dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
gamarian2010 |
![]()
Post
#5431
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) 08112011042.jpg ( Size: 324.92k ) Number of downloads: 1675 |
||
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|||
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5432
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
am si eu o intrebare. de ceva timp de cand o pornesc, se aude un zgomot dupa ce porneste.. ca si cum bendixu nu ar sarii si electromotorul ar fi invartit de motor. e posibil?
11 Nov 2011, 01:20: QUOTE(gamarian2010 @ 10 Nov 2011, 21:35) din cate stiam eu, ralantiul nu se regleaza la injectie decat din soft This post has been edited by AndreiMel92: 11 Nov 2011, 00:20 |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5434
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
nu foarte multa mai tot timpul mi se aprinde beculetul la benzina de asta vara nu l-am mai umplut,
un test e in jur de 100 de lei, nu mai stiu exact dar cam pe acolo, motorasul e original bosch |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5435
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut, am si eu o problema, am mai cautat-o pe diferite site-uri dar tot nu gasesc rezolvarea la problema. Masina da in nas cand merg pe benzina, indiferent cum o accelerez. Am schimbat filtrul de benzina dar tot asa merge. Ce variante ar mai fii? Va rog sa imi dati niste raspunsuri daca aveti ca m-am saturat de problemele astea!!! Acum 3 zile am schimbat si chiuloasa la masina ca era ciobita...
11 Nov 2011, 22:13: cineva si la mine cu un raspuns? This post has been edited by Iantela: 11 Nov 2011, 22:13 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Verifica ce presiune baga pompa de benzina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
De ce nu o faci pe gaz?
Ei zic ca benzina e de vina.Specialistii. http://www.alimentare.8m.net/ Mie mi-a consumat 40l in 150km!. Cind mergi pe benzina ,bujiile sunt atacate foarte usor si nu mai dau scinteia buna, iar bobina mea ba mergea ba nu ,ba da curent la doar trei fise /bujii. Pe gaz e cu mult mai silentios motorul si cred ca si fara probleme. Oricum daca ai instalatie gaz si un carburator carfil cu un stut pentru gaz ,doar decuplezi citeva mufe si gata. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5438
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Iantela verifica motorasu de relantii poate fi defect,aceeasi problema am avuto si eu si sa remediat prin inlocuirea motorasului de reglare relantii si/sau verifica sa nu traga aer fals pe la furtunu de la servofrana,galerie de admisie,corp injector
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5439
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Motorasul de relantii nu are cum sa fie defect pentru ca este nou. Il am de 2 luni pe masina. Am verificat si furtunu de la servo , l-am strangulat sa vad daca merge altfel motorul, dar nu este nici o diferenta. Insa la corpu injector are un STUT care este c-am crapat si cred ca trage aer de acolo. Cand opresc motorul se aude un fasait de la servo-frana. Trage aer pe undeva pe acolo dar nu stiu pe unde... da-mi niste idei pe unde sa ma uit si cum imi dau seama daca e stricat ceva pe acolo.
This post has been edited by Iantela: 14 Nov 2011, 21:11 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5440
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Iantela poate trage aer fals pe la garnitura care separa servofrana de pompa de frana ,adica pe la axu care impinge pe pistonasele de la pompa,se gaseste aceasta garnitura si se inlocuieste relativ usor,stutu crapat se carpeste cu poxilina sau picatura
ca sa ajungi la acea garnitura desfaci cele 2 piulite de la pompa cu cheia de 11 si o dai intro parte ,nu desfaci conductele,ca trebuie sa aerisesti franele si pe frigu asta??merge un vin fiert nu o baie cu lichid de frana |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5441
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Salut
De 2 zile, la relanti simt un tremurat, parca nu merge rotund, in mers nu simt nici o problema, dar la relanti, nu stiu cum sa ma exprim, pare a fi un tremurat. Idei? Mi se pare ca face de cand am strans dopul de la vasul de expansiune, eu mergand pana acum cu el desfacut. Merci! |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
la fel am si eu relantiul,da sa moara motorul,dar isi revine imediat si tot asa,la injectie se inchide de tot dopul de la vasul de expansiune,eu il am desfacut
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5443
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Nu am probleme cu relatiu, merge bine, nu oscileaza, dar simt un tremurat. Tremura usor toata masina. Parca ar merge in socuri. Nu stiu cum sa explic.
