DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> short shifter

Muttley
post 23 Jun 2008, 21:48
Post #31


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Siconi @ 23 Jun 2008, 16:02)
Totusi, recomandat ar fi Argon sau Corgon.
*


Stii ca ma stric de ras, nu? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Cine mama ma-sii viata e Corgon ala ma? radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jun 2008, 23:12
Post #32


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Hai ca esti tare... dar ce efort crezi tu ca vei depune astfel incat sa ai nevoie de calcul pentru rezistenta la rupere? Ai de gand sa schimbi vitezele cu buldozerul sau cu mana dreapta? Sau esti culturist si ti-e teama ca o rupi ca pe o trestie?! Hai sa fim seriosi. O dam in fantezii.
Calculam tensiuni si rezistente la rupere (intindere, alungire, indoire, flexibilitate, flexiune la indoire si raza de curbura, tone forta aplicata etc) cand vorbim de proiecte de structuri de rezistenta, nu de un banal schimbator de viteza la Dacia.

Parerea mea e ca daca nu revenim pe Pamant, nu vom face decat sa despicam firul in patru (4) si sa nu realizam nimic, dcat pura teorie.

Ia puneti si voi mana pe un aparat de sudura si sa vedeti ce lucru iese din voi. Toate se invata. Degeaba le avem toti cu teoria si insiram formule daca practic nu facem nimic.

Daca vreti rezultate, lasati formulele pentru alte proiecte si eventual calculati unghiuri de incidenta, curse de manevrare, uzuri premature si altele. Astea chiar folosesc acestui sistem.

NU spun ca formulele nu sunt bune si ca eu sunt prea destept pentru ceilalti. Dar aici pur si simplu nu e cazul sa ne complicam.

Bafta. Astept ceva realizat practic de voi.

<span class='edit'>23 Jun 2008, 23:15:</span>
Pentru Muttley, care le stie pe toate: pe asta n-ai stiut-o: Argon e cand mediul gazos are in compozitie 99.99% Ar si Corgon e cand mediul gazos are in compozitie Dioxid de carbon pe langa Argon. Nu retin care era concentratia.
Daca faceai o vizita scuta la fabrica la Linde o stiai. Asa.. ai scapat-o

Acum, te poti strica de ras linistit.

This post has been edited by Siconi: 23 Jun 2008, 23:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Jun 2008, 05:12
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 24 Jun 2008, 22:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




=)) tongue.gif ma rup si eu...daca m-ai vedea ce ""culturist"" is...da ideea e ca daca am reusit sa rup bratul standard...intelegi la ce ma refer? "teava" are o grosime mica deci sudura nu va fi foarte buna...si nu trebuie sa depui un efort imens de mare ci mai bine unul brusc ca sa se fisureze undeva sudura...si cu timpul raman iar cu schimbatorul in mana....eu la asta m-am referit:P

oricum am gasit o varianta mai buna...daca sunt cuminte tongue.gif imi va turna un fost profesor un brat nou asa cum in proiectez eu...deci cu prelungirea facuta; aia nu va mai ceda tongue.gif

This post has been edited by ramses86: 24 Jun 2008, 22:38


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jun 2008, 05:57
Post #35


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Depinde cum toarna... si din ce material. Eu am avut shortshifter timp de multi ani pe batrana mea, dar am schimbat ca aparuse un joc imens la nuca de jos. Si culmea: teava a fost taiata si apoi s-a sudat o teava cromata si a tinut mai bine de 10 ani. Cum durerea mea sa rupi o maneta de schimbator? Inseamna ca ai probleme si la cutie daca trebuie sa depui un asa efort sau ca nu te porti finut cu masina ta. Nici la curse nu ai cum sa o rupi. Dar ma rog, fiecare cu "muschii" lui.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 25 Jun 2008, 10:56
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




iti arat eu pe youtube cate schimbatoare de curse speciale s-au rupt in wrc tongue.gif
intradevar am avut o mica defectiune la cutie, si anume patina mi-a ""disparut""" de la locul ei, si astfel nu nimeream 1 si marsarierul;in plus eu nu stiam dar la nuca aia de jos era corodat rau materialul si astfel s-a rupt

in schimb vreau sa te intreb ceva Siconi...nu stii din ce cauza a aparut jocul acela la nuca de jos? iar shortshifterul a fost facut dupa modelul de pe pagina 1 ?


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jun 2008, 11:39
Post #37


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dragi colegi,

voi sunteti presupun mai tineri wink.gif

Pe vremuri ruperea manetei de viteze la berlina nu era un defect chiar asa rar. N-as numi-o nici defectiune curenta, dar se mai intimpla. Vorbim aici de maneta standard, nemanipulata.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Jun 2008, 13:10
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(os @ 25 Jun 2008, 11:39)


Pe vremuri ruperea manetei de viteze la berlina nu era un defect chiar asa rar
*




Mai exact intre ce ani ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jun 2008, 13:20
Post #39


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Pfffff... nu stiu intre ce ani.. sa zicem asa, prin anii '80...



