dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#5461
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#5462
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu am chef de cearta,,,inginerule,,
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5463
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 19 Nov 2011, 21:07) Vezi cand iei bucsile sa te uiti bine la ele ca te trezesti acasa ca sunt mai mici in diametru ca si cele de pe el,scoatele innainte si mergi cu ele in mana si cumpara altele,si uleiu in motor sa nu fie gros ca tot vei termina electromotoru Apropo ca tot a venit vorba, tocmai de aceea vroiam sa schimb si bujiile ca aveam programat un schimb de ulei saptamana asta si chiar vroiam sa intreb ce ulei mi-ati recomanda pentru injectata mea trecuta recent de 140 de mii?: 15W40 sau 10W40? si sa inteleg ca problema cu pornirea este intradevar de la elctromotor Multumesc !!! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5464
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Dacia_47_akm.2 la km astia tias recomanda 15w40 mobil asta ca motoru are ceva vechime si sau creat ceva jocuri intre piesele aflate in miscare,tot dasta voi pune si eu luna asta ca masina se apropie cu km repezi de numarul tau de km
bujii am NGK pentru injectie de 2 ani fara probleme,schimba si filtru de benzina si vezi ce faci cu electromotoru |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
fbogdy91 |
![]()
Post
#5465
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 3 November 11 ![]() |
sall....am si eu o problema q o dacie p injectie din 2000 nu mai merge turometrul....am schimbat 2 pana acum si nu merge nici unul...nush ce sa-i mai fac...care aveti idei
|
--------------------
Dacia
1310
2000
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5466
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
verifica continuitatea firului cu numarul 24 (este notat pe mufa numarul)de la mufa calculatorului la mufa de la bord ,aia este pentru turometru
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
nyky |
![]()
Post
#5467
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
Eu am in dacie 10w40, are 160000km , si nu am vazut ca ar papa ulei din ce am observat la ea , parca e mai bine cu 10w40 in motor decat cu 15w40 iarna.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5468
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
15w40 ulei de motor mineral multigrad
10w40 ulei de motor semisintetic ambele mobil recomandate pentru motoarele cu catalizator si fara |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5469
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 19 Nov 2011, 22:25) Dacia_47_akm.2 la km astia tias recomanda 15w40 mobil asta ca motoru are ceva vechime si sau creat ceva jocuri intre piesele aflate in miscare,tot dasta voi pune si eu luna asta ca masina se apropie cu km repezi de numarul tau de km bujii am NGK pentru injectie de 2 ani fara probleme,schimba si filtru de benzina si vezi ce faci cu electromotoru Si eu tot mobil o sa imi bag dar nu stiam sigur de care sa bag, eu ma gandeam tot la 15W40 tot din cauza numarului de km Filtru l-am schimbat, bujiile cred ca o sa imi iau bosch pentru injectie iar electromotoru o sa ma duc cu el la electrician Multumesc !!! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
nyky |
![]()
Post
#5470
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 17 March 10 From: Tm ![]() |
eu foloseam Castrol, mi se pare mai bun decat Mobil(fiecare cu impresiile lui), dar acum folosesc Liqui Moly. Buji bosh wr8bc sa iei, si sa le incerci fiindca am avut "placerea" sa gasesc si buji care nu functionau, chiar daca erau bosch si chiar daca le comandasem la un magazin serios.
|
--------------------
Fiat/ Alfa Romeo
STILO/ 159
2002 . 1.2 16volti , 80 de cai./ 2.4 jtdm
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#5471
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Este la tutoriale un topic despre demarorul tip scurt ,e de nota 10 explicat ,chiar si eu ca incepator mi-am schimbat bendixul,peria cu carbunii,apoi bucsele singur.
