dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
adriano94 |
1 Dec 2011, 18:42
Post
#5551
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|||
fbogdy91 |
3 Dec 2011, 23:23
Post
#5552
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 3 November 11 |
stabil777........am rezolvat problema cu o pompa noua....daca esti interesat de pompa cea veche dami add pe mess fbogdy91@yahoo.com .......si ne intelegem
|
--------------------
Dacia
1310
2000
|
|
iulian.bisty |
5 Dec 2011, 14:53
Post
#5553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
Am o dacia nova pe injectie, acum cateva zile am dat jos bateria sa o incarc si dupa ce am pus-o la loc surpriza.....invarte dar nu vrea sa mai porneasca. Cand pun contactul imi bazae un releu din compartimentul motor, sincer nu stiu pentru ce este acest releu. Ati mai patit asa ceva? Eu am ramas surprins de situatie, poate ma ajutati voi.
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
adriano94 |
5 Dec 2011, 16:49
Post
#5554
|
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 |
pai si de ce nu schimbi releul??pune o poza cu motorul si incercuieste unde este amplasat releul,probabil este de la pompa de benzina,schimba-l si verifica si siguranta,mai mult ca sigur e arsa
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
5 Dec 2011, 17:51
Post
#5555
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
scoate si baga releele toate si sigurantele de cateva ori in soclu lor,pot fi contacte oxidate
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
fbogdy91 |
5 Dec 2011, 22:39
Post
#5556
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 3 November 11 |
salut...revin si eu cu o problema pe care pana de curand credeam ca am rezolvato..
Am o Dacia 1310 pe injectie cu o problema si nu stiu de la ce sa fie.... Cand sta la relantiu sau undeori si in mers in treptele mai mici se ingana fara sa se opreasca motorul si se aprinde martorul de la injectie in bord...Prima data mi-a spus cineva k e din pompa de benzina...am schimbat pompa dar tot la fel face si acum....apoi m-am gandit k poate nu lucreaza o bujie asa k am scos fisele pe rand cu motorul pornit si ce sa vezi....dak scot prima fisa dinspre radiator se opreste motorul de tot dar dak le scot pe celelalte motorul merge dar mai scade din turatie(lucru normal)....Normal ar fi fost sa nu se opreasca nici cand scot acea fisa.....care ar fii problema??? |
--------------------
Dacia
1310
2000
|
|
iulian.bisty |
5 Dec 2011, 23:17
Post
#5557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
QUOTE(adriano94 @ 5 Dec 2011, 17:49) pai si de ce nu schimbi releul??pune o poza cu motorul si incercuieste unde este amplasat releul,probabil este de la pompa de benzina,schimba-l si verifica si siguranta,mai mult ca sigur e arsa am schimbat siguranta si releleu bazatul se mentine. Attached thumbnail(s) Fotografie0076.jpg ( Size: 249.22k ) Number of downloads: 953 |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
yo_yulian |
6 Dec 2011, 09:11
Post
#5558
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 27 October 11 |
Am o dacia break pe injectie, de cateva zile sa aprins becul in bord la injectoare, am observat ca atunci cand e rece motorul nu se aprinde numai dupa ce merg putin cu masina. Se poate sa fie de la releele de pe aripa stanga, cele de injectie?(2 la numar, identice) se incing foarte tare, e normal? sau care ar putea fi cauza?
consumul este aproape de 20%. Va rog daca poate sa ma ajute cineva cu sfaturi, multumesc! |
--------------------
dacia
break
2004
- b17stc
|
|
stabil777 |
6 Dec 2011, 09:37
Post
#5559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
Injectia este foarte buna la pornit ,am vazut la carburator cit te chinuiesti sa pornesti, dar neajunsurile sunt la consum si reglajele ,asta daca ai umblat la corpul clapeta.
