Probleme in timpul mersului
![]() ![]() ![]() |
Probleme in timpul mersului
Nom4K |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|||
Axll |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
am o intrebare la tine, tu ai scut sub masina ?
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#3
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Incearca sa dai la filtrul de aer clapeta catre evacuare nu catre exterior. SI eu mai patesc asa cu clapeta din exterior.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Scoate furtunul de la epurator, ca baga condens si ingheata clapeta, iar in fata carburatorului pune o aparatoare de carton, ca elicea sa nu mai bata rece direct in el. In oras, viteza e mai mica si motorul e mai cald. Si la ambreiaj, e posibil sa ai gheata (vezi scutul), sau cablul de masa de la baterie, e legat cu papucul la cutie, si masa o ia prin cablul de ambreiaj, si cel de acceleratie. Muta papucul cablului direct pe electromotor, daca nu e, si intareste masa intre motor si caroserie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Ce e ala epurator? am in fatacarburatorului carton... am si scut! Masa cred ca e prins in surubul ala ce tine electromotorul de cutia de viteze....unde mai exact zici sa o pun la electromotor? azi am scimbat pompa de benzina dar inca nu am mers la rum lung sa vad cum reactioneaza...oricum nu intoteauna facea figuri... ar in ultimul timp tot mai des la drum lung...
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Furtunul de la epurator este furtunul care pleaca din capacul culbutorilor in carburator..Este un furtun scurt, care atunci cand masina manaca ulei unii il scot sub masina...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Si aca scot furtunul ala ce fac cu gaura care ramane in carburator si jos la capacul culbutori?
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Daca vrea sa ma ajute cineva astept cu placere...... ieri am schimbat capacul delcou si luleaua....merge mai bine parca motorul...dar mai simt uneori ca se face foarte tare pedala de acceleratie.....oare din ce cauza...?
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Se intepeneste cablul in camasa sau clapeta de acceleratie.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dandee |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
in fata carburatorului ai pus un carton? terbuie si aici ca sa nu fac gheata in carburator!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
nu stiu ce se incepeneste sau unde.... dar acceleratia devine foarte tare ...... am carton in fata carburatorului!
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
uita-te atunci se vede foarte clar daca actionezi cu mana acceleratia cu motorul oprit..ori arcul se agata pe undeva ori clapeta cum au zis si colegii. nu putem ajuta daca tu nu stii nimic trebuie sa te uiti la el..bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
\daca dai cu mana la clapeta la carburator merge ok.... asta apare cateodata numai.... si atunci merge foarte prost tot.....nu stiu cum sa explic.....parca ar prinde rugina dintr-odata tremura tot merge prost......dupa ce se raceste motorul....sau stau unpic isi revine
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
hai frate ca eu nu mai inteleg...deci e greu sa apesi acceleratia, dar si motorul merge prost in aceeasi timp?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Nom4K schimba carburatoru cu unu identic pentru tipu de motor care este pe masina si scapi de probleme
cum verifici daca carburatoru,,,agata clapeta de acceleratie,,, 1--desfaci surubu de relantii de tot si tragi de tija de acceleratie la maxim sii dai drumu bursc,acum tragi usor de tija su nu trebuie sa fie intepenita 2--jocu axei la clapeta de acceleratie se verifica prin miscarea axului in partea unde se prinde tija care actioneaza pompa de sprit,se misca de ia stanga/dreapta/sus/jos,nu trebuie sa aibe joc sau sa fie mic intreaba-l pe mister BOA cum se repara un carburator |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
kiraly.... ce nu ai inteles? am inceput destul de clar.... ambreajul si acceleratia devine foarte tare... dar cel mai des acceleratia cu ambreajul mai rar am patit..... si la drum lung se intampla asta in general... si atunci se inneaca motorul in mers.... ca si cum nu as avea benzina.... sau ceva de genul... dar daca scot din viteza merge bine...pompa de benzina e buna!!!...... e evident ca merge prost din moment ce accelerez si imi scade viteza de la 80 km/h la 50 sa zik....se inneaca.... si atunci scot din viteza ca daca o tin asa e clar ca moare motorul pana ajung la 0km/h si cand scot din viteza isi revine.... cand plec de pe loc la fel face......! si in timpul asta e foarte tare acceleratia......parca apas frana! si daca cobor din masina si trag clapeta la carburator cu mana... merge bine..... nu pot sa imi dau seama ce are....cred ca e foarte greu sa imi ziceti, dar sper ca o mai intalnit cineva problema asta sii are habarce se intampla!
