DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frane

arycy
post 12 Nov 2007, 21:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 November 07




salut am o dacie berlina din 2004 am probleme la sistemul de franare.. masina nu are decat vreo 30.000km... Totul a inceput acuma cateva luni cand am fost si am facut un test de frane si spatele nu`mi prindea decat f putin, am fost la mecanic si a zis ca sa schimb pompa centrala dupa ce a tot aerisit de cateva ori. pe deasupra s-a mai aprins si becul rosul cu (!) dupa ce a fost aerisita la inceput inainte sa fie schimbata pompa. Acel bec se aprinde si cand tragi frana de mana deoarece e varianta de bord fara turometru. Dupa ce s-a schimbat pompa becul a continuat sa arda atunci am luat decizia sa scot papucul de la pompa de frana asa becul s-a stins. Timp de cateva luni n`am avut prob cu franele , acum au aparut din nou, pedala este f moale si se duce pana la fund.. iar daca fac pedala la a doua apasare deja se intareste si prinde bine, cine imi spune ce problema ar fi. Va multumesc.


--------------------
dacia 1310 Li 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 12 Nov 2007, 22:30
Post #2


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Aeriseste.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad
post 12 Nov 2007, 23:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 24 February 06
From: Timisoara




cauta pe forum(cred ca ai pompa dublu circuit cu ICP) ca s-a mai discutat,si cum sa faci sa se stinga becu si cum sa aerisesti.Multi mecanici nu stiu sa aeriseasca o pompa cu ICP.


--------------------
Renault Laguna Break 99 - TM-yy-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Nov 2007, 07:19
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ceea ce descri tu mai sus este clar ,pompa este in avarie :
Verifici tot ce se poate verifica in privinta aerului (garnituri, etansari) si a uzurii placutelor/sabotilor.(asta pt siguranta ta si a celor din trafic)
Defiletezi sonda ICP de pe pompa. Apoi incepi cu roata stinga spate (traseul cel mai lung), apoi dreapta spate, dreapta fata, stinga fata.
Desfaci pe rind aerisitoarele, cite unul odata, pina curge lichid curat, fara bule; stringi aerisitorul si treci la urmatorul. Poti monta un furtun gen "vacuum delco" pe aerisitoare si recuperezi lichidul scurs in vas curat, ce am descris mai sus este metoda de aerisire ""prin cadere""
La sfirsit cu sonda ICP scoasa faci citeva pedale tari, tepene. Repui sonda si verifici frinele . bafta !!!



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 13 Nov 2007, 09:03
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Si eu am avut aceeasi problema numai cu pompa monocorcuit, adica frana la a doua pedala si am reusit sa rezolv problema cum a scris si Minel, cumperi jum de litru de lichid si il lasi sa curga cu cadere libera, si inca ceva daca nu-ti prinde pe spate cum trebuie vezi daca nu este cumva conducta lovita sau indoita ca am mai auzit cazuri din asta


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:11
Forum Renault