Probleme cu frana..., la roata stanga fata
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu frana..., la roata stanga fata
tgg2k |
![]()
Post
#1
|
||
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
1979 berlina/2003 Confort ... la tăți ni greu...
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Verifica daca "penele" de la etrier sunt ok si nu iti joaca etrierul pe suport ,cand faci aerisirea incearca sa misti etrierul ,o data cu pedala de frana apasata si apoi cu pedala pe liber ,probabil o sa observi vreo diferenta ,daca este ,bafta !! apropo si la pompa ,chiar daca este noua i-ai schimbat garniturile,daca nu iti recomand sa le schimbi ,apare fenomenul de "evazare" si iti trage aer atat cat sa nu curga lichid ,bafta !!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Din contra, apare fenomenul de "pierdere a evazarii" garniturilor, asta pentru corectitudinea explicatiei.
@tgg2k: In suportul portetrier/portplacute exista in mod normal doua lamele profilate care tin relativ fixa placuta. La tine mai sint lamelele alea? Apoi, tot in suportul portetrier, priveste bine de tot canalele pe care culiseaza placutele. Ai cumva o uzura la partea dinspre inapoi a lor? O uzura ca o "burta" in canal (canalul ala in loc sa aiba lateralele paralele, are una din ele curba). Daca da, demontezi cele doua suruburi mari dintre placa de inchidere portfuzeta si suport (cheie Hex19) si cele doua suruburi M6 care fixeaza aparatoarea din tabla pe suport. Scoti suportul si pilesti partea buclata pina la neted. Tensionezi putin lamelele alea, remontezi... |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cum adica nu intre pistonasul inapoi? s-a inventat presa de etrier.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mda, sau cheile inelare cotite.
Poate sa intre mai greu daca are un mic gripaj. |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#6
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
@argon eu sunt mai neavutit intr-ale preselor... ma gandeam ca intra cu forta bruta dar nici macar nu am reusit sa-l clintesc de acolo
![]() @liviu, lamelele sunt acolo si isi fac treaba, adica tin putin tensionate placutele. cand ajung acasa, ma uit sa vad si canalele alea daca sunt paralele sau nu. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
1979 berlina/2003 Confort ... la tăți ni greu...
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ai dreptate Liviu
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Mda acceasi problema o am si eu dar pe dreapta... Nu mai deschid alt topic asa ca postez aici...
Cand franez... tac tac tac... se aude destul de tare... am discuri noi, placute noi, aerisit ca la carte... m-am uitat pe acolo in fuga dar n-am vazut nimic care sa explice fenomenul.... intr-un final am schimbat si garniturile de etrier si am lustruit pistonasele... Am senzatia ca placutele freaca pe disc mai mult decat normal chiar daca nu e actionata frana... O sa dau jos iar timp in care injur pana obosesc... Am schimbat in vara discul pentru ca era "optat" desi era aproape nou... acum face si asta la fel in 3 luni... si e 100 RON un disc original... ![]() This post has been edited by DoubleG: 31 Oct 2007, 09:18 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#9
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
am si uitat de topicul asta... la mine problema s-a rezolvat cu schimbarea placutelor de frana si a garniturii de etrier (etrierul nou,de uzina, folosit 4 zile). nu sunt sigur ca asa s-a reolvat sau ca acestea doua ar fi fost cauza dar acum e super ok... trebuie sa iau un set de placute sa le pun pe toate patru sa fie la fel.
placutele vechi erau de uzina, "cu holograma" (schimbate in service/reprezentanta) si m-au tinut vreo 2 luni de zile. cel putin la roata din stanga, placuta de pe exterior mai avea cam 0.7-0.8 mm de "carne" pe cand cea din interior avea vreo 2.5 mm. de asta am zis mai sus ca placutele sunt noi, de uzina. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
1979 berlina/2003 Confort ... la tăți ni greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 10:28 |