dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
costi_vartopeanu |
![]()
Post
#751
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
2002
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#752
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sigur nu e legat de INJECȚIE...Deci caută în secțiunea CLT...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ov |
![]()
Post
#753
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
posibil sa nu mai ai ulei in cutie, da un search pe forum si o sa gasesti si alte posibile cauze
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
as vrea si eu sa stiu de la cineva care n-a umblat la injectie deloc, si ii merge bine, valorile potentiometrelor de la clapeta si servo-motor relanti la minim si maxim, fiecare.
multumesc anticipat! This post has been edited by ghiccy: 21 Mar 2007, 10:50 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
IONICA71 |
![]() ![]()
Post
#755
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 December 06 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310
2000- INJECTIE
- GL92EMP Cainii mor de alergatura si prostii de grija altora !!
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#756
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
Salut!
So far so good, dar acum am o alta problema. Nu mai merge sa comutez faza de drum si de intalnire de la bord. Maneta cu pricina functioneaza in sensul ca, culiseaza in sus si in jos, se rasuceste, dar fara rezultat. Merge doar pozitia + flash (apasarea manetei in jos), atat! Mi-a mai facut de 2 ori figuri inainte, tot doar pozitia mergea, fara faza scurta/lunga, dar daca inchideam/deschideam de 2 -3 ori isi revenea... Stiti cumva de la ce poate fii? sigurante ceva sau bloc de lumini? am bord CN... Si asa in ultimile zile am evitat sa merg noaptea cu dacia tocmai din acest motiv... |
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#757
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#758
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
ahh ... ok
![]() |
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
Ov |
![]()
Post
#759
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
marinare, sper ca nu te superi ca ti-am luat text-ul si l-am pus nitel mai jos
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B74RCE |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 May 06 ![]() |
Salut, am o Dacie pe injectie Bosch 1310LI si doresc sa fac schimbul de ulei la motor, intrebatrea este daca uleiul este identic ca si la cele cu carburator ? Am vazut la Metro ELF 15w40 Sporti la 11 lei litru, voi ce credeti pot sa-l bag in Dacia mea cu injectie. Multumesc
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310 CI
2002
- b74rce
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#761
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
B74RCE: Eu zic că e bun uleiul...
Ov: E perfect așa! ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kutzey47 |
![]()
Post
#762
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 March 07 ![]() |
sal...sunt mai nou pe aici pe forum ..dar ma bucur foarte mult k exista....am si eu o mare problema....am o dacia 1310li 2003 pe gaz(gpl)...si pe benzina imi merge perfect...nu am nici o problema cu ea....dar i-am facut motorul ......insa pe gaz....ma omoara...imi decelereaza si se opreste motorul...si nu pot sa-i fac nimik..nu stiu ce are....i-am scos plamanul de la gaz...l-am curatat k era praf...i-am inlocuit si membranele alea 2 k nu mai aveam ce face cu ele...la fel erau praf....i-am curatat si filtrul acela....dar degeaba ...tot decelereaza...dak o tin constanta la 50-60 si nu misc piciorul de pe acceleratie ..merge vreo 2-3 km,insa dak am miscat un pic si maresc sau micsorez viteza...se duce dracu....decelereaza si se opreste ...(imi vine in nas)...si inainte nu imi facea asa...insa de la un timp ...nu stiu ce are...ma poate ajuta cineva???
