Aeroterma, Curge si iar curge .. :(
![]() ![]() ![]() |
Aeroterma, Curge si iar curge .. :(
apollo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(apollo @ 24 Jan 2008, 22:10) EXE, curge pe undeva in masina?Lichid de racire mai ai?Sau ii scade nivelul? Normal, antigelul cand e cald emana niste vapori care iti lasa un gust dulceag. Deci lichidul scade... Dar incet de genul : intr-o luna scade la jum intre minim si maxim. In masina nu curge. Bine ca mai si inhalez vaporii aia de antigel ![]() ![]() @ Catalin. Multumesc de link, foarte interesant dar nu m-as baga la o astfel de reparatie ![]() 24 Jan 2008, 22:25: Apropo. Se abureste numai cand este oprita aeroterma (dar pusa pe modul "hot". Daca dau drumul la caldura incepe sa se dezabureasca incet dar sigur. This post has been edited by Executron: 24 Jan 2008, 22:25 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#34
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu prea rezolvi nici pe rece, pentru că apa circulă permanent prin calorifer. Singurul plus ar fi că aerul nu mai trece prin calorifer, deci posibil mai puțin abur.
Alternativa la acea reparație este să cumperi alt calorifer. Problema este că sunt scumpe și proaste (poți nimeri unul deja spart). Iar ca să beneficiezi de garanție (deci schimbare în cazul nedorit în care curge iar), trebuie montat într-un service, unde probabil manopera costă cât 2 calorifere. Oricum nu reparația în sine mi s-a părut grea, ci câte trebuie demontate pentru a scoate caloriferul, plus golirea instalației de răcire. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
apollo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 24 Jan 2008, 22:28) Alternativa la acea reparație este să cumperi alt calorifer. Problema este că sunt scumpe și proaste (poți nimeri unul deja spart). Catalin, te contrazic putin. Prin situatia asta am trecut deja. E adevarat, e mult de munca pentru demontare dar si mai multa pentru montare. Caloriferul care il am deja de vreo 2 luni, sunt foarte multumit de el.Caldura am de merg cu geamul deschis pe sfert, nu curge , aerul circula cu o viteza mai mare prin el. Unu de Nova de uzina e 180 RON, cel de import care-l am e 49-54 RON.(depinde de magazin) |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu n-am dat prețuri, deci nu m-ai contrazis.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:14 |