DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

ahyle_blue_eyes
post 22 May 2007, 12:13
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




in certificat e trecuta ca avand non-euro sau euro 2?


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_04
post 22 May 2007, 12:21
Post #812


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 23 January 07
From: adjud




are euro 2 ,iar rovinieta este vreo 60 de ron biggrin.gif


--------------------
dacia,vw 1310 Li 2002 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 22 May 2007, 13:09
Post #813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Pai si a mea are euro II dar din pacate nu e trecut in certificatul de inmatriculare sad.gif


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B74RCE
post 22 May 2007, 16:12
Post #814


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 May 06




din cate stiu eu este euro 2,am intrebat la o benzinarie Mol si am inteles ca este 70 lei adica 21 euro, totusi am o indoila ca ar fi pretul corect.


--------------------
Dacia Berlina 1310 CI 2002 - b74rce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUXOR
post 23 May 2007, 00:26
Post #815


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 December 06




QUOTE(B74RCE @ 22 May 2007, 11:27)
ROVINIETA pentu Dacia noasta pe injectie
*


...costă exact 16,8 euro, iar faptul că este EURO 2 se vede din datele înscrise în talonul de înmatriculare.


--------------------
DACIA 1310 Li 2000 Berlina
Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ginoxxx
post 24 May 2007, 08:03
Post #816


drive or die


Group: Members
Posts: 47
Joined: 22 March 07




salut . am o dacie din 2003 pe injectie. am 155000km si am o problema cu incalzirea apei...imi fierbe motorul. am schimbat furtunul de apa care duce din radiator in motor(era ciupit cat un varf de ac)si am schimbat si termostatul. dupa o ora in traficul din bucuresti mi s-a aprins matrorul de la apa...farul din alexandria...cum am vazut postat mai devreme ca le-au zis la martorii din bord. am tot varianta cheala, fara turometru fara indicator de ulei si apa...doar de benzina...cei de la dacia group renault probabil ca s-au gandit ca nu are rost sa mai puna ceasuri pt ulei si apa ca sa nu stai cu frica-n san cand vezi ca se duce acul spre portiunea rosie...asa mai bine sa ti de se aprinda un bec si sa tragi pe dreapta imediat cand esti in trafic si mai ai 4-5 km pana la service...MULTUMIM domnilor care s-au gandit ca un turometru si 2 ceasuri ar fi prea mult pentru o dacie care se vrea din 2003. mad.gif mad.gif mad.gif
si inca ceva...mai mult de 135km/h pe DN1 nu am luat...care e problema??? blush.gif

This post has been edited by ginoxxx: 24 May 2007, 08:07


--------------------
dacia berlina LI 2003 - ph-08-hji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 24 May 2007, 15:05
Post #817


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(ginoxxx @ 24 May 2007, 08:03)
salut . am o dacie din 2003 pe injectie. am 155000km si am o problema cu incalzirea apei...imi fierbe motorul. am schimbat furtunul de apa care duce din radiator in motor(era ciupit cat un varf de ac)si am schimbat si termostatul. dupa o ora in traficul din bucuresti mi s-a aprins matrorul de la apa...farul din alexandria...cum am vazut postat mai devreme ca le-au zis la martorii din bord. am tot varianta cheala, fara turometru fara indicator de ulei si apa...doar de benzina...cei de la dacia group renault probabil ca s-au gandit ca nu are rost sa mai puna ceasuri pt ulei si apa ca sa nu stai cu frica-n san cand vezi ca se duce acul spre portiunea rosie...asa mai bine sa ti de se aprinda un bec si sa tragi pe dreapta imediat cand esti in trafic si mai ai 4-5 km pana la service...MULTUMIM domnilor care s-au gandit ca un turometru si 2 ceasuri ar fi prea mult pentru o dacie care se vrea din 2003. mad.gif  mad.gif  mad.gif
si inca ceva...mai mult de 135km/h pe DN1 nu am luat...care e problema??? blush.gif
*


