dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Crisescu |
![]()
Post
#6661
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|||
payty |
![]()
Post
#6662
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
stie cineva cam cum functioneaza sistemul ala de recuperare a vaporilor de benzina?
in ce conditii se deschide electrovalva aia de la motor si care ar trebui sa fie presiunea maxima din rezervor? Eu la mine constat ca rezervorul se umfla vizibil si nu stiu daca e normal. Nu m-ar deranja prea tare dar ma gandesc sa nu faca vreun scurt pompa de benzina pt ca mufa de alimentare se ridica destul de mult, atingand scutul de protectie al rezervorului, cel din portbagaj. In plus, e posibil ca regulatorul de presiune de pe corpul de injectie sa nu mai dea presiunea corecta pt ca returul nu mai sta la presiunea normala, cea atmosferica, ci la o presiune mai mare. Evident, as putea sa desfiintez toata chestia punand un buson de benzina cu gaura de ventilare, dar as vrea totusi sa fac "instalatia" sa mearga. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6663
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai circuitu de recuperare al vaporilor este in regule?la gatu de umplere tre sa ai un stut micut in portbagaj ,de la el pleaca un furtun pana la T-eu unde vine si supapa in caz de rasturnare si de acolo pleaca in fata la canistra de cabon,din canistra in electrovalva care e comandata de ECU si mai departe in corpclapeta,daca e in regula traseu vezi daca iti functioneaza electrovalva de dupa canistra de carbon cea care da drumu la gaze in admisie,la punerea contactului tre sa faca un tac sau mai simplu daca iti vine in mufa tensiune ,ca si presiune nu stiu sa iti spun la cat deschide ,doar ca la mine asta a fost rezolvarea mirosului de peco din masina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
payty |
![]()
Post
#6664
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca electrovalva e singurul lucru ramas neverificat. Am sa ma uit.
This post has been edited by payty: 30 Sep 2013, 19:59 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#6665
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Sall am si eu o problema cu masina (dacia 1310 LI an 2000) si anume dupa ce am mers prin balti pe o ploaie torentiala a inceput sa imi dea in nas cand calcam pedala de acceleratie crezand k e benzina proasta nu am bagat-o in seama dar inainte sa ajung acasa nu mai vroia sa se accelereze deloc adica,in momentul in care dau sa plec de pe loc nu pot accelera ca se opreste motorul.
Simptomele sunt:motorul porneste,becul la injectie se stinge,in relanti sta foarte frumos,benzina este si ii vine k am scos returul cu motorul pornit si baga benzina,bujiile sunt bune,bobina e buna,carburatoul acela l-am pus pe alta masina si functioneaza bine,nu inteleg care ar fi problema de nu se tureaza pentru ca piese am de unde sa iau dar nu stiu ce are ca ma innebunit problema mai grava este k mai fac si naveta 130km/zi si sunt legat si de maini si de picioare fara masina daca ati mai patit asa cv sau aveti idee ce ar fi va rog sa imi scrieti parerile sau raspunsurile voastre vas fi recunoscator.Va multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6666
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
poate din cauza socului termic sa spart ceramica din catalizator,scoate sonda de oxigen(lambda) de pe catalizator porneste masina si incearca sa pleci cu ia,daca merge,ceramica sparta in catalizator,sau mai poti incerca cu o alta bobina de inductie,daca ajunde apa pe ia,fiind incinsa,se poate arde/sparge
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#6667
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Ms pentru sfat dar catalizatorul l-am scos din vara la fel si detenta iar bobina functioneaza pentru ca iam pus carburator si se tureaza si trage dar consuma enorm si de carburator m-am saturat de problemele lui ma gandesc ca poate o fi ecu-ul pentru ca daca ii pun injectia miroase tare a benzina si nu mai am nici o idee despre ce ar putea avea ca azi dimineata cand am pornito mi sa stins becul la injectie si dupa cateva secunde dupa ce a pornit sa reaprins si a stat aprins pana am oprit motorul dupa care am repornit si sa stins dar problema cu turatul inca persista
5 Oct 2013, 17:52: imi pare rau ca dau post dupa post da am rezolvat problema ca prin minune si anume:am pus alt ecu si nici o rezolvare dupa care am schimbat intre ele acele carburatoare cu altcineva la care la mine mergea ceas iar la cealalta masina nu mergea bineinteles ca le-am schimbat inapoi si ca prin minune masina mea si-a revenit se tureaza trage parca mai bine ca inainte iti multumesc nikuniku pentru parere si raman dator sunt foarte fericit ca am rezolvat-o ![]() This post has been edited by crystyan28: 5 Oct 2013, 17:52 |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
