DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 28 29 30 31 32 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Centrale termice, sfat achizitionare

nik1965
post 25 Nov 2012, 15:29
Post #871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




victoras, vad ca ai serpentina de ACM nefolosita, baga senzorul de la termostat in acea teava, cit mai adinc posibil (stinga sus cind te uiti la spatele cazanului), cind faci focul in cazan pina pleaca pompa va aparea o diferenta mare intre temperatura din cazan si cea de pe teava de iesire (lipsa circulatie)


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2012, 15:47
Post #872


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




victoras ,
ups-ul si bateria sint ok , mai ales ca are iesirea sinusoidala , in caz de avarie la reteaua electrica , incearca sa ai cit mai putini consumatori legat la ups

la termostatul ala poti prelungi cablul cit vrei fara erori , eu am modelul ala la un termpmetru si am matit cablul de la 0,5 m la 5m fara erori mari , cam 0,5 grade maxim


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 15:48
Post #873


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Nu-l bag inca. Vreau sa vad dupa ce fac focul care e temperatura la senzor in comparatie cu cea de pe ceasul din cazan.

Acum am alta problema majora. Face ventilatorul ala ca elicea de avion si nici n-are de gand sa ia pauza. Adica daca-l tin non stop in priza, ventilatorul se invarte non stop? blink.gif Pai intr-o luna e gata.
Acum nu zic ca ma deranjeaza prea tare, ca-i prelungesc alimentarea pana-n cotetul lui Bono. Da cum sa mearga non stop?


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 25 Nov 2012, 15:50
Post #874


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Si la mine merge de cand l-am luat.N-are nimic.

25 Nov 2012, 16:51:
Eventual poti sa-l schimbi cu unul mai "de firma"

This post has been edited by daniM: 25 Nov 2012, 15:51


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 15:55
Post #875


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Adica ventilatorul ala nu se opreste niciodata? blink.gif blink.gif blink.gif
Asa e facut? Pai ce dracu raceste pe frigul asta? PC ul nici nu-l aud. L-am trecut in offline. Adica tensiuntea pentru consumator oprita, in schimb monitoriza doar acumulatorul. Tot nu se opreste idiotul ala de ventilator. Ce raceste, ca-i dau una cu toporul si-l racesc definitiv. mad.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2012, 16:20
Post #876


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din ce vaz eu ala e un ventilator ca alea de la pc ala raceste interioru si trebuie sa mearga tot timpu

daca te deranjaza ii tai firu rosu laugh.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 25 Nov 2012, 16:22
Post #877


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Nu-i ca alea,din ala e!Tre' vazuta dimensiunea si puterea si eventual schimbat cu unu' ca lumea


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 25 Nov 2012, 16:27
Post #878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(maho @ 25 Nov 2012, 15:01)
@kato: seitron am si eu, nu stiu daca "nicetime"; baga o poza, si daca-i ca al meu iti zic ce vrei sa stii.
*



15f6cd3eb3086d5e73eb7c389db2932c_big.jpg

asta e modelul. pana acum am reusit sa fac programarea pe fiecare zi ....insa pot alege numai intre doua temperaturi pe fiecare ora. adica pe orele de zi pot seta 21 de grade si pe orele de noapte 22. pentru moment este suficient, putand schimba regimul unei ore pe zi ori noapte precum si ce temperatura vreau sa am ziua cat si noaptea. la chestiile de finete mai am de lucru blush.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2012, 17:26
Post #879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




io zic ca arata ca ala de calculator cred ca e la 9V da merge si la 12

Attached thumbnail(s)
Untitled.jpg ( Size: 415.63k ) Number of downloads: 670


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 25 Nov 2012, 17:47
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




QUOTE(kato @ 25 Nov 2012, 16:27)
15f6cd3eb3086d5e73eb7c389db2932c_big.jpg

asta e modelul. pana acum am reusit sa fac programarea pe fiecare zi ....insa pot alege numai intre doua temperaturi pe fiecare ora. adica pe orele de zi pot seta 21 de grade si pe orele de noapte 22. pentru moment este suficient, putand schimba regimul unei ore pe zi ori noapte precum si ce temperatura vreau sa am ziua cat si noaptea. la chestiile de finete mai am de lucru  blush.gif
*




jaf d'esta de de termostat am si io, bine am mai avut si altele da acuma cu asta imi fac treaba, totusi nu recomand nimanui sa-si iau un astfel de termostat.
daca nu esti lamurit cum functioneza spune-mi ca poate te ajut cu unele chesti.

