DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 181 182 183 184 185 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ghitza
post 19 Nov 2011, 20:38
Post #5461


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Tu ai schimbat de vbesti iara fara tine?,eu vorbesc din patite si i-am dat un sfat sa nu merga de 10 ori la magazin,sunt varza piesele si te duci cumperi pentru electromotor scurt bucse vi aks si vezi trece prin capac fara nici o retinere deci nu intra fortat cum ar trebui desi cea veche ai scoso din capac prin ciocanire,nu vbesc prostii cum crezi sad.gif smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 20:47
Post #5462


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nu am chef de cearta,,,inginerule,,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 19 Nov 2011, 20:49
Post #5463


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




QUOTE(ghitza @ 19 Nov 2011, 21:07)
Vezi cand iei bucsile sa te uiti bine la ele ca te trezesti acasa ca sunt mai mici in diametru ca si cele de pe el,scoatele innainte si mergi cu ele in mana si cumpara altele,si uleiu in motor sa nu fie gros ca tot vei termina electromotoru
*


Apropo ca tot a venit vorba, tocmai de aceea vroiam sa schimb si bujiile ca aveam programat un schimb de ulei saptamana asta si chiar vroiam sa intreb ce ulei mi-ati recomanda pentru injectata mea trecuta recent de 140 de mii?: 15W40 sau 10W40?
si sa inteleg ca problema cu pornirea este intradevar de la elctromotor
Multumesc !!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 21:25
Post #5464


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Dacia_47_akm.2 la km astia tias recomanda 15w40 mobil asta ca motoru are ceva vechime si sau creat ceva jocuri intre piesele aflate in miscare,tot dasta voi pune si eu luna asta ca masina se apropie cu km repezi de numarul tau de km
bujii am NGK pentru injectie de 2 ani fara probleme,schimba si filtru de benzina si vezi ce faci cu electromotoru


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fbogdy91
post 19 Nov 2011, 21:48
Post #5465


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 3 November 11




sall....am si eu o problema q o dacie p injectie din 2000 nu mai merge turometrul....am schimbat 2 pana acum si nu merge nici unul...nush ce sa-i mai fac...care aveti idei


--------------------
Dacia 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 21:59
Post #5466


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




verifica continuitatea firului cu numarul 24 (este notat pe mufa numarul)de la mufa calculatorului la mufa de la bord ,aia este pentru turometru


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 19 Nov 2011, 22:01
Post #5467


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




Eu am in dacie 10w40, are 160000km , si nu am vazut ca ar papa ulei din ce am observat la ea , parca e mai bine cu 10w40 in motor decat cu 15w40 iarna.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Nov 2011, 22:10
Post #5468


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




15w40 ulei de motor mineral multigrad
10w40 ulei de motor semisintetic
ambele mobil recomandate pentru motoarele cu catalizator si fara


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 20 Nov 2011, 01:40
Post #5469


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




QUOTE(nikuniku @ 19 Nov 2011, 22:25)
Dacia_47_akm.2 la km astia tias recomanda 15w40 mobil asta ca motoru are ceva vechime si sau creat ceva jocuri intre piesele aflate in miscare,tot dasta voi pune si eu luna asta ca masina se apropie cu km repezi de numarul tau de km
bujii am NGK pentru injectie de 2 ani fara probleme,schimba si filtru de benzina si vezi ce faci cu electromotoru
*


Si eu tot mobil o sa imi bag dar nu stiam sigur de care sa bag, eu ma gandeam tot la 15W40 tot din cauza numarului de km
Filtru l-am schimbat, bujiile cred ca o sa imi iau bosch pentru injectie iar electromotoru o sa ma duc cu el la electrician
Multumesc !!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyky
post 20 Nov 2011, 10:39
Post #5470


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 17 March 10
From: Tm




eu foloseam Castrol, mi se pare mai bun decat Mobil(fiecare cu impresiile lui), dar acum folosesc Liqui Moly. Buji bosh wr8bc sa iei, si sa le incerci fiindca am avut "placerea" sa gasesc si buji care nu functionau, chiar daca erau bosch si chiar daca le comandasem la un magazin serios.


--------------------
Fiat/ Alfa Romeo STILO/ 159 2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 20 Nov 2011, 16:01
Post #5471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Este la tutoriale un topic despre demarorul tip scurt ,e de nota 10 explicat ,chiar si eu ca incepator mi-am schimbat bendixul,peria cu carbunii,apoi bucsele singur.
Dar era sa fac si-o boacana pusesem mantaua de cupru aiurea si dadea la masa, mi-a topit un fir pe instalatia electrica!.
Daca luleaua de la alternator sau fisele sau nu mai stiu ce ,poate bornele bateriei, daca nu sunt asezate corect si izolate ,cind pornesti demarorul poate da curent la masa,avind impresia ca ai bateria descarcata!
Deci ,verificati.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paracetamol23
post 21 Nov 2011, 13:56
Post #5472


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 October 11




buna ziua domnilor. Am si eu o problema cu dacia. E din 2000 pe injectia. Cand stau cu ea la relantiu, imi fluctueaza turatia. Cand ma aflu in mers se comporta ok, dar la relantiu imi fluctueaza de la 1400 la 1000 de turatii. Am schimbat motorasul pas cu pas dar face la fel. Ma poate ajuta cineva va rog ?


