probleme la cutia viteze, am ramas in drum
![]() ![]() ![]() |
probleme la cutia viteze, am ramas in drum
SAVU |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pedala de ambreiaj nu e mai moale la apăsare?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#3
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Cat de bine ai verificat cablul? Dupa cum zici tu s-ar parea ca a inceput sa se intinda cablul de ambreaj prin ruperea unor fire. Verifica-l bine la capete sa vezi daca nu a are fire rupte. De obicei acolo se rup firele de al cablu. Daca mai strangi piulitele de reglaj ale cablului s-ar putea sa mai mearga o perioada.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
SAVU |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
pedala parca este un pic mai moale,iar cablu este ok la ambele capete.am stans piulita de reglaj si nimic aceeasi problema nu intra in viteza
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Placa?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
SAVU |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pedala de ambreiaj nu e mai moale la apăsare? am verificat mai bine si este mai moale!
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Placa de presiune ....
![]() ![]() This post has been edited by driverx: 30 Jul 2007, 14:54 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
NU. Eu inteleg ca nu debreiaza, de unde deduc ca o bucata din disc(ferodo)s-a rupt si s-a inpanat intre placa si disc. Deci acum sunt trei grosimi de ferodo in loc de doua.Inspecteaza-l prin fereastra de la volanta, rotind usor de paleti, ca se va vedea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca s-ar fi impanat, placa ar sta tensionata, deci pedala ar fi TARE.
Inca o data: banuiesc placa (soare rupt), daca nu e cablul rupt prin interior. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
de 2 ori am avut problema asta la masina. prima data a fost sparta placa. a schimbat-o si a mai strans cablul de la ambreiaj. din cauza ca a strans cablu prea mult s-a spart discul de ambreiaj. pedala era la fel de tare in amandoua cazurile, inainte si dupa spargerea discului de ambreiaj, la fel si inaintea si dupa spargerea placii.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#11
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
@cristitranca
Ca sa nu mai ai probleme iti recomand sa reglezi ambreajul sa prinda cat mai jos posibil pentru a proteja placa de presiune si a evita ca discul sa mearga patinat. Explicatie: daca ambreajul prinde prea sus, la apasare se suprasolicita discul soare, deoarece toti soferii apasa (din comoditate) pedala pana la podea, regland ambreajul sa prinda mai jos, acesta va avea un efort foarte mic si o cursa scurta doar cat sa permita schimbarea vitezelor. Eu folosesc acest fel de reglaj si pot spune ca nu am avut niciodata probleme cu placa de presiune. Mult noroc! |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mersi mult pentru sfat. o sa reglez ambreiajul, mi se apre o idee buna.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
SAVU |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
problema rezolvata:placa sparta! cu ocazia asta am inlocuit si rulmentul discul era ok! multumesc pentru sfaturi!
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
briobit |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
imi permit sa intervin si eu cu o problema .... la fel am patit si eu astazi cand sa plec de pe loc nu a mai vrut neam sa intre in viteza I dupa 1-2 minute de mestecat cu schimbatorul si 2-3 caraituri am reusit sa plec de pe loc .... mai am o intrebare cablul de ambreiaj ma rog camasa acestuia nu trebuie sa aibe deloc joc ca la mine sunt tepene de nu se clinteste nimic, precizez ca pedala tine undeva jos vitezele 2 -3 - 4 merg binisor (am cutie cu 4 pe motor de 1300) dar cu viteza I mai am de furca ... orice ajutor e binevenit
|
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#15
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cand a fost placa sparta am "mestecat" cu schimbatoru si am impins tare catre viteza I si a intrat, la celelalte nu au mai fost probleme..pana am ajuns la un prieten care m-a ajutat sa o duc la service
cand s-a spart discu intra f greu in viteze(asta cand vroia) si huruia groaznic de tare la demaraj, vibratiile se simteau sub picior This post has been edited by cristitranca: 3 Aug 2007, 21:59 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand e soarele crapat( ziceti voi-placa sparta), privind pe fereastra de la cutie(unde se vede semnul de pe volanta ),se observa ca placa nu apasa uniform pe disc (rotind volanta ), pe toata circumferinta.Daca nu se observa la ochi, cu o surubelnita lata, testati roata, presiunea in placa, retinand efortul depus ,care trebuie sa fie egal la toate incercarile,pentru departarea placii cu aceeasi distanta.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Merced |
![]()
Post
#17
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu am avut acu vreo luna placa de presiune sparta, combinata cu un disc vechi, statut si tocit iar rezultatul era mai mult patinare decat dificultate la intratul in viteze. Pur si simplu ii dadeam mai tare si urla motorul degeaba, ca la roti nu mai ajungea mare lucru, de-abia ce mai prindeam un 60 cu mult noroc. In service mesteru' mi-a zis ca puteam sa nici nu mai folosesc ambreiajul ca tot una era, ca ar fi intrat in viteze direct cu motorul pornit.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si presupun ca daca masina se misca f incet spre fatza intra mai greu in marche arriere. Cred ca mai trebuie departat putin discul de placa prin reglaj
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
SAVU |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat placa si rulmentul dar cred ca mai trebuie reglata,poate sa imi spuna cineva cum se face corect reglajul ambreiajului?
