Merge nasol cind e semiincalzita, Nu mai stiu ce sa reglez
![]() ![]() ![]() |
Merge nasol cind e semiincalzita, Nu mai stiu ce sa reglez
bitu72 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|||
dacia_gpg |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Pata calda functioneaza?
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
Am cautat sa ma informez de pe forum despre pata calda dar nu am gasit mare lucru.
Nu stiu ce rol are si cum sa verifica daca functioneaza corect. |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pata calda detalii3ck0.th.jpg se verifica doar daca pe sutul de aer n u e infundat atata tot. Tu ai alte probleme care tine de aprindere delco fise . Verificale daca sunt in regula mai treci putin la reglajul carburatorului doar la cald. Dupa 50 de m ar trebui sa-ti stea stabil la 600 de ture chiar daca pui frana.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Ai un tachet strans prea tare
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Pata calda nu are numai "sut" de aer, trece apa din chiloasa in pata calda pentru a incalzi corpul carburatorului si sa se ajunga mai repede la temperatura optima de functionare, mai este o problema....mi se pare ca tragi prea tare socul si o ineci,
incearca sa mai impingi un pic socul si sa o tii mai mult din acceleratie. Pata calda cu stut pentru furtunul cu diuza a aparat la modelele dupa 1993 ![]() |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ai trecut aerul pe "iarna''?
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
Fratilor masina la cald merge ireprosabil cu siguranta sta si la 600 de ture.
djasu82 nu cred ca poate fi de la delco. Delco-ul e reglat bine, capacul e nou, platina e noua reglata 0.4, fisele sunt Tesla, bujii Denso. Porneste la sfert. Am verificat stutul de la pata calda si nu e infundat. Se simte si se aute cum trage aeru prin duza din furtun. De tachet nu stiu de sa zic. Clar e ca problema a aparut de cind a dat frigul. Intre timp nu a umblat nimeni la tacheti. Eu dupa ce o pornesc as putea sa plec imediat cu un pic de soc. Trage binisor chiar cu motorul rece. Problema e ca imediat trebuie sa trec prin trei intersectii nasoale doua dintre ele dirijate in fiecare dimineata de politie unde trebie sa fii pe faza. Aici e problema mea ca exact cind ajung in prima intersectie (dupa prima liniuta pe ceasul cu temp. motorului) motorul moare si e foarte instabil la ralanti. Instabilitatea asta dureaza jumatate de minut, max. un minut timp in care o chinui sa o repornesc, sau o tin turata, manevrele tre' sa fie lente. Imediat cum bruschez pedalele (frina, acceleratie) a si murit. Totul reintra in normal dupa ce trece de acest prag. Acuma mai nou o incalzesc pe loc pina trece de zona cu pricina si apoi plec. |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
Merced |
![]()
Post
#9
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Incearca ceva nou, porneste-o cu soc, apoi imediat impinge-l si incalzeste motorul numai din sprituri marunte de acceleratie(fara 3-4000rpm ca faci praf motorul
![]() Apropo de pata calda, nu stiu daca se pune neaparat problema sa fie infundat acolo, ci dimpotriva sa nu se fi marit orificiul ala cu timpul. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#10
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
colegul zice ca la prima frana ii moare motorul, eu tind sa cred ca e nivelul mic in CNC. dar mai zice ca doar la o anumita temperatura a motorului (~50 grade C) si temperatura de afara ~0 grade C...
presupunerea mea (cam aceeasi cu cea a lui Merced): socul prea mult tinut tras, nivel mic in CNC, masina se ineaca la prima frana si moare, apoi nivelul in CNC revine cat de cat, dupa cheile alea lungi se arde benzina din camere si motorul isi revine. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poate te ajuta cu ceva imaginea alaturata nivelcncqz3.th.jpg cum a specificat si tgg2k se poate sa ai nivelul foarte mic in cnc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
Pai acuma chiar asa fac o pornesc cu soc, dupa care imping socul si o tin din acceleratie fara sa depasesc 2000rmp. Dupa vr'o juma de minut sta fara soc. Stau asa si ascult muzica, o mai turez ca sa se faca bine ungerea, ~3min. pina acul de la ciasul cu temp. trece de zona cu probleme.
Fenomenul e foarte evident cind stai in masina si urmaresti acul indicator. Masina toarce frumos fara soc si cum acul ciasului a trecut un pic de prima liniuta imediat incep figurile (da sa moara). |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
cony |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 December 06 ![]() |
Posibil sa fie givraj.
Repet si eu intrebarea lui vi_escu, daca ai trecut aerul pe iarna? |
--------------------
DACIA
1300
1978
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
Nu cred sa fie nivelul in CNC.
