DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Faruri Mahindra Renault Logan

IRONICK
post 16 Nov 2007, 08:47
Post #31


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Bai voi sunteti constienti de ce vorbiti ? Vreau sa vad si eu ceva de pe net pentru h4 becuri de stanga si de dreapta. Astept un link de producator, evident ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 09:58


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Nov 2007, 08:54
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu neaparat link de producator, orice link, dar nu de pe nustiu ce forum unde se vorbesc balarii mai mari ca aici.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Nov 2007, 09:27
Post #33


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Fabiane, H4 este un standard universal, nu are cum sa fie impartit pe categorii de tari. Se vede clar din pozele lui Ironick care este diferenta.

Cit despre subiect, mie nu mi se pare mare smecherie farul asta de Mahindra. Nu-mi place ca are lumina de pozitie in far, infipta in oglinda mare, nu-mi place cum arata semnalizorul.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 16 Nov 2007, 18:24
Post #34


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(argon @ 16 Nov 2007, 09:54)
Nu neaparat link de producator, orice link, dar nu de pe nustiu ce forum unde se vorbesc balarii mai mari ca aici.
*


pacat, am eu modele de H4 stinga sau dreapta cam pentru toate marcile ce se vind in Romania dar acestea fiind speciale si se folosindu-se aproape exclusiv la tiuning costa aproape dublu. Daca exista doritori sa trimita un PM icon_mrgreen.gif

This post has been edited by kaspersky: 16 Nov 2007, 18:26


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 17 Nov 2007, 10:08
Post #35


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




QUOTE(sebybv @ 15 Nov 2007, 18:00)
Eu stiu ca mai difera si polarizarea luminii, adica striatiile alea de pe sticla farului sunt inclinate spre dreapta, si la fel sunt polarizate si parbrizele (la masinile mai noi). Astfel, cand se intalnesc doua masini, lumina polarizata spre dreapta de la faruri se intalneste cu parbrizul celeilalte (care - din cauza ca e cu fata -  are acum polarizarea spre stanga cum te uiti la ea) si rezulta o intersectie in puncte a fasciculelor de lumina cu parbrizul, evitand orbirea soferului.

Nu stiu cat s-a inteles din ce am scris, dar am incercat sa fiu cat mai explicit.
*


Polarizarea luminii este cu totul alta mancare de peste decat "striatiile alea de pe far"; alea se intituleaza "lentila Fresnel" si au rolul de a dirija lumina unde trebuie. Nu exista faruri sau parbriz polarizat decat poate la masini mai de varf, dar pe logan in nici un caz.


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 18 Nov 2007, 08:36
Post #36


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ai dracu producatorii astia de masini, se chinuie ca prostii sa faca faruri cu fel si fel de striatii pe oglinda, cand foarte bine pot sa schimbe fasciculul luminos doar dintr-o banala tabla din beculet radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 18 Nov 2007, 09:04
Post #37


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




@kaspersky:
ce fel de fascicul dau acele becuri mentionate de tine atunci cand sunt montate intr-un far adecvat "pentru tuning" ? Este altfel fata de cel clasic adica asimetric ? Pentru ca, daca-i asa, sa nu mai spui la nimeni ca vinzi asa ceva ...

@vis-a-vis:
unde mai pui ca striatiile de pe oglinda sunt "ajutate" si de o lentila (sticla farului) cu niste proprietati speciale ...

Pun pariu ca initiatorul nu s-a gandit la asa ceva cand s-a hotarat sa faca bisnisul asta.

This post has been edited by cristi.r: 18 Nov 2007, 09:12


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Nov 2007, 10:36
Post #38


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Giurisici Fabian @ 15 Nov 2007, 14:17)
in statele cu circulatia pe partea dreapta acele causuri sunt inclinate tocmai invers daca nu stiati.
QUOTE(tkx @ 15 Nov 2007, 15:06)
Are dreptate fabian
QUOTE(kaspersky @ 16 Nov 2007, 19:24)
am eu modele de H4 stinga sau dreapta
Dovediti!


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 18 Nov 2007, 11:14
Post #39


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ca sa se-ncheie discutia ? biggrin.gif

Most low-beam headlamps are specifically designed for use on one side of the road or the other. Headlamps for use in LH-traffic countries have low-beam headlamps that "dip to the left", i.e., the light is distributed with a downward/leftward bias to show the driver the road and signs ahead without blinding oncoming traffic. Headlamps for RH-traffic countries have low beams that "dip to the right", with most of their light directed downward/rightward. Within Europe, when driving a vehicle with RH-traffic headlamps in a LH-traffic country or vice versa for a limited time (as for example on vacation or in transit), it is a legal requirement to adjust the headlamps temporarily so that the wrong-side hot spot of the beam does not dazzle oncoming drivers. This may be achieved by adhering blackout strips or plastic prismatic lenses to a designated part of the lens, but some varieties of the projector-type headlamp can be made to produce a proper LH- or RH-traffic beam by shifting a lever or other movable element in or on the lamp assembly.