Maine o sa schimb placa de presiune si rulmentu de presiune la ambreaj... schimb cutia de viteze... nu stiu de unde as putea sa iau alt carburator ca la magazin e scump si nici nu e de uzina! si cu carburatorul asta imi merge foarte bine pana ajunge la problema respectiva... Cred ca v-am obosit sa cititi atat.... imi cer scuze dau mai scurt nu am putut sa explic |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Nom4K o sa razi crezand cami bat joc de tine,verifica masa de la alternator la caroseria masinii,ca ce spui tu aici sunt simtomele de masa insuficienta intre motor si caroserie,motoru ia masa prin cablu de acceleratie si cablu de ambreiaj,se incalzeste si de aici merge greu actionarea lor,poti sa pui un cablu gros intre motor si caroserie(un capat il prinzi de un surub de la bloc ssi celalalt de surubu care tine suportu tampon motor pe stinga<partea cu filtru de ulei,e mai acesibil>)
ar fi bine sa verifici si culisarea cablurilor de acceleratie si ambreiaj in camasa lor,le demontezi de la carburator si furca ambreiaj si cu o mana tii de camasa si cu cealalta tragi/impingi cablu,trebuie sa mearga usor ala de acceleratie,ala de ambreiaj daca are arcu la pedala pui pe cineva sa apese usor pedaua de ambreiaj si simti la mana daca agata daca zici ca carburatoru merge usor si nu blocheaza clapeta |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Da niku are dreptate in legatura cu masa. Cred ca cablul e bun daca zici ca uneori merge bine dar totusi verifica cablul.e in jur de 20de lei unul nou si eu am patit cu el
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
o sa verific masa! chiar nu stiu ce sa zik....sunt de acord cu ideea asta.... dar nu stiu cu ce ar putea influenta mersul motorului..... e posibil ca din cauza asta e tare acceleratia..... dar sper sa gasesc problema si la motoru asta de ce se inneaca....
Si daca nu reusesc sa rezolv nimic, oricum va multumesc! Daca mai aveti idei astept! |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Imi pare foarte rau ca trebuie sa zic asta dar eu cred ca orice problema am si orice va intreb nimeni nu poate sa imi zica ceva clar din propria experienta sau din stiinta lui! Daca am ceva problema atata insist si atata incerc pana o rezol,,,,,si mi-am dat seama cat de importanta poate fi fiecare component si fiecare piulita la o masina ca sa functioneze cum trebuie.....acum cateva luni nu stiam sa fac nimik la masina... am ajuns sa imi schimb singur ambreajul..................... si orice problema am avut la orice mechanic m-am dus, pe oricine am intrebat nimeni nu stia sa imi zica clar, sau sa rezolve problema...... ori la unii le e greu sa ma ajute, ori chiar nu am intalnit niste oameni care chiar se procep la asta!
MULTUMESC CELOR CARE AU INCERCAT SA MA AJUTE CU CEVA SI MI-AU DAT CATEVA SFATURI!!! This post has been edited by Nom4K: 22 Feb 2012, 00:25 |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca nu explici bine, nici n-ai sa intelegi ceva. Spui ca se reduce puterea motorului, reducandu-se turatia. Pedala se intareste. Daca scoti din viteza si peste putin timp, e iar normala? Se accelereaza, e tare in continuare? Ce e greu sa vezi ce se intampla cu cablul, daca spui ca la carburator totul e bine? Daca e bun carburatorul, de ce l-ai schimba, sa te afli intreaba? Desi sti ca nu merge cablul, tu schimbi carburatorul? Ambreiajul, ce cauti la el? Ai probleme si cu el, sau tot asta e banuiala? Nu mai tin minte ce-ai spus mai sus, dar daca banuiesti ambreiajul ca o cauza a reducerii vitezei, te inseli. Pompa de benzina poate sa asigure un debit de benzina mai mic decat consuma motorul, si de aceea peste cativa km se reduce. Scoate furtunul de la carburator, si vezi cat de mare e jetul pe care-l face pompa, la relanti. Daca furtunul e plin si arunca destul de bine, mai ramane sita de la intrare in carburator, cuiul sa nu ramana blocat sau plutitorul sa se sprijine de unul din pereti si sa nu deschida. Daca nu ai pus papucul de la minusul care vine de la baterie, pe partea cu electromotorul, si-l ai pe partea cu cutia, nu are masa totala la motor, si se incalzesc cablurile de acceleratie si ambreiaj, dupa cum cred ca ti-am mai spus odata si ti-au spus-o si colegii de mai sus. Ar fi bine ca atunci cand esti langa masina, sa ma suni, si-ti voi spune tot ce se poate.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Daca mi-ai da un numar de tel te-as suna cu placere daca esti dispus sa ma ajuti! Si oricum iti multumesc pt sfaturi!!!
25 Feb 2012, 00:35: BOA nu am cum sa pun papucu de la masa pe partea cu electromotorul pentru: Surubul care tine electromotorul e scurt e infiletata in electromotor, am schimbat-o cu una mai luna sa iasa capatul afara sa pun papucul si o piulita dar problema e ca nu are loc piulita de peretele din lateral al electromotorului si pot sa invart piulita si atunci degeaba pun papucu daca nu il pot prinde! Am electromotor dinala mic! e de ceva renault cika...habar nu am.... Ma tot gandesc cum nu are masa totala motorul daca papucu e pe partea cu cutia? nu inteleg care e diferenta ca daca stai sa te gandesti cutia si motorul sunt impreuna... deci oriunde pui masa e totuna...teoretic....! This post has been edited by Nom4K: 25 Feb 2012, 00:35 |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:42 |