Instabilitate, >100 km/h
![]() ![]() ![]() |
Instabilitate, >100 km/h
DigitalScribe |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|||
donraulo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
Revin cu oaresce noutati privind problema
Dupa cum va spuneam, la revizie amortizoarele pareau bunute, dar tot la revizie un pustiulica mi-a reglat putin directia, desi nu sunt convins ca a reglat-o cum trebuie, deoarece dupa indicatiile de pe monitor dupa parerea mea, mai trebuia lucrat putin. Tin sa spun ca nici inainte masina nu tragea intr-o parte, nu uza nici cauciucurile. dupa revizie, am facut 1800 km, masina nu trage intr-o parte, inca nu a uzat cauciucurile (specific unei directii prost reglate) , dar la 120km/h masina nu mai prezinta aceleasi simptome de instabilitate ca inainte. mai mult de 120 nu am avut unde sa ii dau pt a verifica si la viteza mai mare. Deci se pare ca problema mea ar fi venit de la directie. sa speram ca instabilitatea nu o sa mai apara. cand voi avea ocazia sa trec de 120km/h, va voi tine la curent daca problema instabilitatii a fost rezolvata definitiv sau nu. |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
stai linistit ca si la 160 tot sta bine pe sosea daca lucrurile sunt reglate cum trebuie - directie si pneuri. insa NU lua curbe la viteza aia!
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
speed_fane |
![]()
Post
#34
|
![]() Prefer sa tac daca nu stiu..... Group: Members Posts: 344 Joined: 7 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE insa NU lua curbe la viteza aia in caz contrar s-ar putea sa ai spurpriza ca drumul sa o ia spre stnga si tu tot inainte... |
--------------------
VW PASSAT /Ex:Logan
1.9 TDI / 1.5dci
HL / Preferance
- B 220 FUG /Ex:B51FUG
|
|
ProMotor |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 30 November 07 ![]() |
Dupa cat am observat, 120 este viteza optima consum/stabilitate. Nici 140 nu pune probleme pe o sosea decenta, dar factorul "vant" trebuie avut in vedere. Un curent de aer poate schimba aerodinamica masinii si automat si stabilitatea sa
|
--------------------
Dacia
Logan ABS Plus
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dieselfun |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 October 07 ![]() |
Ma bag si eu: presiune corecta la pneuri, nu se observa uzura inegala, de la 70 km/h incep sa ma legan
![]() ![]() ![]() S-au dus amortizoarele, sunt prea slabe arcurile pe fata, s-a desurubat ceva pe acolo pe dincolo? Pe langa testul de amortizoare, ce mai trebuie verificat? |
--------------------
logan
dci
2007 ambition
|
|
81mat |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 May 07 From: Iashinton ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Dacia 1300 1970
1970
- IS70UAP Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
|
|
slider2 |
![]()
Post
#39
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am mers ca si pasager intr-un logan prestige 1.6 16v cu 190 km/h (pe bord). eram pe autostrada soarelui, 3 persoane in masina, portbagaj umplut 75%. ulterior la un drum tot pe a2, doar soferul in masina fara bagaj, s-a atins 200km/h (pe bord). in tot acest timp, s-au executat si franari mai bruste si depasiri, adica deplasari de pe o banda pe alta (ca de erau unii care mergeau si mai tare
![]() ![]() DAR pe un drum foarte denivelat, dar in linie dreapta, la o viteza de 150 km/h (eu sofer) aveam impresia ca eram cu barca pe valuri. de asemenea curbe cu un grad pe periculozitate atacate in viteza, ruliul masinii este foarte mare. la un diesel s-ar putea ca acest ruliu sa fie mai accentuat datorita greutatii mai mari a masinii, respectiv pe puntea fata. This post has been edited by slider2: 26 Nov 2008, 20:37 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Serje |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
De unde si pana unde ii mai inalt pretige-ul? Esti tu foarte sigur?