forrolaci |
![]()
Post
#6668
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3909388
Pentru crystyan 28 Am avut aceeasi problema cu berlina mea inca din timpul garantiei. Din pacate a trebuit schimbata clapeta de injectie cu totul. |
--------------------
Renault
symbol
2005 1.5 dci
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
payty - canistra de carbon trebuie sa aibe o "gura" de ventilatie cu atmosfera din doua considerente:
1 - sa nu se faca suprapresiune (cum e la tine) vaporii de benzina raman in carbune si aerul se elimina in atmosfera 2 - cand se face aspiratia de catre motor a vaporilor (supapa canistrei nu sta deschisa, ea lucreaza intermitent - tacane) din rezervor nu poate scoate aer motorul fiindca se face depresiune, si aici intervine acel dublu rol al aerisirii canistrei, adica tragand aer din exterior antreneaza vaporii de benzina si ii baga in motor Electrovalva sta pe normal inchis, daca sufli prin ea nu trebuie sa treaca aer (poate putin daca are uzura), daca o alimentezi cu 12v aerul trebuie sa treaca liber, pentru buna functionare in ambele cazuri se curata cu un spray (de contacte sau de frane, wd-40 e slabut la curatare) si se poate clati sub jet de apa fiind alimentata ca sa poata antrena praful de carbune acumulat in ea. Pe masina actuala (alta decat cea din semnatura) asa am resuscitat-o, nu inchidea bine. Daca googalesti putin ai sa gasesti diferite scheme de ale sistemului, unele chiar au o electrovalva pentru aerisire, dar din motive ca in stationare se pot crea gaze cred ca nu s-a mai pus in practica la majoritatea constructorilor. Verifica sa nu ai furtune infundate pe circuitul EVAP, nu trebuie sa se faca presiune sau depresiune in rezervor, si dupa cum bine zici influenteaza alimentarea cu benzina. This post has been edited by danciusergiu84: 14 Oct 2013, 12:27 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
kulkul |
![]()
Post
#6670
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 October 13 ![]() |
Bună ziua.
Am o problemă la dacia berlină Li, 1310, an 2002. Mi s-a rupt o bornă de la baterie (+) și când am pus ceva improvizat în locul ei, am constatat că relantiul e mare (1400 la rece și 1000 la cald). Oare ce-i de făcut? |
--------------------
Dacia
1310 Li
Li 2002
|
|
dacia1310injectie |
![]()
Post
#6671
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 May 13 From: Corabia Olt ![]() |
Salutare! 2 intrebari am si eu:
1.Daca catalizatorul este spart sau infundat,aceasta problema poate influenta cu ceva functionarea motorului? 2.Daca una din fise este rupta sau nu face contact bine,acest lucru influenteaza cu ceva? Thanks ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2001 Injectie
- OT-69-LPA
|
|
val2011 |
![]()
Post
#6672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
daca fisa este intrerupta o sa-ti mearga in 3. si masina nu mai trage bine.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6673
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut baieti! Am si eu nevoie de cateva sfaturi daca pot sa spun asa. De cand a inceput sa fie un pic mai frig afara, cand incerc sa o pornesc dimineata, invarte c-am greu motorul parca ai zice ca nu am baterie, aceeasi problema o am de iarna trecuta dar am lasat-o asa Bateria este noua. Am ulei Dynamic eco gas 15w40. Credeti ca este din cauza uleiul sau are ceva electromotorul? Inca ceva, dupa pornire timp de 2 secunde "caraie" electromotorul, dupa care revine la normal. Va multumesc si astept cateva raspunsuri.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6674
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
electromotoru,mai trebuie si el desfacut si uns mai ales,,starteru,,el impinge/trage bendixu de pe coroana volantei
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6675
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
crezi ca asta ar afecta pornirea greoaie? sau uleiul?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6676
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
depinde ce intelegi prin--pornire greoaie--
invarte repede si mult si nu porneste invarte greu dar porneste repede pe mine ma prins o iarna cu 20w40 sau 50 nu mai retin,in motor si nu avea nici o treaba sa invarteasca greu electromotoru |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6677
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
deci invarte greu si porneste repede. Invarte motorul de 3 ori dupa care o i-a imediat, dar pe mine ma deranjeaza ca invarte foarte greu, parca as invartii eu de el, c-am asa ceva daca ma intelegi ce vreau sa spun.