Benzina insuficienta in rezervor ,desi poti crede ca o ai acolo ,ea este consumata demult! Daca ai umblat la culbutori sa-i reglezi fara lere s-ar putea sa ai jocuri mari la supape , bujiile sunt sub orice critica daca, s-a depus funingine sau ce e aia pe ele ele dau sau nu scinteie ,o dau neconcentrat sau scinteia e aiurea de tot , eu a trebuit sa-mi cumpar o bobina de rezerva ,desi dupa ce am remontat-o paia care credeam ca era defecta ,surpriza, mergea bine! Mie imi consuma 1l de benzina in doua trei minute sau un pic mai mult doar pornita! As inlocui Lambda cu o alta sursa de tensiune dar nu stiu cu ce ,asta pina i-as verifica ,consumul. Cu, carburator pe gaz am mers bine ,dar pe benzina nu-mi merge cu carburator ca motorul nu are locas pentru pompa de carburator. Daca pun o baterie de 1,5 v la firele Lambdei ce se poate intimpla?As vrea sa-mi raspunda un electronist. Multumesc. 6 Dec 2011, 11:36: QUOTE(yo_yulian @ 6 Dec 2011, 09:11) care ar putea fi cauza? consumul este aproape de 20%. Va rog daca poate sa ma ajute cineva cu sfaturi, multumesc! Intre calculatorul injectiei si senzorii existenti cuplati prin intermediul instalatiei electrice de injectie ,exista secretul unui consum fie bun ,fie in exces de benzina. Acesti senzori sunt influientati electric si sunt comandati de calculator sa inchida sau deschida cantitatile de aer, temperatura si combustibil. La inceput motorul porneste rece ,apoi se incalzeste, asta modificind informatiile furnizate de catre acesti senzori ,care le trimit prin tensiuni electrice diferite calculatorului. Sonda Lambda este un mic generator de tensiune care scoate si trimite aceasta tensiune calculatorului,deci ea produce o reactie chimica din care rezulta tensiune . Pai cit sa reziste acea substanta chimica ca sa furnizeze o tensiune corespunzatoare care sa semnaleze un consum economic mic? Citiva ani, sau mai bine o anumita cantitate de km parcursi. Apoi Lambda mai este si un mic incalzitor rezistiv , un resou care ajuta sa se incalzeasca mai repede astfel incit calculatorul sa trimita benzina putina in injector. Deci ,Lambda este o problema si trebuie inlocuita pentru a avea un consum redus si normal. Injectorul are si el un senzor de aer si un electromagnet care actioneaza inchiderea sau deschiderea pulverizarii benzinei , iar daca filtrele lui sau supapa sau scaunul pe care aceasta se aseaza sunt defecte atunci vine un debit mare de benzina. Normal se spune ca se vizualizeaza pulverizarea cu osciloscop , dar ea se vede prea bine si cu ochiul liber , asta insemnind ca ,consumul este enorm. Normal ,daca senzorul de aer si apa sunt buni , asta dupa ce s-a incalzit motorul , plus sonda Lambda plus un injector bun ,consumul ar trebui sa fie ok , altfel ...te falimenteaza. 8.1. Principiu de functionare a injectiei electronice. 8.1.1. Generalitati. Cantitatea de aer aspirata de motor este functie de deschiderea clapetei de acceleratie si de regimul de rotatie al motorului.Aceste cantitati sunt greu de tinut sub control de aceea cantitatea de benzina va fi aceea care se va ajusta functie de cantitatea de aer. 8.1.2. Realizare practica. Calculatorul electronic este cel care calculeaza necesarul de benzina ce trebuie injectata. Pentru a realiza acest lucru, calculatorul trebuie sa : · Cunoasca cantitatea de aer admis.El dispune de informatii asupra presiunii sau debitului de aer din colectorul de admisie si asuprea vitezei de rotatie a motorului. · Închida sau sa deschida « robinetul » de benzina.Ele dispune de fapt de injectoare pe care le va comanda (deschide) timpul necesar trecerii unei anumite cantitati de benzina ( timp de injectie). Aceasta cantitate de carburant este initial calculata si poate fi ajustata în functie de diferiti parametrii cum ar fi: temperatura aerului si a apei din motor, pozitia exacta a clapetei de acceleratie. Majoritatea informatiilor primite de calculator vor servi si la calculul parametrilor de aprindere. 8.1.3. Diferite sisteme de injectie electronica de benzina. Se poate citi si intelege la acest link: http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/I...-CU-IN93238.php This post has been edited by stabil777: 6 Dec 2011, 11:36 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
yo_yulian |
6 Dec 2011, 11:51
Post
#5560
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 27 October 11 |
Multumesc frumos, o sa schimb sonda lambda. bujiile sunt noi, motorul merge foarte bine, ma deranjeaza doar consumul enorm. sper sa rezolv problema.