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
uli |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 08 ![]() |
in curbe loganul=instabil. Va spun in mod cert, urc spre cheia,prahova zilnic si daca incerc sa intru putin mai tare ,ma refer 70-80km/h , am impresia ca o sa merg pe doua roti ,curbe care cu un renault laguna din 99 le iau lejer la 80/h
|
--------------------
dacia
logan
2008 laureate
- PH-12-ULI
|
|
slider2 |
![]()
Post
#42
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
deci prestigeul tovarasului meu pus langa un alt logan este mai inalt. si il are de 1 an jumatate, nu e sa zici ca e noua si nu s-a lasat inca masina. cand a luat-o ziceai ca avea inaltatoare la ea, cum se puneau la daciile vechi. cu timpul s-a mai lasat, dar tot este mai inalta. am o poza cu ea parcata langa un alt logan dar nu se vede diferenta, ca e din lateral facuta poza. daca pe viitor voi avea ocazia sa-i fac o poza pt exemplificare, promit sa o postez aici. pt sceptici chiar nu aberez, a fost parcata la un moment dat langa un logan 1.4 preference tot nou si este mai inalt prestigeul.
This post has been edited by slider2: 27 Nov 2008, 13:44 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#43
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu abia astept pozele alea ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
C@talin |
![]()
Post
#44
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(uli @ 27 Nov 2008, 11:41) in curbe loganul=instabil. Va spun in mod cert, urc spre cheia,prahova zilnic si daca incerc sa intru putin mai tare ,ma refer 70-80km/h , am impresia ca o sa merg pe doua roti ,curbe care cu un renault laguna din 99 le iau lejer la 80/h bre doar ai impresia ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
galeo |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Deocamdata mi se pare destul de stabil loganul meu ,pe un drum bun,la 150 poti ridica mainile de pe volan,si ai senzatia ca mergi foarte incet.Sa fie diferenta de constructie intre mcv si berlina,desi mi se pare ca ar trebui sa fie mai stabila o berlina decat mcv? de curand am mers cu un ford focus 2003 si la 150 aveai senzatia ca-ti iei zborul,vibra masina
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#46
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Poate la Ford nu erau echilibrate rotile, sau erau obosite amortizoarele.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#47
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Eu am mers cu 140 cu a mea dar pe un vant lateral destul de puternic. In general pana la 120 merge ok, mai departe nu ma risc
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Serje |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(galeo @ 27 Nov 2008, 18:37) Deocamdata mi se pare destul de stabil loganul meu ,pe un drum bun,la 150 poti ridica mainile de pe volan,si ai senzatia ca mergi foarte incet.Sa fie diferenta de constructie intre mcv si berlina,desi mi se pare ca ar trebui sa fie mai stabila o berlina decat mcv? de curand am mers cu un ford focus 2003 si la 150 aveai senzatia ca-ti iei zborul,vibra masina Cand ajungi la 150 si iei mainile de pe volan si ti se pare ca mergi foarte incet... ar fi cazul sa te trezesti, ai avut un vis frumos. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Serje @ 28 Nov 2008, 00:29) Cand ajungi la 150 si iei mainile de pe volan si ti se pare ca mergi foarte incet... ar fi cazul sa te trezesti, ai avut un vis frumos. Si cu servodirectia aia supraasistata de la Logan, e foarte indicat sa iei mainile de pe volan la viteze de peste 100km/h.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
galeo |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
eu ziceam ca am avut aceasta senzatie in momentul in care am mers pe un drum foarte bun,fara gropi si denivelari
28 Nov 2008, 23:24: pe acelasi drum am mers cu un ford focus al unui prieten din 2005, model nou,si la 150 vibra volanul,cine stie ce gropi o fi luat neamtul cu ea,plus ca zdranganea plasticul de prin inauntru mai ceva ca la un logan .Asa ca chiar daca era un ford din 2005 si nu dacie,era totusi o masina sh cu 150000 Km care a costat mai mult decat un logan nou This post has been edited by galeo: 28 Nov 2008, 22:24 |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
gigel_escu |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 12 February 08 ![]() |
Si mie mi-a dat senzatia de zbor pe la 110-120, mai mult de 130 nu am mers cu ea, nici nu prea am unde si la 1,4 nu cred ca prinde mai mult de 140 poate 150, plus de asta creste consumul peste 120. Masina e stabila pe roti ca pot sa schimb banda, nu am joc sau trepidatii, dar parca pluteste. Sunt niste denivelari pe DN7(Pitesti-Bucuresti) peste care masina zboara foarte interesant, interesant ca trebuie sa fi tapan pe comnzi ca s-ar putea sa iei santul sau ala pe care il depasesti eventual.
|
--------------------
Renaul
Megane 3
2016
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Senzatia respectiva vine de la servodirectie, daca ai asa ceva, pentru ca nu se 'intareste' odata cu cresterea vitezei.
Daca tii volanul ceva mai ferm, senzatia e de mai multa stabilitate.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Serje |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tulai ce de fenomene pe aici... unu la 150 fumeaza, bea cafea si vorbeste la telefon in acelasi timp, altul la 120 isi ia zborul ...da ii stabila pe roti ...