Exact acelasi model de Dacie am si eu tot din 2003 , cu acelasi fel de bord, fara turometru, fara indicatoare mad.gif , la fel mi se incalzeste si mie apa foarte tare mai ales acum pe caldura asta, eu am radiator mic, nu stiu daca asa l-a avut ea original sau era radiator mare, eu am scos termostatul din furtun , il bag la iarna smile.gif era oricum blocat, dar mi se pare ca se incalzeste apa foarte tare totusi chiar si dupa 7, 8 km de mers prin oras, cand pun mana pe furtunele de la radiator sunt foarte fierbinti, nu poti sa tii mana pe ele , cred ca apa e undeva aproape de fierbere , mi se intampla sa nu mai porneasca nici electroventilatorul si e naspa, tu ce fel de radiator ai pe masina mare sau mic , cu electroventilator sau fara ?
Stie cineva cam la ce temp e normal sa stea apa ? la cate grade ?
Si mai am o intrebare , catalizatorul acela pe unde se afla, in toba ? la mine toba aceia e pleznita si sufla pe acolo, motorul se aude foarte turat in viteza 5 la 100 de km/h, e normal ? Zgomotul o fi amplificat de la toba aceia pleznita, costa mult un catalizator dinacela ?


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 25 May 2007, 10:08
Post #818


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Catalizatorul nu se afla in toba. El se afla inainte de toba mica. Are forma unui cilindru.

Pretul, din cate stiu eu, este de 700-800 lei.

Am citit in topicul despre NOVA ca ar fi si catalizatoare echivalente pe la 350 lei.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 25 May 2007, 15:56
Post #819


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Si la mine se incalzeste motorul in oras.......dar intervine electroventilatorul si scade imediat temperatura!
Poate se intampla sa nu porneasca atunci cand trebuie !!!Verifica contactele releului!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 25 May 2007, 23:00
Post #820


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Eii! eu am zis ca cilindrul acela e tot un fel de toba smile.gif), nu prea ma pricep am masina doar de 4 luni.
Am verificat contactele releului, sunt bine cuplate, le-am mai si strans , dar mi se pare totusi ca merge prea putin electroventilatorul dupa ce opresc masina si cand pun mana pe furtunele de la radiator nici nu pot sa tin mana pe ele asa tare frig, cred ca apa e la 100 de grade, o fi stricat releul acela si declanseaza la temp mai mari ?
Tu poti sa vezi temp probabil , ai ac indicator, eu nu am decat un martor care se aprinde si nu-mi dau seama la ce temp e apa sad.gif

This post has been edited by Danos: 25 May 2007, 23:01


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 May 2007, 07:16
Post #821


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu nu cred că poți spune "la mână" dacă apa din circuit are 80 sau 100 grade C, că nu ai cu ce să o compari...
Electroventilatorul nu e pornit de releu, ci de o termocuplă, o poți vedea pe corpul radiatorului, în partea stângă, intră în ea 2 fire electrice cu papuci. O poți schimba, să te mai liniștești. smile.gif

Citește însă mai jos, aceasta nu este o problemă legată de injecție, mai multe informații găsești în alte topicuri.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NicuEne
post 26 May 2007, 08:30
Post #822


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 2 May 05
From: Curtea de Arges




salut ! desi am deschis un topic cu problema mea ,postez si aici poate imi puteti da o rezolvare ! dacia double cab, motor 1,6 injectie nu mai porneste la cald decat fff greu (termin si bateria cat dau la automat ).Pusa pe tester da totul ok .Ce poate fi ? thanks !


--------------------
dacia Logan Laureate 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big77pil
post 27 May 2007, 23:45
Post #823


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 May 07




Salut.
Am si eu o problema . Am o dacie break pe injectie din 2002 si imi cam face figuri :
In viteza 1 cand plec de pe loc cu ea oricat de tare as accelera cand dau drumu de tot la ambreiaj tremura din toate incheieturile . Cand incepe sa plece de pe loc nu tremura ci doar atunci cand las ambreiajul de tot ... cateodata cand o accelez mai putin tremura incontinuu de zici ca se rupe masina in doua .
Deci sa se faca inteles ... eu accelerez suficient si masina are sigur o problema .. nu e eroare umana biggrin.gif .
Mersi