|
--------------------
dacia
break
2004
- b17stc
|
|
stabil777 |
6 Dec 2011, 16:01
Post
#5561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
As vrea sa cuplez pe firele cele doua ale sondei Lambda ,sau sa decuplez cele doua fire ale ei ,si sa le alimentez cu o baterie de maxim 1000mv (1v),amperajul nu stiu cit ar trebui sa fie ,pt ca sa nu se arda ceva piese din ECU,deci
a facut cineva experienta sa inlocuiasca tensiunea furnizata de sonda Lambda ,cu o tensiune asemanatoare pentru ca Ecu sa nu trimita benzina cu amestec bogat ,adica in exces? |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
6 Dec 2011, 16:22
Post
#5562
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
stabil777 tensiunea care e trimisa de sonda de oxigen(lambda)e variabila,nu incerca cu curenti de la baterie(fie ia si de ceas se mana)risti sa cheltui banii de cadouri pentru copii/nepoti pe calculator de injectie
mai bine mergi fara ia(scoateo din toba)si astupi gaura cu un buson de baie de ulei,cred ca merge pus,sau o scoti din mufa,fa teste ca vad ca iti place This post has been edited by nikuniku: 6 Dec 2011, 16:24 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano94 |
6 Dec 2011, 18:24
Post
#5563
|
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 |
ca sa verific sonda lamba la osciloscop trebuie sa o dau jos de pe masina,sau cum se procedeaza,una noua pe la cat ajunge ca sh nu cred ca e convenabil
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
stabil777 |
6 Dec 2011, 19:13
Post
#5564
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
Sunt scumpe ,din pacate! Uite ce preturi sunt aici
3mil.http://www.okazii.ro/cautare/sonda+lambda.html Niku, m-am gindit ca as putea arde ceva prin ECU d'aia am vrut sa stiu sigur, merci. 6 Dec 2011, 20:56: QUOTE(nikuniku @ 6 Dec 2011, 16:22) stabil777 tensiunea care e trimisa de sonda de oxigen(lambda)e variabila,nu incerca cu curenti de la baterie(fie ia si de ceas se mana)risti sa cheltui banii Am gasit ceva aici,este vorba tot de injectie dar e vorba de combustibil suplimentar de HHO(hidrogen-oxi) De aceea acest amestec este cautat in ultima vreme, pentru ca acest amestec creste randamentul. SI DE AICI APAR PROBLEMELE ! Cele mari sunt doar 2 si se pot explica usor ( CITITI INTEGRAL ) : PROBLEMA 1 : Nu are rezolvare pentru motoarele non-euro pentru ca nu exista un computer care sa controleze debitul carburantului din injectoare si de aceea marindu-se randamentul va scadea consumul de carburant dar cu valori cuprinse intre 15% si 25% iar in aceasta faza va trebuie doar un simlpu aparat de hidroliza cu un debit de pana la 2 litrii pe minut. Partea electrica are un grad ridicat ca dificultate de constructie pentru ca va trebuie un transformator care sa ridice curentul pana la 40-50 de amperi sau o baterie destul de mare care sa suporte acest consum( o baterie de cel putin 150 AH si deja au aparut problemele cu alternatorul care trebuie sa fie si el de 150A ). Recomandarea mea este sa folositi un generator de impulsuri astfel incat recipientul cu apa sa nu se supraincalzeasca si sa se topeasca pentru ca in functie de volumul de apa si de electrolitul folosit temperaturanu ar trebui sa depaseasca 650 de grade si spuma generata sa fie cat mai putina cu putinta. Asa ca trebuie neaparat sa cereti sfatul unui electrician priceput sau al unui electronist. De asemenea trebuie sa aveti un releu de intarziere pentru ca generatorul de HHO sa porneasca numai dupa ce ati pornit motorul ( adica HHO trebuie neaparat combinat cu combustibilul pentru ca poate avaria definitiv motorul daca nu are combustibil pentru amestec in camera de ardere ). De asemenea va trebuie un reglaj al transformatorului legat de acceleratie pentru ca nu trebuie sa se produca mult HHO cand se merge la relanti, de acesta aveti nevoie doar cand accelerati. DACA CEI FARA MOTOARE EURO CRED CA SE MERITA INVESTITIA ATUNCI LE UREZ SUCCES ! PROBLEMA 2 : Rezolvarea se gaseste in pacalirea computerului care