stie cineva ce se poate face si cat costa???dak pot sa fac eu reparatie...pt ca ar avea cine sa ma ajute...sper sa stie cineva...... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
dacia
dacia 1310 li 2004
- il-07-kut
|
|
voly |
![]()
Post
#763
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 07 ![]() |
sal sunt nou pe forumu asta si am o problema pe care nu o regasesc pe alte topicuri. am o dacie pe injectie din 2003, 63000KM ,GPL,uleiuri si filtre schimbate la timp, tachetii ii reglez ca la carte (la fiecare 10000KM, 20 adm- 25 ev),bujii noi speciale pt GPL- brisk, dar cu o problema destul de mare. In primul rand masina merge mult mai bine pe GPL (asta e de bine) , pe benzina merge parca sugrumata mai ales cand e rece motoru, iar cand o turez (la punctu mort) ,la turatii destul de mari , turatia oscileaza foarte mult (nu am turometru dar se aude foarte urat cred ca e dif de 1000 rpm, parca m-as juca cu pedala de acceleratie ) cu acceleratia tinuta fixa.Acest lucru nu se intampla cand e pe GPL. DAR problema nu e asta. Ce e grav e ca, si pe benzina si pe GPL, motorul se opreste in mers sau tinde sa se opreasca astfel ca frana se intareste (ca si cand ar fi oprit motoru) , probabil servofrana se opreste din functiune ,dar asta o iau ca efect al turatiei f mici al motorului. Fenomenul acesta se intampla mai ales cand iau viraje relativ stranse(intre60 si 90 de grade) cu vit intre 20-30 km/h, dar mai nou si in linie dreapta.Cand se intareste frana, motoru tinde sa moara, iar daca isi revine turatia la normal elibereaza si frana. E periculos pentru ca risc sa se intareasca frana si sa intru in spatele cuiva (lucru care era sa se intample de curand). problema e clar de la motor dar nu stiu de la ce sa fie.Mentionez ca iarna (la temp de 0 grade) cand incercam sa incalzesc masina pe benzina nu reuseam pt ca stand pe loc oscila turatia motorului f mult, si la prima cheie intotdeauna murea motoru. La a doua cheie murea motoru dupa max 2 min.
Sa fie de la injectoare (nu le-am curatat niciodata)? de la calc injectiei? Sper ca nu v-am plictisit, dar sper sa imi dati vreo idee inainte sa apelez la mecanic sau la tester. Multumesc This post has been edited by voly: 24 Apr 2007, 22:19 |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- B86VOL
|
|
napster |
![]()
Post
#764
|
Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km) Group: Members Posts: 7 Joined: 17 April 07 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare dupa 2000 toate dacile au injectie?
|
--------------------
Renault
clio
2004
- xxx
|
|
napster |
![]()
Post
#765
|
Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km) Group: Members Posts: 7 Joined: 17 April 07 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare dupa 2000 toate dacile berline au injectie?
|
--------------------
Renault
clio
2004
- xxx
|
|
napster |
![]()
Post
#766
|
Renault Clio Symbol 1.4 8v 2004 (74000 km) Group: Members Posts: 7 Joined: 17 April 07 From: Bucuresti ![]() |
a si mi-am mai amintit ceva dacile cu injectie au electroventilator ? adik nu este din ala pe curea ci electric ?
|
--------------------
Renault
clio
2004
- xxx
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
QUOTE(voly @ 24 Apr 2007, 23:16) ![]() yo zic ca ai o problema cu servofrana!incearca sa sugrumi furtunul ala care vine de la motor spre servofrana sa vezi daca se opreste motoru?Teoretic ar fi sa scada turatia f mult ,pana aproape sa se opreasca ![]() ![]() Care injectoare?Ai injectie monopunct ! nu ai decat un singur injector si ala nu prea se infunda. QUOTE(napster @ 25 Apr 2007, 00:10) a si mi-am mai amintit ceva dacile cu injectie au electroventilator ? adik nu este din ala pe curea ci electric ? aha....insa se poate adapta si la masinile fara injectie,nu are treaba cu injectia dar s-au gandit si producatorii de dacii sa monteze electroventilatoare pe masini si astfel au asa ceva in echipare ![]() This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 25 Apr 2007, 14:34 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
iulianv |
![]()
Post
#768
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
Da, berlinele fabricate dupa ianuarie 2000 sunt toate cu injectie monopunct.
A mea este din martie 2000 si este FARA electroventilator, este cu ventilator pe curea. |
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
nu stiam sigur daca toate berlinele pe injectie au electroventilator!
Yo am nova si la nova era necesar deoarece motorul este amplasat vertical si nu aveau cum sa aiba racirea cu ventilator pe curea. |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#770
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu vertical....
![]() Motorul la Nova e transversal... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bogdan_04 |
![]()
Post
#771
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 23 January 07 From: adjud ![]() |
doar berlinele fabricate dupa anul 2002 au electroventilator
|
--------------------
dacia,vw
1310 Li
2002 berlina
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Danos |
![]()
Post
#773
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Salutare la toata lumea!