Because blackout strips and adhesive prismatic lenses reduce the safety performance of the headlamps, most countries require all vehicles registered or used on a permanent or semi-permanent basis within the country to be equipped with headlamps designed for the correct traffic-handedness.

sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Driving_on_the_left_or_right

This post has been edited by cristi.r: 18 Nov 2007, 11:28


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 18 Nov 2007, 17:17
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




merci Cristi.r
imi pare bine ca s-a demonstrat ca nu spun baliverne 10561582.gif

This post has been edited by Giurisici Fabian: 18 Nov 2007, 17:17


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Nov 2007, 17:28
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pe wikipedia oricine poate sa scrie orice...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Nov 2007, 20:44
Post #42


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 18 Nov 2007, 18:28)
pe wikipedia oricine poate sa scrie orice...
Corect. Eu am cerut ceva scris de un producator.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 19 Nov 2007, 23:41
Post #43


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Inca un document.
Incercati sa faceti abstractie de sursa acestui document, gugalu' mi l-a dat .... Ideea e ca in acel document sunt specificate niste semne care sunt inscriptionate de producatori pe faruri. Recunosc, n-am fost curios sa ma uit la farurile de la masina mea sa vad daca poseda vreunul asa ceva, insa poate se uita initiatorul topicului si ne lamureste. Par interesante farurile alea, chiar daca au pozitia infipta in partea "activa" a oglinzii. Probabil ca sunt studiate de niste specialisti inainte de a intra pe linia de fabricatie.

http://www.bfgnet.de/Documents/New%20Headl...%2029100001.pdf


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 20 Nov 2007, 00:46
Post #44


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




fabiane, iar gresesti... Headlamps=faruri, light-bulbs=becuri

deci farurile sunt construite conform tarii respective, nu becul...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gutu
post 21 Nov 2007, 08:41
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 26 February 07
From: Europa




Am tot cit aici ca farurile sunt facute special pt.fiecare tara,adica unde se conduce pe stanga sau pe dreapta,si nu prea am crezut.Ieri a venit la mine un prieten cu un ROVER 75 inmatriculat in IRLANDA,am pus aparatul de reglat faruri in fata masinii si surpriza umbra aceea pe care o face pe faza scurta era pe stanga nu pe dreapta cum este la un far de pe o masina de la noi.Deci mai mult ca sigur aceste faruri bat mai mult in stanga pe faza scurta,ca faza lunga focaliza bine.


--------------------
TOYOTA COROLLA & AURIS HSD 2009 & 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Nov 2007, 09:44
Post #46


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Desi nu pare, unii de pe aici chiar stiu ce vorbesc, nu-si dau doar cu presupusa...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 21 Nov 2007, 11:14
Post #47


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




dane, deja s-a discutat despre faptul ca e musai sa se monteze faruri in functie de tara si de partea pe care se conduce, insa noi discutam aici despre ce anume este diferit: becul sau oglinda.
S-a argumentat deja prin poze ca este vorba de oglinda, in cazul Logan...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gutu
post 22 Nov 2007, 07:47
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 26 February 07
From: Europa




Prietenul cu Roverul avea becuri cumparate din ROMANIA deci si la farurile alea oglinda este diferita.

This post has been edited by dan.gutu: 22 Nov 2007, 07:49


--------------------
TOYOTA COROLLA & AURIS HSD 2009 & 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Nov 2007, 08:17
Post #49


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Oricum farurile lui Steve sunt diferite chiar si fata de cele din India. La design ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saumil_b
post 26 Mar 2008, 10:23
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 March 08




I CAN GET THE LIGHTS FOR ANY1 IF NEEDED.
I AM FROM INDIA AND OWN A MAHINDRA-RENAULT LOGAN HERE


--------------------
Mahindra-Renault Logan 2007, DLE 1.5 - MH-04-DB-5292
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
day4tunning
post 28 Mar 2008, 09:48
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 7 March 08




am si eu o nelamurire...la mine farurile bat intr-un singur punct...asa tre sa bata sau tre sa le chimb intre ele? biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambiance 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 29 Mar 2008, 03:37
Post #52