This post has been edited by Iantela: 22 Oct 2013, 19:54 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6678
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
vad ca ai masina din 2000?
ai electromotor lung,una din bubele lui(rare dar foarte sacaitoare)se stramba rotoru pe portiunea unde culiseaza bendixu,degeaba se inlocuiesc carbuni/bucsi merge 1 luna 2 si apoi iar se invarte greu,cand din contra ar trebuia sa mearga mai usor, trebuie sa mai fie pe la tine pe acolo vreo dacie pe carburatie,schimba de proba electromotoru(daca ai electromotor lung) daca ai din cel scurt schimbai carbunii,dar atentie la reglaju de la cursa bendixului |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Iantela |
![]()
Post
#6679
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
am inteles acum. iti multumesc pentru raspunsuri. Maine ma apuc de treaba ca trebuie sa schimb si antigelul, cauciucuri de iarna etc...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur are modelu scurt
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#6681
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
O problema similara ca iantela am si eu. De cand s-a racit, dimineata invarte destul de greu, cu toate ca bateria e de 70 ah ( e ea veche, dar totusi are amperaj mare... ). Carbunii ar fi fost schimati acum 15.000 km de vechiul proprietar. Nu stiu bucsele daca au fost schimbate, ca pe ele le suspectez...
Iantela, daca o rezolvi cu electromotorul, sa ne spui si noua care a fost problema ! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#6682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Daca problemele au aparut o data cu frigul..sunt 3 variante:
-baterie , care peste noapte se mai descarca si dimineata nu mai are curentul necesar pentru a invarti cu putere. -Ulei prea vascos, care din cauza temperaturilor scazute devine si mai vascos...iar asta plus bateria slabita = invartire mai grea a motorului. -Venirea frigului poate fi doar o coincidenta, iar de vina este electromotorul. Acum 2 ani si ceva cand am luat masina, ii bagasem ulei 20w40...si in prima iarna , abia imi invartea dimineata..apoi am bagat elf 10w40 si asa am mers si iarna si vara, fara probleme. Am avut si eu o problema acum ceva vreme cu invartitul mai greoi, dar era din cauza ca umblasem la electromotor sa ii schimb bobina, si cand l-am montat la loc, il fixasem in asa fel ca imi presa bendixul prea tare pe volanta atunci cand cupla..si invartea greu de tot. This post has been edited by adriano2br: 30 Oct 2013, 19:50 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
cundinic |
![]()
Post
#6683
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 November 13 ![]() |
Utilizez o Dacie 1410 Li din 2002 pe injectie.
Printre multe alte probleme ![]() Pe scurt va pot relata urmatoarele: Dupa ceva cercetari am gasit racordul de caiciuc dintre rezervor si gura de alimentare crapat. Am reusit sa il inlocuiesc, dupa indelungi cautari ceva original sau inlocuitor nu am gasit. Pe unde umblam imi spuneau ca nu stiu de sistemul meu de rezervor. A trebuit sa incropesc unul de la alt model de Dacie. Cel mai grav este ca am descoperit ca mirosul provine de la supapa albastra (am inteles ca ar fi de recuperat vapori). Am incercat sa o lipesc cu poxipol, tine doua zile si se desprinde. Am ciupita si una dintre garnituri. Intrebarile mele ar fi: 1. Se poate inlocui si care este solutia de fixare/lipire 2. Exista un motiv care ar fi putut duce la desprinderea ei? (gen presiune mare in rezervor sau alte probleme cu circuitul combustibilului). 3. Sa caut alt rezervor? Am inteles ca nu se mai fabrica. Stiu, cel mai bine ar fi sa schimb masina dupa spusele unora ![]() Attached thumbnail(s) supapa_rezervor.JPG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 412 |
--------------------
Dacia
Berlina 1410
2002 Li injectie
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6684
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Salut, am si eu o intrebare vreau sa schimb kitu amreiaj, am vazut de uzina cu 280 ron, iar de master 240 ron, alte firme 180 ron(Asam), din start m as gandii direct la uzina, dar cineva mi a spus ca master sunt mai bune decat cele de uzina, aveti idee cei care a ti mai schimbat ce ar trebuii sa aleg?, stima.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
payty |
![]()
Post
#6685
