DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

costi_vartopeanu
post 20 Mar 2007, 11:13
Post #751


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 March 07




Am un fluierat in cutie in momentul cand sunt in trapta a 5 a .parca zici ca am cardan ,asa de urat se aude .
Stie cineva cauza?


--------------------
dacia berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Mar 2007, 13:28
Post #752


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sigur nu e legat de INJECȚIE...Deci caută în secțiunea CLT...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Mar 2007, 13:42
Post #753


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




posibil sa nu mai ai ulei in cutie, da un search pe forum si o sa gasesti si alte posibile cauze


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 21 Mar 2007, 10:49
Post #754


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




as vrea si eu sa stiu de la cineva care n-a umblat la injectie deloc, si ii merge bine, valorile potentiometrelor de la clapeta si servo-motor relanti la minim si maxim, fiecare.

multumesc anticipat!

This post has been edited by ghiccy: 21 Mar 2007, 10:50


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONICA71
post 22 Mar 2007, 19:20
Post #755


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 December 06




QUOTE(costi_vartopeanu @ 20 Mar 2007, 12:13)
Am un fluierat in cutie in momentul cand sunt in trapta a 5 a .parca zici ca am cardan ,asa de urat se aude .
Stie cineva cauza?
*


Daca afli raspunsul da si mie un semn. La mine e aceeasi problema. Sau poate ,nu este o problema.


--------------------
DACIA 1310 2000- INJECTIE - GL92EMP
Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 25 Mar 2007, 02:03
Post #756


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




Salut!
So far so good, dar acum am o alta problema. Nu mai merge sa comutez faza de drum si de intalnire de la bord. Maneta cu pricina functioneaza in sensul ca, culiseaza in sus si in jos, se rasuceste, dar fara rezultat. Merge doar pozitia + flash (apasarea manetei in jos), atat!
Mi-a mai facut de 2 ori figuri inainte, tot doar pozitia mergea, fara faza scurta/lunga, dar daca inchideam/deschideam de 2 -3 ori isi revenea...
Stiti cumva de la ce poate fii? sigurante ceva sau bloc de lumini? am bord CN...
Si asa in ultimile zile am evitat sa merg noaptea cu dacia tocmai din acest motiv...


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Mar 2007, 11:18
Post #757


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT...



--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 25 Mar 2007, 19:48
Post #758


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




ahh ... ok biggrin.gif


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Mar 2007, 08:47
Post #759


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




marinare, sper ca nu te superi ca ti-am luat text-ul si l-am pus nitel mai jos 04.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 26 Mar 2007, 16:14
Post #760


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




Salut, am o Dacie pe injectie Bosch 1310LI si doresc sa fac schimbul de ulei la motor, intrebatrea este daca uleiul este identic ca si la cele cu carburator ? Am vazut la Metro ELF 15w40 Sporti la 11 lei litru, voi ce credeti pot sa-l bag in Dacia mea cu injectie. Multumesc


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Mar 2007, 16:24
Post #761


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




B74RCE: Eu zic că e bun uleiul...

Ov: E perfect așa! cool.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kutzey47
post 27 Mar 2007, 23:35
Post #762


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 March 07




sal...sunt mai nou pe aici pe forum ..dar ma bucur foarte mult k exista....am si eu o mare problema....am o dacia 1310li 2003 pe gaz(gpl)...si pe benzina imi merge perfect...nu am nici o problema cu ea....dar i-am facut motorul ......insa pe gaz....ma omoara...imi decelereaza si se opreste motorul...si nu pot sa-i fac nimik..nu stiu ce are....i-am scos plamanul de la gaz...l-am curatat k era praf...i-am inlocuit si membranele alea 2 k nu mai aveam ce face cu ele...la fel erau praf....i-am curatat si filtrul acela....dar degeaba ...tot decelereaza...dak o tin constanta la 50-60 si nu misc piciorul de pe acceleratie ..merge vreo 2-3 km,insa dak am miscat un pic si maresc sau micsorez viteza...se duce dracu....decelereaza si se opreste ...(imi vine in nas)...si inainte nu imi facea asa...insa de la un timp ...nu stiu ce are...ma poate ajuta cineva???
stie cineva ce se poate face si cat costa???dak pot sa fac eu reparatie...pt ca ar avea cine sa ma ajute...sper sa stie cineva...... blush.gif blush.gif blush.gif


--------------------
dacia dacia dacia 1310 li 2004 - il-07-kut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voly
post 24 Apr 2007, 22:16
Post #763


