DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tempertura apei 95 grade, Ce mai trebuie verificat ?

1055
post 23 Oct 2007, 00:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




1.Am re-aerisit
2.Am schimbat ceasurile care arata temperatura apei,
3.Radiatorul..
4.Uleiul+filtrul
5.Motorul este facut acum 2 ani si nu are mai mult de 10 000.

Sa montez ventilatoare suplimentare ?



--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 23 Oct 2007, 07:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Schimba termostatul si cred ca se rezolva. La pompa de apa ai sus un furtun gros care merge in radiator, in partea dispre pompa sunt doua coliere, desfaci pe cel din margine si scoti furtunul, pe furtun o sa gasesti si termostatul, desfaci si celalalt colier si termostatul ar trebui sa iasa usor. Poti sa incerci sa pui tot la loc fara termostat si sa pornesti. Astepti urmarind ceasul de temperatura. O sa stii daca ala e problema sau nu. Mai poate fi defect si senzorul ceasului de temperatura dar nu cred...

Bafta si spor la treaba.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 23 Oct 2007, 08:03
Post #3


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Eu de cand am pus termostatul numai la 95 imi sta acul de la temperatura. Care e problema?! blink.gif Nu cred ca pot aparea probleme din cauza asta. Atata timp cat nu fierbe nu ma intereseaza.

post-336-1110552475.gif DoubleG: ai o masina de-ti vine sa... down.gif Cunosc cliseul "nu te c**i in gustul omului", deci nu are rost sa mi-l mai spui sleep.gif

This post has been edited by ageana: 23 Oct 2007, 08:08


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 23 Oct 2007, 08:21
Post #4


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Pai ar trebui sa te bucuri ca ai 95 de grade pe frigurile astea .... Mai ales daca ai termostat este normal sa ai temperatura asta la motor...


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulik_21
post 23 Oct 2007, 08:53
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 18 October 06




Temperatura optima pentru motorul de Dacie este de 80 de grade! Mergeti voi mult cu el la 95 si vedeti ce se intampla! Exista doua posbilitati: Termostatul e de vina, sau ai radiatorul sau vreun furtun infundat! Aerisirea ai facut-o cum trebuie?


--------------------
Dacia;Daewoo 1300;Cielo 1.5 Sohc 1975;1997 - CT 05 ULK;CT 04 ZSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 23 Oct 2007, 09:27
Post #6


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Pai ia, zi tu, ce se intampla intrebare.gif
Eu nu cred ca se intampla nimic. Nu cred sa fie alte probleme, din moment ce nu sare de 95* (nici asta-vara).


PS: temperatura optima e 82*, nu 80 tongue.gif


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 23 Oct 2007, 09:54
Post #7


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Eu ce sa mai zic ca am venit de la mare cu temperatura peste 100 grade...fierbea apa in borcan ca o cratita pusa pe foc si uitata acolo, mare noroc am avut ca nu s-a intamplat nimic rau...95 grade e perfect in opinia mea wink.gif .


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 23 Oct 2007, 10:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Ideea era sa il ajutam pe om sa isi rezolve problema. Postul tau nu pare sa ii fie de ajutor. Masina asa am cumparat-o, cu tot ce vezi pe ea... Ma intereseaza mai mult cum merge si mai putin cum arata...


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 23 Oct 2007, 10:42
Post #9


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




temperatura optima de functionare a motorului este cuprinsa intre 80-95 grade C.


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 23 Oct 2007, 16:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Daca umblu la termostat, o sa aerisesc din nou.Nu am ce face, probabil ca in ultima instanta asa voi face.Printre altele am verificat si cureaua de la pompa de apa si pare destul de intinsa.
Asta vara am mers fara termostat si recunosc ca la semafoare opream motorul pentru a ca apa sa nu atinga 100 de grade.
Daca tot ajung sa umblu la termostat din nou, ma gindesc sa folosesc ceva detartrant pentru a curata instalatia de racire.
Is A bad Ideea ?


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 26 Oct 2007, 17:16
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




Eu as verifica indicatia ap de temperatura daca e corecta!!!!!!!!!!!!!!!! dupa care temperatura la care deschide termostatul, se demonteaza si se pune intr-un vas cu apa impreuna cu un termometru si se citeste temperatura la care deschide si cat deschide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 26 Oct 2007, 19:08
Post #12


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




QUOTE(1055 @ 23 Oct 2007, 16:42)
Asta vara am mers fara termostat si recunosc ca la semafoare opream motorul pentru a ca apa sa nu atinga 100 de grade.
*



Pai daca tie iti fierbe cu termostat, ce pretentii mai ai atunci cand pui termostat?!
Posibile cauze: radiator colmatat / citcuit de racire cu depuneri / pompa apa proasta.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.vr
post 28 Oct 2007, 18:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 24 October 07
From: IS




La mine tot in 95 de grade se mentine tot timpul si nu e nici un fel de problema.


--------------------
Dacia Logan 2007 - ABS Plus - IS-06-CKL IS-03-UFC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 28 Oct 2007, 20:36
Post #14


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




da, corect, daca ar fi tot timpul 95 de grade, chiar si vara, ar fi super bine... dar daca intr-adevar ii fierbea fara termostat, nu stiu ce sa zic... am mers intr-o vara fara termostat, si foarte greu imi ajungea apa si ramanea pe undeva aproape de 80... si aveam o dacie vai mama ei pe atunci..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Oct 2007, 19:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




La 95 grade e ok.Temperatura optima nu e 80.Termostatul meu de exemplu incepe sa deschida la 86.Iar in motor,amestecul apa-antigel(ca nu se pune numai apa nici vara) nu fierbe la 100 grade.Mai ales ca circuitul e si presurizat.Fierbe la peste 110-115 .Daca s-ar mentine la 95 nu e nici o problema.Daca nici fara termostat nu scapa "nefiarta" e clar ca ceva e ori partial infundat,ori obturat.Eu as incepe cu schimbarea radiatorului,daca e vechi si e modelul mic. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 22:46
Forum Renault