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cundinic @ 2 Nov 2013, 16:26) Utilizez o Dacie 1410 Li din 2002 pe injectie. Printre multe alte probleme ![]() Pe scurt va pot relata urmatoarele: Dupa ceva cercetari am gasit racordul de caiciuc dintre rezervor si gura de alimentare crapat. Am reusit sa il inlocuiesc, dupa indelungi cautari ceva original sau inlocuitor nu am gasit. Pe unde umblam imi spuneau ca nu stiu de sistemul meu de rezervor. A trebuit sa incropesc unul de la alt model de Dacie. Cel mai grav este ca am descoperit ca mirosul provine de la supapa albastra (am inteles ca ar fi de recuperat vapori). Am incercat sa o lipesc cu poxipol, tine doua zile si se desprinde. Am ciupita si una dintre garnituri. Intrebarile mele ar fi: 1. Se poate inlocui si care este solutia de fixare/lipire 2. Exista un motiv care ar fi putut duce la desprinderea ei? (gen presiune mare in rezervor sau alte probleme cu circuitul combustibilului). 3. Sa caut alt rezervor? Am inteles ca nu se mai fabrica. Stiu, cel mai bine ar fi sa schimb masina dupa spusele unora ![]() Si pe mine ma dispera sistemul ala. In realitate e o porcarie, gandita prost si executata si mai prost. La mine exista toate furtunele, valva si tot ce trebuie, nu miroase a benzina, in schimb se umfla rezervorul in ultimul hal de la presiunea din el. Daca scot busonul dupa un drum facut cu masina, iese o gramada de presiune din el. O solutie definitiva ar fi montarea unui buson de benzina ventilat. E o metoda mai "din topor", dar scapi de toate problemele. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca toate instalatia pana in fata (furtune supape ,canistra carbon,electrovalva )sunt k nu are de ce sa faca presiune cu atat mai putin miros,eu asa am scapat la fosta masina,si nu am avut problema si nici buson gaurit
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cundinic |
![]()
Post
#6687
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 November 13 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 4 Nov 2013, 13:01) daca toate instalatia pana in fata (furtune supape ,canistra carbon,electrovalva )sunt k nu are de ce sa faca presiune cu atat mai putin miros,eu asa am scapat la fosta masina,si nu am avut problema si nici buson gaurit stiu ca era un raspuns pe aici referitor la instalatia de alimentare, dar nu cred ca ingloba toare "variabilele" care pot influenta functionarea. dupa tine, spune-mi ce operatiuni ar trebui facute si cum ca sa verific sistemul: care supape, electrovalve, futune, etc. si mai ales cum lipesc la loc supapa. eu sunt aproape afon in domeniul mecanicii, iar despre specialisti, ce sa zic ca nu mai vrea in general nimeni sa isi bage nasul in Dacii si nu mai gasesti oameni. de aceea m-am gandit ca tot din experienta proprie a altora este mai bine sa aflu. te rog astfel in limita rabdarii ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1410
2002 Li injectie
|
|
cundinic |
![]()
Post
#6688
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 November 13 ![]() |
ghitza, revin cu rugamintea de a imi da ceva sfaturi.
sau oricui ii este mila ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1410
2002 Li injectie
|
|
payty |
![]()
Post
#6689
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai in primul rand capsula aia mai bine cumperi alta.
De lipit cred ca e mai greu pt ca trebuie sa folosesti un adeziv rezistent la benzina si vapori de benzina si n-are rost sa te complici cautand asa ceva. vezi ca la bursa sunt cativa care dezmembreaza dacii Li si in mod sigur au. Apoi, ca sa nu mai ai miros de benzina , verifica garnitura de la pompa de benzina sa nu fie uzata si apoi sa fie strans cum trebuie cercul ala care prinde pompa. Scoate furtunul care pleaca din rezervor (inclusiv capatul care intra in canistra de carbon) si sufla pe el, vezi daca e infundat. Daca nu e infundat, verifica apoi electrovalva de la motor. Ea ar trebui sa fie in mod normal deschisa, se inchide doar cu motorul pornit. Sufla pe ea si vezi daca e deschisa. Apoi porneste motorul si verifica daca sta inchisa. Daca toate astea merg, teoretic ar trebui sa fie ok. Dar repet, cea mai simpla solutie e un buson ventilat. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cundinic |
![]()
Post
#6690
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 November 13 ![]() |
QUOTE(payty @ 8 Nov 2013, 09:05) pai in primul rand capsula aia mai bine cumperi alta. De lipit cred ca e mai greu pt ca trebuie sa folosesti un adeziv rezistent la benzina si vapori de benzina si n-are rost sa te complici cautand asa ceva. vezi ca la bursa sunt cativa care dezmembreaza dacii Li si in mod sigur au. Apoi, ca sa nu mai ai miros de benzina , verifica garnitura de la pompa de benzina sa nu fie uzata si apoi sa fie strans cum trebuie cercul ala care prinde pompa. Scoate furtunul care pleaca din rezervor (inclusiv capatul care intra in canistra de carbon) si sufla pe el, vezi daca e infundat. Daca nu e infundat, verifica apoi electrovalva de la motor. Ea ar trebui sa fie in mod normal deschisa, se inchide doar cu motorul pornit. Sufla pe ea si vezi daca e deschisa. Apoi porneste motorul si verifica daca sta inchisa. Daca toate astea merg, teoretic ar trebui sa fie ok. Dar repet, cea mai simpla solutie e un buson ventilat. multumesc pt sfaturi. maine o sa incerc sa imi bag nasul. dar tu spui sa caut alta "capsula", in regula gasesc , dar tot va trebui lipita si aceea, nu? trebuie sa gasesc cauza aruncarii acelei supape, asa ca voi pleca de sfaturile tale si sper sa oot rezolva. multumesc. |
--------------------
Dacia
Berlina 1410
2002 Li injectie
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:23 |