asista reglajul injectiei combustibilului in camera de ardere. Pentru cei care nu stiu, la turismele echipate cu motoare euro se regaseste echiparea ‘ toba cu catalizator ‘ adica pe evacuare se gaseste un ‘ dispozitiv ‘care transforma fumul produs de motor intr-un ‘ aer mai respirabil ‘. Explicatia procesului : Fumul de esapament contine o concentratie mare de dioxid de carbon care trebuie redus si de aceea se trece printr-un filtru ceramic sau metalic ( catalizator ). Acest proces este atent supravegheat de asa numita ‘ SONDA LAMBDA ‘ – care poate masura cantitatea de oxigen evacuat in urma procesului de ardere al motorului. Aceasta este localizata pe sistemul de evacuare al gazelor, inaintea convertorului catalitic la motorizarile Euro1/2 si inainte si dupa catalizator la motorizarile Euro 3/4. Sonda Lambda asigura sporirea eficientei catalizatorului, dar si emisii reduse de noxe in atmosfera. In sarcina maxima a motorului, de exemplu la viteza de virf, pentru a mentine viteza, sistemul este dezactivat pentru a preveni saracirea exagerata a amestecului. Sonda Lambda are rolul de a regla amestecul aer/combustibil – prin comanda asupra injectiei de benzina – astfel incit acest amestec sa fie convenabil regimului de moment al motorului. Daca sonda detecteaza prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac (in combustibil); prin urmare, este marita cantitatea de benzina. Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si se reduce cantitatea de benzina din admisie. Defectarea sondei duce la functionarea anormala a motorului. La fel si defectiunile de etansare a admisiei de aer/circuitelor de reglaj vacuumatic – asa-numita admisie de „aer fals“ – induce in eroare sonda Lambda care da informatia ca amestecul este prea sarac. Prin urmare, computerul masinii va „pompa“ mai multa benzina in cilindri (corespunzator cantitatii de aer aspirat in mod normal + cel fals) si motorul va functiona cu detonatii in evacuare, eventual se „ineaca“. Dupa reglajul amestecului aer-combustibil necesar unei arderi cit mai bune, gazele evacuate ajung in asa-numitul „catalizator“ unde, intr-adevar, gazele se oxideaza la contactul cu platina si celelalte materiale de reactie. Functionarea defecta a unui motor cu o sonda de O2 (Lambda) defecta determina utilizarea de amestecuri bogate, rezultand un consum marit de benzina, deteriorarea in scurt timp a catalizatorului si uzura prematura a motorului, provocata de excesul de benzina care ajunge in baia de ulei. Prin folosirea unui astfel de echipament se poate ajunge la o reducere a emisiilor de pina la 90% In principal sonda masoara in mod constant cantitatea de oxigen din gazele evacuate și trimite semnalul sub forma de voltaj către unitatea de comandă a motorului.(calculatorul central al masinii) foloseste semnalele primite de la sonda pentru a ajusta amestecul in vederea obtinerii amestecului ideal:14,8kg aer cu 1kg benzina, pentru care asa-numitul factor Lambda este egal cu 1. Valorile de iesire ale senzorului variaza intre 0.2 V (amestec sarac) si 0.8 V (amestec bogat), variatia ideala fiind in jurul valorii de 0.45 VRealizarea optima a amestecului asigura o eficiență și o durată de viață maxime ale catalizatorului. O sondă lambda uzată poate cauza un consum excesiv de benzină, emisii de noxe crescute, uzură excesivă a catalizatorului și scăderea performanței motorului. DE ACEEA LA MONTAREA UNUI DISPOZITIV DE PRODUCERE HHO ESTE IMPERIOS NECESAR MODIFICAREA INSTALATIEI ELECTRICE A AUTOTORISMULUI PENTRU A SE PUTEA MINTI COMPUTERUL AUTOTURISMULUI .DISPOZITIVUL CARE TREBUIE MONTAT SE NUMESTE – EFIE- SI CARE VA DA POSIBILITATEA SA REGLATI MANUAL VALOAREA CURENTULUI CARE VINE DE LA SONDA LAMBDA SI SE DUCE CATRE COMPUTER. Motoarele euro1 si euro2 au cate o sonda iar cele euro3 si euro4 au cate 2 sonde de aceea trebuie sa fiti atenti cu tipul de EFIE cu care trebuie sa echipati generatorul de HHO adica cu o cale sau cu doua cai.. Explicatie fenomen : Inchipuiti-va