probleme solenza, batai fata
![]() ![]() ![]() |
probleme solenza, batai fata
nicolarobert733 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- B108Rby
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Scutul prea aproape de motor sau cutie?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Tavy84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Pe langa ce a zis si Corbex, ar mai putea fi cred eu si bara stabilizatoare deplasata, bucsaraie terminata.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
BoR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
De verificat bucsele basculelor.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
nicolarobert733 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 September 13 ![]() |
basculele sunt noi ,bara stabilizatoare schmabte bucsi ,scut dat jos .daca nici cei de la service nau reusit sa ii dea de cap
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- B108Rby
|
|
idonagothar |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 September 11 From: Galati ![]() |
Intalnesti problema respectiva atunci cand esti cu masina in mers, sau si in stationare, cu motorul pornit? Daca pleci brusc de pe loc, se aude un fel de troncanit care iti da impresia ca tarai ceva pe jos? In acest caz, ar trebui sa te uiti cu atentie la Bieleta Inferioara(CV); de obicei cand se uzeaza piesa fizic/sare bucsa cauciucata/se roade partea cauciucata sau se rupe cu totul, se aude sunetul respectiv. Cand pleci brusc, sau cand mergi cu o treapta inferioara, mergi subturat, si accelerezi brusc si se aude zgomotul ala, s-ar putea sa fie de la bieleta respectiva. Ea arata cam asa: http://www.ulei-de-motor.ro/img/p/802-895-large.jpg ... Sfatul meu ar fi sa iti iei una de uzina, rezista mai mult decat cele compatibile, desi e dubla ca pret (100 si ceva de lei, cred, aproximativ). Partea metalica e identica, la toate, e vorba de cum sunt prinse partile alea cauciucate si calitatea materialului, iar la cele mai ieftine chiar lasa de dorit...in special la cele facute in Turcia. Spor la treaba.. si sper sa fi nimerit problema
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza CLIMA 1.4 MPI
2004
- GL-XX-XXX
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
idona ... - omul a spus ca a schimbat deja bieleta anti-rasturnare !
nicola - verifica traseul de evacuare , poate sa mai atinga si de cutie / puntea spate / bara spate . Mai verifica si trozniturile din capatul amortizoarelor , adica din rulmentii din capatul flanselor si chiar flansele . Cand fortezi , toata puntea fata se salta si se poate ca si acolo sa forteze . Mai sunt si niste cleme de prindere a casetei , dar alea se observau si la viraje ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Uita-te la bara stabilizatoare, partea care intra in bucsile de capat sa nu fie roasa. La mine intr-o parte s-a subtiat bara stabilizatoare cu 1 mm, degeaba puneam bucsi noi ca in anumite sarcini se auzea bocanind.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:06 |