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 April 07




sal sunt nou pe forumu asta si am o problema pe care nu o regasesc pe alte topicuri. am o dacie pe injectie din 2003, 63000KM ,GPL,uleiuri si filtre schimbate la timp, tachetii ii reglez ca la carte (la fiecare 10000KM, 20 adm- 25 ev),bujii noi speciale pt GPL- brisk, dar cu o problema destul de mare. In primul rand masina merge mult mai bine pe GPL (asta e de bine) , pe benzina merge parca sugrumata mai ales cand e rece motoru, iar cand o turez (la punctu mort) ,la turatii destul de mari , turatia oscileaza foarte mult (nu am turometru dar se aude foarte urat cred ca e dif de 1000 rpm, parca m-as juca cu pedala de acceleratie ) cu acceleratia tinuta fixa.Acest lucru nu se intampla cand e pe GPL. DAR problema nu e asta. Ce e grav e ca, si pe benzina si pe GPL, motorul se opreste in mers sau tinde sa se opreasca astfel ca frana se intareste (ca si cand ar fi oprit motoru) , probabil servofrana se opreste din functiune ,dar asta o iau ca efect al turatiei f mici al motorului. Fenomenul acesta se intampla mai ales cand iau viraje relativ stranse(intre60 si 90 de grade) cu vit intre 20-30 km/h, dar mai nou si in linie dreapta.Cand se intareste frana, motoru tinde sa moara, iar daca isi revine turatia la normal elibereaza si frana. E periculos pentru ca risc sa se intareasca frana si sa intru in spatele cuiva (lucru care era sa se intample de curand). problema e clar de la motor dar nu stiu de la ce sa fie.Mentionez ca iarna (la temp de 0 grade) cand incercam sa incalzesc masina pe benzina nu reuseam pt ca stand pe loc oscila turatia motorului f mult, si la prima cheie intotdeauna murea motoru. La a doua cheie murea motoru dupa max 2 min.
Sa fie de la injectoare (nu le-am curatat niciodata)? de la calc injectiei?
Sper ca nu v-am plictisit, dar sper sa imi dati vreo idee inainte sa apelez la mecanic sau la tester. Multumesc

This post has been edited by voly: 24 Apr 2007, 22:19


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2003 - B86VOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
napster
post 24 Apr 2007, 23:00
Post #764


Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km)


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 April 07
From: Bucuresti




am si eu o intrebare dupa 2000 toate dacile au injectie?


--------------------
Renault clio 2004 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
napster
post 24 Apr 2007, 23:01
Post #765


Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km)


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 April 07
From: Bucuresti




am si eu o intrebare dupa 2000 toate dacile berline au injectie?


--------------------
Renault clio 2004 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
napster
post 24 Apr 2007, 23:10
Post #766


Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km)


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 April 07
From: Bucuresti




a si mi-am mai amintit ceva dacile cu injectie au electroventilator ? adik nu este din ala pe curea ci electric ?


--------------------
Renault clio 2004 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 25 Apr 2007, 14:32
Post #767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




QUOTE(voly @ 24 Apr 2007, 23:16)
  Sa fie de la injectoare (nu le-am curatat niciodata)? de la calc injectiei?
*


182.gif
yo zic ca ai o problema cu servofrana!incearca sa sugrumi furtunul ala care vine de la motor spre servofrana sa vezi daca se opreste motoru?Teoretic ar fi sa scada turatia f mult ,pana aproape sa se opreasca popa.gif .Parerea mea....nu prea am auzit probleme cum ai tu blink.gif
Care injectoare?Ai injectie monopunct ! nu ai decat un singur injector si ala nu prea se infunda.
QUOTE(napster @ 25 Apr 2007, 00:10)
a si mi-am mai amintit ceva dacile cu injectie au electroventilator ? adik nu este din ala pe curea ci electric ?
*


aha....insa se poate adapta si la masinile fara injectie,nu are treaba cu injectia dar s-au gandit si producatorii de dacii sa monteze electroventilatoare pe masini si astfel au asa ceva in echipare drunksinging.gif !Sunt foarte bune ....nu am probleme cu temperatura apei chiar si cand o forzez si am motoru de 1,6 l

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 25 Apr 2007, 14:34


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 25 Apr 2007, 14:33
Post #768


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Da, berlinele fabricate dupa ianuarie 2000 sunt toate cu injectie monopunct.

A mea este din martie 2000 si este FARA electroventilator, este cu ventilator pe curea.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 25 Apr 2007, 14:38
Post #769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




nu stiam sigur daca toate berlinele pe injectie au electroventilator!
Yo am nova si la nova era necesar deoarece motorul este amplasat vertical si nu aveau cum sa aiba racirea cu ventilator pe curea.


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Apr 2007, 15:41
Post #770


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu vertical.... biggrin.gif

Motorul la Nova e transversal...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_04
post 26 Apr 2007, 11:04
Post #771


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 23 January 07
From: adjud




doar berlinele fabricate dupa anul 2002 au electroventilator


--------------------
dacia,vw 1310 Li 2002 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 26 Apr 2007, 17:29
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




QUOTE(Catalin Marinarul @ 25 Apr 2007, 16:41)
Nu vertical.... biggrin.gif

Motorul la Nova e transversal...
*


radmasa.gif Stiu asta....numa' ca m-am exprimat gresit biggrin.gif oboseala e de vina wub.gif


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 28 Apr 2007, 16:32
Post #773


