DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

maryus_83
post 27 Dec 2007, 17:09
Post #991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Mie nu imi variaza turatia pe turometru insa zgomotul motorului la relanti e destul de neregulat.

As zice chiar ca aud mici rateuri in evacuare.

This post has been edited by maryus_83: 27 Dec 2007, 17:10


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavykbt
post 28 Dec 2007, 17:55
Post #992


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 22 February 06




L-am curatat. Era plin de mizerie din aia neagra cum se face de la ulei si praf. Nu am mers cu masina inca sa-mi dau seama daca am facut ceva, insa la relanti nu imi mai variaza turatia la rece. Imi scoate fum alb cand o pornesc. Si voua vi se intampla? E normal?


--------------------
Dacia Berlina Li 2000 - TM - 777777
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 28 Dec 2007, 18:09
Post #993


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Da, e normal. smile.gif


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavykbt
post 28 Dec 2007, 18:22
Post #994


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 22 February 06




De ce? Ca e rece afara?


--------------------
Dacia Berlina Li 2000 - TM - 777777
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Dec 2007, 18:46
Post #995


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mda, condens îi spune.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 29 Dec 2007, 18:12
Post #996


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




defapt e abur .... de la catalizator, pune palma de teava si vezi a ce miroase mana dupa 5 secunde biggrin.gif daca ti se face apa in palma atunci e abur, daca iti miroase rau a benzina atunci e mai naspa...


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 29 Dec 2007, 18:37
Post #997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Si la masinile fara catalizator nu apare asa ceva? smile.gif)


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 29 Dec 2007, 21:58
Post #998


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




Pai eu in afara de dacia pe injectie mai am una din '93 pe carburatie, cu setul motor destul de recent facut, care aproape ca nu scoate nici un abur cu atat mai putin fum sau benzina nearsa sau ulei .. icon_mrgreen.gif

In schimb la la cea pe injectie din cate stiu, catalizatorul face din gazele evacuate de motor, gaze mai slab toxice si ... apa, tinand cont de temperatura apei "evacuate" si temperatura scazuta de afara ... aburul ar trebui sa fie destul de vizibil. rolleyes.gif Parerea mea cool.gif


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olarusergiu
post 30 Dec 2007, 10:31
Post #999


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 August 07
From: Pascani-Iasi




Sal all ! Sunt si eu nou pe aici smile.gif .Detin dacia 1400 pe injectie (benzina +GPL) De ceva timp am o problema de care nu mai scap,am fost la mai multi ''meseriasi'',i-am luat la rand ,dar se pare ca problema mea e aceeasi.Porneste pe benzina,trece singura pe GPL am relantiul bun,merge rotund dar in momentul in care dau sa turez motorul se tureaza pana la jumatatea cursei de acceleratie dupa care MOARE(nu de tot ,nu se opreste)ca si cum nu ar amea gaz.Am deschis robinetul de pe furtunul care intra in carburator la maxim,aceeasi problema. Am umblat si la jigleorul de relantiu de la gaz ...se tureaza mai tare la relantiu dar tot la fel face in sarcina cand il turez.La un momendat am vazut un furtunas iesit de la carburator (undeva pe sub el in partea cu filtrul de ear)..am crezut ca de acolo era,am pus la loc dar nici o diferenta.Tin sa mai mentionez ca pe benzina merge brici(perfect)....nus ce sa ii mai fac blink.gif .....HELPPPPPPPPPPPPPPPP excl.gif ...
[B] Va sunt ff recunoscator daca mi-ati citit problema si ma puteti ajuta[/B] .Ms


--------------------
DACIA Berlina 1974 renaut - IS-21-SCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 30 Dec 2007, 10:42
Post #1000


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




tu deci ai carburator ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Dec 2007, 10:50
Post #1001


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Ce caută aici instalațiile GPL, care au fost evident montate ulterior, și probabil artizanal?

E greu să citiți ce scrie mai jos???


Pentru GPL sunt alte topicuri...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cleopatra
post 30 Dec 2007, 14:55
Post #1002


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 07




[COLOR=red]MULTUMESC MULT Ionutz_TM[/COLOR]

asa a fost, nu a fost centrat bine electromotorul
MULTUMESC

dar mai am o intrebare : pe undeva pe sub bord imi vine aer rece iar caldura nu mai vine asa cum venea odata

ai idee de la ce o fi?
trebuie astupat ceva iarna????
pls da-mi o sugestie


--------------------
dacia berlina 2001 Li - PH-12-RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 30 Dec 2007, 19:19
Post #1003


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




Cu placere .. bine ca a fost doar atat.

