short shifter
short shifter
Muttley |
23 Jun 2008, 21:48
Post
#31
|
__________________ Group: Members Posts: 13.009 Joined: 4 September 04 From: - |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
23 Jun 2008, 23:12
Post
#32
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Hai ca esti tare... dar ce efort crezi tu ca vei depune astfel incat sa ai nevoie de calcul pentru rezistenta la rupere? Ai de gand sa schimbi vitezele cu buldozerul sau cu mana dreapta? Sau esti culturist si ti-e teama ca o rupi ca pe o trestie?! Hai sa fim seriosi. O dam in fantezii.
Calculam tensiuni si rezistente la rupere (intindere, alungire, indoire, flexibilitate, flexiune la indoire si raza de curbura, tone forta aplicata etc) cand vorbim de proiecte de structuri de rezistenta, nu de un banal schimbator de viteza la Dacia. Parerea mea e ca daca nu revenim pe Pamant, nu vom face decat sa despicam firul in patru (4) si sa nu realizam nimic, dcat pura teorie. Ia puneti si voi mana pe un aparat de sudura si sa vedeti ce lucru iese din voi. Toate se invata. Degeaba le avem toti cu teoria si insiram formule daca practic nu facem nimic. Daca vreti rezultate, lasati formulele pentru alte proiecte si eventual calculati unghiuri de incidenta, curse de manevrare, uzuri premature si altele. Astea chiar folosesc acestui sistem. NU spun ca formulele nu sunt bune si ca eu sunt prea destept pentru ceilalti. Dar aici pur si simplu nu e cazul sa ne complicam. Bafta. Astept ceva realizat practic de voi. <span class='edit'>23 Jun 2008, 23:15:</span> Pentru Muttley, care le stie pe toate: pe asta n-ai stiut-o: Argon e cand mediul gazos are in compozitie 99.99% Ar si Corgon e cand mediul gazos are in compozitie Dioxid de carbon pe langa Argon. Nu retin care era concentratia. Daca faceai o vizita scuta la fabrica la Linde o stiai. Asa.. ai scapat-o Acum, te poti strica de ras linistit. This post has been edited by Siconi: 23 Jun 2008, 23:16 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Muttley |
24 Jun 2008, 05:12
Post
#33
|
__________________ Group: Members Posts: 13.009 Joined: 4 September 04 From: - |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ramses86 |
24 Jun 2008, 22:37
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 |
=)) ma rup si eu...daca m-ai vedea ce ""culturist"" is...da ideea e ca daca am reusit sa rup bratul standard...intelegi la ce ma refer? "teava" are o grosime mica deci sudura nu va fi foarte buna...si nu trebuie sa depui un efort imens de mare ci mai bine unul brusc ca sa se fisureze undeva sudura...si cu timpul raman iar cu schimbatorul in mana....eu la asta m-am referit:P
oricum am gasit o varianta mai buna...daca sunt cuminte imi va turna un fost profesor un brat nou asa cum in proiectez eu...deci cu prelungirea facuta; aia nu va mai ceda This post has been edited by ramses86: 24 Jun 2008, 22:38 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
Siconi |
25 Jun 2008, 05:57
Post
#35
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Depinde cum toarna... si din ce material. Eu am avut shortshifter timp de multi ani pe batrana mea, dar am schimbat ca aparuse un joc imens la nuca de jos. Si culmea: teava a fost taiata si apoi s-a sudat o teava cromata si a tinut mai bine de 10 ani. Cum durerea mea sa rupi o maneta de schimbator? Inseamna ca ai probleme si la cutie daca trebuie sa depui un asa efort sau ca nu te porti finut cu masina ta. Nici la curse nu ai cum sa o rupi. Dar ma rog, fiecare cu "muschii" lui.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ramses86 |
25 Jun 2008, 10:56
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 |
iti arat eu pe youtube cate schimbatoare de curse speciale s-au rupt in wrc
intradevar am avut o mica defectiune la cutie, si anume patina mi-a ""disparut""" de la locul ei, si astfel nu nimeream 1 si marsarierul;in plus eu nu stiam dar la nuca aia de jos era corodat rau materialul si astfel s-a rupt in schimb vreau sa te intreb ceva Siconi...nu stii din ce cauza a aparut jocul acela la nuca de jos? iar shortshifterul a fost facut dupa modelul de pe pagina 1 ? |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
os |
25 Jun 2008, 11:39
Post
#37
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Dragi colegi,
voi sunteti presupun mai tineri Pe vremuri ruperea manetei de viteze la berlina nu era un defect chiar asa rar. N-as numi-o nici defectiune curenta, dar se mai intimpla. Vorbim aici de maneta standard, nemanipulata. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Adrian_Boy |
25 Jun 2008, 13:10
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 |
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
os |
25 Jun 2008, 13:20
Post
#39
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Pfffff... nu stiu intre ce ani.. sa zicem asa, prin anii '80...