Dar era sa fac si-o boacana pusesem mantaua de cupru aiurea si dadea la masa, mi-a topit un fir pe instalatia electrica!. Daca luleaua de la alternator sau fisele sau nu mai stiu ce ,poate bornele bateriei, daca nu sunt asezate corect si izolate ,cind pornesti demarorul poate da curent la masa,avind impresia ca ai bateria descarcata! Deci ,verificati. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
paracetamol23 |
![]()
Post
#5472
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 11 ![]() |
buna ziua domnilor. Am si eu o problema cu dacia. E din 2000 pe injectia. Cand stau cu ea la relantiu, imi fluctueaza turatia. Cand ma aflu in mers se comporta ok, dar la relantiu imi fluctueaza de la 1400 la 1000 de turatii. Am schimbat motorasul pas cu pas dar face la fel. Ma poate ajuta cineva va rog ?
|
--------------------
dacia
1310
2000 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi sa nu ai probleme cu incarcarea,verific-o
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
paracetamol23 |
![]()
Post
#5474
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 11 ![]() |
incarcarea?! Unde vine?
|
--------------------
dacia
1310
2000 injectie
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5475
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
dute la un electrician, iti va verifica daca alternatorul si releul de incarcare iti incarca bine, iti va pune un aparat pe baterie
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5476
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Ghitza, am facut treaba cu catalizatorul. L-am dat jos dupa masina, masina fuge de rupe pamantul acum ca era infundat tot. Dar tot nu am rezolvat cu tremuratul din masina. Mai nou, sa facut mai moale pedala de frana, se duce mai jos acum. M-am saturat de masina asta , repar ceva cade altceva si tot asa... Daca umblu la potentiometru rezolv ceva? Cand am fost la electrician am vazut ca misca de el sa imi faca un relantii mai stabil. Spune-mi pe unde sa mai umblu la ea ca m-am saturat de ea, te rog!!!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pedala mai moale=aer in instalatie pe undeva cel mai probabil de pe spate,garniturile de la cilindri sau pe limitator,uita-te sa nu fie umed pe undeva de lichid de frana ,trage frana de mana 3 dinti si apasa pedala de frana sa vezi se intareste?
Tremuratu poate sa fie si de la reglaju culbutorilor sa fie stransi ,verifica si nu dispera ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nelus1 |
![]()
Post
#5478
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 December 09 ![]() |
Salut. sunt nou pe forum si eu o problema cu dacia. E din 2001 pe injectie. Are consum mare, cu 19 l nu fac decat 170km in oras si afara
|
--------------------
Renault
Clio 3 1,5 dci
2006
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
si eu cu 20L fac 185km
![]() 21 Nov 2011, 22:27: QUOTE(stabil777 @ 20 Nov 2011, 16:01) da-mil si mie,nu gasesc decat despre cele clasice,la motoare pe carburator,sunt curios de diferenta intre cele doua This post has been edited by adriano94: 21 Nov 2011, 22:27 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5480
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Pai omu ala care mi-a reglat culbutorii, a spus ca trebuie reglati 0.25E si 0.30A parca... sau cum se spune, dar stiu ca cifrele alea le-a mentionat. Sunt bine reglati asa? Cand mi-a montat chiuloasa asta noua, atunci a reglat si culbutorii si i-a reglat asa cum am spus mai sus. O sa verific maine toata instalatia aia de frana.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#5481
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#5482
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 21 Nov 2011, 21:57) si eu cu 20L fac 185km ![]() <span class='edit'>21 Nov 2011, 22:27:</span> da-mil si mie,nu gasesc decat despre cele clasice,la motoare pe carburator,sunt curios de diferenta intre cele doua --- uitate aici daca te ajuta -----http://www.daciaclub.ro/NOVA-Reconditionare-demaror--t106654-s0-p1309170.html#entry1309170 -----http://www.daciaclub.ro/REPARAREA-ELECTROMOTORULUI-TIP-LUNG-cu-poze-t104922-s0-p1289401.html#entry1289401 ---IANTELA-----Pai omu ala care mi-a reglat culbutorii, a spus ca trebuie reglati 0.25E si 0.30A parca... sau cum se spune, dar stiu ca cifrele alea le-a mentionat. Sunt bine reglati asa? ---Piezi putere cu distante mari la culbutori si creste si cunsumul , chiar te rog sa faci un test de consum si spunene daca nu este asa. ---culbutorii trebuie reglati 0.15A si 0.20E la rece ---0.20A si 0.25E la cald pentru dacia pe injectie. Vezi ca ai si poza. ---PARACETAMOL23-----buna ziua domnilor. Am si eu o problema cu dacia. E din 2000 pe injectia. Cand stau cu ea la relantiu, imi fluctueaza turatia. Cand ma aflu in mers se comporta ok, dar la relantiu imi fluctueaza de la 1400 la 1000 de turatii. Am schimbat motorasul pas cu pas dar face la fel. Ma poate ajuta cineva va rog ? ---prinde aer fals pe undeva. --- Verifica garnitura de etansare a capacului de injectie , filtru.... This post has been edited by gamarian2010: 22 Nov 2011, 11:20 Attached thumbnail(s) scan0078.jpg ( Size: 529.16k ) Number of downloads: 332 |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
deci demarorul de dacie Li este la fel ca cel de nova???tot cu 4 carbuni?
