Moare motorul la cald in mers, Trage la static
![]() ![]() ![]() |
Moare motorul la cald in mers, Trage la static
RedLabel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|||
djasu82 |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Salut verifica carburatorul vezi gaurile de progresiune le ai infundate dupa aceea ciocul de papagal sa nu fie infundat si jiglorul de amestec aer benzina
![]() ![]() re: Baga aer comprimat de la o poma pe tur si retur sa nu ai gunoie ,se poate sorbul din rezervor sa fi prins cate ceva pe acolo ![]() ![]() ![]() http://img210.imageshack.us/my.php?image=pag7273cj8.jpg http://img210.imageshack.us/my.php?image=pag7071yu6.jpg This post has been edited by djasu82: 11 Nov 2007, 10:49 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
RedLabel |
![]()
Post
#3
|
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
Merci frumos de sfaturi...dar am deja 2 filtre (tur+retur)....tu zici sa mai pun si al 3-lea?! inainte de pompa.....ideea nu e rea...numai ca putine dashii am vazut cu 3 filtre....sa zicem...iar carburatorul a fost desfacut in vara, inlocuit piese uzate,curatat si reglat pe banc ( Carfil - Brasov)
This post has been edited by RedLabel: 11 Nov 2007, 03:49 |
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Problema este in alimentarea cu benzina,posibil traseu combustibil infundat,mai verifica inca o data furtunele de alimentare, fa o proba cu ambele filtre date jos si incearca sa folosesti numai unul singur ,sufla putin jiglerul de relanti si incerca sa pornesti motorul fara jigler si apoi monteazal la loc.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#5
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(RedLabel @ 11 Nov 2007, 03:46) Merci frumos de sfaturi...dar am deja 2 filtre (tur+retur)....tu zici sa mai pun si al 3-lea?! inainte de pompa.....ideea nu e rea...numai ca putine dashii am vazut cu 3 filtre....sa zicem...iar carburatorul a fost desfacut in vara, inlocuit piese uzate,curatat si reglat pe banc ( Carfil - Brasov) ai deja 2 filtre dar sunt puse prost... eu nu am vazut nici o dacie care sa aiba filtru pe retur. majoritatea au filtre pe tur: pana la pompa si de la pompa la carb. primul e decantor si al doilea e cel "de unica folosinta" din hartie. curata carbul, regleaza-l si pune filtrele cum trebuie! aproape sigur ai ceva mizerie in jiclere. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Tare e cu filtrul pe retur
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine ambele inaintea pompei; benzina filtrata deja va ajunge in rezervor ca atare (filtrata). Daca nu patrunde apa in rezervor sau daca acesta nu e supermizerabil exista sansa ca in timp mizeria sa dispara, retinuta de filtre.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:00 |