DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merge nasol, mers inconstant

bitu72
post 5 Nov 2007, 14:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 3 July 06




De o bucata de vreme merge nasol nu mai am incredere in ea ... (1310/carburator/99)
Se dau:
-bujii DENSO w20fp-u
-fise TESLA
-nivel carb. reglat de mester (reglat de mine i se cam termina benzina la turatii mari - cind depaseam in treapta a IV)
-delcou reglat cu metoda din forum (cu becul) - nu are nici un rateu la esapament
-debitul de aer la fel metoda forum - cu motorul cald sta frumos la relanti chiar si la 500rot/min
-relanti reglat la 900rot/min

Efecte in timpul mersului:
- Merge prost la rece, tre sa merg cu socul pina se incalzeste motorul la temp de lucru. Socul tras cu grija ... nici prea putin ca moare nici prea tare ca se ineaca si iar moare.
- La cald daca o calc mai tare da senzatia ca se ineaca da in nas dar totusi nu se opreste - mai ales la plecari mei ferme de pe loc (la stopuri).
- Cind am schimbat bujiile cele dinainte (SINTEROM 4np18) erau afumate.
- Consumul mi se pare cam mare ~14% in oras.

This post has been edited by bitu72: 5 Nov 2007, 15:05


--------------------
Dacia BERLINA 1300 L 99 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Nov 2007, 16:51
Post #2


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Salut puneti bujii champion L87YC , un capac delco nemtesc ... senzor gotronic impreuna cu aprinderea at011 fise tesla pipa de delco tot nemteasca sub forma de T . Iar reglajul delcoului se face in felul urmator incalzesti motorul si dupa aceea turezi motorul pina la 2500-3000 de ture si reglezi avansul in asa fel in portiunea aceasta de turatie sa nu ai rateuri tremurari de motor wink.gif . Se regleaza la carburator surubul de amestec (aer - benzina) in asa fel turatia sa cresca un maxim (amestec benzina perfect ) se scade turatia la 800-600 de ture. Sigur nu vei mai avea probleme.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Nov 2007, 09:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bitu72 @ 5 Nov 2007, 14:55)
[...]
- Merge prost la rece, tre sa merg cu socul pina se incalzeste motorul la temp de lucru. Socul tras cu grija ... nici prea putin ca moare nici prea tare ca se ineaca si iar moare.
- La cald daca o calc mai tare da senzatia ca se ineaca da in nas dar totusi nu se opreste - mai ales la plecari mei ferme de pe loc (la stopuri).
- Cind am schimbat bujiile cele dinainte (SINTEROM 4np18) erau afumate.
[...]

1. La rece se merge cu socul, e ceva normal.
2. Bujii afumate in conditii de mers majoritar oras, pe portiuni scurte? Daca da, e cvasinormal, motorul nu are timp sa se incalzeasca; daca nu si mergi mult in afara, ori bujiile au fost proaste ori ai oarece probleme de supape (eventual joc mic la culbutori). Cu noile Denso iti mai afuma? Mai e posibil un amestec bogat, asta denota nivel mare in camera, filtru aer imbixit, cui poanto defect.
3. Incearca asa: desfa putin surubul de amestec (cel orizontal) jumatate de tura si incearca sa rotesti antiorar delcoul, asa incit sa obtii o turatie mai mare dar fara rateuri (sau max un rateu la 5-6 secunde in toba). Dupa asta ne spui daca mai ai acel "dat in nas"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitu72
post 6 Nov 2007, 13:31
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 3 July 06




Am dus-o la doctor (Autocenter). In 2 min. a reglat-o un mester si acuma merge brici. A mai miscat putin delcoul a mai surubait pe la aer si am scapat de 10RON. Toate reglajele in aparenta dupa urechea. Azi dimineata a pornit la sfert cu putin soc si dupa ce am curatat geamurile am plecat fara soc bine mersi.

Dar la cit de chisat sunt am mai sezizat o problemutza.
Daca o accelerez brusc nu reactioneaza instantaneu dureaza o secunda doua pine se tureaza morul. Cind incercam sa pun volanta la semn am sezizat ca patineza cureaua de transmisie. DE AICI O FI PROBLEMA?


--------------------
Dacia BERLINA 1300 L 99 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 6 Nov 2007, 17:28
Post #5


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




de ce scrii cu caps?! vrei sa strigi la noi?! daca patineaza cureaua aia, o intinzi sau o schimbi (daca prezina uzuri mari) si apoi o intinzi.

iar ca nu reactioneaza instantaneu, pe forum si in popor se zice ca "da in nas". cauta pe forum ca e printre cele mai discutate probleme (de obicei, fenomenul asta, tine de reglajele la carburator)


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 17:51
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu mai da bani la mecanici si invata tu sa iti reglezi carburatorul si delcoul wink.gif . Cred ca nu te doare mina sa iti surnbaresti singur la delco sau la carburator sau sa inteleg ca te da bani afara din casa....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 6 Nov 2007, 17:55
Post #7


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




N-are nici o treaba cureaua!
Incearca sa mai desfaci cu 1/2 tura surubul de amestec, verifica si circuitul pompei de repriza (membrana, jicloarele cu bila, jiclorul de descarcare, ala cu cioc). Trebuie sa arunce un jet subtire, puternic si tangent la peretele difuzorului.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 18:05
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sau tu doresti sa pleci cu motorul rece de pe loc ca din pusca ....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 6 Nov 2007, 19:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Nu cunosc bujiile pe care ti le-ai pus.Cine ti le-a recomandat? pot fi bujii calde sau reci , deci neconforme cu Sinterom 14N18(14N220) pentru 1289cmc sau 14N21(240) pentru 1397cmc.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 21:39
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Iti spun un singur lucru cu acele buji calde si reci depinde ce aprindere ai tu pusa pe masina daca e clasica puneti sinterom. Daca ai si aprindere eletronica mai elaborata se merita bujii champion L87YC. La mine au lucrat si lucreaza destul de bine pe clasic si pe aprindere CDI unde scnteea e si mai puternica, sunt dedicate pentru motoare de 1400 .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:26
Forum Renault