Am si eu o intrebare pt cei care au Dacii cu injectie berline, cum au masinile voastre radiatorul ? mare , sau mic, eu nu am mai avut masina pana acum si la mine masina are radiator mic cu electro-ventilator, e model din 2003 , ma bate gandul sa-i pun radiator mai mare , cica ar raci mai bine, asta micul se incalzeste foarte tare, cateodata mi se aprinde becul in bord pt ca nu-mi mai porneste electroventilatorul, ce poate avea, se poate pune ventilator direct pe pompa de apa ? daca am radiator mic ? Stie cineva la ce temperatura treb sa porneasca electroventilatorul ? Mi-e frica sa nu se strice ceva din cauza temperaturii foarte mari , cand pun mana pe furtunele de la radiator sunt foarte fierbinti, nu stiu daca e normal sa friga asa tare, mai ales ca acum vine si vara, se poate cumva regla termostatul acela care declanseaza electroventilatorul sa porneasca mai repede ? Cred ca la mine e stricat, odata nu a pornit electroventilatorul si am apasat putin pe bornele de la termostat si a pornit ventilatorul, papucii aceia faceau contact destul de bine zic eu, nu stiu ce-o avea. Cel de la care am cumparat-o i-a mai schimbat si el odata termostatul, asa pacatoase sunt? La voi cum sta treaba, ati avut vreodata probleme de genul acesta si daca da, cum le-ati rezolvat ? |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Am avut aceiasi problema.....pornea ventilatorul doar la socuri sau daca atingeam yo akolo.Odata nu mi-o pornit si cand am parcat mi-am dat seama ca ceva nu-i in regula iar dupa ce am atins firele de la termostat o pornit..........si a mers asea pana peste vreo 2 ore cand m-am intors(cu toate ca se racise deja de mult apa)norocu' meu ca eram prin metro la cumparaturi....si m-am intor numa' dupa 2 ore.....ca de parcam in fata blocului merge pana ramneam fara baterie. Pana la urma am scos papucii de la termostat si aia de la releu si i-am curatit bine apoi cu patentul i-am strans putin si am montat totul la loc.De atunci nu mai am astfel de probleme.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#775
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ăla nu e termostat....e TERMOCUPLĂ
![]() Termostatul se află în interiorul furtunului gros ce pleacă din pompa de apă spre radiator. Nu are componente electrice în el, are un metal ce se dilată la temperatură, și deschide circuitul apei prin radiator, la atingerea unei anumite temperaturi (aproximativ 80 grade parcă, variză și diferă oricum ![]() Termocupla se află pe corpul radiatorului, are 2 contacte electrice, funcționează pe principiul bimetalului dacă nu mă înșel, și există mai multe modele, cu închiderea circuitului la temperaturi diferite... Oricum PROBLEMA ASTA NU ȚINE DE INJECȚIE, citește mai jos... This post has been edited by Catalin Marinarul: 28 Apr 2007, 21:13 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
ma gandeam yo ca nu e corect termostat
![]() |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Danos |
![]()
Post
#777
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Stiam eu ca nu-i acela termostatul, dar daca nu mai stiam termenul exact, am zis si eu asa, oricum vad ca v-ati dat seama despre ce era vb
![]() ![]() Multumesc pt raspunsuri! |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
bogdan_04 |
![]()
Post
#778
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 23 January 07 From: adjud ![]() |
din cate dacii am vazut eu pe injectie toate aveau radiator mare.
|
--------------------
dacia,vw
1310 Li
2002 berlina
|
|
tetupb |
![]()
Post
#779
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 May 07 ![]() |
Salut,
Am o dacie 1310 LI din 2000 si am urmatoarea problema la care sper sa gasesc aici un raspuns:La turatie mare uruie motrul ceva de speriat.De ex la aproximativ 80km/h,spun aproximativ pt ca vitezometrul nu imi merge,incepe sa se auda un zgomot infernal si sa simt vibratii in podea,tremura masina...Nu am lasat-o niciodata foarte mult sa vad ce se intampla dar am incercat sa zic 2-3 min si nu s-a intamplat nimic in afara de zgomotul infricosator,sa o las mai mult mi-e frica.Ce am observat e ca dupa ce se incalzeste motorul bine(insemnand vreo 50-60 de km de mers) viteza la care se aude zgomotul este mai mare aproximativ 100km/h. Am gasit pe forum o situatie asemanatoare la andrei2,un post din 17 martie 2005,dar nu era nici un raspuns la problema.Please daca stie cineva ceva,sau daca i s-a mai intamplat cum a rezolvat?Nu vreau sa ajung la service sa se faca aia ca nu stiu ce schimba si sa imi ia o gramada de bani. |
--------------------
Dacia
R 11711 1310 LI
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Poate e din cauza discului de ambreiaj!Nu neaparat din cauza motorului!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:45 |