--------------------
dacia 1310 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Nov 2011, 16:37
Post #5473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi sa nu ai probleme cu incarcarea,verific-o


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paracetamol23
post 21 Nov 2011, 19:43
Post #5474


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 October 11




incarcarea?! Unde vine?


--------------------
dacia 1310 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 21 Nov 2011, 20:04
Post #5475


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




dute la un electrician, iti va verifica daca alternatorul si releul de incarcare iti incarca bine, iti va pune un aparat pe baterie


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 21 Nov 2011, 20:18
Post #5476


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Ghitza, am facut treaba cu catalizatorul. L-am dat jos dupa masina, masina fuge de rupe pamantul acum ca era infundat tot. Dar tot nu am rezolvat cu tremuratul din masina. Mai nou, sa facut mai moale pedala de frana, se duce mai jos acum. M-am saturat de masina asta , repar ceva cade altceva si tot asa... Daca umblu la potentiometru rezolv ceva? Cand am fost la electrician am vazut ca misca de el sa imi faca un relantii mai stabil. Spune-mi pe unde sa mai umblu la ea ca m-am saturat de ea, te rog!!!


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Nov 2011, 20:33
Post #5477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pedala mai moale=aer in instalatie pe undeva cel mai probabil de pe spate,garniturile de la cilindri sau pe limitator,uita-te sa nu fie umed pe undeva de lichid de frana ,trage frana de mana 3 dinti si apasa pedala de frana sa vezi se intareste?
Tremuratu poate sa fie si de la reglaju culbutorilor sa fie stransi ,verifica si nu dispera smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelus1
post 21 Nov 2011, 20:58
Post #5478


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 December 09




Salut. sunt nou pe forum si eu o problema cu dacia. E din 2001 pe injectie. Are consum mare, cu 19 l nu fac decat 170km in oras si afara


--------------------
Renault Clio 3 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 21 Nov 2011, 21:57
Post #5479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




si eu cu 20L fac 185km biggrin.gif,obisnuieste-te sau pune-ti GPL

21 Nov 2011, 22:27:
QUOTE(stabil777 @ 20 Nov 2011, 16:01)
Este la tutoriale un topic despre demarorul tip scurt ,e de nota 10 explicat
*





da-mil si mie,nu gasesc decat despre cele clasice,la motoare pe carburator,sunt curios de diferenta intre cele doua

This post has been edited by adriano94: 21 Nov 2011, 22:27


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iantela
post 21 Nov 2011, 22:27
Post #5480


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 11 September 10




Pai omu ala care mi-a reglat culbutorii, a spus ca trebuie reglati 0.25E si 0.30A parca... sau cum se spune, dar stiu ca cifrele alea le-a mentionat. Sunt bine reglati asa? Cand mi-a montat chiuloasa asta noua, atunci a reglat si culbutorii si i-a reglat asa cum am spus mai sus. O sa verific maine toata instalatia aia de frana.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 Li CT-62-GDP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 22 Nov 2011, 00:10
Post #5481


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




QUOTE(nelus1 @ 21 Nov 2011, 21:58)
Salut. sunt nou pe forum  si eu o problema cu dacia. E din 2001 pe injectie. Are consum mare, cu 19 l nu fac decat 170km in oras si afara
*


gpl + hh0


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 22 Nov 2011, 09:16
Post #5482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




QUOTE(adriano94 @ 21 Nov 2011, 21:57)
si eu cu 20L fac 185km biggrin.gif,obisnuieste-te  sau pune-ti GPL

<span class='edit'>21 Nov 2011, 22:27:</span>
da-mil si mie,nu gasesc decat despre cele clasice,la motoare pe carburator,sunt curios de diferenta intre cele doua
*







--- uitate aici daca te ajuta -----http://www.daciaclub.ro/NOVA-Reconditionare-demaror--t106654-s0-p1309170.html#entry1309170
-----http://www.daciaclub.ro/REPARAREA-ELECTROMOTORULUI-TIP-LUNG-cu-poze-t104922-s0-p1289401.html#entry1289401





---IANTELA-----Pai omu ala care mi-a reglat culbutorii, a spus ca trebuie reglati 0.25E si 0.30A parca... sau cum se spune, dar stiu ca cifrele alea le-a mentionat. Sunt bine reglati asa?

