Tot franele..
![]() ![]() ![]() |
Tot franele..
gygy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|||
KidTx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
daca a umblat la repertitor vezi sa nu pierzi presiune pe acolo (lichid)
fasaitul ala se aude si la mine dar nu am nici o problema cu franele.poti incerca sa mai faci o aerisire incepand cu cea mai indepartata roata (dr spate,st spate,dr fata,st fata) spor la treaba |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(gygy @ 1 Nov 2007, 10:17) [...] Frane ok , pedala tare , nicio problema.De curand, am fost pe la mecanic cu niste probleme la carb si am zis sa fac si o aerisire la frane (era varza , moale , moale ). [...]apoi se baga " mesteru" sub masina, sa faca aerisirea.Constata ca repartitorul nu functioneaza " cum trebuie", dar ca nu-i nicio problema majora, ramanand sa trec eu pe la dansu' sa o rezolvam.Facem noi aerisirea asa, pedala se intareste ,dar foarte putin. Tine, dar foarte jos, iar daca ma "infing" in ea se duce la fund. Inca ceva : continua acel " fasait" la apasarea franei. [...] Cind a aparut acel fisiit la apasarea pedalei? Cam in aceeasi perioada in care frinele tale au devenit moi? daca da, cine a schimbat servo s-a uitat si la pompa (daca nu e umeda in zona de fixare pe servo)? Eu banuiesc ca ai garniturile uzate la pompa, caz in care a scapat lichid spre servo iar etansarea la acel simering frontal a fost compromisa. Apoi, tu ai pompa cu 4 conducte banuiesc; dupa aerisire pe care mesterul tau precis a facut-o prin "fa pedala", a scos pompa din starea de avarie? Daca nu, ia o cheie de 22, slabeste sonda aia de pe pompa, scoate-o afara, apasa energic pedala de citeva ori si repune acea sonda. Inainte de asta te uiti daca ai un papuc legat la sonda. daca da, cind motorul e pornit, becul (!) nu e aprins? Daca nu, vezi ca pe linga sonda mai e un papuc. Intre cei doi papuci, verifica care provoaca aprinderea acelui bec (!) la atingerea papucului de masa - acel papuc il vei lega la sonda. Mesterii de la service dupa ce fac aerisirea prin metoda "fa pedala" nu stiu de scoaterea din avarie si scot ei papucul ala sa nu se vada becul aprins sau inverseaza papucii, cu acelasi efect. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gygy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 1 Nov 2007, 13:40) Dupa ce am schimbat servofrana. Se aude la fiecare apasare a pedalei. 1 Nov 2007, 14:05: [quote=diaconuliviu,1 Nov 2007, 13:40] cine a schimbat servo s-a uitat si la pompa (daca nu e umeda in zona de fixare pe servo)? Eu banuiesc ca ai garniturile uzate la pompa, caz in care a scapat lichid spre servo iar etansarea la acel simering frontal a fost compromisa. Sincer nu stiu daca s-a uitat, dar nu cred ca a scapat lichid ,pentru ca am verificat nivelul de mai multe ori, si era la fel. 1 Nov 2007, 14:08: QUOTE(diaconuliviu @ 1 Nov 2007, 13:40) Apoi, tu ai pompa cu 4 conducte banuiesc; dupa aerisire pe care mesterul tau precis a facut-o prin "fa pedala", a scos pompa din starea de avarie? Da, prin "fa pedala" am aerisit. Nu stiu daca a scos pompa din starea de avarie. 1 Nov 2007, 14:15: QUOTE(diaconuliviu @ 1 Nov 2007, 13:40) ia o cheie de 22, slabeste sonda aia de pe pompa, scoate-o afara, apasa energic pedala de citeva ori si repune acea sonda. Inainte de asta te uiti daca ai un papuc legat la sonda. daca da, cind motorul e pornit, becul (!) nu e aprins? Daca nu, vezi ca pe linga sonda mai e un papuc. Intre cei doi papuci, verifica care provoaca aprinderea acelui bec (!) la atingerea papucului de masa - acel papuc il vei lega la sonda. Mesterii de la service dupa ce fac aerisirea prin metoda "fa pedala" nu stiu de scoaterea din avarie si scot ei papucul ala sa nu se vada becul aprins sau inverseaza papucii, cu acelasi efect. Sincer, nu prea am sculele si cunostintele necesare, deoarece am masina de cateva luni..o sa trec tot pe la mecanic ![]() This post has been edited by gygy: 1 Nov 2007, 14:15 |
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#5
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Faza cu scosul pompei din starea de avarie nu am "prins-o"
![]() Liviu, poti te rog sa-mi dai si mie cateva detalii? |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
gygy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
A murit de tot frana, astept weekendu sa o rezolv.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
cosminus |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Cum se manifesta pompa daca e aerisita prin metoda normala, fara sa fie scoasa sonda? La mine la fel a fost aerisita frana si nu sunt multumit de ea. Pe fata nu se blocheaza rotile ori cat de tare as apasa pe pedala, frana prinzand dar nu foarte puternic. Daca scot sonda curge lichid? Poata sa prida slab frana pe fata si din cauza ferodourilor de proasta calitate (foarte tari, care mai si scartaie)?
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
ATM |
![]()
Post
#8
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE cine a schimbat servo s-a uitat si la pompa (daca nu e umeda in zona de fixare pe servo)? Eu banuiesc ca ai garniturile uzate la pompa, caz in care a scapat lichid spre servo iar etansarea la acel simering frontal a fost compromisa Scuze ca deturnez topicul colegului coforumist... am si eu o problema asemanatoare - dupa o stationare de aproximativ 18 zile, timp in care Dacia mea nu a mai fost pornita deloc (deh, concediu de nunta...) am dat sa plec ieri cu ea... fac verificarile, dau sa plec, surpriza, pedala de frana se duce pana la fund complet ![]() ![]() This post has been edited by ATM: 1 Nov 2007, 20:23 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(ionut.tanase @ 1 Nov 2007, 15:47) [...] QUOTE(cosminus @ 1 Nov 2007, 20:07) [...] http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...pa+frina+avarie http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...pa+frina+avarie http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...pa+frina+avarie Gasiti cam tot despre aerisire si avarie. In ultimul link (si nu numai) am explicat si ce e cu acele pistonase. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gygy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
S-a rezolvat.Am schinbat repartitorul (era "varza') si mai aveam si o conducta iesita din locul ei.Se pare ca ramansesem fara lichid de frana.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 12:32 |