This post has been edited by quick: 25 Nov 2012, 17:47


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2012, 20:02
Post #881


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Braºov, oraºul olimpic




Da, de-asta am; eu am renuntat la programarea pe ore si zile (dureaza ceva timp pana o faci), tii neaparat ? Daca da sa-mi zici; daca nu, eu am facut asa:
butonul cu termometru, apasat, iti arata temperatura care a fost setata pt:
- minim (simbol luna); eu mi l-am setat la 18 (din butoanele +/-, urmate de "enter" (butonul de jos stg.)
- maxim (simbol soare); eu mi l-am pus la 21 (tot asa).
"P" - cu asta intri in mod programare, care iti arata ce ai ("soare sau luna") pe zile - 1-7 si ore (0-24); eu mi-am bagat la toate zilele si toate orele "luna", iar cand dau drumul la caldura apas "soare" (e setat la 21, dar oricum se duce pana la 21.5, numai bine).
In felul asta am garantia ca oricum nu-mi scade sub 18 gr. ("luna" setata la 18).

This post has been edited by maho: 25 Nov 2012, 20:03


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 20:09
Post #882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(bygy007 @ 25 Nov 2012, 17:26)
io zic ca arata ca ala de calculator cred ca e la 9V da merge si la 12
*


Da zi-mi, te rog, cati amperi are siguranta aia? blink.gif

M-am calmat. Se opreste, porneste... E'n treaba lui. Cand am scos UPS-ul din priza, a pornit ventilatorul instantaneu. Voiam sa verific daca merge pompa pe baterie. N-are nicio greata. Merge brici. Si pe baterie si pe curent.
Despre senzor.
Cand am facut focul a fost ca repriza a doua a unui meci de handbal.
Cazanul - Termostatul 19 - 15. Apoi am urmarit scorul cu respiratia taiata. S-a apropiat termostatul la 2 goluri, apoi s-a distantat cazanul la 3, s-a jucat nitel termostatul cu cazanul, apoi s-a pus pe inscris. A recuperat la doua goluri si cand a ajuns cazanul la 43, termostatul a marcat pentru 42 si GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL, a plecat pompa. biggrin.gif De la 48 in sus nu s-a mai pus problema, au mers in tandem si asa merg si acum. Arata cazanul 54, arata si termostatul 54. Fara nicio abatere.
Na, a plecat ventilatorul iar si s-a oprit in 5 minute. Hai ca-i bine. Incepe sa-miplaca. smile.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Nov 2012, 20:19
Post #883


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Cel mai mult o sa-ti placa cand nu o sa te mai intereseze daca porneste sau se opreste, cand vei fi sigur ca totul merge perfect, pe tine te doare la basca de ele, si-ti ramane timp de o tuica extra. biggrin.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 20:23
Post #884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Asa e la inceput. Loganul il spalam la 3 zile. Anul asta n-a vazut inca spalatu'. biggrin.gif
Stau chitit pe ea sa vad ce si cum. Dupa care n-o sa ma mai intereseze, normal. Ca d-aia am dat banii pe matocareli.


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 25 Nov 2012, 20:28
Post #885


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




am reusit sa fac repede programarea pe zile si ore (dupa ce mi-am batut neuronu de tot netu pana m-am prins ce am de facut). practic am acelasi program in fiecare zi (setarea orelor pe zi si noapte). mai trebuie sa modific programul pe sambata si duminica avand in vedere ca sunt acasa toata ziua ai mei. ma intereseaza modul vacanta cum se programeaza si anuleaza. icon_mrgreen.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Nov 2012, 20:31
Post #886


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Ma nene, si eu eram entuziasmat sa setez nu stiu ce rahat de diferente de temperatura cand am luat termostatu'. Da' pana la urma am ales pe toate zilele 21 de grade incepand cu 7 dimineata, 21. 5 de pe la ora 19, si 22 de grade de la ora 22(cred). Si asa merge de o gramada de timp. Mai mult de un grad diferenta chiar cred ca consuma exagerat, si gradu' asta s-ar putea sa fie aiurea, s-ar putea sa fie cam acelasi consum daca as lasa 22 si ziua, da' mi-e lene sa mai schimb. tongue.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 25 Nov 2012, 20:53
Post #887