Asta vara mi s-a parut mie ca ar consuma mai mult decit normal si am mai miscorat nilelul. Efectula a fost ca atunci cind depaseam mai in forta in a 3-a sau a 4-a i se termina benzina in camera CNC-ului si dadea in nas. Am mai marit nivelul si s-a rezolvat. Eroarea la nivelul benzinei din camera de nivel constant a CNC-ului e probabil de plus/minus 1mm. Crezi ca asta poate genera neplacerile de mai sus? 13 Dec 2007, 13:11: Clapeta de la filtrul de aer e trecuta pe pozitia iarna. Am carton pe jumatate de radiator (in dreptul elicei) tocmai impotriva jivrajului. ![]() This post has been edited by bitu72: 13 Dec 2007, 12:11 |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
cony |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 December 06 ![]() |
Cartonul devine eficient dupa ce se incalzeste radiatorul.
Ai putea incerca si un carton in fata carburatorului. |
--------------------
DACIA
1300
1978
|
|
tabek |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
pune cartonul chiar in fata carburatorului, acolo unde intra furtunul de benzina, acopera-l bine. Cartonul la radiator e mai mult pentru incalizarea motorului mai repede, impotriva jivrajului e mai eficient cartonul la carburator. Asa am si eu si niciodata n-am probleme de jivraj...incearca si asta...
This post has been edited by tabek: 13 Dec 2007, 12:38 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
Nu stiu cum as putea sa fixe un carton in fata carburatorului.
Explica-mi mai clar sau arata-mi o poza cum ai facut tu. Daca e asa cum spuneti voi si carburatorul jivreaza. Asta ar insemna ca pata calda nu lucreaza eficient pina la incalzirea motorului? |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cam asa ceva. Incalzeaste-o in parcare cum ai facut recent, si n-ai nevoie nici de carton. Nu trebuie sa-ti decalezi programul cu mai mult de 2-3 minute. Eu azi am pornit-o la prima cheie cu soc, si am mai stat 2 minute cu ea usor turata, apoi s-a stabilizat relatinul destul de jos dupa ureche, dar stabil si am plecat cu ea la drum. In afara de o tentativa de dat in nas n-am avut treaba, si azi era mai frig decat in ultimele doua saptamani.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tabek |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Poate ca nu-i nevoie de carton, dar eu am patit-o iarna trecuta la drum lung, erau vreo -15 grade, din 5 in 5 km trebuia sa opresc masina, nu mai vroia sa traga, dadea in nas, mergea doar cu socul tras putin. Daca o lasam 5 minute cu motorul oprit mergea iarasi 5 km si tot asa. Atunci i-am pus prima data cartonul la carburator, si nu a mai facut de atunci...
bitu72 daca vrei fac o poza si-l postez diseara. This post has been edited by tabek: 13 Dec 2007, 15:05 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
bitu72 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 July 06 ![]() |
OK. Astept poza ca am si eu de facut niste drumuri in concediu si poate o sa am nevoie.
Multumesc. |
--------------------
Dacia BERLINA
1300 L
99
- -
|
|
Merced |
![]()
Post
#21
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu imi aduc aminte ca am plecat la drum in copilarie cu Dacia din semnatura, cand o conducea taica-meu intr-o dimineata la vreo -18 grade. A pornit mai greu, parca n-a vrut la prima cheie, dar a pornit la a doua si dupa ce s-a incalzit am facut in ea un drum de vreo 100 km. Si n-am avut vreodata carton la carburator, doar la radiator.
Apropos, poate decat sa punem cartoane acolo, ne explica cineva cam ce zone ar trebui sa izolam, ca au aparut intre timp si solutii mai moderne si mai eficiente. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Daca aveti ELV numai este nevoie de carton la carburator este suficint cel din fata radiatorului, daca aveti elice pe pompa de apa taiati o bucata de carton cat o foaie de hirtie , dati o gaura prin ea si introbagatio intre stutul de alimentare corp
superior carburator si furtunul de alimentare cu benzina dupa ce l-ati scos in prealabil apoi il montati la loc. Evitati jivrajul ,folositi o benzina corespunzatoare,nu mergeti iarna cu 2-3 l de benzina, rezervorul condenseaza,picaturi de apa...inghet...etc |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
neajiji |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Nu stiu ce dati atatea solutii, multe dacii pe carb nu trag decat atunci cand temperatura ajunge undeva pe la 70-80 grade. Ce-i asa anormal? Sau m-am obisnuit eu sa stau linistit in masina 4 minute sa se incalzeasca si sa plec fara probleme dupa aceea? Respect tuturor posesorilor de dacia!
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
Merced |
![]()
Post
#24
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cam asta am zis si noi mai sus.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu cumva o fi de la bobina?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Freelancer |
![]()
Post
#26
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 ![]() |
Pui carton in fata elicei si a carburatorului si o incalzesti minim 3 minute dimineata mai ales cand sunt temperaturi sub 0.
|
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:39 |