Nova...probleme grave...urgent, Urgenta mare
![]() ![]() ![]() |
Nova...probleme grave...urgent, Urgenta mare
Ag65Amz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Treaba e clara.... ai aer pe instalatie, fierbe apa si nu mai circula prin motor.
Nu cumva ai apa in loc de antigel? Intreb asta pt ca apa fierbe la 100 grade si in acel moment nu mai circula. Antigelul suporta temperaturi mai mari. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
cumva verifici apa cand e calda?
acolo unde ai bobina, pe motor, pe blocul motor mai exact, ai 2 sonde. una e pentru becul de la apa si celalalta e pentru idicatorul de la apa.scoti papucii ca sa iti dai seama ce si cum.dar pe rand. e posibil ca sonda sa fie dusa .o inlocuiesti. celalalta posibilitate e ca indicatorul sa fie dus. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Deci treaba este k am antigel 1:1 de fiecare data asa iam bagat....Indicatorul merge pentru k lam incercat....apa nu e asa de calda....nici daca pui mana pe furtune deci ala indica bine....daca nar indica bine de ce dupa o perioada de mers....sta fix nemiscat de acolo...?
|
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mai încearcă-ți norocul cu alt termostat... Altă cauză nu văd...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Treaba cu termostatul am mai incercato am schimbat 2....in fine..
Multi zic ca am garnitura de chiuloasa ciupita si daia face asa ....sau o am arsa de tot... treaba este cum fac sa schimb garnitura de chiuloasa ...am auzit ca daca vrei sa o schimbi trebebe data jos galeria de admisie si evacuare...carburator....si apoi dupa ce pui noua garnita trebuiesc reglati din nou tacheti apoi la nush cati km trebe sa te duci iara la strans ...este adevarat? |
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Explica si tu pe romaneste.
Cand acul e pe rosu poti tine mana pe furtune? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
De voie poti tine mana pe ele......si caldura doar te amageste oleaca....
Din cand in cand asa doar ca sa mearga pe gaz...ii mai fac aerisire pe la plamanul de gaz....si acolo cateodata da apa din prima,....alteori scot ala si degeaba nimic.....nu vine nimic...abia dupa vreo 4 5 incercari vine apa...adi incercarile consta in bagatu furtunului la loc scosul lui si abia dupa incercarile astea vine apa.....nush ce poate sa fie.... |
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pompa de apă?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Nush ce sa spun eu despre ea....e buna adik face si presiune ...adik furtunele se intaresc dupa ce pornesti motorul 5 min...adik nu se fac pietroi dar au presiune in ele...
|
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Presiunea nu e de la pompa de apa. Se intaresc pt ca se incalzeste apa si isi mareste volumul.
Scoate termostatul si vezi ce se intampla. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Maine o sa incerc asta....oricum multumesc pentru sfaturile acordare....am plecat afara k e zapada la pitesti si ma duc sa ma dau oleaca cu masina
![]() ![]() Maine o sa revin cu ce am mai rezolvat....Noapte buna |
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil sa ai o gatuiala undeva pe circuit(termostat defect) sau circulatie deficitara(ceva la pompa de apa).