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 28 May 2007, 06:29
Post #824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

daca zici ca accelerezi suficient atunci cauta problema la ambreiaj (defect, uzura neuniforma pe circumferinta, placa presiune defecta - arc lamelar rupt sau slab etc)

si masina mea are aceleasi simptome mai ales in treapta a doua la viteza mica sau plecare de pe loc.

bafta,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAESTRUL_SARPE
post 28 May 2007, 18:36
Post #825


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 May 07




Salut. am si eu o problema cu o dacie pe injectie. de cateva zile se ingatuie, merge in suturi.. am schimbat bujiile, dar lafel face. o fi infundata? astea pe injectie cum se pot desfunda?
multumesc


--------------------
peugeot 305 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ginoxxx
post 29 May 2007, 09:13
Post #826


drive or die


Group: Members
Posts: 47
Joined: 22 March 07




in legatura cu fierberea apei. iarasi aceeasi problema...am prins aglomerat de la Scanteia pana la coborarea la pod la Grant spre Giulesti si am mers bara-n bara si am facut in jur de o ora jumate . aceeasi problema --> s-a aprins martorul. cum am coborat podul si am mers cu 40km/h dupa vreo 300m s-a stins. Am scos si eu termostatul, am aerisit-o, am demontat si am bagat presiune pe radiator, termocupla nu am, am elicea pe motor, astea de sapt trecuta.ce sa mai fac ca sa nu mai fiarba. se poate pune termocupla pe radiator??? am vazut la un prieten o termocupla cu 2 ventilatoare...ocupau practic toata suprafata radiatorului...se poate adapta???
cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la chiuloasa, dar n-am ulei in vas...ce-mi recomandati sa fac...ca asa ma duc la service si-mi zic aia sa schimb tot motoru biggrin.gif

This post has been edited by ginoxxx: 29 May 2007, 09:27


--------------------
dacia berlina LI 2003 - ph-08-hji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocodil
post 29 May 2007, 12:24
Post #827


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 November 05




sal
Aceeasi problema si la mine , am pus elicea clasica si elecro ventilatorul , cind nu face fata elicea porneste electroventilatorul si nu am treaba o las toata ziua la ralanti nu nu trece de putin peste jum,atate . Eu zic ca e cea mai simpla treaba de facut ,costuri max 1 mil si scapi de belele si poti sa o faci si tu acasa "la bordura" fara service
bafta!


--------------------
DACIA CLi - b-22-dac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 29 May 2007, 15:05
Post #828


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Gino da tu cum ai la nova elice pe motor?nu transversal motorul?
La nova mea am electroventilator cu termocupla pe radiator!Face fata cu brio in oras!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ginoxxx
post 30 May 2007, 08:02
Post #829


drive or die


Group: Members
Posts: 47
Joined: 22 March 07




nu la nova...am o dacie berlina pe injectie, model 2003, nova intradevar are motorul transversal si are termocupla. ziceai crocodile ca se poate face la bordura...imi dai si mie cateva detalii la cum se conecteaza electric termocupla? eu la a mea nu am ceas de temperatura a apei...asa ca nu pot sa-l fac pe buton cu comanda din "cockpit" biggrin.gif partea mecanica banuiesc c e f simpla...dai jos elicea de pe motor si prinzi o termocupla in suporti speciali pe radiator...


--------------------
dacia berlina LI 2003 - ph-08-hji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 May 2007, 08:59
Post #830


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Faci confuzii. Termocupla e sonda de pe radiator, ce comandă releul care pornește electroventilatorul. NU ESTE PROBLEMĂ LEGATĂ DE INJECȚIE, găsești ceea ce te interesează în celelalte topicuri (scheme de montaj, poze etc).


