Faruri Mahindra Renault Logan
![]() ![]() ![]() |
Faruri Mahindra Renault Logan
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu neaparat link de producator, orice link, dar nu de pe nustiu ce forum unde se vorbesc balarii mai mari ca aici.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#33
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Fabiane, H4 este un standard universal, nu are cum sa fie impartit pe categorii de tari. Se vede clar din pozele lui Ironick care este diferenta.
Cit despre subiect, mie nu mi se pare mare smecherie farul asta de Mahindra. Nu-mi place ca are lumina de pozitie in far, infipta in oglinda mare, nu-mi place cum arata semnalizorul. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#34
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Nov 2007, 09:54) Nu neaparat link de producator, orice link, dar nu de pe nustiu ce forum unde se vorbesc balarii mai mari ca aici. pacat, am eu modele de H4 stinga sau dreapta cam pentru toate marcile ce se vind in Romania dar acestea fiind speciale si se folosindu-se aproape exclusiv la tiuning costa aproape dublu. Daca exista doritori sa trimita un PM ![]() This post has been edited by kaspersky: 16 Nov 2007, 18:26 |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
TIulian |
![]()
Post
#35
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(sebybv @ 15 Nov 2007, 18:00) Eu stiu ca mai difera si polarizarea luminii, adica striatiile alea de pe sticla farului sunt inclinate spre dreapta, si la fel sunt polarizate si parbrizele (la masinile mai noi). Astfel, cand se intalnesc doua masini, lumina polarizata spre dreapta de la faruri se intalneste cu parbrizul celeilalte (care - din cauza ca e cu fata - are acum polarizarea spre stanga cum te uiti la ea) si rezulta o intersectie in puncte a fasciculelor de lumina cu parbrizul, evitand orbirea soferului. Nu stiu cat s-a inteles din ce am scris, dar am incercat sa fiu cat mai explicit. Polarizarea luminii este cu totul alta mancare de peste decat "striatiile alea de pe far"; alea se intituleaza "lentila Fresnel" si au rolul de a dirija lumina unde trebuie. Nu exista faruri sau parbriz polarizat decat poate la masini mai de varf, dar pe logan in nici un caz. |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#36
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai dracu producatorii astia de masini, se chinuie ca prostii sa faca faruri cu fel si fel de striatii pe oglinda, cand foarte bine pot sa schimbe fasciculul luminos doar dintr-o banala tabla din beculet
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#37
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
@kaspersky:
ce fel de fascicul dau acele becuri mentionate de tine atunci cand sunt montate intr-un far adecvat "pentru tuning" ? Este altfel fata de cel clasic adica asimetric ? Pentru ca, daca-i asa, sa nu mai spui la nimeni ca vinzi asa ceva ... @vis-a-vis: unde mai pui ca striatiile de pe oglinda sunt "ajutate" si de o lentila (sticla farului) cu niste proprietati speciale ... Pun pariu ca initiatorul nu s-a gandit la asa ceva cand s-a hotarat sa faca bisnisul asta. This post has been edited by cristi.r: 18 Nov 2007, 09:12 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#38
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Giurisici Fabian @ 15 Nov 2007, 14:17) in statele cu circulatia pe partea dreapta acele causuri sunt inclinate tocmai invers daca nu stiati. QUOTE(tkx @ 15 Nov 2007, 15:06) Are dreptate fabian QUOTE(kaspersky @ 16 Nov 2007, 19:24) am eu modele de H4 stinga sau dreapta Dovediti! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#39
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ca sa se-ncheie discutia ?
