu de relantii poate fi defect,aceeasi problema am avuto si eu si sa remediat prin inlocuirea motorasului de reglare relantii si/sau verifica sa nu traga aer fals pe la furtunu de la servofrana,galerie de admisie,corp injector


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 14 Nov 2011, 21:09
Post #5439


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Motorasul de relantii nu are cum sa fie defect pentru ca este nou. Il am de 2 luni pe masina. Am verificat si furtunu de la servo , l-am strangulat sa vad daca merge altfel motorul, dar nu este nici o diferenta. Insa la corpu injector are un STUT care este c-am crapat si cred ca trage aer de acolo. Cand opresc motorul se aude un fasait de la servo-frana. Trage aer pe undeva pe acolo dar nu stiu pe unde... da-mi niste idei pe unde sa ma uit si cum imi dau seama daca e stricat ceva pe acolo.

This post has been edited by Iantela: 14 Nov 2011, 21:11


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 14 Nov 2011, 23:05
Post #5440


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Iantela poate trage aer fals pe la garnitura care separa servofrana de pompa de frana ,adica pe la axu care impinge pe pistonasele de la pompa,se gaseste aceasta garnitura si se inlocuieste relativ usor,stutu crapat se carpeste cu poxilina sau picatura
ca sa ajungi la acea garnitura desfaci cele 2 piulite de la pompa cu cheia de 11 si o dai intro parte ,nu desfaci conductele,ca trebuie sa aerisesti franele si pe frigu asta??merge un vin fiert nu o baie cu lichid de frana


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 16 Nov 2011, 18:50
Post #5441


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Salut

De 2 zile, la relanti simt un tremurat, parca nu merge rotund, in mers nu simt nici o problema, dar la relanti, nu stiu cum sa ma exprim, pare a fi un tremurat.
Idei?

Mi se pare ca face de cand am strans dopul de la vasul de expansiune, eu mergand pana acum cu el desfacut.

Merci!




--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 16 Nov 2011, 19:14
Post #5442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




la fel am si eu relantiul,da sa moara motorul,dar isi revine imediat si tot asa,la injectie se inchide de tot dopul de la vasul de expansiune,eu il am desfacut


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 16 Nov 2011, 19:51
Post #5443


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Nu am probleme cu relatiu, merge bine, nu oscileaza, dar simt un tremurat. Tremura usor toata masina. Parca ar merge in socuri. Nu stiu cum sa explic.


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Nov 2011, 20:13
Post #5444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu are nici o treaba capacu de la vas cu tremuratu,capacu trebuie strans cu simt pentru ca este un circuit sub presiune,Tremuratu poate fi de la bujii care nu lucreaza corespunzator,culbutori de reglati,tampoane slabite/rupte,presiune alimentare scazuta undeva trage aer pe instalatia de alimentare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 17 Nov 2011, 10:04
Post #5445


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




aceeasi problema o am si eu, la fel tremura masina. Cand o scot din viteza in mers, scade acul sunt 700 de ture , da sa moara dar isi revine. Am observat ca fisele sunt c-am oxidate in interior. Poate sa fie si de la asta? Cu problema de mai sus am rezolvat, am curatat corpu injector ca era negru si acum merge mult mai bine pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 17 Nov 2011, 21:31
Post #5446


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(Iantela @ 11 Nov 2011, 20:26)
Acum 3 zile am schimbat si chiuloasa la masina ca era ciobita...

<span class='edit'>11 Nov 2011, 22:13:</span>
cineva si la mine cu un raspuns?
*


Sal, spune mi si mie cat ai dat pe chiloasa si de unde ai luato, gasesc la mana a doua? dar buna sa fie, multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 18 Nov 2011, 09:12
Post #5447


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




eu am avut noroc cu una de la dezmembrari. Am luato cu 150 ron, cu tot cu pompa de apa si era buna. Nu a avut nevoie de schimbat supape, planat etc... Daca vrei sa iei una, cauta una care a mers numai pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Nov 2011, 19:22
Post #5448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ce v-a apucat de schimbati pe chiulase? smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 18 Nov 2011, 20:50
Post #5449


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




am si eu o intrebare, ca sa dau catalizatorul jos, trebuie sa il dau din galerie? sau trebuie taiat cu flexu si in locul lui sa pun alta toba? ca vreau sa il scot tot ce are in el, ca am impresia ca este partial infundat. Dupa 2000 de rotatii in sarcina, se aude infundat si urca si greu in turatie. daca aveti vreo idee, spuneti-mi , va rog! Vroiam de mult sa fac treaba asta dar nu am avut timp.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Nov 2011, 21:40
Post #5450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Te duci cu masina pe o rampa ,elevator,canal si tai cu flexu partea lui de jos si pe acolo in golesti dupa care sudezi o tabla ca si petic si gata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 19 Nov 2011, 00:11
Post #5451


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Am sa incerc maine si iti spun cum a iesit! multumesc


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 19 Nov 2011, 10:46
Post #5452


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




sallut baieti, spuneti-mi si mie va rog, cum trebuie sa se comporte la pornire la rece dacia pe injectie, ca eu nu am mai vazut la nimeni si la a mea acum 30 de minute cand am pornit-o mi-a pornit abia la a 4-tra cheie si pe a 4-tra i-am dat-o fara sa mai astept led-ul sa se stinga, i-am dar la automat ca la carburator dar fara sa ating acceleratia, ce se intampla?, e normal sa faca asa?, totu-si azi noapte nu cred ca a fost sub -10 C deci? bujiile sunt schimbate acum vre-o 4 luni, motoras de relantiu nou, mufe verificate, benzina +99 oare dece o face asa? sau e normal? unsure.gif

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 19 Nov 2011, 10:48


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 19 Nov 2011, 13:32
Post #5453


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Nu ma pricep, dar tot ce stiu e ca nu e normal sa faca asa. La mine porneste la prima cheie, si am relantiul 1100 ture cu motorul rece dimineata! Probabil ca iti arunca prea multa benzina si se inneaca bujiile... sau ai vreo problema cu electro-motorul, parerea mea.