---Piezi putere cu distante mari la culbutori si creste si cunsumul , chiar te rog sa faci un test de consum si spunene daca nu este asa.
---culbutorii trebuie reglati 0.15A si 0.20E la rece ---0.20A si 0.25E la cald pentru dacia pe injectie. Vezi ca ai si poza.




---PARACETAMOL23-----buna ziua domnilor. Am si eu o problema cu dacia. E din 2000 pe injectia. Cand stau cu ea la relantiu, imi fluctueaza turatia. Cand ma aflu in mers se comporta ok, dar la relantiu imi fluctueaza de la 1400 la 1000 de turatii. Am schimbat motorasul pas cu pas dar face la fel. Ma poate ajuta cineva va rog ?


---prinde aer fals pe undeva. --- Verifica garnitura de etansare a capacului de injectie , filtru....

This post has been edited by gamarian2010: 22 Nov 2011, 11:20

Attached thumbnail(s)
scan0078.jpg ( Size: 529.16k ) Number of downloads: 332


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 22 Nov 2011, 16:15
Post #5483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




deci demarorul de dacie Li este la fel ca cel de nova???tot cu 4 carbuni?

This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 19:49


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Nov 2011, 18:01
Post #5484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Da


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia_47_akm.2
post 22 Nov 2011, 19:45
Post #5485


Membru de baza


Group: Members
Posts: 180
Joined: 24 September 11




sallut baieti, astazi am facut un drum pana la tara, cel mai lung drum de vre-o luna incoace care l-am facut cu ea, am mers cu ea intre 90 si 110 km/h si mi sa intamplat un fenomen ciudat, nu am avut caldura decat foarte putina, cu aeroterma data la maxim abia de simteai un pic de caldura in podul palmei deasupra la gura de aer, am stat imbracat in masina, mi sa aprins si martorul de la injectie si cand am ajuns la tara am pus mana pe furtunul al gros unde vine termostatul cel dintre pompa de apa si radiator si era doar un pic caldut, eu m-am gandit la termostat si am vorbit cu cineva si mi-a spus ca termostatul e de vina poate sa blocat pe deschis, sau poate nu o avea deloc ca nu l-am verificat nici o data
Voi ce parere aveti?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 22 Nov 2011, 19:55
Post #5486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




si eu am aceeasi problema,daca dau aeroterma la maxim nu se simte caldura decat foarte putin,daca o dau la 1,maxim 2 e acceptabil,cred ca e din cauza termostatului pentru ca acum pe frig nu mi s-a ridicat acul la temperatura decat jumate din cat ar trebui in 20 de km si mers 80-90.Cred ca deschide prea devreme sau cum ai zis si tu e blocat pe deschis,daca rezolvi problema sa imi spui si mie,eu am schimbat si caloriferul din masina si prima data m-am gandit ca poate este el de vine pentru ca l-am luat pe cel mai ieftin(50 lei) si mai era unul la 70,dar nu cred ca asta e cauza


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 22 Nov 2011, 20:11
Post #5487


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




QUOTE(adriano94 @ 22 Nov 2011, 19:55)
si eu am aceeasi problema,daca dau aeroterma la maxim nu se simte caldura decat foarte putin,daca o dau la 1,maxim 2 e acceptabil,cred ca e din cauza termostatului pentru ca acum pe frig nu mi s-a ridicat acul la temperatura decat jumate din cat ar trebui in 20 de km si mers 80-90.Cred ca deschide prea devreme sau cum ai zis si tu e blocat pe deschis,daca rezolvi problema sa imi spui si mie,eu am schimbat si caloriferul din masina si prima data m-am gandit ca poate este el de vine pentru ca l-am luat pe cel mai ieftin(50 lei) si mai era unul la 70,dar nu cred ca asta e cauza
*





----ai GPL pe masina ?


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 22 Nov 2011, 20:13
Post #5488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




nu,de ce?


This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 20:21


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamarian2010
post 22 Nov 2011, 20:27
Post #5489


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 April 11




---vezi robinetu de inchidere caldura poate nu deschide indeajuns , mai stringe cu un inel tija de sirma sau robinetu sa fie infundat


----eu cind dau de pe GPL pe benzina se simte caldura mai multa
----GPL isi face incalzirea prin lichid (antigel)

This post has been edited by gamarian2010: 22 Nov 2011, 20:33


--------------------
dacia injectie break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 22 Nov 2011, 20:37
Post #5490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 May 09




sarma de la robinet am rupt-o din greseala il dau cu mana,ca sa verific daca e infundat trebuie sa las antigelul sa curga,cred ca prima data o sa incerc cu termostatul(daca am)si apoi daca nu este el de vina o sa incerc si robinetul




acum mi-am amintit blush.gif ,cand am luat masina i-am schimbat si antigelul si am dat jos si radiatorul de l-am spalat,nu imi amintesc sa fi avut termostat radmasa.gif cred ca am rezolvat problema

This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 20:41


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 181 182 183 184 185 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 05:36
Forum Renault