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




cum adica intr-un singur punct? pe faza scurta sau pe lunga? te referi la intersectia celor doua "dungi" mai luminoase de la limita superioara a fasciculului? nu cred ca poti merge pe strada daca farurile focalizeaza toata lumina intr-un punct, eventual si in centru, am avut o dacie veche la care aveam pb. asta, nu luminau decat strict cat latimea masinii, si nu se putea merge noaptea cu ea.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 6 Apr 2008, 22:06
Post #53


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(sebybv @ 15 Nov 2007, 17:00)
Eu stiu ca mai difera si polarizarea luminii, adica striatiile alea de pe sticla farului sunt inclinate spre dreapta, si la fel sunt polarizate si parbrizele (la masinile mai noi). Astfel, cand se intalnesc doua masini, lumina polarizata spre dreapta de la faruri se intalneste cu parbrizul celeilalte (care - din cauza ca e cu fata -  are acum polarizarea spre stanga cum te uiti la ea) si rezulta o intersectie in puncte a fasciculelor de lumina cu parbrizul, evitand orbirea soferului.

Nu stiu cat s-a inteles din ce am scris, dar am incercat sa fiu cat mai explicit.
*



nu stiam ca folosim filtre de polarizatie.. le ce nea-ar trebui? Adica care ar fi logica sa "indreptam" lumina (din miscare oscilatorie, in linie dreapta). Ori confunzi polarizarea cu orientarea?

Revenind la problema.
Farul e costruit pt a da lumina SIMETRIC in tarile cu circulatie pe stanga si volan pe dreapta, iar in tarile cu circulatia pe dreapta si volan pe stanga farurile bat ASIMETRIC, si mai exact , se permite o lumina mai intensa si mai putin orientata sa nu orbeasca pe partea dreapta, spre indicatoare, borduri, garduri etc.

Deci sa recapitulam: Masinile din Ro nu pot merge in anglia fara izolir-band pe faruri, sau faruri care sa bata simetric, dar cele din Anglia pot functiona fara probleme si in Ro (legal ma refer ca in ro se poate si cu licurici Albastrii da e alta discutie).
Cine e chiar asa interesat sa incerce la masinile care au posibilitatea de a schimba orientarea simetrica sau asimetrica si sa vada diferenta. (se poate regla treaba cu simetria dar necesita fasciul dat de o lupa si nu de dispersor (sticla farului) si nici de oglinda, iar lupa sa fie controlata de un motoras sau ceva de genul. - pe scurt majoritea mercedesurilor cu xenon au asa ceva, in mod sigur sunt multe alte masini care au treaba asta.
la mercedes se seleceaza simetric-asimetric de pe volan.. (setari prin meniuri)

This post has been edited by Asi: 6 Apr 2008, 22:07


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
day4tunning
post 6 Apr 2008, 22:57
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 7 March 08




QUOTE(undemerg @ 29 Mar 2008, 03:37)
cum adica intr-un singur punct? pe faza scurta sau pe lunga? te referi la intersectia celor doua "dungi" mai luminoase de la limita superioara a fasciculului? nu cred ca poti merge pe strada daca farurile focalizeaza toata lumina intr-un punct, eventual si in centru, am avut o dacie veche la care aveam pb. asta, nu luminau decat strict cat latimea masinii, si nu se putea merge noaptea cu ea.
*



la faza scurta ma refer.....ele lumineaza pe toata strada....da daca te uiti atent se intersecteaza intr-un punct pe centrul masinaii(mai in fata).....


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambiance 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shtrumphy83
post 13 May 2011, 22:10
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 28 September 10




am avut un opel kadett si in cartea tehnica era specificat faptul ca daca mergi intr-o tara unde sensul de mers este pe partea stanga sa se lipeasca un autocolant in forma de triunghi(spuneau si de ce dimensiuni si in ce loc pe sticla farului sa se lipeasca) pe sticlelel faruliror pentru a nu deranja pe ceilanti soferi..
deci faza cu becurile cu nu stiu ce inclinatie stanga sau dreapta...desene animate,fiecare tre sa spuna cate ceva..
numai bine!


--------------------
renault laguna 3, 1.5dci 110 HP 2011
live to ride
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 14 May 2011, 22:01
Post #56


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nu becurile sunt inclinate ca n-au cum sa fie, dar suportul lor este orientat in asa fel pentru a directiona raza de lumina intr-un anume sens, mai exact spre partea opusa soferului.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:09
Forum Renault