This post has been edited by Iantela: 19 Nov 2011, 13:33


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Nov 2011, 14:34
Post #5454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




verifica circuitu de alimentare,scoate bujiile sa vezi nu sunt negre?dacxa sunt negre ia altele ,iti recomand enyguem asa ceva pentru injectie sau boschwr8bc,la alimentare verifici presiunea sa nu fie sub 1bar,si nu mai da la automat ca innecatu ca zapacesti electromotoru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vespukci
post 19 Nov 2011, 14:37
Post #5455


vespukci


Group: Members
Posts: 230
Joined: 15 June 10




Am si eu o nelamurire, referitor la termostat.
La mine sta la un sfert ridicat, numa in sarcina urca normal la jumatate. Totusi cand se incalzeste masina imi sta la ralanti normal la 850, acuma, asta inseamna ca a ajuns la temperatura normala, si nu-mi arata bine ceasu din bord, temperatura, sau nu are nici o legatura una cu cealalta, si trebuie sa-mi schimb termostatul?


--------------------
Ford Dacia 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Nov 2011, 15:46
Post #5456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




scoate termostatul si vezi ce scrie pe el.. trebuie sa fie la 89 de grade.. daca nu.. schimbal cu unul de 89 caci s-ar putea sa aiba 75 si sta acul mai jos cum am avut eu si nu era tocmai bine..

O alta problema poate fi ca se mai desprind parti componente de cauciuc de pe furtunele imbatranite ale instalatiei de apa si se blocheaza in trapa aceia rotunda de inchidere apa a termostatului.. iar acesta ramane intredeschis

O alta cauza ar fi ca a iesit tija care impinge trapa aceia din locasul ei si sta mereu complet deschis si trece apa nestingherita prin el.. Asta se rezolva cu un patent sau surubeltina prin asezarea tijei rotunde care impinge trapa la loc.

Termostatul se incearca in ibric.. se pune in apa pe aragaz si se urmareste.. Cand ajunge apa la 89 de grade se va vedea cum se deschide.. iar la scurt timp apa va incepe sa fiarba.. semn ca 89 a fost aproape de cele 95-100 grade temperatura de fierbere a apei..

Un termostat tine dupa parerea mea ani multi.. doar ca multi nu isi dau seama de ce nu functioneaza si le schimba degeaba.. Inainte si eu le schimbam iar cand am inceput sa inteleg de ce nu functioneaza mi-am dat seama ca aveam 4 termostate bune pe care vroiam sa le arunc smile.gif))

This post has been edited by panter1: 19 Nov 2011, 15:54


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 19 Nov 2011, 19:03
Post #5457


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




QUOTE(Iantela @ 19 Nov 2011, 14:32)
Nu ma pricep, dar tot ce stiu e ca nu e normal sa faca asa. La mine porneste la prima cheie, si am relantiul 1100 ture cu motorul rece dimineata! Probabil ca iti arunca prea multa benzina si se inneaca bujiile... sau ai vreo problema cu electro-motorul, parerea mea.
*


Adevarul este ca, chiar am probleme cu electromotorul, in ultimul timp dimineata la pornire cand e rece sau la primele 2 sau 3 porniri, inainte de pornire cu o fractiune de secunda electromotoru-l scoate un sunet puternic un vajait puternic, precizez ca am electromotor scurt si nu prea seamana cu cel pe care il am pe cea cu carburator, ca ala m-a lasat cum cateva zile si i-am schimbat bucsele si carbunii si acum e stas, lu asta nu prea stiu ce sa ii fac, nici macar nu stiu cum arata la interior, cel mai probabil o sa ma duc la un electricean cu el, deci sa inteleg ca ar putea sa fie de acolo problema nu?

QUOTE(ghitza @ 19 Nov 2011, 15:34)
verifica circuitu de alimentare,scoate bujiile sa vezi nu sunt negre?dacxa sunt negre ia altele ,iti recomand enyguem asa ceva pentru injectie sau boschwr8bc,la alimentare verifici presiunea sa nu fie sub 1bar,si nu mai da la automat ca innecatu ca zapacesti electromotoru
*


Eu nu ii dau la automat, i-am dat azi de dimineata cand i-am dat cea de a 4-tra cheie si asta mai mult de furie ca nu pornea, normal ca astept ledul in totdeauna in rest astazi toata ziua mi-a pornit la prima cheie, deci a facut lucru asta doar de dimineata la rece si vajaitul acela tot de dimineata, crezi ca sa-r putea sa fie de la electro motor, oricum bujiile aveam de gand sa le schimb saptamana asta.
Multumesc !!!

This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 19 Nov 2011, 19:16


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 19:26
Post #5458


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bucsile de la electromotor uzate,sunt diferite fata de cel lung


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Nov 2011, 20:07
Post #5459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi cand iei bucsile sa te uiti bine la ele ca te trezesti acasa ca sunt mai mici in diametru ca si cele de pe el,scoatele innainte si mergi cu ele in mana si cumpara altele,si uleiu in motor sa nu fie gros ca tot vei termina electromotoru


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 20:17
Post #5460


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ghitza iar dai cu batu in balta
bucsile au acelasi diametru interior si exterior ca si la electromotoru lung difera doar lungimea lor,ambele au aceeasi lungime pentru electromotoru scurt

This post has been edited by nikuniku: 19 Nov 2011, 20:17


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 180 181 182 183 184 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 08:50
Forum Renault