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Salutare la toata lumea!
Am si eu o intrebare pt cei care au Dacii cu injectie berline, cum au masinile voastre radiatorul ? mare , sau mic, eu nu am mai avut masina pana acum si la mine masina are radiator mic cu electro-ventilator, e model din 2003 , ma bate gandul sa-i pun radiator mai mare , cica ar raci mai bine, asta micul se incalzeste foarte tare, cateodata mi se aprinde becul in bord pt ca nu-mi mai porneste electroventilatorul, ce poate avea, se poate pune ventilator direct pe pompa de apa ? daca am radiator mic ? Stie cineva la ce temperatura treb sa porneasca electroventilatorul ? Mi-e frica sa nu se strice ceva din cauza temperaturii foarte mari , cand pun mana pe furtunele de la radiator sunt foarte fierbinti, nu stiu daca e normal sa friga asa tare, mai ales ca acum vine si vara, se poate cumva regla termostatul acela care declanseaza electroventilatorul sa porneasca mai repede ?
Cred ca la mine e stricat, odata nu a pornit electroventilatorul si am apasat putin pe bornele de la termostat si a pornit ventilatorul, papucii aceia faceau contact destul de bine zic eu, nu stiu ce-o avea. Cel de la care am cumparat-o i-a mai schimbat si el odata termostatul, asa pacatoase sunt? La voi cum sta treaba, ati avut vreodata probleme de genul acesta si daca da, cum le-ati rezolvat ?


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 28 Apr 2007, 21:02
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Am avut aceiasi problema.....pornea ventilatorul doar la socuri sau daca atingeam yo akolo.Odata nu mi-o pornit si cand am parcat mi-am dat seama ca ceva nu-i in regula iar dupa ce am atins firele de la termostat o pornit..........si a mers asea pana peste vreo 2 ore cand m-am intors(cu toate ca se racise deja de mult apa)norocu' meu ca eram prin metro la cumparaturi....si m-am intor numa' dupa 2 ore.....ca de parcam in fata blocului merge pana ramneam fara baterie. Pana la urma am scos papucii de la termostat si aia de la releu si i-am curatit bine apoi cu patentul i-am strans putin si am montat totul la loc.De atunci nu mai am astfel de probleme.


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Apr 2007, 21:05
Post #775


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ăla nu e termostat....e TERMOCUPLĂ cool.gif

Termostatul se află în interiorul furtunului gros ce pleacă din pompa de apă spre radiator. Nu are componente electrice în el, are un metal ce se dilată la temperatură, și deschide circuitul apei prin radiator, la atingerea unei anumite temperaturi (aproximativ 80 grade parcă, variză și diferă oricum smile.gif ) în circuitul de răcire al motorului...

Termocupla se află pe corpul radiatorului, are 2 contacte electrice, funcționează pe principiul bimetalului dacă nu mă înșel, și există mai multe modele, cu închiderea circuitului la temperaturi diferite...


Oricum PROBLEMA ASTA NU ȚINE DE INJECȚIE, citește mai jos...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 28 Apr 2007, 21:13


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 28 Apr 2007, 21:06
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




ma gandeam yo ca nu e corect termostat smile.gif


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 28 Apr 2007, 23:36
Post #777


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Stiam eu ca nu-i acela termostatul, dar daca nu mai stiam termenul exact, am zis si eu asa, oricum vad ca v-ati dat seama despre ce era vb rolleyes.gif , dar totusi nu mi-a raspuns nimeni la intrebarea despre radiator, o repet: o Dacie berlina pe injectie din 2003 care iesea de pe poarta fabricii, cum avea radiatorul ( mare sau mic), intreb asta pt ca cineva mi-a spus ca masina a fost lovita in fata si s-ar putea sa nu mai aiba radiatorul ei original, eu sunt noob in acest domeniu, nu ma pricep smile.gif poate ma lumineaza cineva.
Multumesc pt raspunsuri!


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_04
post 28 Apr 2007, 23:46
Post #778


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 23 January 07
From: adjud




din cate dacii am vazut eu pe injectie toate aveau radiator mare.


--------------------
dacia,vw 1310 Li 2002 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tetupb
post 4 May 2007, 13:23
Post #779


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 May 07




Salut,

Am o dacie 1310 LI din 2000 si am urmatoarea problema la care sper sa gasesc aici un raspuns:La turatie mare uruie motrul ceva de speriat.De ex la aproximativ 80km/h,spun aproximativ pt ca vitezometrul nu imi merge,incepe sa se auda un zgomot infernal si sa simt vibratii in podea,tremura masina...Nu am lasat-o niciodata foarte mult sa vad ce se intampla dar am incercat sa zic 2-3 min si nu s-a intamplat nimic in afara de zgomotul infricosator,sa o las mai mult mi-e frica.Ce am observat e ca dupa ce se incalzeste motorul bine(insemnand vreo 50-60 de km de mers) viteza la care se aude zgomotul este mai mare aproximativ 100km/h.

Am gasit pe forum o situatie asemanatoare la andrei2,un post din 17 martie 2005,dar nu era nici un raspuns la problema.Please daca stie cineva ceva,sau daca i s-a mai intamplat cum a rezolvat?Nu vreau sa ajung la service sa se faca aia ca nu stiu ce schimba si sa imi ia o gramada de bani.



--------------------
Dacia R 11711 1310 LI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 4 May 2007, 14:34
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Poate e din cauza discului de ambreiaj!Nu neaparat din cauza motorului!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:45
Forum Renault