DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bujii

djasu82
post 17 Dec 2007, 23:55
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La chiuloasa ai mai loat din ea? sau nu dupa ce ai refacut motorul? Ai culbutori reglati cum trebuie 0.12 si 0.22 ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caesar07000
post 18 Dec 2007, 00:04
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 16 December 07




n-am rectificat chiulasa, iar colbutorii sunt reglati....

pe aici prin pitesti a nins sambata si acum e un frig de mori....
dar cum se face un pic cald, cred ca o sa-i desfac chiulasa sa vad ce se intampla prin motor, si o sa-i refac iar reglajele... oricum pot face asta doar sambata dupa-amiaza si duminica deci tre' sa fie si cald si week-end ca'n rest muncim si eu si masina, si nu week-endu' asta ca ma duc la tzara la mine la teleorman, deci poate undeva pe 29-30 sau 6-7 ianuarie...

ca in ritmul asta in care imi papa bujiile nu mai rezist mult...... wacko.gif


--------------------
vw golf 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Dec 2007, 01:25
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si delcoul si luleaua cum se prezinta?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caesar07000
post 18 Dec 2007, 01:51
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 16 December 07




o sa le schimb iara...
desi nu par a avea probleme....


--------------------
vw golf 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Dec 2007, 07:42
Post #35


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@Djasu_82
Culbutori reglati la 0,12 ???? 173.gif
Din cate stiu eu se fac 0,15 A;0,20 E ,dar daca se regleaza la 0,15-0,20 A si 0,20-0,22 E la rece nu cred sa dauneze motorului ,eventual un mic tacanit
Asa sunt reglati la mine si nu tacane deloc si functioneaza ireprosabil motorul wink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Dec 2007, 09:59
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi sa nu ma inghiti cu gura biggrin.gif puterea e si mai mare la 0.12 pe timp de iarna . Ori cum dupa ce se incalzeste motorul nu mai sta la 0.12 si sta la 0.14mm wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Dec 2007, 10:54
Post #37


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Dar supapa de admisie regland-o la 0,12 nu o sa deschida in totalitate si astfel volumul de amestec din cilindrul(i) respectiv(i) o sa fie mai mic si implicit se pierde din puterea motorului (si asa putina ) si arderea o sa fie incompleta astfel rezultand detonatii ,sau ma insel eu ???


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Dec 2007, 12:29
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Joc mai mic = unghi de deschidere mai mare. Teoretic imbunatateste umplerea dar creste riscul de "supapa ramasa deschisa partial".

@caesar: masoara rezistenta primarului bobinei si spune-ne cit e. Daca e mica, sub 2 ohm, posibil scurt partial sau ai folosit bobina cu balast dar pe direct.
Sau, mai pun o intrebare: tu ai umezeala pe motor si in zona bujiilor? Daca da, vezi pe unde iti arunca apa acolo, umezeala favorizeaza aparitia descarcarilor de suprafata care apoi devin permanente.

Ia cu imprumut o bobina de la cineva cu acele bujii si vezi daca fenomenul se mentine sau, mergi la un SH si ia-ti o bobina.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caesar07000
post 20 Dec 2007, 21:35
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 16 December 07




cu ziceam si mai sus am schimbat bobina, fisele, capacul de delcou si luleaua....
in schimb cred ca mi-am adus aminte ca in perioada in care a inceput sa-mi buseasca bujiile i-am schimbat delcoul....

ar putea fi cumva din cauza avansului centrifugal care poate nu lucreaza bine? si sa-mi dea scanteie la unele turatii cand nu trebuie si de-aia sa distruga bujiile?


--------------------
vw golf 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 20 Dec 2007, 22:30
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




la tine problema pare sa vina din lipsa de compresie din cilindri. Spui ca ai schimbat cam toata aprinderea. Ai facut un test de compresie a motorului? Poate daca faci un test, vei face asa: 173.gif
Si DA, lipsa de compresie poate veni si de la culbutorii reglati prea "strans"


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 21 Dec 2007, 16:11
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Nu freci cumva prea mult bujiile cu peria, am eu o cunostinta care in fiecare saptamana le scoate si le freaca ca nu-s arse. Degeaba zic ca nu-i bine ca nu ma asculta si se mira ca se duce cate una mai tot timpul. Am mai zis ca si la mine se prezinete fenomenul "3 bujii bulite deodata" dar dupa 700-800 km


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2007, 16:32
Post #42


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Reglajul e imbogatit la relantii de aceea apare si afumarea bujiilor si daca se merge cu motorul subturat de obice se atinge 3000 de ture pentru a se curata bujiile. Nu e bine a se peria bujiile cu peria de sarma fiindca lasa urme si se depune calmina si in loc sa dea scantee in capul bujiei da pe langa sau nu da de loc fiindca lucreaza in scurt. Avansul centrifugal daca e dereglat motorul lucreaza aiurea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caesar07000
post 23 Dec 2007, 20:29
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 16 December 07




am schimbat ieri garnitura de chiulasa, am reglat din nou colbutorii si am plecat la tara....

am revenit azi dupa 325 de km cu aceleasi bujii, care acum sunt albe la culoare, de zici ca acum le-am scos din cutia in care au fost ambalate!!!!

sper sa ma tina acum.....


--------------------
vw golf 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:28
Forum Renault