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




dca vrei sa reduci condensul in cazan si pe cos, seteaza termostatul sa porneasca pompa la 60 de grade sau la 55, ca poate ramane putin in urma cazanului la inceput pana se incalzeste, n-o sa mai ai atata de curatat. Eu pana n-am facut miscarea asta adunam cate doua cani de condens lichid la baza cosului pana se incalzea cazanul si cosul. Aveam termostatul sa porneasca pompa la 35-40 de grade, nici nu mai stiu, ca bagam foc puternic si incepea sa sfaraie apa in cazan, mi-era frica sa nu faca un soc termic cand porneste pompa. Acum m-am obisnuit cu el si cu reglajele astea e OK. Am dat o gramada de bani pe elementele de cos si am lucrat ceva la constructie vara asta mai ales ca nu puteam zidi mai mult de 1m pe zi + ca instalatia am facut-o toata singur, deci cam intrasem in fibrilatie cand am vazut ca strang condensul cu mopul pe la usa de curatare... Mai incepuse sa picure si din centrala, ce mai eram cam disperat, pana cand mi-am adus aminte ca eu le spun la toti sa porneasca pompa din termostat la 60 de grade ca sa nu se formeze condensul. Acum merge ceas. Pun niste poze cu instalatia si UPS-ul meu, mai ales ca ma intrebase Victoras cum e cu vasul de expansiune deschis. Se vede si pe termomanometru ca la mine presiunea din instalatie e egala cu cea atmosferica, indiferent care e temperatura agentului, valabil si la 100 de grade. In imagini se vad urmele vechi de condens de langa soclul cosului, se vede cam ce diferenta este intre temperatura indicata pe termo-manometrul centralei si termocuplul imersat in teaca, se vad reglajele facute, ventilul termic ESBE de 60 de grade, arderea secundara marcata prin aparitia flacarilor albastru-violet deasupra incarcaturii de lemne carbonizate. Dupa ce intra in regim, la cos nu se mai vede nimic, nici macar fum alb, ceea ce arata o ardere foarte curata. In continuare o sa fac cateva incercari de a optimiza arderea in centrala prin favorizarea arderii secundare, motivul pentru care am optat pentru Viadrus in defavoare Termofarc-ului fiind chiar acesta, ca permite astfel de modificari prin constructia focarului.
Pozele sunt facute astazi in casa socrilor de la tara, din pacate cu telefonul. Mentionez ca vorbesc doar din experienta proprie, nu sunt instalator de meserie, deci luati tot ce zic eu ca atare.

PS. Am pus multimetrul pe baterie azi si arata 13,8V e OK sau nu stiu sa-l folosesc eu? Marturisesc ca nu prea am habar de electronica, eu stiam ca bateria aia-i la 12V... Gata, am gasit, e in regula incarcarea, dar pot sa verific cumva cata snaga mai are in ea bateria? E din primavara lui 2007... smile.gif

This post has been edited by Victorine: 25 Nov 2012, 21:16

Attached thumbnail(s)
IMG_20121125_113621.jpg ( Size: 134.27k ) Number of downloads: 260
IMG_20121125_113704.jpg ( Size: 171.84k ) Number of downloads: 252
IMG_20121125_113718.jpg ( Size: 153.83k ) Number of downloads: 247
IMG_20121125_114130.jpg ( Size: 135.26k ) Number of downloads: 270
IMG_20121125_114151.jpg ( Size: 139.32k ) Number of downloads: 520
IMG_20121125_114221.jpg ( Size: 171.57k ) Number of downloads: 121
IMG_20121125_114313.jpg ( Size: 114.77k ) Number of downloads: 120
IMG_20121125_114410.jpg ( Size: 169.08k ) Number of downloads: 516
IMG_20121125_114426.jpg ( Size: 96.76k ) Number of downloads: 499
IMG_20121125_114446.jpg ( Size: 143.84k ) Number of downloads: 505
IMG_20121125_122503.jpg ( Size: 174.57k ) Number of downloads: 127
IMG_20121125_122948.jpg ( Size: 78.54k ) Number of downloads: 99
IMG_20121125_132556.jpg ( Size: 100.53k ) Number of downloads: 70
IMG_20121125_132649.jpg ( Size: 62.79k ) Number of downloads: 54
IMG_20121125_132958.jpg ( Size: 192.94k ) Number of downloads: 99


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 21:22
Post #888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Mercede, vreau sa vad daca nu cumva sar in aer. N-am ce seta la ea. Vreau sa ma asigur ca am facut ce trebuie si ca merge ok.

Victorine, eu am burlanul pe sus. Intra in hornul plecat de pe sapa, pe la vreo 2m. La tine vad ca intra mult mai jos. N-am avut in viata mea treaba cu condensul in cazan sau in horn.

Din cate observ pleaca ventilatorul 5 minute pe ora.

This post has been edited by Victoras2001: 25 Nov 2012, 21:24


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Nov 2012, 21:26
Post #889


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Ultimul post era "dedicat" lui kato. smile.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 25 Nov 2012, 21:26
Post #890


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Bravo! E tare scarbos, sa stii, iti crapa pielea in palme si-ti put mainile o saptamana dupa ce strangi condensul ala lichid, eu am facut-o odata cu niste carpe si am crezut ca innebunesc de draci!... Bine ca am scapat.

Ventilatorul tau merge 5 minute pe ora acum ca e bateria noua, stai sa vezi dupa vreo pana de curent, cand s-o pune s-o incarce biggrin.gif Hai, sa le folosesti santos!

