DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum restaureaza unii, Asta mi se pare mie imbunatatire

Gheorghedracu
post 21 Nov 2007, 14:43
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




A110 n-a fost banala niciodata. Pina si azi un exemplar destul de prafuit facut in Mexic sau Bulgaria scoate bani buni. Masinile cu istorie confirmata in competitie se infig binisor in preturi cu sase cifre. Iar 2002 turbo era singura masina de productie cu turbocompresor pe strada la vremea aia (1973). Iar cutiile in cinci viteze erau optionale chiar si pe turbo. Asa ca vezi, trebuie sa luam aminte cind facem observatii riscante.

This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Nov 2007, 14:43


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 21 Nov 2007, 23:31
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Eu vorbeam de R16-le ala si de R12 Gordini . . . nu vorbeam de A110 sau de 2002 . . . .

Pana la urma eu unu nu as da peste 10.000 de dolari pe un R16 . . . vorbind de europene i-mi iau mercedes de banii aia si ala nu mai spuneti ca ii da clasa Renault la suspensii si motor . . .vezi 560 SEC AMG care se invarte pe la 5000 eur una tzipla . . .

Pana la urma asta nu se compara nici cu A110 sau cu orice ar fii mirosit francezii in anii 80 . . . poate doar Citroen Cx GTI2 Turbo . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 - B 79 VIT 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 22 Nov 2007, 01:23
Post #33


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




e 5000 de euro dintr-un motiv...iti faci abonament la peco. si nu ma lua cu "masinile vechi oricum consuma mult" ca un lucru e sa iti consume 15 si alta e sa bea cu galeata si sa sara de 20.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 22 Nov 2007, 07:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu cred ca iei nimic decent la 5000 de euro in gama aia de masini (Mercedes, etc). Pur si simplu nu exista. R16 ala isi cauta un pasionat care are bani, dar nu mai are timp sa restaureze el personal. Se va vinde deci foarte greu daca se va vinde vreodata. Eu am pus poza ca exemplu de restaurare/imbunatatire si pentru ca dovedeste seriozitatea si dedicatia posesorului, precum si un sens corect de a intelege "imbunatatirile".

Un comentariu aici ar fi ca la preturile actuale, (aici cel putin) nu se poate cumpara nimic comparabil calitativ la pretul ala. In pretul ala intra numai frigidere pe roti din Korea samd, sau masini decente dar foarte mici gen Holden Barina (Opel Corsa) cu dotarile cele mai slabe si motoarele cele mai mici.

Singurul minus adevarat al masinii e ca n-are aer conditionat, dar asta e un minus doar pentru unii.

This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Nov 2007, 07:55


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Nov 2007, 01:47
Post #35


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




A mea are peste 30 de ani si nu sare de 10L iarna, in conditii de soc tras si de oras, cu zapada si mersul piticului. Asa ca nu cred ca e general valabil ca masinile vechi consuma mult. Ce-i drept, mai mult ca astea noi (datorita lipsei implementarii de noi tehnologii electronice sub capota), dar semnificativ mai putin decat un muscle-car.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 25 Nov 2007, 05:53
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Problema cu masinile moderne e ca desi motoarele sunt mai eficiente (ceea ce e indiscutabil) greutatea masinii a crescut imens din cauza tuturor chestiilor de securitate (sasiuri super rezistente, cu mult metal in ele, samd), accesorii care sug viata din motor, tot felul de gizmo-uri care consuma cit un jumbo jet, samd. Asa ca de multe ori ajungi tot la consumuri care erau atinse de acum treizeci de ani sau mai bine.

This post has been edited by Gheorghedracu: 25 Nov 2007, 05:54


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Nov 2007, 10:14
Post #37


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si daca aveai acum 30 de ani "gizmo-uri " nu era consumul dublu ??? gheorghe daca vrei sa asculti si sa privesti le pornesti acle jucari daca nu nu si consumul va scadea mai mult decat la cele pe carburatie cat am face noi echipamente eletronice pentru mentinerea unei arderi bune si al uni consum cat mai mic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 25 Nov 2007, 15:29
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, dar ce faci cu greutatea suplimentara adusa de sasiul facut sa reziste la impact si sa ia cinci stele NCAP? Am condus masini vechi cu economie foarte buna, dar usoare. Am condus masini cu acelasi consum, cu aceleasi dimensiuni (interioare) dar mult mai grele. Imi imaginez ca fara toata structura (sasiul greu) care garanteaza securitatea consumul ar fi fost intr-adevar remarcabil. Din cauza paranoiei cu accidentele, suntem nevoiti sa sacrificam consumul. Gizmourile vin si ele basca. Si nu e numai de gizmo-uri. Masinile mai noi au directie asistata electric, ceea ce inseamna ca generetorul consuma mai mult doar ca sa suplimenteze curentul, si or mai fi si alte exemple. Fara directie asistata (de care ai nevoie doar pentru ca masina e grea) si fara celelalte aiureli (A/C), consumul ar scadea.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Nov 2007, 15:38
Post #39


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu doar prin faptul ca am renuntat la barele de protectie vechi, alea nichelate de otel (din cauza ca nu am gasit un centru in apropiere unde sa le scap de rugina), am redus consumul prin reducerea greutatii.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 25 Nov 2007, 16:04
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.639
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(Ford_V6 @ 21 Nov 2007, 23:31)
Pana la urma eu unu nu as da peste 10.000 de dolari pe un R16 . . . vorbind de europene i-mi iau mercedes de banii aia si ala nu mai spuneti ca ii da clasa Renault la suspensii si motor . . .vezi 560 SEC AMG care se invarte pe la 5000 eur una tzipla . . .
*


asta da masina! a avut un vecin al meu asa ceva.... avion nu masina! pentru anul respectiv era full undeva la 1988 parca fabricatie! motor de 6000... full options! ce renault 16... ca asta intorcea privirile oricui!


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 26 Nov 2007, 00:26
Post #41


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




no comment frumoase masini.....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 26 Nov 2007, 14:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, ideea e daca vrei un R16 daca merita sau nu, nu ce altceva ai putea sa-ti iei de banii aia. Aicea se produc alunecarile in dialog inutil in topicurile noastre.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:49
Forum Renault