DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

victor1400lj
post 2 Mar 2007, 11:20
Post #721


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 February 07




Salutare tuturor!
Am si eu o berlina 2000 lj,la pornire relanti 1600,apoi scade la 1200-1300 si asa ramane tot tp.
Daca accelerez la blana(rece sau calda) motorul tinde sa se innece(moara),turata mai incet merge bine.Masina are 39700km reali,mers in bucuresti,f putin afara,in rest trage,fuge dar sa eviti,mai ales la pornire plecari bruste ca tinde sa moara.
Ce ar putea avea?Cum se micsoreaza relantiul?Am incercat cu imbus subtire de sub clapeta de acc,dar degeaba


--------------------
dacia 1400lj 2000 berlina - b-76-msr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_04
post 2 Mar 2007, 15:57
Post #722


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 23 January 07
From: adjud




cred k te lasat motorasul "pas cu pas" biggrin.gif


--------------------
dacia,vw 1310 Li 2002 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor1400lj
post 2 Mar 2007, 16:25
Post #723


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 February 07




si cu se umbla la el?
E scump?


--------------------
dacia 1400lj 2000 berlina - b-76-msr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_04
post 2 Mar 2007, 19:08
Post #724


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 23 January 07
From: adjud




din cate stiam eu costa vreo 700 ron sad.gif


--------------------
dacia,vw 1310 Li 2002 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Mar 2007, 21:08
Post #725


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




NU E MOTOR PAS CU PAS

E un simplu motoraș de curent continuu... Se curăță, nu cred că are ce să se strice la el... În cel mai rău caz găsești unul asemănător la o mașinuță cu telecomandă ceva... biggrin.gif

Nu cred să coste atât de mult, nu e pas cu pas... De la SN în sus e așa...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 2 Mar 2007, 21:13
Post #726


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




nu, e vreo 380 ron - 400...

desfa-l, curata-l, unge-l si pune-l la loc, tine-ti banii-n buzunar...

bafta!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richard
post 2 Mar 2007, 21:59
Post #727


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 March 07




Buna seara tuturor! un nou membru va cere sfatul. Am o Dacia 1310 li si la80.000km (adica de 2 zile) au aparut problemele. 1calculatorul nu mai recunoste motorasul(nici un fel de tensiune la mufa cu 4 pini) 2Am vrut sa-i fac ITP dar am noxe peste limita si la 40cm in spatele esapamentului dar motorul merge rotund. Un sfat sau chiar mai multe?


--------------------
dacia 1310 Li 2001 berlina - B 26 ZHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel2002
post 3 Mar 2007, 16:32
Post #728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 9 February 04
From: Galati




verificare pe calculator pentru motoras si verificare catalizator pentru noxe. probabil ca nu-l ai.


--------------------
Toyota Auris 1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007 ...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 5 Mar 2007, 22:51
Post #729


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




QUOTE(ghiccy @ 2 Mar 2007, 21:13)

desfa-l, curata-l, unge-l si pune-l la loc, tine-ti banii-n buzunar...

bafta!!!
*



mda... si pe mine m-a lasat.. credeam ca o sa-si revina, ca de obicei, dar nu mai coboara ralantiul... se vede insa ca se chinuie, cade pentru o fractiune de secunda si revine pe urma la 1400 de ture.. si asta ritmic cam la 2 secunde.. care e motorasul? cel in care intra mufa cu 4 fire? ca vad ca e cazul sa ma apuc de treaba...


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2007, 23:09
Post #730


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(nambanidealtceva @ 5 Mar 2007, 22:51)
cel in care intra mufa cu 4 fire?
*



Ăla e! 2 contacte sunt pentru motoraș, celelalte 2 pentru întrerupătorul de cap de cursă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 5 Mar 2007, 23:44
Post #731


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




multumesc... o sa imi iau inima in dinti ca sa revin la ralantiul meu de 800 rpm...


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONICA71
post 6 Mar 2007, 15:41
Post #732


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 December 06




Salut,lume !! Am schimbat uleiul si filtru.Am parcurs vreo 900 km. Am scos dopul capacului de la culbutori si surpriza............ era spuma. Inainte sa schimb uleiul am bagat si motor cleaner.Uleiul este BP mineral. N-o fi bun?? Un mecanic batran mi l-a recomandat.


--------------------
DACIA 1310 2000- INJECTIE - GL92EMP
Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 6 Mar 2007, 21:48
Post #733


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




nu va mai faceti atatea probleme cu spumele... apar la orice ulei mineral... si nu dauneaza cu absolut nimic.. si intr-adevar, BP-ul e printre cele mai bune uleiuri.