Ce rost au comparatii cu un ford cu rotile dezechilibrate? Si loganu de 1.4 prinde mai bine de 150 si daca esti suficient de nebun poti sa-i dai lejer pe multe drumuri nu doar pe autostrada. Cine nu stie cum se conduce o masina sau din ce cauze vibreaza una sau alta ar fi mai bine sa se abtina de la a face comentarii, eventual sa intrebe de ce face lucrul ala nu sa-si dea cu parerea aiurea in tramvai. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
bossake |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
In general cand e vant puternic se simte de pe la 120..si se simte. Nu deranjant insa se simte...
Apoi de la 120 la 170 cand treci pe langa vreun tir pe autostrada la fel...se simte ceva. O singura data am mers cu 180+ si nu mai simteam nimic de la tiruri, cred ca treceam prea repede de ele. Chestia ca o masina e mai inalta ca alta am mai auzit-o la cineva, insa era vorba de 2 logan 1.4... Prestigeul din ce stiu are amortizoare pe gaz, poate asta o fi cauza din care e mai inalt decat alta masina cel despre care vorbea slider2. Eu niciodata n-am fost curios sa fac testul asta ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
ProMotor |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 30 November 07 ![]() |
QUOTE(uli @ 27 Nov 2008, 10:41) in curbe loganul=instabil. Va spun in mod cert, urc spre cheia,prahova zilnic si daca incerc sa intru putin mai tare ,ma refer 70-80km/h , am impresia ca o sa merg pe doua roti ,curbe care cu un renault laguna din 99 le iau lejer la 80/h Corect. Ai doar impresia din cauza ca pe fata comprimi arcul iar diagonala opusa, arcul spate se elibereaza. Dar pentru asta rotile raman pe sosea, la viteza pe care o precizezi. QUOTE(galeo @ 27 Nov 2008, 18:37) Deocamdata mi se pare destul de stabil loganul meu ,pe un drum bun,la 150 poti ridica mainile de pe volan,si ai senzatia ca mergi foarte incet. Ne mai miram ca la stiri vedem 30% accidente cand omul de rand, cu Logan (masina fara pretentii) la 150 ia mainile de pe volan si are senzatia ca masina sta. Pentru siguranta ta si a altor colegi de trafic care nu au nici o vina, eu zic sa lasi testele de senzatii. Te-as intreba daca asta simti la 150 , la 200 ce simti? Dar mi-e teama ca te duci in parcare si te repezi sa incerci. Sper sa nu ne uluiesti ca ai luat mainile de pe volanul Logan-ului la 240 si abea atunci simteai ca ai viteza. Ca parere proprie, 120 croaziera ca sa mergi linistit iar pe zone cu curbe 70-80, functie de situatie. |
--------------------
Dacia
Logan ABS Plus
2007
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
am aceeasi senzatie pe logan dar... e o masima extrem de instabila pe vant lateral , Dar TRECE bine peste denivelarile drumului ,v max in siguranta e pt mine 120 , v max atinsa in siguranta e 160 km/h la drum perfect drept fara vant lateral,daca ai denivelari datorate denivelarilor de la caldura - la drum-- v max += 120/h/.... eo masin strict pt familie... e calculata pt drumuri proaste
[editat de moderator... daca mai vad mesaje incitatoare de tip "ce le-am mai tras-o celor cu xxx masina, o sa dispara intregul mesaj fara alta avertizare!] |
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
hash |
![]()
Post
#58
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
loganul nu e o masina stabila! conduceti altceva, prin comparatie. de exemplu, pe curbe, o fabia. si pe urma mai vorbim. suspensia moale avantajeaza pentru mers pe drumuri proaste, unde creste gradul de confort al pasagerilor.
|
--------------------
-
-
-
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#59
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
eu am schimbat cauciucurile si se simte o diferenta spre bine la stabilitate.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Haideti sa nu o dam in comparati intre marci de masini.!!!
De asemenea nu se admit aprecieri cu privire la definirea stabilitatii (decat in context), la nr de km ai soferului, la experienta lui, la conditiile de drum, etc. Oare de ce nu ne putem limita la o incercare de raspuns vis a vis de o posibila problema tehnica? ORICE POSTARE OFFTOPIC SAU NECONFORMARE LA CELE DE MAI SUS VA FI CSANCTIONATA !!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:57 |