![]() Most low-beam headlamps are specifically designed for use on one side of the road or the other. Headlamps for use in LH-traffic countries have low-beam headlamps that "dip to the left", i.e., the light is distributed with a downward/leftward bias to show the driver the road and signs ahead without blinding oncoming traffic. Headlamps for RH-traffic countries have low beams that "dip to the right", with most of their light directed downward/rightward. Within Europe, when driving a vehicle with RH-traffic headlamps in a LH-traffic country or vice versa for a limited time (as for example on vacation or in transit), it is a legal requirement to adjust the headlamps temporarily so that the wrong-side hot spot of the beam does not dazzle oncoming drivers. This may be achieved by adhering blackout strips or plastic prismatic lenses to a designated part of the lens, but some varieties of the projector-type headlamp can be made to produce a proper LH- or RH-traffic beam by shifting a lever or other movable element in or on the lamp assembly. Because blackout strips and adhesive prismatic lenses reduce the safety performance of the headlamps, most countries require all vehicles registered or used on a permanent or semi-permanent basis within the country to be equipped with headlamps designed for the correct traffic-handedness. sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Driving_on_the_left_or_right This post has been edited by cristi.r: 18 Nov 2007, 11:28 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
merci Cristi.r
imi pare bine ca s-a demonstrat ca nu spun baliverne ![]() This post has been edited by Giurisici Fabian: 18 Nov 2007, 17:17 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pe wikipedia oricine poate sa scrie orice...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#42
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Nov 2007, 18:28) pe wikipedia oricine poate sa scrie orice... Corect. Eu am cerut ceva scris de un producator. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#43
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Inca un document.
Incercati sa faceti abstractie de sursa acestui document, gugalu' mi l-a dat .... Ideea e ca in acel document sunt specificate niste semne care sunt inscriptionate de producatori pe faruri. Recunosc, n-am fost curios sa ma uit la farurile de la masina mea sa vad daca poseda vreunul asa ceva, insa poate se uita initiatorul topicului si ne lamureste. Par interesante farurile alea, chiar daca au pozitia infipta in partea "activa" a oglinzii. Probabil ca sunt studiate de niste specialisti inainte de a intra pe linia de fabricatie. http://www.bfgnet.de/Documents/New%20Headl...%2029100001.pdf |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Dsign |
![]()
Post
#44
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fabiane, iar gresesti... Headlamps=faruri, light-bulbs=becuri
deci farurile sunt construite conform tarii respective, nu becul... |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
dan.gutu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 26 February 07 From: Europa ![]() |
Am tot cit aici ca farurile sunt facute special pt.fiecare tara,adica unde se conduce pe stanga sau pe dreapta,si nu prea am crezut.Ieri a venit la mine un prieten cu un ROVER 75 inmatriculat in IRLANDA,am pus aparatul de reglat faruri in fata masinii si surpriza umbra aceea pe care o face pe faza scurta era pe stanga nu pe dreapta cum este la un far de pe o masina de la noi.Deci mai mult ca sigur aceste faruri bat mai mult in stanga pe faza scurta,ca faza lunga focaliza bine.
|
--------------------
TOYOTA
COROLLA & AURIS HSD
2009 & 2012
|
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Desi nu pare, unii de pe aici chiar stiu ce vorbesc, nu-si dau doar cu presupusa...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#47
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
dane, deja s-a discutat despre faptul ca e musai sa se monteze faruri in functie de tara si de partea pe care se conduce, insa noi discutam aici despre ce anume este diferit: becul sau oglinda.
S-a argumentat deja prin poze ca este vorba de oglinda, in cazul Logan... |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
dan.gutu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 26 February 07 From: Europa ![]() |
Prietenul cu Roverul avea becuri cumparate din ROMANIA deci si la farurile alea oglinda este diferita.
This post has been edited by dan.gutu: 22 Nov 2007, 07:49 |
--------------------
TOYOTA
COROLLA & AURIS HSD
2009 & 2012
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#49
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Oricum farurile lui Steve sunt diferite chiar si fata de cele din India. La design ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
saumil_b |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 March 08 ![]() |
I CAN GET THE LIGHTS FOR ANY1 IF NEEDED.