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 8 Mar 2007, 10:10
Post #734


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




QUOTE(Catalin Marinarul @ 5 Mar 2007, 23:09)
Ăla e! 2 contacte sunt pentru motoraș, celelalte 2 pentru întrerupătorul de cap de cursă.
*



2 pini pt motoras, motorasul relanti are in capatul tijei telescopice un contact cu arc pe care apasa clapeta acceleratie, pt asta sunt ceilalti 2 pini...

QUOTE(nambanidealtceva @ 5 Mar 2007, 23:44)
multumesc... o sa imi iau inima in dinti ca sa revin la ralantiul meu de 800 rpm...
*



sa ai grija la clemele de la capac, se rup foarte repede...

in afara de motoras, speli tot cu spray de contacte sau degresant, stergi, ungi cursoru' si rotitele cu o vaselina fina si asta e...

bafta!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 9 Mar 2007, 12:04
Post #735


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




va multumesc pentru sfaturi... sper sa gasesc si timp, parca vad ca ma apuca iarna viitoare si eu conduc tot numai din ambreiaj...


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 14 Mar 2007, 08:58
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

iaca as vrea sa va cer si eu cateva pareri in legatura cu datul in nas al berlinutelor injectate.

masina: dacia 1310 Ti (motor 1600 cmc) cu injectie Bosch mono-motronic dotata si cu instalatie de gaz (vaporizator bigas M20 si cetrala de dozaj Milano manarita de mine ca sa nu o ia razna calcu' de injectie - explicatia este data de mine aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=794890 )


manifestare: la frig da in nas dar intr-un mod mai deosebit decat binecunoscutul "lag" la apasarea pedalei de acceleratie. mai exact, atunci cand motorul este "intre temperaturi" in functie de cat de frig este afara, motorul da in nas la o accelerare medie.

adica: daca o iau cu frumuselu' merge la fix insa ma injura tot bucurestiu'

daca o calc normal - accelerare decenta de plecat in coloana de la semafor, motorul da in nas si evident rectia este de a o calca mai tare

iar daca o iau tare din prima fenomenul nu se manifesta decat la schimbarea treptelor de viteza

daca atunci cand da in nas nu misc piciorul pe pedala de acceleratie, masinuta isi revine dupa 1-2-3 secunde si trage frumos si fara intreruperi.

datul in nas nu este o simpla intrerupere a motorului ci mai degraba o intrare in frana de motor, intrucat viteza scade si se simte o "puternica decelerare"

dupa parcurgerea a aproximativ 10-15km prin aglomeratia din bucuresti motorasul nu mai da in nas, insa parca este mai lenes decat eram eu obisnuit (si este parca mai lenes decat pe gaz)

am verificat: mufe, conectori, senzor turatie, bobina inductie, fise, bujii, motoras "pas cu pas", potentiometru clapeta, relee, pompa benzina, regulator presiune, filtru benzina, filtru aer, dopuri (shtutzuri), sonda lambda (schimbata)

am masurat urmatoarele: presiune benzina inaintea injectorului 1.1 - 1.15 bari cu scaderi pana la 1 bar la "talpa", presiune benzina intre pompa si filtrul de benzina idem, debit pompa benzina 1.3l/min => 78l/h (cu motoru oprit deci cu 12v la pompa si nu 14), verificat vizual pompa si rezervorul (pompa bec, rezervorul bec, nu apa, nu rugina, nu depuneri de nici un fel, e curat lacrima)
corpul superior de injectie iarasi este curat lacrima pe traseele de benzina (injector curat, regulator presiune curat fara nici un fel de urma de coroziune/depuneri/alte cele)

deci pe parte de alimentare sta bine, presiune ok, debit ok, calcu de injectie isi pastreaza parametrii in timpul functionarii cu GPL, deci nu e de aici (acelsi fenomen apare chiar daca resetez calcu).

am cercetat mai departe si am ajuns la senzorul T motor. din determinari calitative am impresia ca ma minciuneste cu cel putin 5 grade celsius in plus. am facut urmatorul experiment: am lasat motorul sa se incalzeasca bine (la relanti) si am plecat sa dau o tura. masina dadea in nas. am oprit si am masurat valoarea rezistentei senzorului. am obtinut 280 ohmi. am luat o rezistenta de 330 ohmi am conectat-o la mufa senzorului, in locul acestuia si am dat o tura. masina mergea bine, fara dat in nas si tragea cat putea ea chiar cand era puternic subturata. in timpul testului cu rezistorul, valoarea lambda s-a pastrat in jur de 1, deci amestec ok (am un cititor de parametrii motor facut de mine care ma ajuta sa determin toate acestea).

acum, valoarea de 330 ohm pusa de mine corespunde unei temperaturi de aprox 80 grade celsius iar valoarea de 280 ohm raportata de senzor corespunde unei temperaturi de aprox 85 grade celsius. pe de alta parte nu am cum (cu ce) sa masor temperatura lichidului de racire cat de cat exact.