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jun 2008, 15:12
Post #40


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu v-am spus ce am facut eu masinii si cat a durat. 10 ANI!!!

Voi faceti cum considerati... Nu vreau sa se nasca impresia ca le stiu pe toate... dar ce am spus e probat 100%.

P.S.: Masina nu a stat in garaj... de curand i-am dat peste cap a 4-a oara kilometrajul... faceti voi calculul (kilometrajul are 5 cifre).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 25 Jun 2008, 15:19
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




hei Siconi...nu mi-ai raspuns: in schimb vreau sa te intreb ceva Siconi...nu stii din ce cauza a aparut jocul acela la nuca de jos? iar shortshifterul a fost facut dupa modelul de pe pagina 1 ?


plz ca ar fi important pt mine!
-------
Cam la limita irc, dar treaca... rog evita pe viitor.


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 25 Jun 2008, 15:29
Post #42


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




O sa fac o poze la "short shifter-u" meu rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jun 2008, 15:36
Post #43


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Jocul a aparut datorita neatentiei mele (in timp nu am verificat sa vad cata vaselina mai este in nuca aia) si datorita metalelor in frecare (frecare cauzata de lipsa de gresare). Fugrea manet in stanga si in dreapta ca nebuna, iar cand era in viteza jocul era ca si cum ar fi la una noua in punctul neutru. Cam cautam viteza 1, restul intrau foarte usor. Tin sa mentionez ca NU s-a rupt, ci s-a uzat. Pacat ca nu mai am maneta veche sa-i fac o poza. Am dat in jur de vreo 85 roni pe un ansamblu complet (maneta+nuca+bieleta). Acuma jocul e mult diminuat, adica e asa cum ar trebui sa fie, in limite acceptabile.
Sa vedem cat o sa tina, ca la ce calitate au piesele in zilele noastre... poate gasesti un strungar bun sa-ti faca ce ai nevoie... iese minunat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 25 Jun 2008, 18:22
Post #44


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(os @ 25 Jun 2008, 12:39)
Dragi colegi,

voi sunteti presupun mai tineri wink.gif

Pe vremuri ruperea manetei de viteze la berlina nu era un defect chiar asa rar. N-as numi-o nici defectiune curenta, dar se mai intimpla. Vorbim aici de maneta standard, nemanipulata.
*



Aia a reusit mama s-o rupa prin 2002. Si acuma imi dau lacrimile cand o vad cum manipuleaza masina. Dar ea se plange ca are maini scurte.
Ar trebui sa lungesc maneta? Pe Dacie nu a pus nimeni cutie automata?


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jun 2008, 18:48
Post #45


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 25 Jun 2008, 19:15
Post #46


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




QUOTE(Siconi @ 25 Jun 2008, 19:48)
Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie.
*



Renault 12 TR. Prin Franta ar trebui sa se mai gaseasca.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 25 Jun 2008, 21:28
Post #47


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Si prin Argentina daca nu ma insel


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 26 Jun 2008, 10:12
Post #48


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




masina mea a fost cundusa vreo 3-4 ani de o femeie, si barba'su a taiat schimbatoru cu fierastraul ca sa-i fie mai comod doamnei, si acum e foarte mic si misto, dar din pacate cand schimba a 3-a trebuie sa ma cam intind dupa el, si in oras e crima, a 2-a, 3-a, 2-a, 3-a etc. si ma gandeam sa-l stramb cumva sa stea mai in spate, dar nu am nici o idee unsure.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Jun 2008, 10:26
Post #49


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




Il strambi cu doua chei inelare zdravene de nu se vede wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Jun 2008, 13:04
Post #50


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Sau cu 2 franceze sau 2 mopsuri mai mici. Cu una tii contra iar cu a doua indoi de unde vrei tu si spre ce directie vrei... Ca idee, fa asta undeva mai inspre baza manetei, pe cat posibil.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2008, 13:08
Post #51


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Siconi @ 25 Jun 2008, 19:48)
Ehei, candva a existat o versiune si cu cutie automata, dar dupa anii '80 nu s-a mai auzit de asa ceva la Dacia. Stiu sigur ca pe R12 a fost montata cutie automata. Nmai dintr-o maaaare intamplare sau un pur noroc sa mai dai peste o asa raritate, ma refer la cutie.
*




mai bine fara, e cu 3 trepte..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 26 Jun 2008, 13:27
Post #52


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Eu am avut pe masina, levierul de la cutie scurtat de cel de la care am luat masina si intra f. greu in viteze & marsalier. L-am inlocuit cu cel standard lung si masina intra f. usor in viteze acum, fara zgomot.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 02:08
Forum Renault