This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 19:49 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#5485
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
sallut baieti, astazi am facut un drum pana la tara, cel mai lung drum de vre-o luna incoace care l-am facut cu ea, am mers cu ea intre 90 si 110 km/h si mi sa intamplat un fenomen ciudat, nu am avut caldura decat foarte putina, cu aeroterma data la maxim abia de simteai un pic de caldura in podul palmei deasupra la gura de aer, am stat imbracat in masina, mi sa aprins si martorul de la injectie si cand am ajuns la tara am pus mana pe furtunul al gros unde vine termostatul cel dintre pompa de apa si radiator si era doar un pic caldut, eu m-am gandit la termostat si am vorbit cu cineva si mi-a spus ca termostatul e de vina poate sa blocat pe deschis, sau poate nu o avea deloc ca nu l-am verificat nici o data
Voi ce parere aveti? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
si eu am aceeasi problema,daca dau aeroterma la maxim nu se simte caldura decat foarte putin,daca o dau la 1,maxim 2 e acceptabil,cred ca e din cauza termostatului pentru ca acum pe frig nu mi s-a ridicat acul la temperatura decat jumate din cat ar trebui in 20 de km si mers 80-90.Cred ca deschide prea devreme sau cum ai zis si tu e blocat pe deschis,daca rezolvi problema sa imi spui si mie,eu am schimbat si caloriferul din masina si prima data m-am gandit ca poate este el de vine pentru ca l-am luat pe cel mai ieftin(50 lei) si mai era unul la 70,dar nu cred ca asta e cauza
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#5487
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
QUOTE(adriano94 @ 22 Nov 2011, 19:55) si eu am aceeasi problema,daca dau aeroterma la maxim nu se simte caldura decat foarte putin,daca o dau la 1,maxim 2 e acceptabil,cred ca e din cauza termostatului pentru ca acum pe frig nu mi s-a ridicat acul la temperatura decat jumate din cat ar trebui in 20 de km si mers 80-90.Cred ca deschide prea devreme sau cum ai zis si tu e blocat pe deschis,daca rezolvi problema sa imi spui si mie,eu am schimbat si caloriferul din masina si prima data m-am gandit ca poate este el de vine pentru ca l-am luat pe cel mai ieftin(50 lei) si mai era unul la 70,dar nu cred ca asta e cauza ----ai GPL pe masina ? |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
nu,de ce?
This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 20:21 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
gamarian2010 |
![]()
Post
#5489
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 11 April 11 ![]() |
---vezi robinetu de inchidere caldura poate nu deschide indeajuns , mai stringe cu un inel tija de sirma sau robinetu sa fie infundat
----eu cind dau de pe GPL pe benzina se simte caldura mai multa ----GPL isi face incalzirea prin lichid (antigel) This post has been edited by gamarian2010: 22 Nov 2011, 20:33 |
--------------------
dacia injectie
break
2002
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#5490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
sarma de la robinet am rupt-o din greseala il dau cu mana,ca sa verific daca e infundat trebuie sa las antigelul sa curga,cred ca prima data o sa incerc cu termostatul(daca am)si apoi daca nu este el de vina o sa incerc si robinetul
acum mi-am amintit ![]() ![]() This post has been edited by adriano94: 22 Nov 2011, 20:41 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 05:36 |