un zugrav cu cei doi ochi uitandu-se in directii diferite. Cu un ochi amesteca culoarea rosie intr-o galeata cu lavabila alba ( realizeaza amestecul de combustibil ) , aplica rozul pe perete ( amestecul trece prin catalizator ) si cu celalalt ochi verifica nuanta de pe perete ( citeste valoarea oxigenului din gazele evacuate ). In momentul in care rozul de pe perete este prea inchis inseamna ca e prea mult carburant injectat si computerul scade cantitatea de gaz injectat. In momentul in care rozul e prea deschis computerul creste cantitatea de combustibil injectat. DE ACEEA CAND SE INTRODUCE – HHO – ARDEREA ESTE APROAPE COMPLETA SI NIVELUL DE CO2 VA FI FANTASTIC DE MICA IAR ROZUL VA FI APROAPE TRANSPARENT SI COMPUTERUL VA DA COMANDA DE CRESTERE A COMBUSTIBILULUI INJECTAT MARIND FOARTE MULT CONSUMUL.DE ACEEA TREBUIE INTERVENIT CU UN DISPOZITIV EFIE PENTRU A – PACALI – COMPUTERULUI CA AMESTECUL ESTE BOGAT IN CO2 SI DE ACEEA EL TREBUIE SA DEA COMANDA DE REDUCERE A DEBITULUI DE CARBURANT POMPAT IN INJECTOARE REDUCANDU-SE ASTFEL CONSUMUL DE CARBURANT CU PANA LA 65% IN ACELASI TIMP MOTORUL ISI TRIPLEAZA RANDAMENTUL ( ADICA CUPLUL ). Concluzia este ca acest dispozitiv nu este pentru toata lumea. Cati pensionari care urca la volan credeti ca vor fi constant atenti si pe faza sa modifice manual valoarea curentului care pacaleste computerul in functie de regimul de functionare al motorului ? Dar cate femei? Dar cati barbati? Dar cati angajati ? Pe cate din aceste persoane le vedeti ca ar umla cu bidonul de solutie de soda caustica dupa ei pentru a putea reumple generatorul de HHO? Asa ca daca vreti sa va apucati va recomand mare atentie ! Inainte de orice modificare va rog sa va uitati la garantiile oferite de vanzator pentru ca o astfel de modificare scoate autoturismul din garantie. De asemenea recomand demontarea instalatiei la controlul periodic ITP al masinii pentru ca este o modificare care trebuie omologata oficial si apoi montata pe vehicul ( autorizatie ISCIR si protectia in caz de coliziune pentru generatorul de HHO ) Succes ! http://www.google.ro/search?q=efie&hl=ro&r...iw=1255&bih=549 Dispozitivul se numeste EFIE ,dar nu stiu daca merge aplicat fara si instalatia de hho. 7 Dec 2011, 09:09: [quote=fbogdy91,3 Dec 2011, 23:23] stabil777........am rezolvat problema cu o pompa noua....daca esti interesat de pompa cea veche Merci pentru pompa ,dar am stricat-o pe a mea , sa vad ce-i inauntru ,un rotor doi magneti ,o rotita cu multe gaurele asezata intre doua alte rotite metalice . Daca o pompa merge electric iar debitul este continuu,sa mearga si cu acea sita pusa in locul de jos pe unde trage benzina ,nu se poate strica niciodata,merge pe viata. N-as crede ca se poate infunda vrodata, defectul major si cred ca singurul este cind rotorul de atita invirtit poate sa toceasca suportii de sustinere ,ceva asemenea lagarelor,si atunci nu mai invirte regulat ,se descentreaza,rotorul va freca de magneti si gata e buna de aruncat,magnetii sunt daia negrii din carbune. Pompa este imersata in benzina in interiorul ei de aceea are ungere permanenta,in partea din sus are o supapa iar daca se rupe stutul aplicind pe el un furtun care intra greu ,odata cu ruperea stutului se duce si acea supapa si nu mai scoate benzina. This post has been edited by stabil777: 7 Dec 2011, 09:09 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
david91 |
7 Dec 2011, 17:19
Post
#5565
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 7 December 11 |
Va salut...detin o Dacia 1310 din 2000 si am o problema cu mersul motorilui...Mai exact merge in 3 pistoane...Initial am crezut ca este din bujie dar am schimbat toate bujiile(le-am pus noi noutze) si nici o schimbare...Un prieten de-al meu mi-a spus sa verific fisa de la pistonul care nu merge si ce sa vezi nici macar nu vine curent pe fisa deci bujia nu da scanteie...am schimbat si fisa dar tot nu merge...Mentionez ca este vorba despre pistonul nr 4 cel de langa elice...