avand in vedere cate am verificat si sunt ok, cred ca ar fi cazul sa schimb senzorul T motor, numai sa reusesc sa il gasesc inainte ca il cam caut de vreo 3 saptamani.

poate o idee/parere suplimentara nu ar strica, asa ca cei care va contruntati cu acestea si care poate ati gasit o rezolvare veniti cu vreo idee care sa ma ajute si pe mine.

cu stima,
rba

This post has been edited by rba: 14 Mar 2007, 08:59


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 14 Mar 2007, 09:34
Post #737


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




ma gandesc sa nu schimbi senzoru' de temperatura, ci sa inseriezi o rezistenta undeva pe fir (de 40-50 ohmi de ex.) si sa vezi ce se intampla.

eu am schimbat senzoru' original de pe masina, cu unu tot original dacia, si nu prea se observa nicio diferenta.

deci varianta de mai sus ar fi cea mai putin costisitoare si se poate rezolva cu un minim de efort.

bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 14 Mar 2007, 09:42
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

dar la tine cum se comporta cand da in nas? intrerupe momentan sau intra in frana de motor? la mine, in situatii extreme, ajung sa nu mai pot accelera rapid in treapta superioara, numai daca o las sa-si faca damblaua incepe si trage

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 14 Mar 2007, 10:04
Post #739


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




la mine atata timp cat stau prin aglomeratie sau ma deplasez f incet merge aproape perfect.

cum am prins un pic viteza si incepe sa intre aeru' prin grila, implicit se raceste putin, incepe sa aiba mare intarziere la pedala si mai departe chiar scade turatia cu 3-400 ture la apasarea cat de cat brusca a acceleratiei.

si eu am schimbat senzoru' tot din aceleasi motive, numai ca nu mi-a trecut prin cap, la momentu' respectiv, sa-l masor.

o sa incerc astazi la mine sa vad cum se comporta si te anunt.


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 14 Mar 2007, 14:46
Post #740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




La vara intentionez sa ies din tara cu o berlina injectie 2002. As vrea sa mai plec cu alta familie (inca o masina de back-up daca raman pe acolo), insa nu stiu in ce masura se va potrivi programull.
Plec cu 2 copii dupa mine si nu imi permit sa risc sa ma lase masina prin tari straine (Bulgaria, poate si Grecia).
Masina merge in principiu ok, o singura data cand aveam putina benzina mi-a facut ceva figuri motorasul de ralanti (oscila turatia mult).
Am pus benzina, si-a revenit si de-atunci, nimic.
O sa-i fac o revizie inainte de plecare, are 55 mii km.
Ce piese ar trebui sa am cu mine? Am mereu in masina sigurante,cablu ambreiaj, curea ventilator, becuri si ceva scule.
E ceva ce poate sa-mi pice fara sa aiba simptome inainte si e bine sa am la mine?? (Gen cablu acceleratie, pompa apa, etc).
Astept comentariile voastre, merci.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 14 Mar 2007, 23:52
Post #741


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Sincer, mi-ar fi greu sa-ti spun... dacia din semnatura are 120 de mii la bord, in 7 ani... hai sa-ti spun ce s-a stricat pana acum: s-au rupt doua curele (musai sa ai), s-a spart radiatorul (nu grav, turnam 2 litri de apa la fiecare 100 km), s-a stricat comutatorul de la pedala de frana (nu mai aveam stop pe frana), s-a ars un releu regulator de tensiune (unu de rezerva nu strica, e vreo 20 RON), am schimbat un capac de pompa de apa (incepuse sa curga din ce in ce mai tare, dar tot la fel, mergea completat).. a curs peste noapte un etrier... am ramas fara frana; a curs un limitator forta franare, am ramas fara frana; s-a rupt catalizatorul, l-am schimbat cu unu gol pe dinauntru (chiar nu imi permiteam unul nou pe atunci); am schimbat cateva tobe... si alte consumabile. In rest... minune.. in afara de motorasul de relanti care face figuri, in sensul ca fluctueaza turatia, nu a fost o singura data sa nu porneasca motorul la prima cheie sau sa se opreasca de capul lui. Cablul de acceleratie de regula nu se rupe la injectie, la ambreiaj nu garantez (daca e din 2002 masina, nu prea cred..). Sa iti faci o revizie la frane inainte sa pleci, din proprie experienta iti recomand.. sa ai roata de rezerva, si, drum bun!

This post has been edited by nambanidealtceva: 14 Mar 2007, 23:58


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 15 Mar 2007, 09:02
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




ok, merci.
releu regulator de tensiune fiind unul din alea 2 pe contraaripa stanga, nu?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 15 Mar 2007, 09:27
Post #743


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




nu, e cel de incarcare, pe alternator.