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#20
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Cursa se regleaza din piulitele din capatul cablului de ambreaj. Strangi sau slabesti dupa nevoie sau preferinta. La mine am reglat sa prinda cat mai jos (am explicat mai sus de ce) fara sa caraie cand schimb vitezele. Poti sa faci orice reglaj dar cu conditia ca sa existe cursa libera la cablu (sa nu stea rulmentul in contact cu discul soare). Cursa libera se observa si prin tragerea de camasa cablului.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
mariusd29 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 August 07 ![]() |
salut!am si eu o problema cu cutia de viteze sau cu ambreajul.Cind mototrul este oprit intra foarte frumos in viteza dupa ce pornesc motorul intra foarte greu in viteza 12345 iar in la mersul inapoi caraie.Ce ar putea avea ?unde sa umblu si lace sa ma uit?
va multumesc anticipat |
--------------------
renault
symbol fidji
2008 motor 1.5dci
- B-74-SRN
|
|
pishoiasul |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 25 October 07 ![]() |
strange cablu de ambreaj...asa ar trebui sa rezolvi sau cel putin e una dintre rezolvari..din cate stiu.bafta!
|
--------------------
DACIA
1410
1996
- B-20-JTB
|
|
disaster |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
Ca sa nu incep alt topic intreb si eu tot aici. Aseara m-a lasat marche-arierre-ul. Adica intra in viteza dar caraie si nu pleaca de pe loc, cand intra si pleaca de pe loc sare din viteza. Am mai avut problema asta si am schimbat ceva furca si un cui (o chestie mai lunga
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
tgg2k |
![]()
Post
#24
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
pai costa... kit de ambreiaj, plus cablu, plus furca, vreo 3 mil cu piese de uzina.
adica (,) daca patineaza ambreiajul si caraie cand dai in marsarier e ceva putred pe acolo! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am patit-o si eu acum vreo 2 luni. Nu mai pleca de pe loc (si culmea ironiei, tot in intersectie, eu fiind primul din coloana).
Problema mea a fost in felul urmator: unul din arcuri de pe discul de ambreiaj a iesit din locasul lui si s-a interpus intre placa si disc. Rezultatul: nu mai debraia cu motorul pornit. Placa mea de presiune este un model frantuzesc (?) dupa cum zicea mecanicul: TYPE "nu-mai-stiu-cum", eu nu prea ma pricep la transmisie si piesele din componenta transmisiei. Deci interventia s-a finalizat doar cu schimbarea discului de ambreiaj. Bun, acum am o problema, fiind facuta recent (cca. o saptamana si jumate), haraie usor intr-o anumita pozitie a pedalei de ambreiaj (aproape apasata la fund). In rest nu sunt probleme. Ar trebui sa-mi fac griji ? Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Placa de presiune tip BREVET VERTO sint cele mai bune erau stantate de uzina din Pitesti.De cind s-au dat pe golanuri au sistat productia lasindu-ne la latitudinea
ConexIasi si Baia Mare si alti citiva producatori autohtoni.Daca tine jos pedala de ambreiaj te avantajeaza la un condus mai sportiv.Daca putin "caraie"verifica daca nu exista joc prea mare la pedala de ambreiaj sau sa se interpuna ceva intre pedala si pedalier(pres,material izolant).Poate fi un semn ca placa ar fi pe duca,de aceea se foloseste tot kitul la inlocuirea unei piese uzate(placa,disc,rulment). |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Exact despre acel tip de placa de presiune este vorba. Multumesc de improspatarea memoriei.
Si acum pe subiect, poate ca nu m-am exprimat corect, nu caraie pinioanele din cutia de viteze ci caraie ceva la discul de ambreiaj probabil (ce aude ca un frecus fier pe fier) dar numai intr-o anumita pozitie a pedalei de ambreiaj. Nu neaparat cu masina bagata in viteza. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Poate este prea strins cablul de ambreiaj,refa cursa tragind de cablu(1-1.5mm),
foloseste un cablu de Timisoara UAMT,srie pe el cu verde. ![]() |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am verificat si reglat cablul, pedala prinde jos si imi convine asta. Nu pare a fi din cauza cablului, totusi frecarea fier-pe-fier persista daca "nimeresc" pozitia pedalei de ambreiaj (undeva foarte jos, aproape de punctul de debraiere completa).
Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 18:42 |