This post has been edited by Victorine: 25 Nov 2012, 21:29


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 25 Nov 2012, 21:27
Post #891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




A, scuze. Eu saream peste ce scrie kato pt ca stiu ca are alta problema in care nu-l pot ajuta. smile.gif


--------------------
ZAZ Zaporojeş 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Nov 2012, 21:29
Post #892


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Io din saracia mea incerc sa ajut pe toata lumea. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 25 Nov 2012, 21:42
Post #893


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




Victorine mai repede acel ventil termic (cel din poza 3) este responsabil de functionarea cazanului fara a face condes....pt ca nu aduce apa rece de la calorifere pana ce nu-i in cazan 60 grade....si prin acel ventil se mentine in cazan 60 grade.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 25 Nov 2012, 21:45
Post #894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(Merced @ 25 Nov 2012, 21:29)
Io din saracia mea incerc sa ajut pe toata lumea.  radmasa.gif
*


te cred.. si io sunt adeptul solutiilor simple si eficiente. am observat ca tu ai ales un program in care folosesti 3 temperaturi.....io nu am reusit decat la doua...pentru a treia temperatura dorita nu stiu sa fac programarea ( sa ajung de exemplul la nivelul tau minimalist) icon_mrgreen.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Nov 2012, 21:49
Post #895


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Daca mi-a permis saracia de Computherm sa aleg, am ales.
Oricum sincer iti spun, la treapta aia de 21.5 rar se intampla sa porneasca. In general tin termostatul intr-unul din dormitoare, si acolo se mentin cam 22 de grade constant, iar cand deschid geamu' il dau pe 18 grade sa nu porneasca centrala a prost(desi normal ca am mai uitat geamu' pornit, am gasit 21 de grade in camera unde era termostatu', si in restu' casei 26-27 de grade biggrin.gif ).
In general in perioada asta porneste prima oara undeva la ora 23, cand scade la 21.8 temperatura.
Ce-mi place la Computherm ca are 0.2 grade marja in care porneste/opreste caldura, fata de alea cu 0.5.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 25 Nov 2012, 21:51
Post #896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




kato termostatul tau nu poate programa 3 temperaturi....are doar doua, temperatura de zi si temperatura de noapte, care bineinteles poti sa le pui ce temperatura vrei....si cu aceste 2 temperaturi fixezi orele cand sa porneasca sau sa se opreasca centrala.....recomandarea mea este sa nu mergi pe temperaturi diferite....faci tot programu pt temperatura de zi, temperatura de zi o programezi tu la ce valoare o vrei (20 21 22) si ii dai bice cu termostatu asa, fara a pune 10 temperaturi diferite pt ca oricum nu o sa faci economie.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 25 Nov 2012, 22:04
Post #897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




@ quick, stiu, ca de-aia l-am si pus acolo dupa ce m-am documentat. De-aia si pentru a face posibila bucla de recirculare fara o a doua pompa, adica pentru a reduce dependenta de curent. Iar ESBE sunt recunoscuti pentru calitate in directia asta, puteam lua si altceva, dar pe termoventilul asta sunt sigur. Daca puteam face termosifon era si mai bine, insa nu permite configuratia instalatiei. Ce pot sa spun, se pare ca recircularea apei mai reci de 55-60 de grade din cazan imi producea neplacerile respective cu condensul in configuratia pe care o am eu. Setand pompa din termostat la 55 de grade (de fapt pe teava de tur sunt vreo 60-65, ca termostatul e unul de contact si e cam deficitar din cauza asta...) am scapat de condens.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 25 Nov 2012, 22:14
Post #898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(Victorine @ 25 Nov 2012, 20:53)

ce este teul acela mai special albastru? si ce rol are in instalatie
danke !


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 25 Nov 2012, 22:27
Post #899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




De fapt e negru si e chiar termoventilul de care mai vorbeam mai sus. Functioneaza la fel ca si termostatul de la masina. Pana nu se incalzeste "motorul" nu deschide circuitul mare. Groso-modo. El combina apa de pe returul instalatiei cu cea de pe tur astfel incat sa tina cazanul la minim 60 de grade. Vezi aici mai in clar daca e nevoie: http://www.calorserv.ro/produse/ventil-ter...-dn-25-CALVTC51

This post has been edited by Victorine: 26 Nov 2012, 07:18


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 25 Nov 2012, 22:30
Post #900


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




QUOTE(total @ 25 Nov 2012, 22:14)
ce este teul acela mai special albastru? si ce rol are in instalatie
danke !
*




pai despre asta am vb mai sus...este un ventil termic care face ca temeratura in cazan sa fie tot timpul la 60 grade...ca sa intelegi mai bine acea piesa are rolul de recircula agentul termic doar prin cazan pana ajunge la 60 grade, cand ajunge la 60 grade el se deschide si lasa agentul termic sa plece catre calorifere.....el este o protectie pt cazan prin care impiedica formarea condensului care duce la corodarea/ ruginirea cazanulu...


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 05:26
Forum Renault