SITE Renault cu recomandari service
![]() ![]() ![]() |
SITE Renault cu recomandari service
LC_TM |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mergi cu talonul la un service si vei afla. Oricum nu mai verific eu nici un VIN, dar chiar daca as fi vrut, aveam nevoie ori de tot VINul ori de numarul de fabricatie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
milgn |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
am fost la service cu o problema si cand sa plec, nenea de la receptie a dat cancel(desi scosesera masina din hala) si a chemat-o inapoi pentru acest OTS. a scris chestia asta(mi-am adus aminte cand am citit topicul) pe foaie si a pasat-o la un nene care a ridicat masina pe elevator si a facut o inspectie vizuala pe sub rotile din fata de cca 30 sec.intrebat de mine care e faza mi-a spus ca trebuie facuta o verificare la pivoti.nu m-a costat nimic.
|
--------------------
ex Dacia
Logan
2004 Laureate 1.4 MPI
- Verde Cam drum bun!!!
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 30 Oct 2007, 12:50) In NT-ul citat mai sus, se spune ca verificarea bratelor de spensie se face cu mana si cu masina pe elevator, nu cu platforma descrisa mai sus. Cum am mai spus, OTS-ul este o verificare urmata sau nu de inlocuirea bratelor inferioare ale supensiei. Operatiunea se face pentru a evita un zgomot la trecrea peste denivelari, nu e pericol de siguranta circulatiei. De ce nu se face cu platforma? Nu e mai "științific" așa? Nu se pot descoperi probleme care "la mână" nu se simt? Și la revizie de ce nu se verifică "pe platformă" articulațiile ci doar "se trage de roți"? QUOTE(LC_TM @ 30 Oct 2007, 13:46) Nu prea știam eu exact pe atunci ce și cum ... am insistat să o țină călcată mai mult dar m-a luat că să nu mă bag că știe el cum se face. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#35
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu se face pe platforma ca nu au toate service-urile asa ceva, si testul ala e un stress inutil in articulatii. Daca metoda oficiala renault pentru detectarea jocurilor in acea piesa e asta, ce mai vrei? Oricum trebuie facuta inspectie vizuala, ca sa vezi vreo ruptura in burduf...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
hash |
![]()
Post
#36
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 30 Oct 2007, 12:50) Cum am mai spus, OTS-ul este o verificare urmata sau nu de inlocuirea bratelor inferioare ale supensiei. Operatiunea se face pentru a evita un zgomot la trecrea peste denivelari, nu e pericol de siguranta circulatiei. Si se aude ca si cum ar bate in oala amortizorului ? (la mine se aude din dreapta fata) Cum verific cu mana lucrul asta ? Unde apare joc ? |
--------------------
-
-
-
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
si eu aud un zgomot la denivelari.. e ceva aparut de vreo luna de zile, dar la drumurile imputite din bt am crezut ca e normal..acu se pare ca va trebui sa studiez problema si eventual sa ajung in service..
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
hash, cu masina pe elevator tragi de bratul inferior spre CV si apoi spre roata, apucandu-l cu mana cat mai aproape de roata. Te uiti si la articulatia dinspre roata sa vezi cum arata, daca pare ceva in neregula.
This post has been edited by einstein1984: 31 Oct 2007, 14:38 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
AHA! La mine au tras doar de roată ... stânga - dreapta de se rotea volanul (ca și cum ai vira) și sus - jos ... oricum mi s-a părut foarte superficială verificarea ... problema e că eu aud zgomote la trecerea peste denivelări sau gropi mici dar eu am pus aceste zgomote pe seama vechimii mașinii și a uzurii articulațiilor ... deci poate fi din cauza brațelor?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am de unde sa stiu ce auzi tu. avand in vedere ca ai Logan si nu hovercraft, ma gandesc ca un anumit nivel de zgomot la trecerea peste denivelari este inevitabil.
Mi-emi pare corecta verificarea. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
hash |
![]()
Post
#41
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
ok, merci!
|
--------------------
-
-
-
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
einstein
![]() |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei termen de comparatie, la Megane provoca zgomote rulmentul din capul amortizorului.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
... mă refeream prin comparație cu Loganul personal.
... aaa, era să uit ... pentru care verificat în service nu există OTS. This post has been edited by Adrian78: 1 Nov 2007, 17:01 |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#45
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate cu a ta s-a mers mai atent si e uzura mai redusa!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#46
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Eu aproape la fiecare revizie le-am zis alora sa-mi verifice articulatiile....Am 40.000km si am facut revizia la fiecar 5000km. Adica schimb de ulei la 5000km si revizie la 10000km. Deci, 8 vizite la service.
De fiecare data cand am solicitat verificarea articulatiilor, mecanicii au tras de roti, le-au luat in brate, le-au invartit...in fine....am incercat sa fac si eu ce au facut ei...dar nu am observat nimic. Cert este ca e cea mai folosita metoda de a verifica articulatiile. Cat despre treaba cu VIN si OTS, cred ca niciodata nu au verificat treaba asta. Chiar sunt curios. Maine o sa dau un telefon la Vocea Clientului si o sa-i dau VIN-ul aluia sa-l bea si sa-l verifice, sa-mi zica si mie daca e ceva ce ar fi trebuit verificat si/sau schimbat. Daca este, atunci nasol pt dealer. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
achilles89 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 May 12 ![]() |
ai idee de unde as putea face rost de ICM ? Chiar si cu licenta nu conteaza cat costa atat timp cat ar fii updatat la zi. Intrebare pt einstein 1984
|
--------------------
renault
clio
2001
- b 35 kjm
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:39 |