DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cine stie, pentru ce este gaurica aceea de sub vaccum ?

XXXMariaN
post 5 Nov 2007, 16:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 07




eu am astupat gaurica aia si imi merge super bine... pana sa o gasesc ca sa vad ca trage aer fals pe acolo mergea tare prost..
are ceva daca am astupat-o?
si inca ceva cum se poate ca sa imi consume 5 litri de benzina doar dupa cateva porniri? sa spun asa 15-20 de porniri... e normal asa ceva?


--------------------
dacia 1310 CL 1998 - B-22-LEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 5 Nov 2007, 17:02
Post #2


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




vezi poate ai vreo gaura prin rezervor care necesita astupare icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XXXMariaN
post 5 Nov 2007, 17:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 07




nu am nici o gaura.. am verificat eu


--------------------
dacia 1310 CL 1998 - B-22-LEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 5 Nov 2007, 17:18
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce gaura ai astupat?
ai scos furtunul de la delco de la capsila avcumatica sau ce anume?

nu e normal sa consume in halul asta...vezi sanu bage benzina in baia de ulei..sau vreun furtun spart....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XXXMariaN
post 5 Nov 2007, 17:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 07




nu aia de la furtunas... gaurica asta e exact sub furtunasul de la capsula dar e dedesubt
e una mica de 1 mm


--------------------
dacia 1310 CL 1998 - B-22-LEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 5 Nov 2007, 17:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




Daca ai astupat ce am inteles eu, adica acea gaurica mica de la capsula vacuumatica, ti-ai modificat felul in care e actionat avansul. Acea gaurica e din fabrica acolo.
Din cate stiu eu, permite revenirea mecanismului de modificare a avansului vacuumatic in momentul in care turatia scade. Adica mentine avansul la aprindere la o valoare fixa pentru o turatie fixa; scade turatia- implicit se modifica avansul (la aprindere).

Daca ai modificat ceva pe acolo, respectiv astupat gaura, curba de avans va arata altfel decat a fost ea gandita.


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XXXMariaN
post 5 Nov 2007, 18:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 07




stiu ca se modifica ceva pe acolo dar daca o las asa merge foarte prost... si scoate fum negru sad.gif


--------------------
dacia 1310 CL 1998 - B-22-LEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 6 Nov 2007, 01:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




Ziceai la inceput ca ai observat ca trage aer fals pe acolo. Pe acolo nu se poate.
Aia asa a fost gandita (am si zis in mare cam de ce) si nu e o cauza a "aerului fals".

Fumul negru de obicei inseamna benzina nearsa (de obicei) adica fie prea putin aer, fie scanteia este data intr-un moment "nepotrivit" sa-i zic asa si amestecul nu poate arde complet. Moment nepotrivit-prea repede sau prea tarziu fata de inchiderea/deschiderea supapelor, fata de pozitia pistonului (aproape dar nu chiar in punctul mort superior la terminarea fazei de compresie).

Mai zic o data: acea gaurica e acolo din fabricatie si asa a fost gandita, proiectata si fabricata acea capsula, cu o gaura care sa permita normalizarea presiunii de o parte si de alta a membranei.

PS de fapt si asa se poate verifica, cat de cat, buna functionare a mecanismului de avans, prin crearea unei depresiuni in capatul dinspre carb al furtunului de la capsula. Acea depresiune trebuie sa dispara in cateva secunde datorita tocmai acelei gaurici. (pe scurt tragi aer cu gura din furtun, pui limba si sa nu ramana lipita de furtun mai mult de vreo max 2 secunde-timp aproximativ)



--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Nov 2007, 07:29
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca merge bine cu gaura astupata ai avansul dereglat, si astuparea compenseaza, trage aer si vezi daca tine, poate e membrana putin fisurata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 19:06
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Verifica carburatorul in primul rand dupa aceea pompa de benzina sa nu scape benzina pe la membrana in baia de ulei regleaza culbutori . verifica capsula vacumatica daca ai membrana sparta ia alta capsula sau daca gaurica e infundata desfund-o cu un mic ac . Verifica bujiile cum se prezinta curatale , regleazale cu lera eletrozii la 0.7mm , incalzeste motorul pune la punct carburatorul tureaza masina pina la 3500 de ture si vezi cum lucreaza si la relanti. Lasa sa se raceasca motorul si verifica din nou bujiile daca sunt curatate asa iti dai seama si cum lucreaza aprinderea si cum e reglat carburatorul bafta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:21
Forum Renault