Cu aerul rece, tinand cont ca ai clapetele din stanga si din dreapta bordului inchise (cele care baga aer doar de afara), caldura este pornita, si la fel si ventilatorul, si este directionata spre parbriz sa zicem, si tot simti aer rece sub bord, sau la picioare, inseamna ca ai o gaura care comunica cu compartimentul motor ... mai precis o trecere la care i-a sarit garnitura. Poate fi la cablul de acceleratie sau la ambreiaj, la trecerile de cabluri electrice, sau orice alta gaura care in mod normal trebuie astupata cu garnitura. Ca sa vezi daca asta e cazul, ziua cand e soare afara, cu capota ridicata, daca bagi capul sub bord ar trebui sa se vada lumina de la compartimentul motor, daca sunt gauri neastupate. smile.gif


La multi Ani si un 2008 fericit si prosper !!!


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cleopatra
post 30 Dec 2007, 19:26
Post #1004


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 December 07




multumesc

Un an nou plin de impliniri, iti urez si eu



--------------------
dacia berlina 2001 Li - PH-12-RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 31 Dec 2007, 01:33
Post #1005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Dacia mea face cam odata la una-doua saptamani un drum la tara. E, la tara la mine sunt niste drumuri de te ia durerea de cap. Cert e ca, catalizatorul meu a suferit cam 4-5 lovituri directe si mai ales in partea din fata a lui (normal). Nu lovit foarte tare insa in niciun caz nu isi mai pastreaza forma perfect cilindrica.

Cat de mult afecteaza asta mersul motorului? De la un timp parca imi cam oscileaza turatia la relanti insa alta schimbare n-am vazut.

Eu oricum vreau sa-l schimb pe casco dar... l-as mai lasa o perioada ca tot asa probabil va ajunge si ala nou.


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 31 Dec 2007, 11:30
Post #1006


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




Catalizatorul are 2 straturi de tabla .... adica are si un scut peste el, cel care ii da forma aceea usor ovala, si al meu e cam sifonat scutul de pe el, dar catalizatorul in sine nu e afectat.

Umpic oftopic: Cat platesti pe casco anual, si ce iti acopera, adica ce fel de casco e?


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 31 Dec 2007, 13:21
Post #1007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Aha, inseamna ca el probabil nici nu e atins. E bine...

Cat despre casco.. platesc 90 euro/an la Asirom la o valoare asigurata de 2500. Acopera tot, vandalism, furt.. etc. A, si nici nu am fransiza.


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blade
post 31 Dec 2007, 15:56
Post #1008


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06
From: galati




Salut la toata lumea si un 2008 fericit si prosper.Am si eu o problema la Dacia mea pe injectie din 2002.Nu imi mai da caldura pe la centru , la gurile alea de deasupra prizei. Mi sa intamplat la un hop sa-mi mai dea dar dupa aia a murit de tot. De la ce o fi?Inainte cand mutam tija de la parbriz la cea centrala se auzea ca un fasait acum nimic nici macar invers (se mai aude cand dau spre parbriz cateodata). Astept raspuns. Va multumesc anticipat. smile.gif


--------------------
dacia break - BR 05 BUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrecevei
post 7 Jan 2008, 13:51
Post #1009


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 January 08




Salut tuturor fratilor de suferinta. Ei bine eu am o dacie break din 2000 pe injectie si am avut probleme cu ea inca din garantie (schimbare pompa benzina, garnituri de sub camasi, toba intermediara). Ce m-a incantat la ea a fost faptul ca pe zapada, acolo unde masini 4x4 abia urcau, masina s-a miscat foarte bine si sigur (binenteles cu cauciucuri de iarna). Acum insa am intampinat o problema foarte dificila si anume in timp ce ma deplasam cu ea prin oras s-a oprit brusc si nu a mai pornit de la cheie. Nu s-au mai aprins becurile de la bord si nu s-a mai auzit nici un sunet la electromotor sau eventual demaror. Am incercat sa inlocuiesc contactul de la cheie, dar nimic. Acumulatorul l-am schimbat in urma cu 7-8 luni, la fel si bornele de la acumulator. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac (in afara de faptul ca sa chem un electrician sau sa o tractez la Dacia service). Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 Li Break 2000 - bh05hnx
Petre Cevei
0730098950
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 7 Jan 2008, 19:15
Post #1010