|
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu are nici o treaba capacu de la vas cu tremuratu,capacu trebuie strans cu simt pentru ca este un circuit sub presiune,Tremuratu poate fi de la bujii care nu lucreaza corespunzator,culbutori de reglati,tampoane slabite/rupte,presiune alimentare scazuta undeva trage aer pe instalatia de alimentare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5445
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
aceeasi problema o am si eu, la fel tremura masina. Cand o scot din viteza in mers, scade acul sunt 700 de ture , da sa moara dar isi revine. Am observat ca fisele sunt c-am oxidate in interior. Poate sa fie si de la asta? Cu problema de mai sus am rezolvat, am curatat corpu injector ca era negru si acum merge mult mai bine pe benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#5446
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 11 Nov 2011, 20:26) Acum 3 zile am schimbat si chiuloasa la masina ca era ciobita... <span class='edit'>11 Nov 2011, 22:13:</span> cineva si la mine cu un raspuns? Sal, spune mi si mie cat ai dat pe chiloasa si de unde ai luato, gasesc la mana a doua? dar buna sa fie, multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5447
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
eu am avut noroc cu una de la dezmembrari. Am luato cu 150 ron, cu tot cu pompa de apa si era buna. Nu a avut nevoie de schimbat supape, planat etc... Daca vrei sa iei una, cauta una care a mers numai pe benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5448
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ce v-a apucat de schimbati pe chiulase?
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5449
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
am si eu o intrebare, ca sa dau catalizatorul jos, trebuie sa il dau din galerie? sau trebuie taiat cu flexu si in locul lui sa pun alta toba? ca vreau sa il scot tot ce are in el, ca am impresia ca este partial infundat. Dupa 2000 de rotatii in sarcina, se aude infundat si urca si greu in turatie. daca aveti vreo idee, spuneti-mi , va rog! Vroiam de mult sa fac treaba asta dar nu am avut timp.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Te duci cu masina pe o rampa ,elevator,canal si tai cu flexu partea lui de jos si pe acolo in golesti dupa care sudezi o tabla ca si petic si gata
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5451
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Am sa incerc maine si iti spun cum a iesit! multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5452
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
sallut baieti, spuneti-mi si mie va rog, cum trebuie sa se comporte la pornire la rece dacia pe injectie, ca eu nu am mai vazut la nimeni si la a mea acum 30 de minute cand am pornit-o mi-a pornit abia la a 4-tra cheie si pe a 4-tra i-am dat-o fara sa mai astept led-ul sa se stinga, i-am dar la automat ca la carburator dar fara sa ating acceleratia, ce se intampla?, e normal sa faca asa?, totu-si azi noapte nu cred ca a fost sub -10 C deci? bujiile sunt schimbate acum vre-o 4 luni, motoras de relantiu nou, mufe verificate, benzina +99 oare dece o face asa? sau e normal?
![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 19 Nov 2011, 10:48 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5453
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Nu ma pricep, dar tot ce stiu e ca nu e normal sa faca asa. La mine porneste la prima cheie, si am relantiul 1100 ture cu motorul rece dimineata! Probabil ca iti arunca prea multa benzina si se inneaca bujiile... sau ai vreo problema cu electro-motorul, parerea mea.
This post has been edited by Iantela: 19 Nov 2011, 13:33 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica circuitu de alimentare,scoate bujiile sa vezi nu sunt negre?dacxa sunt negre ia altele ,iti recomand enyguem asa ceva pentru injectie sau boschwr8bc,la alimentare verifici presiunea sa nu fie sub 1bar,si nu mai da la automat ca innecatu ca zapacesti electromotoru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vespukci |
![]()
Post
#5455
|
vespukci Group: Members Posts: 230 Joined: 15 June 10 ![]() |
Am si eu o nelamurire, referitor la termostat.
