Temperatura apei se duce la 90 grade, Probleme cu berlina
![]() ![]() ![]() |
Temperatura apei se duce la 90 grade, Probleme cu berlina
dragoselu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|||
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#2
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Prima intrebare ar fii daca ai incredere in ceasul de apa,adica daca ti-a mai facut probleme aratand eronat,etc.A doua e ca deja afara e destul de rece,e ciudat sa ajunga temperatura repede la 90 grade,eu am carton pe o parte si tot nu-mi trece de 80 nici la drum lung.Verifica termostatul sa fie bun si sistemul sa fie aerisit bine.Astea ar fii pe de-o parte,pe de alta pot fii probleme legate de functionarea incorecta a motorului,in special avansul.Verifica mai intai instalatia de racire si spune ce-ai gasit.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Daca termostatul este OK, caldura lipseste, posibil 90% garnitura chiulasei impuscata.
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#4
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
e nasoala si mai putin posibila faza cu garnitura de chiulasa, la varianta asta eu ii dau sanse de 30%. asa ca incearca sa schimbi indicatorul... poate doar face pe nebunul.
|
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Presupunand ca pompa de apa lucreaza, verifica sonda (cana cu apa, termometru si un fierbator) Cu ocazia asta poti sa faci si o "etalonare" a indicatorului de la bord.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
cosminus |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Incearca so o aerisesti, ca are aer. De acea cand ajunge apa ai 30 grade, iar cand ajunge abur 90. Daca aerisest si ai aceasi problema e garnitura de chiuloasa sau trage aer pe undeva instalatia de racire.
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#7
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Am rezolvat: era de vina termostatul, i-am pus unul nou. Am aerisit si acum sta
sub 90 de grade. Va multumesc la TOTI de ajutor, Dragoselu |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#8
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Sper ca ai aerisit si caloriferul din inauntru?.....asta ca sa fie facut ca lumea si sa simti si niste caldura.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#9
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 5 Nov 2007, 20:44) Sper ca ai aerisit si caloriferul din inauntru?.....asta ca sa fie facut ca lumea si sa simti si niste caldura. Asta nu am mai stiut-o! Nenea meseriasul mi-a zis sa iau o sticla de antigel plus una de apa distilata, le-a amestecat, a luat o alta sticla de Coca-Cola si a scos un surub din partea dreapta de langa aripa masinii si eu ambalam motorul, antigelul curgea, a pus antigelul scurs in vasul de expansiune, apoi iar colecta, a repetat de 3 ori operatia si mi-a zis ca e gata! Cum se aeriseste caloriferul totusi ? ![]() Mersi de sfaturi, D. |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.636 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
nu cred ca e cea mai reusita aerisire....
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#11
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#12
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Pai mai intai aerisesti la busonul radiatorului cum s-ar zice.Motorul trebuie turat pentru ca sa-ti deschida termostatul inspre radiator(circuitul mare).Dupa eliminarea aerului strangi busonul radiatorului si deschizi caldura in masina cum s-ar zice,de la robinet,si numai dupa aia desfaci surubelul ala langa aripa din stanga pentru eliminarea aerului din calorifer.O alta chestie e sa tii furtunul din vasul de expansiune cat mai sus posibil(adica infingi o palnie in el si il tii sus)ca sa fii sigur ca iese tot aerul.Recomandabil e sa fie 2 persoane dar merge si una,adica tu in caz ca ai inteles si te si descurci.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 02:31 |