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 15 Mar 2007, 11:57
Post #744


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Pemtru Stefan A. sper sa-ti fie de ajutor.

Eu am fost vara trecuta in Grecia cu Berlina mea din 2002 cu un copil de trei ani, nu am avut nicio problema am mers 12 ore in permanenta, in Bulgaria nu am oprit deloc, povestea cu trei prezoane e vrajeala, inainte de a pleca i-am facut o revizie normala, am avut cu mine curea ventilator, o cutie mare cu scule, roata rezerva, sigurante, o sticla de apa, compesor aer 12V, sufa, prin Grecia pe drumuri principale am intalnit o gramada de masini cu numar de RO banuiesc ca daca as fi avut o problema ma ajutau si pe mine cu o sufa, ceva..., stiu pe cineva care a plecat cu un Citroen 2004 pe motorina si ia pocnit pompa de motorina a stat 4 zile intr-un hotel pe autostrada pana au gasit grecii o pompa de motorin pentru Citroen, asa ca poti sa ai si masina bengoasa ca daca ai ghinion. Sfatul unui care a fost cu dacia berlina in Grecia este ca poti pleca fara probleme.

PS. Daca iti "pocneste" ceva p-acolo, exista DHL, TNT etc. suni in Romania un frate, prieten si iti trimite piesa in 24-48 ore, doar suntem si noi in UE. smile.gif

This post has been edited by B74RCE: 15 Mar 2007, 16:09


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 15 Mar 2007, 13:31
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Eu oricum merg cu sufa la mine by default.
Daca as avea bmw cred ca sufa ar fi in el oricum.
Merci, daca iese va povestesc dupa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviusm
post 16 Mar 2007, 15:23
Post #746


pe bicicletă


Group: Members
Posts: 53
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Salut. Am si eu o problema cu berlina mea din 2003 Li. Acum cateva seri cand am vrut sa o pornesc se aprindea pe bord doar bateria cu rosu. Fara beculetul de la injectie. Am masurat bateria cu motorul oprit (12V) si cu el pornit (15V) si cred ca nu este de la baterie. Daca apas pedala de frana sau dau drumu la dezaburire se inroseste si mai mult becu de la baterie. Aveti vreo idee de la ce poate fii?!


--------------------
KIA Ceed 2008
Merida HFS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Mar 2007, 15:36
Post #747


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dar pornea motorul? Înțeleg că da...
Becul de la baterie indică defapt că alternatorul nu încarcă, e normal să fie aprins cu contactul pus, dar fără motor pornit...
În schimb, odată ce motorul a pornit, indică probleme de încărcare, iar tensiunea masurată de tine (15 volți) e prea mare, trebuia să fie 14,2 +/-0,2 volți. Verifică releul de încărcare, puntea de diode, iar apoi te ocupi de martorul de injecție...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 16 Mar 2007, 15:52


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviusm
post 16 Mar 2007, 16:49
Post #748


pe bicicletă


Group: Members
Posts: 53
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Pornea. Cu motorul pornit era aprins in continuare. O sa ma uit.


--------------------
KIA Ceed 2008
Merida HFS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin4u
post 17 Mar 2007, 22:01
Post #749


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 23 August 04




QUOTE(silviusm @ 16 Mar 2007, 16:23)
Salut. Am si eu o problema cu berlina mea din 2003 Li. Acum cateva seri cand am vrut sa o pornesc se aprindea pe bord doar bateria cu rosu. Fara beculetul de la injectie. Am masurat bateria cu motorul oprit (12V) si cu el pornit (15V) si cred ca nu este de la baterie. Daca apas pedala de frana sau dau drumu la dezaburire se inroseste si mai mult becu de la baterie.  Aveti vreo idee de la ce poate fii?!
*




Verifica a doua siguranta, de sus in jos, din tabloul cu 10 sigurante din stanga volanului.
Suuces!

This post has been edited by cosmin4u: 17 Mar 2007, 22:02


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richard
post 17 Mar 2007, 23:53
Post #750


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 March 07




Am nevoie de un sfat. La Dacia mea s-a deschis un por in chiuloasa(a avut zgura din turnare) si i-mi curge lichidul de racire in motor.I-am scos furtunul din capacul culbutorilor si iese spuma si aburi ca la balamuc.Norocul meu este ca am de la o Dacie veche un motor,dar este de 1289cmc. Ce sa fac? Sa schimb doar chiuloasa sau tot motorul? Cel vechi merge perfect. Se "pupa" injectia de la1400 pe 1300? Multumesc anticipat pentru sfaturi!


--------------------
dacia 1310 Li 2001 berlina - B 26 ZHR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 17:11
Forum Renault