Si ar mai fii inca o problema cu martorii din bord...au cam luato razna,,,Adica cand pun contactul nu se mai aprinde martorul de la injectie se aprinde cel de la faza scurta,martoul de la frana de mana se aprinde numai daca pun faza scurta in functiune....care ar fi cauza??? |
--------------------
Dacia
1310
2000 Berlina
|
|
razvan1985 |
7 Dec 2011, 18:36
Post
#5566
|
membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti |
incearca sa schimbi bobina de inductie,bafta...
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
david91 |
7 Dec 2011, 18:50
Post
#5567
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 7 December 11 |
la bobina m-am gandit si eu dar cu martorii care merg aiurea??
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Berlina
|
|
adriano94 |
7 Dec 2011, 19:01
Post
#5568
|
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 |
probabil ai vreau scurt pe undeva,iti baga apa in masina??rezolva cu bobina de inductie si mai vedem
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
crisu |
7 Dec 2011, 22:25
Post
#5569
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 September 11 |
buna seara
am si eu o problema cu o dacie pe injectie din 2003,masina nu vrea sa mai porneasca deloc.mentionez ca s a oprit din mers,am dat la automat de 2-3ori si nimic.am adus o tractata pana acasa, am verificat daca bujiile dau sacnteie totu i ok,verificat relee din compartimentul motor(schimbate cu unele de pe masina unui prieten),pompa de benzina este ok.injectorul tasneste benzina,verificat si sigurantele de langa rele(nu sunt arse). deci care ar putea fi problema?? masina pur si simplu nu vrea sa porneasca,electromotorul invarte dar nu da nici un semn k ar vrea sa porneasca. va multumesc |
--------------------
dacia pick up 1.9d
pick up
2006
- b-22-hxc
|
|
david91 |
7 Dec 2011, 22:39
Post
#5570
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 7 December 11 |
esti sigur ca iti merge pompa de benzina???....ar trebui sa se auda cand amorseaza in momentu in care ii pui contactul....verifica sigurantele din bord(astea nu ar fi o mare problema dar verificale)...eventual poti sa incerci si resetare a calculatorului de injectie
sau poate si mai rau... nu mai ai benzina in rezervor This post has been edited by david91: 7 Dec 2011, 22:43 |
--------------------
Dacia
1310
2000 Berlina
|
|
nikuniku |
8 Dec 2011, 11:21
Post
#5571
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
crisu cati km are masina?poate ai forjato si a sarit de la punct distributia,daca zici ca totu este OK,nu rade se intampa,daca motoru are N mii km si talpa la greu
This post has been edited by nikuniku: 8 Dec 2011, 11:22 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
david91 |
8 Dec 2011, 11:38
Post
#5572
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 7 December 11 |
e posibil...uitate la distributie poate a sarit de la punct sau s-a rupt lantul...nu se stie....mai bine arunca o privire si pe acolo
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Berlina
|
|
TRK |
8 Dec 2011, 21:28
Post
#5573
|
Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta |
dăăăăăă.... senzoru de turatie..., daca electromotorul invarte si nu porneste aici e buba. Daca senzoru nu trimite informatie la calculator poti sa ii dai la automat pana moare bateria ca nu o sa iti porneasca....