I AM FROM INDIA AND OWN A MAHINDRA-RENAULT LOGAN HERE |
--------------------
Mahindra-Renault
Logan
2007, DLE 1.5
- MH-04-DB-5292
|
|
day4tunning |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 7 March 08 ![]() |
am si eu o nelamurire...la mine farurile bat intr-un singur punct...asa tre sa bata sau tre sa le chimb intre ele?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambiance 1.4MPI
|
|
undemerg |
![]()
Post
#52
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
cum adica intr-un singur punct? pe faza scurta sau pe lunga? te referi la intersectia celor doua "dungi" mai luminoase de la limita superioara a fasciculului? nu cred ca poti merge pe strada daca farurile focalizeaza toata lumina intr-un punct, eventual si in centru, am avut o dacie veche la care aveam pb. asta, nu luminau decat strict cat latimea masinii, si nu se putea merge noaptea cu ea.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Asi |
![]()
Post
#53
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sebybv @ 15 Nov 2007, 17:00) Eu stiu ca mai difera si polarizarea luminii, adica striatiile alea de pe sticla farului sunt inclinate spre dreapta, si la fel sunt polarizate si parbrizele (la masinile mai noi). Astfel, cand se intalnesc doua masini, lumina polarizata spre dreapta de la faruri se intalneste cu parbrizul celeilalte (care - din cauza ca e cu fata - are acum polarizarea spre stanga cum te uiti la ea) si rezulta o intersectie in puncte a fasciculelor de lumina cu parbrizul, evitand orbirea soferului. Nu stiu cat s-a inteles din ce am scris, dar am incercat sa fiu cat mai explicit. nu stiam ca folosim filtre de polarizatie.. le ce nea-ar trebui? Adica care ar fi logica sa "indreptam" lumina (din miscare oscilatorie, in linie dreapta). Ori confunzi polarizarea cu orientarea? Revenind la problema. Farul e costruit pt a da lumina SIMETRIC in tarile cu circulatie pe stanga si volan pe dreapta, iar in tarile cu circulatia pe dreapta si volan pe stanga farurile bat ASIMETRIC, si mai exact , se permite o lumina mai intensa si mai putin orientata sa nu orbeasca pe partea dreapta, spre indicatoare, borduri, garduri etc. Deci sa recapitulam: Masinile din Ro nu pot merge in anglia fara izolir-band pe faruri, sau faruri care sa bata simetric, dar cele din Anglia pot functiona fara probleme si in Ro (legal ma refer ca in ro se poate si cu licurici Albastrii da e alta discutie). Cine e chiar asa interesat sa incerce la masinile care au posibilitatea de a schimba orientarea simetrica sau asimetrica si sa vada diferenta. (se poate regla treaba cu simetria dar necesita fasciul dat de o lupa si nu de dispersor (sticla farului) si nici de oglinda, iar lupa sa fie controlata de un motoras sau ceva de genul. - pe scurt majoritea mercedesurilor cu xenon au asa ceva, in mod sigur sunt multe alte masini care au treaba asta. la mercedes se seleceaza simetric-asimetric de pe volan.. (setari prin meniuri) This post has been edited by Asi: 6 Apr 2008, 22:07 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
day4tunning |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 7 March 08 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 29 Mar 2008, 03:37) cum adica intr-un singur punct? pe faza scurta sau pe lunga? te referi la intersectia celor doua "dungi" mai luminoase de la limita superioara a fasciculului? nu cred ca poti merge pe strada daca farurile focalizeaza toata lumina intr-un punct, eventual si in centru, am avut o dacie veche la care aveam pb. asta, nu luminau decat strict cat latimea masinii, si nu se putea merge noaptea cu ea. la faza scurta ma refer.....ele lumineaza pe toata strada....da daca te uiti atent se intersecteaza intr-un punct pe centrul masinaii(mai in fata)..... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambiance 1.4MPI
|
|
shtrumphy83 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 28 September 10 ![]() |
am avut un opel kadett si in cartea tehnica era specificat faptul ca daca mergi intr-o tara unde sensul de mers este pe partea stanga sa se lipeasca un autocolant in forma de triunghi(spuneau si de ce dimensiuni si in ce loc pe sticla farului sa se lipeasca) pe sticlelel faruliror pentru a nu deranja pe ceilanti soferi..
deci faza cu becurile cu nu stiu ce inclinatie stanga sau dreapta...desene animate,fiecare tre sa spuna cate ceva.. numai bine! |
--------------------
renault
laguna 3, 1.5dci 110 HP
2011 live to ride
|
|
slider2 |
![]()
Post
#56
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu becurile sunt inclinate ca n-au cum sa fie, dar suportul lor este orientat in asa fel pentru a directiona raza de lumina intr-un anume sens, mai exact spre partea opusa soferului.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:09 |