cine stie, pentru ce este gaurica aceea de sub vaccum ?
![]() ![]() ![]() |
cine stie, pentru ce este gaurica aceea de sub vaccum ?
XXXMariaN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 CL
1998
- B-22-LEV
|
|||
Alexu7 |
![]()
Post
#2
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
vezi poate ai vreo gaura prin rezervor care necesita astupare
![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
XXXMariaN |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 07 ![]() |
nu am nici o gaura.. am verificat eu
|
--------------------
dacia
1310 CL
1998
- B-22-LEV
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ce gaura ai astupat?
ai scos furtunul de la delco de la capsila avcumatica sau ce anume? nu e normal sa consume in halul asta...vezi sanu bage benzina in baia de ulei..sau vreun furtun spart.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
XXXMariaN |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 07 ![]() |
nu aia de la furtunas... gaurica asta e exact sub furtunasul de la capsula dar e dedesubt
e una mica de 1 mm |
--------------------
dacia
1310 CL
1998
- B-22-LEV
|
|
RMS |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Daca ai astupat ce am inteles eu, adica acea gaurica mica de la capsula vacuumatica, ti-ai modificat felul in care e actionat avansul. Acea gaurica e din fabrica acolo.
Din cate stiu eu, permite revenirea mecanismului de modificare a avansului vacuumatic in momentul in care turatia scade. Adica mentine avansul la aprindere la o valoare fixa pentru o turatie fixa; scade turatia- implicit se modifica avansul (la aprindere). Daca ai modificat ceva pe acolo, respectiv astupat gaura, curba de avans va arata altfel decat a fost ea gandita. |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
XXXMariaN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 07 ![]() |
stiu ca se modifica ceva pe acolo dar daca o las asa merge foarte prost... si scoate fum negru
![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1998
- B-22-LEV
|
|
RMS |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Ziceai la inceput ca ai observat ca trage aer fals pe acolo. Pe acolo nu se poate.
Aia asa a fost gandita (am si zis in mare cam de ce) si nu e o cauza a "aerului fals". Fumul negru de obicei inseamna benzina nearsa (de obicei) adica fie prea putin aer, fie scanteia este data intr-un moment "nepotrivit" sa-i zic asa si amestecul nu poate arde complet. Moment nepotrivit-prea repede sau prea tarziu fata de inchiderea/deschiderea supapelor, fata de pozitia pistonului (aproape dar nu chiar in punctul mort superior la terminarea fazei de compresie). Mai zic o data: acea gaurica e acolo din fabricatie si asa a fost gandita, proiectata si fabricata acea capsula, cu o gaura care sa permita normalizarea presiunii de o parte si de alta a membranei. PS de fapt si asa se poate verifica, cat de cat, buna functionare a mecanismului de avans, prin crearea unei depresiuni in capatul dinspre carb al furtunului de la capsula. Acea depresiune trebuie sa dispara in cateva secunde datorita tocmai acelei gaurici. (pe scurt tragi aer cu gura din furtun, pui limba si sa nu ramana lipita de furtun mai mult de vreo max 2 secunde-timp aproximativ) |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca merge bine cu gaura astupata ai avansul dereglat, si astuparea compenseaza, trage aer si vezi daca tine, poate e membrana putin fisurata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica carburatorul in primul rand dupa aceea pompa de benzina sa nu scape benzina pe la membrana in baia de ulei regleaza culbutori . verifica capsula vacumatica daca ai membrana sparta ia alta capsula sau daca gaurica e infundata desfund-o cu un mic ac . Verifica bujiile cum se prezinta curatale , regleazale cu lera eletrozii la 0.7mm , incalzeste motorul pune la punct carburatorul tureaza masina pina la 3500 de ture si vezi cum lucreaza si la relanti. Lasa sa se raceasca motorul si verifica din nou bujiile daca sunt curatate asa iti dai seama si cum lucreaza aprinderea si cum e reglat carburatorul bafta.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:21 |