La mine sta la un sfert ridicat, numa in sarcina urca normal la jumatate. Totusi cand se incalzeste masina imi sta la ralanti normal la 850, acuma, asta inseamna ca a ajuns la temperatura normala, si nu-mi arata bine ceasu din bord, temperatura, sau nu are nici o legatura una cu cealalta, si trebuie sa-mi schimb termostatul? |
--------------------
Ford
Dacia
2000
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
scoate termostatul si vezi ce scrie pe el.. trebuie sa fie la 89 de grade.. daca nu.. schimbal cu unul de 89 caci s-ar putea sa aiba 75 si sta acul mai jos cum am avut eu si nu era tocmai bine..
O alta problema poate fi ca se mai desprind parti componente de cauciuc de pe furtunele imbatranite ale instalatiei de apa si se blocheaza in trapa aceia rotunda de inchidere apa a termostatului.. iar acesta ramane intredeschis O alta cauza ar fi ca a iesit tija care impinge trapa aceia din locasul ei si sta mereu complet deschis si trece apa nestingherita prin el.. Asta se rezolva cu un patent sau surubeltina prin asezarea tijei rotunde care impinge trapa la loc. Termostatul se incearca in ibric.. se pune in apa pe aragaz si se urmareste.. Cand ajunge apa la 89 de grade se va vedea cum se deschide.. iar la scurt timp apa va incepe sa fiarba.. semn ca 89 a fost aproape de cele 95-100 grade temperatura de fierbere a apei.. Un termostat tine dupa parerea mea ani multi.. doar ca multi nu isi dau seama de ce nu functioneaza si le schimba degeaba.. Inainte si eu le schimbam iar cand am inceput sa inteleg de ce nu functioneaza mi-am dat seama ca aveam 4 termostate bune pe care vroiam sa le arunc ![]() This post has been edited by panter1: 19 Nov 2011, 15:54 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5457
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 19 Nov 2011, 14:32) Nu ma pricep, dar tot ce stiu e ca nu e normal sa faca asa. La mine porneste la prima cheie, si am relantiul 1100 ture cu motorul rece dimineata! Probabil ca iti arunca prea multa benzina si se inneaca bujiile... sau ai vreo problema cu electro-motorul, parerea mea. Adevarul este ca, chiar am probleme cu electromotorul, in ultimul timp dimineata la pornire cand e rece sau la primele 2 sau 3 porniri, inainte de pornire cu o fractiune de secunda electromotoru-l scoate un sunet puternic un vajait puternic, precizez ca am electromotor scurt si nu prea seamana cu cel pe care il am pe cea cu carburator, ca ala m-a lasat cum cateva zile si i-am schimbat bucsele si carbunii si acum e stas, lu asta nu prea stiu ce sa ii fac, nici macar nu stiu cum arata la interior, cel mai probabil o sa ma duc la un electricean cu el, deci sa inteleg ca ar putea sa fie de acolo problema nu? QUOTE(ghitza @ 19 Nov 2011, 15:34) verifica circuitu de alimentare,scoate bujiile sa vezi nu sunt negre?dacxa sunt negre ia altele ,iti recomand enyguem asa ceva pentru injectie sau boschwr8bc,la alimentare verifici presiunea sa nu fie sub 1bar,si nu mai da la automat ca innecatu ca zapacesti electromotoru Eu nu ii dau la automat, i-am dat azi de dimineata cand i-am dat cea de a 4-tra cheie si asta mai mult de furie ca nu pornea, normal ca astept ledul in totdeauna in rest astazi toata ziua mi-a pornit la prima cheie, deci a facut lucru asta doar de dimineata la rece si vajaitul acela tot de dimineata, crezi ca sa-r putea sa fie de la electro motor, oricum bujiile aveam de gand sa le schimb saptamana asta. Multumesc !!! This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 19 Nov 2011, 19:16 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5458
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bucsile de la electromotor uzate,sunt diferite fata de cel lung
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi cand iei bucsile sa te uiti bine la ele ca te trezesti acasa ca sunt mai mici in diametru ca si cele de pe el,scoatele innainte si mergi cu ele in mana si cumpara altele,si uleiu in motor sa nu fie gros ca tot vei termina electromotoru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5460
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ghitza iar dai cu batu in balta
bucsile au acelasi diametru interior si exterior ca si la electromotoru lung difera doar lungimea lor,ambele au aceeasi lungime pentru electromotoru scurt This post has been edited by nikuniku: 19 Nov 2011, 20:17 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2025 - 08:50 |