probleme directie
probleme directie
burtik4u |
18 Oct 2008, 17:54
Post
#1
|
||
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
|
||
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|||
TAI |
18 Oct 2008, 18:57
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara |
Ai avut suruburile de prindere pivot de bascula prea slab stranse sau fisurate.
Banui ca in timp ce rulai ai pierdut/rupt un surb de la pivot, citez: "dar volanul a ramas virat cam jumatate de tura ", apoi ai pierdut/rupt cel de-al doilea surub si de aici s-a smuls planetara din cutie, fiind prinsa doar intr-un stift de cutie. Inteleg ca ai prins pivotul la loc? Cu ce suruburi? Daca nu ai folosit suruburi originale tratate (otelite cu pas marunt) fenomenul se poate repeta. Cum ti-ai dat seama ca discul bate? Mai ai cele doua surubele ce fixseaza discul pe butuc? Daca nu mai ai suruburile poti strange doua prezoane (fara roata) si sa-i faci din nou controlul la disc. Daca si asa bate poate fi ovalizat (multe Nove le au asa). Eu nu cred sa fi patit ceva discul de la incident, cum nu cred sa fie afectate caseta de directie sau rulmentul in schimb banui ca ai gaurile ovalizate la bascula. OBS Cand constati cea mai mica anomalie la sistemul de directie sau franare nu mai folosesti acea masina pana nu rezolvi cauza anomaliei, asta deoarece "viata are prioritate" This post has been edited by TAI: 18 Oct 2008, 19:00 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
burtik4u |
18 Oct 2008, 19:02
Post
#3
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
nu ai inteles bine.. mie mi-a sarit din acel pivot de jos.. si am vazut ca era surubul care il tinea... nu era strans .. si tot asa l-am lasat.. si jocul mi s-a parut ca este din rulment.. nici nu am avut treaba cu suruburile care fixeaza discul pe butuc.. dar nu am reusit sa il scot..
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
TAI |
18 Oct 2008, 19:13
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara |
Daca discul e solidar cu butucul, adica cele doau suruburi sunt stranse bine si ai joc atunci trebuie sa verifici rulmentul dar mai intai strange piulita de la planetara s-ar putea sa ai o surpriza.
Apropo, rulmentul trebuia sa dea ceva semne din timp adica nu s-a auzit nici un huruit pe partea stanga? This post has been edited by TAI: 18 Oct 2008, 19:26 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
burtik4u |
19 Oct 2008, 08:16
Post
#5
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
eu tind sa cred ca este ceva de la fuzeta... am batut putin in fuzeta cu ciocanul si nu mai are joc, planetara era foarte bine stransa.. la fel si cele doua suruburi... ca nu am reusit sa le desfac deloc, acum nu stiu. ce sa fac?.. sa schimb rulmentul?.. sau o fi problema de la fuzeta?... e posibil doar de la rulment sa mi se intoarca roata asa?...
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
burtik4u |
20 Oct 2008, 21:03
Post
#6
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
pana la urma .. roata mi s-a intors din cauza barei de torsiune... imi sarise dintr'o clema de aia.. si rulmentul nu era stricat..am pus unul nou si este acelasi joc in fuzeta.. deci singura problema care a mai ramas .. e sigur FUZETA
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
apollo |
21 Oct 2008, 02:00
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
fuzeta care greu tare ai s-o mai gasesti..si e si scumpa tare
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
burtik4u |
21 Oct 2008, 15:42
Post
#8
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
am gasit la dezmembrari o fuzeta da pare a fi stricata si asta.. si am mai dat si 100 lei pe ea merg maine cu masina cu tot sa le arat la aia k ei se dadeau cocosi
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
TAI |
21 Oct 2008, 19:11
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara |
Cand ai schimbat rulmentul ai folosit presa?
In mod normal nu ar trebui sa poti schimba rulmentul fara o presa hidraulica cu care sa depresezi rulmentul din fuzeta respectiv butucul de pe rulment, cel putin la mine asa a fost. Eu am incercat sa scot rulmentul cu ciocanul + bara de bronz si am facut fix nimica. Parerea mea este ca daca rulmentul intra foarte usor in fuzeta nu e in regula cu acea fuzeta. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
burtik4u |
21 Oct 2008, 20:30
Post
#10
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
al meu l-am scos foarte greu.. dar nu cu o presa.. ci cu ciocanul si cu niste tevi.. cu presa nu am reusit... oricum a iesit foarte greu, iar fuzeta care am luat-o de la dezmembrari, iesea singura de pe rulment
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
apollo |
21 Oct 2008, 23:50
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2024 - 03:31 |