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocodil
post 30 May 2007, 12:36
Post #831


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 November 05




Iti zic cum am facut eu , am dat jos radiatorul i-am desfacut laterala cu locasul de termocupla am dt gaua pe marimea temocuplei ,am facut rost de ppiulita pe care se prinde termocupla (in interiorul radiatorului pe care se stringe termocupla)sau faci rost de la un services sau dezmembrari de o laterala dinaia pt termocupla o pui pe radiatorul tau , iei un fir de + de la alternator ,il treci printr-o siguranta te duci in termocupla , din celalat pin al ei te opresti intr-un releu , si de la releu alimentezi electro ventilatorul .
asta e cea mai simpla varianta , se mai poate sa alimentezi releul din masina de la o siguranta care nu are curent cind ai contactul pus sa iti mearga ala aiurea cind opresti motorul ,se mai poate pune in bord un buton de nova cu bec ca sa sti si cind pmerge ventilatorul sau sa ii dai tu drumu in caz de nevoie (defect termocupla).
sper sa te-am descuract in mare pt mai multe detalii mai cauta pe forum la montare electrovent ,ca dupa aiai ne cearta baieti astia de aici ca aici e vb de injectie !
bafta si daca mai ai nevoie da un pm


--------------------
DACIA CLi - b-22-dac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ginoxxx
post 31 May 2007, 13:42
Post #832


drive or die


Group: Members
Posts: 47
Joined: 22 March 07




mersi crocodile de explicatii...o sa incerc sa fac asa...si marinarule intr-adevar nu m-am exprimat bine, de fapt imi trebuie si TERMOCUPLA SI VENTILATOR...
inca ceva nu te mai ofusca atata ca nu e problema de injectie...am vazut mai sus ca intreba unu de rovinieta....si nu s-a insemnat nimeni...intreaba si omu mad.gif mad.gif mad.gif


--------------------
dacia berlina LI 2003 - ph-08-hji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 31 May 2007, 17:40
Post #833


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




ALO! Nu e nimeni ofuscat! Problema e că dacă fiecare întreabă ce îl taie capu', fără să fie la subiect, atunci când cauți ceva ce te interesează, vei da peste toate bălăriile... Greu de înțeles, nu?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ginoxxx
post 1 Jun 2007, 10:20
Post #834


drive or die


Group: Members
Posts: 47
Joined: 22 March 07




si in primu rand am postat la dacia injectie ca nu stiam care e cauza fierberii mororului...la acelasi motor pe carburatie nu mi s-a intamplat...
wacko.gif


--------------------
dacia berlina LI 2003 - ph-08-hji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianpcb
post 3 Jun 2007, 23:54
Post #835


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 1 June 07




Sal posesorilor de dacii injectatate, stie cineva ce tip de conector este cel ptr. diagnoza si fel de interfata se foloseste? dar softul?
Multumesc.


--------------------
DACIA Berlina 1310 LI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 6 Jun 2007, 21:13
Post #836


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




am facut rost recent de un motor 1.4i vreau sa il pun pe berlina in locul la carburatie, imi mai trebuie ceva la el ? motoarele i au cumva calculator?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 6 Jun 2007, 21:48
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




normal ca au calculator doar el e creierul injectiei!Felicitari pt achizitie!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jun 2007, 08:55
Post #838


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca n-ai luat de la masina donatoare tot ce-ti trebuie, o sa fie cam greu.
In afara de motor, care presupunem ca-i complet, adica cu toti senzorii si clapeta de admisie cu injectorul, iti mai trebuie sonda lambda (merge si fara, dar in regim de avarie si-ti consuma mai mult), calculatorul, cele 2 relee (injectie si pompa de benzina), pompa de benzina (probabil cu tot cu rezervor, ca acolo e bagata si nu cred ca poti sa modifici rezervorul tau sa-i pui pompa).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 7 Jun 2007, 16:15
Post #839


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nu am luat de pe masina donatoare, am luat de la un prieten din service, il cumparase pt un papuc, dar am facut schimb cu el, am dat un motor 1.9 Diesel, el este complet asamblat pe un palet de lemn, dar nu stiu sigur daca are calculatorul


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
as23
post 7 Jun 2007, 23:37
Post #840


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 June 07




am si io o problema am o dacie pe injectie 2000 pe gaz merge fb da pe benzina nu merge am facut tot ce se putea face am curatat injectoru am schimbat pompa am schimbat comutatoru de relamti masina porneste bn pe benzina da cand o accelerez parca nu are aier parca se sufoca si si se opreste nustsi ce drac are poate ma poate ajuta cine macar sa imi dea o parere de la ce ar fii? sad.gif


--------------------
dacie berlina 2000 injectie - ct 88 fam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 09:45
Forum Renault