Posibil sa fie si garnitura de chiulasa. Verifica-ti nivelul uleiului,cauta o mazga alba pe joja. Cauta urme de ulei in vasul de expansiune. Verifica nivelul antigelului. Cu motorul pornit,urmareste daca apar bule de aer in vasul de expansiune(dar atentie,dupa ce faci aerisirea cum trebuie) Probabil si aer destul de mult in instalatie. O modalitate de a repara surubul de aerisire: poti da o gaura de diametru mai mare in capacul pompei de apa acolo unde ai ciotul ala de surub ramas,faci un filet mai mare(recomand M6,insa cauta un tarod de 5.5 fiindca suruburile M6 din comert au de fapt filetul de 5,8),iei un surub cu filet corespunzator,il transformi in surub de aerisire, adica faci canal de 2/3 lungimea totala a partii filetate cu un burghiu de 2 mm si inca un orificiu perpendicular pe axa de simetrie a surubului,undeva la 3-4 mm de capul acestuia(adica la 1/3 care ti-a ramas negaurit)...iti recomand un surub cu cap hexagonal "echipat" cu o saiba, confectionezi o garnitura de cauciuc de diametru egal cu cel al saibei - dar care sa acopere stutul ala unde se infileteaza surubul de aerisire. Sau,cel mai simplu....schimbi capacul pompei de apa. Atentie insa, pentru reparatie trebuie sa golesti circuitul de racire. dupa care indesi o carpa pe stutul cu diametru mare al corpului pompei de apa(tur racire - unde vine termostatul) pana "inainte" de stutul de aerisire pentru ca spanul rezultat sa nu intre in pompa de apa. Nu scoti carpa decat la sfarsitul operatiei,prin tragere,usor. Vezi sa NU O UITI ACOLO !!! Stiu,riscant,insa... ![]() Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 14 Dec 2007, 00:57 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
nikssark |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
Aerisitorul nu se afla pe capacul pompei de apa ci pe corpul pompei de apa si am inteles ca nu prea exista posibilitatea de a cumpara doar corpul(carcasa) ci pompa cu totul asa ca aplica metoda recomandata cu largirea si schimbarea surubului.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Scuzele mele,asa e m-am exprimat gresit. Intr-adevar e vorba despre CORPUL si nu CAPACUL pompei de apa, Una gandesc alta scriu... deh,oboseala.
![]() Eh,acum de gasit se gaseste si corpul separat,nu oriunde,asta asa e. Dar nu prea merita cumparat doar el fiindca pretul se apropie de cel al unei pompe complete de apa. S-ar preta doar o pompa de apa noua in cazul in care cea veche nu functioneaza cum trebuie... Insa e scumpa si un pic mai complicat de schimbat. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 14 Dec 2007, 02:02 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Va multumesc pentru sfaturile date....o sa le urmez pe fiecare in parte sa incerc sa aflu care e treaba cu aceasta problema ....
|
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
anndi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Cu apa, vreifica prima data daca e garnitura de chiulasa. Turezi si vezi daca iti vin bulbuci in vasul de expansiune(prin furtunul de jos). Daca e asa, alta garnitura. Totusi eu nu cred ca e garnitura pentru ca eu am patit aceeasi chestie si o garnitura de chiulasa am schimbato degeaba. Ti se manifesta asa din cauza termostatului si al circuitului de apa pentru vaporizatorul de GPL. Tot ce tre sa faci e sa dai 2 sau 4 gauri de 4mm in termostat sa circule apa tot timpul pe acolo. Plamanul de GPL trebuie legat in serie cu radiatorul de incalzire, adica: ai furtunul ce vine de pe pompa de apa parca si intra in radiatorul de incalzire. De pe radiatorul de incalzire duci un furtun in plamanul de GPL si din plaman inpoi in motor(unde intra din radiatorul de incalzire returul). La mine merge brici asa. Daca renunti la termostat atunci nu mai tre sa umblii la furtune deloc, dar fiind iarna se va incalzi foarte greu.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Ag65Amz |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 December 07 ![]() |
Deci apa in baie nu am....dar nici ulei in antigel....bulburuci nu vin asta in mod sigur.....dar aceeasi legatura am si eu ....apa ce trece prin vaporizatorul gpl e luata in serie de la apa ce trece prin caloriferul de caldura....treaba cu gaurile in termostat nu am facut-o de ce sa zic....crezi k e o solutie si asta ?
|
--------------------
Dacia
Nova 1,6 GT
1998
- Ag65AMZ
|
|
anndi |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Daca e pus in serie si face asa da 4-5 gauri de 4 mm si vezi cum se comporta, dar prima data uitate la toate colierele daca sunt stranse cum trebuie ca e posibil traga aer pe undeva si vezi sa nu ai furtune fisurate.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
O gaura cu burghiu de 2 in termostat e suficienta.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
anndi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
La mine a fost nevoie de 4, depinde de la caz la caz, ie-le pe rand incepe cu 2 si daca trebuie mai adaugi. Sport la treaba
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
luk67 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 25 January 07 ![]() |
salut. aceeasi problema am avut-o si eu de curand . la mine se intampla de 2 ori treaba asta si apoi mergea. ai aer in calorifer, la ine se auzea clipocind in el cand pornem motorul. aeriseste bine instalatia . eu am reusit strangant de furtunul care duce la radiator( cel gros) cu capacul deschis la vasul de expansiune si motorul pornit.
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- vl 67 luk
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:10 |