DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Uleiulse strica daca restorn masina, Nu intra prin locuri nepermise?

florinutzu
post 11 Nov 2007, 00:01
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Eu am dus masina la sudat-kituit-antifonat-vopsit. [Ziceam ca fac asta de 2 ani da abia acum am reusit].
Are 1 saptamana de cand sta rasturnata pe o parte. Are ceva uleiul din motor, trebuie schimbat imediat dupa ce ies cu ea din service? Imi imaginez ca a intrat, in timpul asta, prin toate fisurile si microfisurile din motor. Are abia 2000Km si as mai merge cu el cateva mii ca am dat bani frumosi pe ELF 15W40.
Multumesc frumos!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 11 Nov 2007, 00:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.592
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




40 ron sunt bani frumosi ? smile.gif nu are nimic! daca nu curge pe nicaieri inseamna ca nici mizerie nu face smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 11 Nov 2007, 00:51
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Uleiul in sine nu are nimic.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 11 Nov 2007, 15:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Ajunge 2000 ron: manopera demontat tot , sudat ce este nevoie, curatat interior si exterior, grunduit, chituit, antifonat, vopsit la cuptor un gri metalizat. In pretul asta intra si materialele toate. Se adauga la pretul final o aripa dreapta o semiaripa dreapta si doi segmenti spate stanga si drapta care ajung undeva la 4 mil lei. Dureaza 2 saptamani, una deja a trecut si sper sa iasa bine.
Vreau sa fie ca o reparatie generala a caroseriei si sper sa mai tina 4-5 ani in ceea ce priveste rugina.
In total cred ca 2500Ron. Banii pe manopera ii dau la sfarsit asta e o treaba care mi-a dat incredere ca meseriasul va face treaba buna. Masina era din 99 si avea probleme reale cu rugina.


This post has been edited by florinutzu: 11 Nov 2007, 18:08


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Nov 2007, 15:22
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.988
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si nu era mai bine sa dai uleiul si apa afara din motor inainte sa faci asta? Asa ca sa fii sigur si sa dormi linistit noaptea?
ph34r.gif


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Nov 2007, 16:20
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




hai sa o luam logic: in cazul apei, e circuit etans....
iar in cazul uleiului..singurele locuri prin care poata sa iasa ar fi pe la joja si pe la capacul de la culbutori, eventual sa il bage in carburator prin furtunul de recuperare gaze


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Nov 2007, 17:15
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.988
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si pe langa segmenti in camera de ardere nu ajunge uleiul , nu? Ba chiar o sa fie balta!
Cat priveste apa, o fi circuitul etans, dar va trebui macar aerisit.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 11 Nov 2007, 17:56
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Am dat pe ulei 80ron si am schimbat si filtru. Dcaa intra ceva ulei in motor si il arde dupa nu e nimic da sa nu il strice in asa fel incat sa nu isimai faca treaba respectuiv ungerea. Ar fi pacat sa il pierd dupa 2000Km. Eu as fi mers cu el 10.000


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Nov 2007, 19:23
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.988
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Repet, daca tii asa de mult la el, de ce nu ai golit motorul inainte? La dacia berlina se schimba uleiul la 5000 d ekm, indiferent daca e lubrifin sau Mobil 1.
Vezi, lasa-l cateva ore dupa ce o pui pe roti, sa se intoarca si el la locul lui, verifica nivelul cu joja, si eventuala da jos bujiile si invarte-l de cateva ori inainte sa pornesti.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 12 Nov 2007, 09:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Eu, cu toate ca tin la masina mea, am schimbat uleiul petrom la 4000-4-500 ( am pus prima data si singura data ulei la 30-40Ron) si uleiul mai bun Havoline sau Elf la 8000-9000 de Km cu tot cu filtru(1 data Havoline si de 3 ori Elf peste 70Ron bidonul de 4 l ). Si zic eu ca e o masina de care am grija. Nici nu imi permit prea multe din cauza ... banilor.
Nu m-am gandit la ulei ce-i drept, inainte de a duce-o in service, de asta nu l-am scurs.
Da cred ca o sa-l las in pace ca nu cred ca se va combina cu benzina si cu antigelul. Ar fi prea de tot. Si oricum inainte de a da cheie o sa verific la joja si poate imi dau seama la deget cum e starea lui.
Mersi si Bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 25 Nov 2007, 12:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Nivelul la ulei a ramas acelasi desi a stat 4-5 zile rasturnata, 2 pe o parte 2 pe cealalta). Nu are nimic.
Imi place cum a iesit vopsita si antifonata. Parca se aude altfel inauntru acum.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Nov 2007, 14:36
Post #12


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ai si pornit-o?

felicitari pt realizare, foloseste-o cu placere


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 05:37
Forum Renault