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ionut L. |
9 Dec 2011, 08:20
Post
#5574
|
Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti |
salutare tuturor,
vreau sa-i pun lu' tata un temporizator pe stergatoare, are o berlina din 2003. Intrebarea mea este daca modelul asta are instalatia electrica prevazuta pentru temporizator. multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
nikuniku |
9 Dec 2011, 12:14
Post
#5575
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
ionut L. daca nu are temporizator de stregatoare,din fabrica,trebuie sa cumperi,,instalatie electrica de stergatoare cu temporizator,,se monteaza foarte simplu,are mufe,,,antiprost,,,adica spune singure unde vin/intra are 3 mufe,un fir care se leaga la masa si un fir care se baga in regleta de dupa contact
TRK senzorul de turatie trimite impuls si la bobina de inductie,si respectivu a zis ca da scanteie....deci? This post has been edited by nikuniku: 9 Dec 2011, 12:16 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
stabil777 |
9 Dec 2011, 21:45
Post
#5576
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti |
Era sa zic si eu ca tot senzoru de turatie ,dar ai dreptate Nikule , apoi zice si ca injectoru tisneste ,ca pompa de benzina benzineste, deci?
DAr inainte de a umbla la punct ,daca nu a pus ordinea buna a fiselor la bobina? Ca si eu am facut asa !Ce-i drept pornea, dar nu se accelera ! Pune un pic de benzina citeva picaturi pe la injector ,in corpu clapeta ,daca da s-o ia doar (nu sa si porneasca),atunci stii ca e din alimentare (pompa, injector...calculator resetat verifica si siguranta cealalta care nu este a pompeide benzina ). 9 Dec 2011, 21:53: QUOTE(david91 @ 7 Dec 2011, 17:19) ] Firul de la frina de mina trece pe sub presuri ,cred ca ai apa care sew scurge pe fire prin colturile bordului, sigurantele nu sunt bune de nimic trebuie frecate cu smirgher. DA daca martorul de la injectie nu se aprinde , motorasul de relanti se aude cind trage acceleratia? Ia vezi mantaua de la acceleratie nu cumva e tocita si intra inauntru asa ca motorasu degeaba trage? This post has been edited by stabil777: 9 Dec 2011, 21:53 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
nikuniku |
10 Dec 2011, 10:53
Post
#5577
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
pentru stabil777 si altii care au probleme e de nova GTI dar merg verificate valorile si la papuc acelasi motor de 1,6
Attached File(s) Dacia_Nova_GTI___Injectie_MA_1.7.doc ( 1.33mb ) Number of downloads: 51 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adibaboi |
11 Dec 2011, 09:54
Post
#5578
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 6 January 09 |
tester dacia 1310 i
am citit mai demult ca se poate face test la dacia pe injectie si cu CLIP,eu am clip am legat si cum am crezut eu ca ar fi bine dar nu vrea sa comunica am facut rost de o mufa de la alta masina OBDII am pus +si - si am prelungit cele doua fire de la mufa de test de pe masina ,recunosc ca nu stiu care este linia K sau L dar am facut permutari cu ele si tot nu a mers daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat. cei care nu stiu sau care sant negativisti rog sa nu se bage, ce am vazut eu aici cand cineva vrea sa faca ceva se gasec alti care cred ca nu e bine sau nu va merge sau altele,daca cineva scrie ceva aici inseamna ca cere ajutor sau vrea sa afle si alti cum a rezolvat el o proble multumesc tuturor si chiar daca este prea devreme LA MULTI ANI |
--------------------
renault
laguna 2/R 20
2002 autentigue /GTL
- dj 82 avk/B 17 EKW
|
|
andrewdrw |
11 Dec 2011, 16:56
Post
#5579
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 |
salut! o mare problema... dimineata,cand e motorul rece,porneste bine si dupa cateva secunde incepe sa tremure. tremuratul vine de la faptul ca merge inecata,inegreste bujiile. o opresc pe gaz si la pornirea la rece face figuri. asta nu ar fi o mare belea k tremura putin pana se incalzeste,dar pe benzina,masina merge inecata si consuma exagerat de mult,nu prea are viata,da sa moara cand o accelerez... am mers uichendul asta vreo 20 de km pe benzina ca nu mai aveam gaz si vedeam cum scade acul la benzina,mi-a luat vreo 4-5 litrii la astia 20 de kilometrii. ma dispera consumul asta de benzina. ma poate ajuta cineva cu ceva? a mai patit cineva asa ceva? multumesc!
|
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
Paulorossi |
12 Dec 2011, 12:28
Post
#5580
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Explicatia ta e atata de proasta ca nu intelege nimeni...
Sa presupunem ca masina are si instalatie de gaz.Daca pe gaz merge bine atunci e defecta sonda lambda.Aceasta e principala responsabila de consumul marit. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 10:27 |