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Siconi |
25 Jun 2008, 15:12
Post
#40
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Eu v-am spus ce am facut eu masinii si cat a durat. 10 ANI!!!
Voi faceti cum considerati... Nu vreau sa se nasca impresia ca le stiu pe toate... dar ce am spus e probat 100%. P.S.: Masina nu a stat in garaj... de curand i-am dat peste cap a 4-a oara kilometrajul... faceti voi calculul (kilometrajul are 5 cifre). |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ramses86 |
25 Jun 2008, 15:19
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 |
hei Siconi...nu mi-ai raspuns: in schimb vreau sa te intreb ceva Siconi...nu stii din ce cauza a aparut jocul acela la nuca de jos? iar shortshifterul a fost facut dupa modelul de pe pagina 1 ?
plz ca ar fi important pt mine! ------- Cam la limita irc, dar treaca... rog evita pe viitor. |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
mad toz |
25 Jun 2008, 15:29
Post
#42
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
O sa fac o poze la "short shifter-u" meu
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Siconi |
25 Jun 2008, 15:36
Post
#43
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Jocul a aparut datorita neatentiei mele (in timp nu am verificat sa vad cata vaselina mai este in nuca aia) si datorita metalelor in frecare (frecare cauzata de lipsa de gresare). Fugrea manet in stanga si in dreapta ca nebuna, iar cand era in viteza jocul era ca si cum ar fi la una noua in punctul neutru. Cam cautam viteza 1, restul intrau foarte usor. Tin sa mentionez ca NU s-a rupt, ci s-a uzat. Pacat ca nu mai am maneta veche sa-i fac o poza. Am dat in jur de vreo 85 roni pe un ansamblu complet (maneta+nuca+bieleta). Acuma jocul e mult diminuat, adica e asa cum ar trebui sa fie, in limite acceptabile.
Sa vedem cat o sa tina, ca la ce calitate au piesele in zilele noastre... poate gasesti un strungar bun sa-ti faca ce ai nevoie... iese minunat. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Bulldog |
25 Jun 2008, 18:22
Post
#44
|
"Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca |
QUOTE(os @ 25 Jun 2008, 12:39) Dragi colegi, voi sunteti presupun mai tineri Pe vremuri ruperea manetei de viteze la berlina nu era un defect chiar asa rar. N-as numi-o nici defectiune curenta, dar se mai intimpla. Vorbim aici de maneta standard, nemanipulata. Aia a reusit mama s-o rupa prin 2002. Si acuma imi dau lacrimile cand o vad cum manipuleaza masina. Dar ea se plange ca are maini scurte. Ar trebui sa lungesc maneta? Pe Dacie nu a pus nimeni cutie automata? |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Siconi |
25 Jun 2008, 18:48
Post
#45
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
BH 59 FIF |
25 Jun 2008, 19:15
Post
#46
|
Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului |
QUOTE(Siconi @ 25 Jun 2008, 19:48) Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie. Renault 12 TR. Prin Franta ar trebui sa se mai gaseasca. |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
dvirus |
25 Jun 2008, 21:28
Post
#47
|
Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) |
Si prin Argentina daca nu ma insel
|
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
SSilent |
26 Jun 2008, 10:12
Post
#48
|
Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere |
masina mea a fost cundusa vreo 3-4 ani de o femeie, si barba'su a taiat schimbatoru cu fierastraul ca sa-i fie mai comod doamnei, si acum e foarte mic si misto, dar din pacate cand schimba a 3-a trebuie sa ma cam intind dupa el, si in oras e crima, a 2-a, 3-a, 2-a, 3-a etc. si ma gandeam sa-l stramb cumva sa stea mai in spate, dar nu am nici o idee
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Muttley |
26 Jun 2008, 10:26
Post
#49
|
__________________ Group: Members Posts: 13.009 Joined: 4 September 04 From: - |
Il strambi cu doua chei inelare zdravene de nu se vede
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
26 Jun 2008, 13:04
Post
#50
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Sau cu 2 franceze sau 2 mopsuri mai mici. Cu una tii contra iar cu a doua indoi de unde vrei tu si spre ce directie vrei... Ca idee, fa asta undeva mai inspre baza manetei, pe cat posibil.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
argon |
26 Jun 2008, 13:08
Post
#51
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(Siconi @ 25 Jun 2008, 19:48) Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie. mai bine fara, e cu 3 trepte.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cannavaro |
26 Jun 2008, 13:27
Post
#52
|
. Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti |
Eu am avut pe masina, levierul de la cutie scurtat de cel de la care am luat masina si intra f. greu in viteze & marsalier. L-am inlocuit cu cel standard lung si masina intra f. usor in viteze acum, fara zgomot.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 02:08 |