Tempertura apei 95 grade, Ce mai trebuie verificat ?
![]() ![]() ![]() |
Tempertura apei 95 grade, Ce mai trebuie verificat ?
1055 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|||
DoubleG |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Schimba termostatul si cred ca se rezolva. La pompa de apa ai sus un furtun gros care merge in radiator, in partea dispre pompa sunt doua coliere, desfaci pe cel din margine si scoti furtunul, pe furtun o sa gasesti si termostatul, desfaci si celalalt colier si termostatul ar trebui sa iasa usor. Poti sa incerci sa pui tot la loc fara termostat si sa pornesti. Astepti urmarind ceasul de temperatura. O sa stii daca ala e problema sau nu. Mai poate fi defect si senzorul ceasului de temperatura dar nu cred...
Bafta si spor la treaba. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
ageana |
![]()
Post
#3
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Eu de cand am pus termostatul numai la 95 imi sta acul de la temperatura. Care e problema?!
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ageana: 23 Oct 2007, 08:08 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#4
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Pai ar trebui sa te bucuri ca ai 95 de grade pe frigurile astea .... Mai ales daca ai termostat este normal sa ai temperatura asta la motor...
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Iulik_21 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 18 October 06 ![]() |
Temperatura optima pentru motorul de Dacie este de 80 de grade! Mergeti voi mult cu el la 95 si vedeti ce se intampla! Exista doua posbilitati: Termostatul e de vina, sau ai radiatorul sau vreun furtun infundat! Aerisirea ai facut-o cum trebuie?
|
--------------------
Dacia;Daewoo
1300;Cielo 1.5 Sohc
1975;1997
- CT 05 ULK;CT 04 ZSG
|
|
ageana |
![]()
Post
#6
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Pai ia, zi tu, ce se intampla
![]() Eu nu cred ca se intampla nimic. Nu cred sa fie alte probleme, din moment ce nu sare de 95* (nici asta-vara). PS: temperatura optima e 82*, nu 80 ![]() |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#7
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Eu ce sa mai zic ca am venit de la mare cu temperatura peste 100 grade...fierbea apa in borcan ca o cratita pusa pe foc si uitata acolo, mare noroc am avut ca nu s-a intamplat nimic rau...95 grade e perfect in opinia mea
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Ideea era sa il ajutam pe om sa isi rezolve problema. Postul tau nu pare sa ii fie de ajutor. Masina asa am cumparat-o, cu tot ce vezi pe ea... Ma intereseaza mai mult cum merge si mai putin cum arata...
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#9
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
temperatura optima de functionare a motorului este cuprinsa intre 80-95 grade C.
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
1055 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Daca umblu la termostat, o sa aerisesc din nou.Nu am ce face, probabil ca in ultima instanta asa voi face.Printre altele am verificat si cureaua de la pompa de apa si pare destul de intinsa.
Asta vara am mers fara termostat si recunosc ca la semafoare opream motorul pentru a ca apa sa nu atinga 100 de grade. Daca tot ajung sa umblu la termostat din nou, ma gindesc sa folosesc ceva detartrant pentru a curata instalatia de racire. Is A bad Ideea ? |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
freddybb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
Eu as verifica indicatia ap de temperatura daca e corecta!!!!!!!!!!!!!!!! dupa care temperatura la care deschide termostatul, se demonteaza si se pune intr-un vas cu apa impreuna cu un termometru si se citeste temperatura la care deschide si cat deschide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
ageana |
![]()
Post
#12
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
QUOTE(1055 @ 23 Oct 2007, 16:42) Asta vara am mers fara termostat si recunosc ca la semafoare opream motorul pentru a ca apa sa nu atinga 100 de grade. Pai daca tie iti fierbe cu termostat, ce pretentii mai ai atunci cand pui termostat?! Posibile cauze: radiator colmatat / citcuit de racire cu depuneri / pompa apa proasta. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
radu.vr |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 October 07 From: IS ![]() |
La mine tot in 95 de grade se mentine tot timpul si nu e nici un fel de problema.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 - ABS Plus
- IS-06-CKL IS-03-UFC
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#14
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
da, corect, daca ar fi tot timpul 95 de grade, chiar si vara, ar fi super bine... dar daca intr-adevar ii fierbea fara termostat, nu stiu ce sa zic... am mers intr-o vara fara termostat, si foarte greu imi ajungea apa si ramanea pe undeva aproape de 80... si aveam o dacie vai mama ei pe atunci..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
PaulT |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La 95 grade e ok.Temperatura optima nu e 80.Termostatul meu de exemplu incepe sa deschida la 86.Iar in motor,amestecul apa-antigel(ca nu se pune numai apa nici vara) nu fierbe la 100 grade.Mai ales ca circuitul e si presurizat.Fierbe la peste 110-115 .Daca s-ar mentine la 95 nu e nici o problema.Daca nici fara termostat nu scapa "nefiarta" e clar ca ceva e ori partial infundat,ori obturat.Eu as incepe cu schimbarea radiatorului,daca e vechi si e modelul mic.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 22:46 |