DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Miros de benzina, Langa buson / usa cand e cald

vsebas
post 15 Jul 2007, 18:51
Post #1


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Salut,

recent am observat ( simtit ) miros de benzina la busonul de la rezervor. Se simte daca deschizi usa pasager spate fara sa iti bagi nasul in locul respectiv si cu usita inchisa ( nu ca ar conta ).

Nu apare tot timpul.

Apare daca afara este cald, foarte cald, dupa un drum mai lung in aglomeratia din oras si daca masina e murdara blush.gif .

Dimineata cand plec nu miroase.

Daca dau cu jet de apa pe buson si de desupt pe sub aripa spate incepe sa fasaie ceva ca si cand e sub presiune si dupa o vreme nu mai miroase.

INTREBARE:

s-a infundat, rupt ceva pe la rezervor / buson ?

Multumesc

Daca mai e pe undeva intrebarea va rog sa unificati topicul.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 15 Jul 2007, 19:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html

Poate te ajuta cu ceva ce s-a scris aici.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 15 Jul 2007, 19:50
Post #3


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Multumesc, ma ajuta si nu chiar. De acolo pot deduce ca poate filtrul de carbon are o problema si trebuie umblat acolo, perspectiva care nu ma incanta.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 15 Jul 2007, 20:04
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05





Posibil ca garnitura busonului rezervor sa nu fie tocmai ok.


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jul 2007, 22:32
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cand masina sta pe loc exista o supapa care intrerupe legatura cu filtrul de carbon. Posibil ca acea supapa sa fie mai vartoasa, si sa nu se miste la presiune mai mare (cum ar trebui) si sa intre in functiune supapa de siguranta de langa buson, care da vaporii afara in astfel de cazuri.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 16 Jul 2007, 08:56
Post #6


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Acea supapa se poate schimba / verifica ? Sau trebuie schimbat / demontat un ansamblu mai mare pentru a ajunge la ea ?

Care ar fi calea de urmat ( in afara de service unde inca nu mi-au castigat increderea ca sa las pe mana lor interventia la chestii rare si putin cunoscute ) ?


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Jul 2007, 09:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Si eu am avut ceva simptome asemanatoare.
Pe caldura mare, rezervorul mai gol (2 linii de benzina) imi mirosea prin aerisire. Am cercetat compartimentul motor (dupa vreun furtun crapat, eventuale scurgeri pe undeva etc.) si am constatat ca miroase de la un furtun (transparent, liber la un capat) montat in aripa dreapta. L-am identificat ca fiind aerisirea canistrei de carbon. E normala treaba?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 16 Jul 2007, 09:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




La mine nu miroase a benzina, insa cand deschid busonul ies vaporii cu presiune mare. N-am alimentat niciodata peste capacitatea de 50 de litri a rezervorului; calculez cat lipseste pana la 50l conform computerului de bord. Dupa ce a stat masina 2 luni in service era sa-mi zboare busonul din mana.


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loghi
post 20 Aug 2007, 15:54
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 March 07




Am si eu o problema cu mirosul asta de benzina....Dar parca nu ar fi numai atat ci si un miros de ulei ars...se intampla numai la pornire si mirosul nu se simte langa motor ci undeva pe partile laterale ale masinii, in dreptul usilor...mirosul dispare dupa 2-3 minute de functionarea a motorului...
E posibil sa am benzina in ulei??Cum pot verifica daca e problema asta?! sau ce ar mai putea fi..pls help sad.gif

This post has been edited by loghi: 20 Aug 2007, 15:57


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.6MPI - IF 023636
Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 28 Aug 2007, 18:46
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05




Am avut si eu miros de benzina, la usita rezervor, am reusit sa rezolv problema.
Cauza, la mine, era supapa de langa buson, nu mai inchidea bine, astfel incat, dupa oprirea motorului vaporii de benzina ieseau nestingheriti, ajutati si de temperaturile ridicate din ultima perioada. Se impunea inlocuirea supapei (nu stiu daca este detasabila sau se inlocuieste cu tot cu rezervor), sau repararea acesteia. Inclin sa cred ca mizeria adunata, in urma spalarilor masinii, ar fi vinovatul, atat pentru blocrea acesteia in stare deschisa, caz in care avem miros de benzina, cat si pentru blocarea supapei in stare inchisa, situatie in care avem o suprapresiune in rezervor (sesizabila la deschiderea busonului). Ca sa rezolv problema, am intrdus, pe acel mic orificiu de langa buson, o penseta, in speranta ca voi reusi sa demontez supapa. Dupa indelungi insistente, am reusit sa extrag o bucata de sarma, era arcul de la supapa, compromis total, deci nu procedati la fel.
Trebuia sa rezolv problema, deci am trecut la constructia unei supape, cea mai potrivita solutie fiind o seringa,de unica folosinta, de 2 ml (sau 2,5 ml, nu mai stiu exact) cu stutul de cuplare a acului de seringa situat central. Am confectionat un disc de cauciuc, l-am plasat in seringa, peste gaura de intrare, am adaugat peste disc un arc potrivit ca dimensiuni si grosime a sarmei dupa care am montat pistonasul seringii. Am omis sa va spun ca, pe pistonas, am executat 4 crestaturi (in V), dispuse echidistant, cu rolul de a permite trecerea vaporilor de benzina. A urmat reglarea supapei, prin comprimarea sau destinderea arcului, la deplasarea pistonului. Controlul reglajului l-am facut sufland aer cu o pompa racordata la stutul seringii, in paralel avand racordat un manometru. Am stabilit pragul de suprapresiune, de la care supapa descarca, la 0,2 bari, o valoare care nu poate produce nici un fel de neplaceri rezervorului si este si peste presiunea vaporilor care produc neplacerea cu mirosul, ramanand inchisa. 0,2 bari este si o presiune maxima pe care o persoana obisnuita o poate reliza prin suflare, deci poate fi reglata si prin aceasta metoda. A urmat blocarea pistonului seringii, cu un adeziv, si scurtarea acesteia de langa pistonas. Stutul seringii se potriveste perfect in gaura supapei originale, montarea fiind o simpla infigere in locas. Pentru a nu incurca asezarea busonului, inaltimea partii cilindrice a noii supape a trebuit sa fie de max. 10 mm, deci am ales un arc care sa-mi permita acest lucru.


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juann
post 3 May 2012, 21:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 3 August 08




Decind a crescut temperatura afara am constatat ca mirsoase a benzina cind deschid portbagajul.
Am ridicat bancheta si am vazut ca pompa de benzina e etansa si nu miroase deloc a benzina in zona aia.

Am constatat ca mirsoase tare de la buson. Am vazut ca linga buson e unmic orificiu. Stie cineva daca nu cumva acel orificiul serveste la eliminarea vaporilor de benzina din rezervor?

This post has been edited by juann: 3 May 2012, 21:04


--------------------
DACIA Logan 2008/Preference - is 01 abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 15 May 2012, 08:27
Post #12


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Din cate stiu, acel orificiu e doar pt. scurgerea apei (si a benzinei daca alimentezi cu prea multa).


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:03
Forum Renault