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




verifica sigurantele din panou .... si verifica sa nu se fi oxidat bornele de la baterie, le scoti le cureti bine si le pui la loc. In panoul de sigurante vezi sa nu fie ceva ars. De la bateriei cablul de pe plus se duce la electromotor, si printr-un papuc se duce la instalatia electrica a masinii. Acel papuc verifica sa nu fie iesit wink.gif

Bafta.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrecevei
post 8 Jan 2008, 11:44
Post #1011


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 January 08




Multumesc mult Ionutz_TM pentru sfaturi. Cu toate ca operatiile indicate le-am facut inainte de mesajul tau, le-am repetat cu atentie, dar nici o miscare.

Poate are cineva o schema electrica pentru dacia pe injectie sau macar modificarea fata de schema din "Autoturisme DACIA" de Corneliu Mondiru (cine are nevoie de anumite schite sau descrieri din cartea respectiva le stau la dispozitie cu scanarile paginilor cu datele solicitate) ii/le multumesc foarte mult anticipat. petre_cevei@yahoo.com


--------------------
Dacia 1310 Li Break 2000 - bh05hnx
Petre Cevei
0730098950
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 8 Jan 2008, 18:51
Post #1012


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




Langa releul de incarcare sunt prinse la masa mai multe fire mufate cu papuci ... verifica daca nu s-a rupt vrun fir de papucul lui ... deasemenea la alternator verfica sa nu fie nici un fir liber .. neprins ...


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Creepy
post 10 Jan 2008, 13:01
Post #1013


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 September 06




Am o nelamurire. Pe dacia mea din 2002 cu bord CN am 4 prize de aer ca tot omu. Cele 2 de pe mijloc se deschid pana la jumatate. E un lucru normal sau e defect din fabrica?


--------------------
Dacia berlina 2002 - CT-??-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 10 Jan 2008, 18:35
Post #1014


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Creepy normal este sa se deschida de tot ,s-ar putea ca motorasul care deschide clapetele sa nu merga pina la capat . excl.gif wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 10 Jan 2008, 18:40
Post #1015


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@danut 69-71 ce treaba au prizele de aer din mijlocul bordului cu motoras? si la berlina mea tot bord cn am si se deschid manual prizele de aer si tot pana la jumatate se deschid!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Jan 2008, 19:09
Post #1016


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




identic si la mine


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 11 Jan 2008, 01:26
Post #1017


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




si la mine tot asa, pana la jumatate, este o altfel de clapeta in interior, fata de cele din laterale... alt sistem...


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rapcj
post 17 Jan 2008, 22:37
Post #1018


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 January 08




Buna,

Berlina injectie din 2002, variatie turatie -> service -> trebuie schimbat corp clapeta 1.200 RON plus aprox. 150 RON manopera.
Cunoasteti vreun service sau persoana din Cluj care poate sa ma ajute in problema asta?

Merci,
Radu


--------------------
DACIA 1310 LI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 18 Jan 2008, 03:50
Post #1019


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Am si eu o berlina 2002, are 188.000 motorasul si inca merge f. bine. Facea figuri doar dupa ce deconectam bateria un timp. Cand pornea....ba pornea turata (+2000 rpm), ba incepea sa faca figuri in mers (mers innecat, rateuri in esapament...). M-a invatat cineva , ca dupa ce reconectez bateria, sa-i scot firul de excitatie de la alternator inainte sa-i dau la automat prima oara. O las sa mearga 10-20 sec, o opresc, pun firul la loc si gata.
Cica treaba asta determina calculatorul sa sesizeze o eroare...si sa-si reincarce parametrii "by default"... . Daca ala m-a mintit....va mint si eu.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad76
post 19 Jan 2008, 19:56
Post #1020


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 4 July 07
From: Ploiesti




Salutare am si eu urmatoarea intrebare : ce se intampla daca folosesti masina ( Dacia 1310 LI - injectie) in conditiile in care furtunul de la capacul culbutorilor si injectie este spart si nu il gasesc . . .multumesc anticipat


--------------------
Renault Megane II 2008 / Break / 1.5 Dci 76 kW FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:03
Forum Renault