DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SITE Renault cu recomandari service

LC_TM
post 30 Oct 2007, 12:46
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(Adrian78 @ 30 Oct 2007, 08:47)
Era un Ford diesel și în mod intenționat nu a scos noxele cum trebuie ... o călca brusc și când să se risipească primul jet de fum o lăsa pe liber ... trebuia și el să dea respingere ...
*



Asta da marlanie,nu i-ai zis nimic de procedura in care se face testul de noxe?


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Oct 2007, 12:46
Post #32


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mergi cu talonul la un service si vei afla. Oricum nu mai verific eu nici un VIN, dar chiar daca as fi vrut, aveam nevoie ori de tot VINul ori de numarul de fabricatie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milgn
post 30 Oct 2007, 16:43
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




am fost la service cu o problema si cand sa plec, nenea de la receptie a dat cancel(desi scosesera masina din hala) si a chemat-o inapoi pentru acest OTS. a scris chestia asta(mi-am adus aminte cand am citit topicul) pe foaie si a pasat-o la un nene care a ridicat masina pe elevator si a facut o inspectie vizuala pe sub rotile din fata de cca 30 sec.intrebat de mine care e faza mi-a spus ca trebuie facuta o verificare la pivoti.nu m-a costat nimic.


--------------------
ex Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 MPI - Verde Cam
drum bun!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 31 Oct 2007, 09:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 30 Oct 2007, 12:50)
In NT-ul citat mai sus, se spune ca verificarea bratelor de spensie se face cu mana si cu masina pe elevator, nu cu platforma descrisa mai sus.

Cum am mai spus, OTS-ul este o verificare urmata sau nu de inlocuirea bratelor inferioare ale supensiei. Operatiunea se face pentru a evita un zgomot la trecrea peste denivelari, nu e pericol de siguranta circulatiei.
*


De ce nu se face cu platforma? Nu e mai "științific" așa? Nu se pot descoperi probleme care "la mână" nu se simt?

Și la revizie de ce nu se verifică "pe platformă" articulațiile ci doar "se trage de roți"?

QUOTE(LC_TM @ 30 Oct 2007, 13:46)
Asta da marlanie,nu i-ai zis nimic de procedura in care se face testul de noxe?
*


Nu prea știam eu exact pe atunci ce și cum ... am insistat să o țină călcată mai mult dar m-a luat că să nu mă bag că știe el cum se face.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Oct 2007, 11:19
Post #35


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu se face pe platforma ca nu au toate service-urile asa ceva, si testul ala e un stress inutil in articulatii. Daca metoda oficiala renault pentru detectarea jocurilor in acea piesa e asta, ce mai vrei? Oricum trebuie facuta inspectie vizuala, ca sa vezi vreo ruptura in burduf...


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 31 Oct 2007, 11:42
Post #36


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(einstein1984 @ 30 Oct 2007, 12:50)
Cum am mai spus, OTS-ul este o verificare urmata sau nu de inlocuirea bratelor inferioare ale supensiei. Operatiunea se face pentru a evita un zgomot la trecrea peste denivelari, nu e pericol de siguranta circulatiei.
*



Si se aude ca si cum ar bate in oala amortizorului ? (la mine se aude din dreapta fata) Cum verific cu mana lucrul asta ? Unde apare joc ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 31 Oct 2007, 13:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




si eu aud un zgomot la denivelari.. e ceva aparut de vreo luna de zile, dar la drumurile imputite din bt am crezut ca e normal..acu se pare ca va trebui sa studiez problema si eventual sa ajung in service.. sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Oct 2007, 14:22
Post #38


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




hash, cu masina pe elevator tragi de bratul inferior spre CV si apoi spre roata, apucandu-l cu mana cat mai aproape de roata. Te uiti si la articulatia dinspre roata sa vezi cum arata, daca pare ceva in neregula.

This post has been edited by einstein1984: 31 Oct 2007, 14:38


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 31 Oct 2007, 18:13
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




AHA! La mine au tras doar de roată ... stânga - dreapta de se rotea volanul (ca și cum ai vira) și sus - jos ... oricum mi s-a părut foarte superficială verificarea ... problema e că eu aud zgomote la trecerea peste denivelări sau gropi mici dar eu am pus aceste zgomote pe seama vechimii mașinii și a uzurii articulațiilor ... deci poate fi din cauza brațelor?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Oct 2007, 18:28
Post #40


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu nu am de unde sa stiu ce auzi tu. avand in vedere ca ai Logan si nu hovercraft, ma gandesc ca un anumit nivel de zgomot la trecerea peste denivelari este inevitabil.
Mi-emi pare corecta verificarea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 31 Oct 2007, 20:07
Post #41


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




ok, merci!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 1 Nov 2007, 08:51
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




einstein
biggrin.gif ... dacă tu zici ... prin comparație cu cealaltă mașină îți spun că asta e sensibil mai zgomotoasă peste denivelări ... și zgomotul e ceva în genul unor bătăi ... prin același gen de denivelări în cealaltă nu se aud zgomote aproape deloc (mă refer la zgomotul rezonabil).


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Nov 2007, 11:20
Post #43


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca vrei termen de comparatie, la Megane provoca zgomote rulmentul din capul amortizorului.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 1 Nov 2007, 16:58
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




... mă refeream prin comparație cu Loganul personal.

... aaa, era să uit ... pentru care verificat în service nu există OTS.

This post has been edited by Adrian78: 1 Nov 2007, 17:01


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Nov 2007, 17:52
Post #45


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Poate cu a ta s-a mers mai atent si e uzura mai redusa!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 5 Sep 2008, 01:37
Post #46


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




Eu aproape la fiecare revizie le-am zis alora sa-mi verifice articulatiile....Am 40.000km si am facut revizia la fiecar 5000km. Adica schimb de ulei la 5000km si revizie la 10000km. Deci, 8 vizite la service.

De fiecare data cand am solicitat verificarea articulatiilor, mecanicii au tras de roti, le-au luat in brate, le-au invartit...in fine....am incercat sa fac si eu ce au facut ei...dar nu am observat nimic. Cert este ca e cea mai folosita metoda de a verifica articulatiile.

Cat despre treaba cu VIN si OTS, cred ca niciodata nu au verificat treaba asta. Chiar sunt curios. Maine o sa dau un telefon la Vocea Clientului si o sa-i dau VIN-ul aluia sa-l bea si sa-l verifice, sa-mi zica si mie daca e ceva ce ar fi trebuit verificat si/sau schimbat. Daca este, atunci nasol pt dealer.


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
achilles89
post 11 May 2012, 13:36
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 May 12




ai idee de unde as putea face rost de ICM ? Chiar si cu licenta nu conteaza cat costa atat timp cat ar fii updatat la zi. Intrebare pt einstein 1984


--------------------
renault clio 2001 - b 35 kjm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:39
Forum Renault