Adaptare bord CN in loc de SCOICA, E greu/costisitor?
![]() ![]() ![]() |
Adaptare bord CN in loc de SCOICA, E greu/costisitor?
Kruger |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#32
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
am mai gasit zilele astea un bord la un dezmembrari cerea pe unu complect 400 roni iar pe unu CN3 fara ceasuri si aeroterma 150 ron
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Kruger |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema e ca daca nu ai banul pe loc, nu te asteapta nimeni, zboara ocazia.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#34
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
se poate platii un avans si il pastreaza
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Nu inteleg de ce sperie pe uni datul parbrizului jos , poate din cauza ruginei? si nu ar mai avea cum sa-l monteze la loc ca marginea caroseriei (unde sta chederul prins) sa fie mancata de rugina?.... Daca da, va dau un sfat - ma bine faceti tinighigeria mai intai si daca mai sunt bani puneti si bordul. Daca nu, nu va mai speriati, poate ca da, in momentul in care dati parbrizul jos constatati ca chederul este cam imbatranit dar un cheder nu-i mai mult de 30 ron, si la aceasta operatie puteti si curata marginea de pamant ( depus de-a lungul timpului) , chiar si rugina daca a ararut un pic curatand-o si vopsit cu un pic de grund portiunea respectiva ( dar fara a depasii latimea chederului )
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
a mea era curata luna si fara pic de rugina,acum o luna cand am schimbat parbrizul
![]() ![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#37
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate Ciprian, e mult mai simplu sa demontezi si sa montezi parbrizul, decat sa te chinui sa bagi suruburile alea cu el pus. Eu am reusit cu el pus, dar e chinu' dracu' si nici nu se trang suruburile foarte tare.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
maseax |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
QUOTE(ciprianeduard @ 6 Jan 2008, 22:04) Nu inteleg de ce sperie pe uni datul parbrizului jos , poate din cauza ruginei? si nu ar mai avea cum sa-l monteze la loc ca marginea caroseriei (unde sta chederul prins) sa fie mancata de rugina?.... Daca da, va dau un sfat - ma bine faceti tinighigeria mai intai si daca mai sunt bani puneti si bordul. Daca nu, nu va mai speriati, poate ca da, in momentul in care dati parbrizul jos constatati ca chederul este cam imbatranit dar un cheder nu-i mai mult de 30 ron, si la aceasta operatie puteti si curata marginea de pamant ( depus de-a lungul timpului) , chiar si rugina daca a ararut un pic curatand-o si vopsit cu un pic de grund portiunea respectiva ( dar fara a depasii latimea chederului ) Fratilor aveti grija ce chedere cumparati. Am schimbat parbrizul anul trecut si am zis sa schimb si chederul daca tot umblu. Am schimbat si vreo 7 meseriasi ca sa imi bage parbrizul calumea. Pana la urma cand am vopsit masina mi-a facut cadou tinichigiul un cheder nou si a intrat intr-un filanl. Ramanea partea de sus afara si ploua in masina de rupea. |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai nu se mai gasesc chedere de rolast:( asa ca,iei unu de srl dupa 2-3 luni ''bubuie''/
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Decat sa iei de SRL mai bine il pui inapoi pe ala vechi, oricat de uzat ar fi, 100% e mai bun decat unul nou de VM Comp
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#41
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
nu toate chederele de ceapeu sunt chiar proaste....al meu original cedase(adica se desprinsese de acolo din mijloc, de la baza parbrizului) ma spala pe ochi cand ploua...am schimbat parbrizul si am luat un cheder de ceapeu d-asta.Dupa aproape 2 ani nu am avut nici o problema cu el...ala vechi era original(d'ala cu inima)
depinde de noroc la vremea respectiva am dat pe el 30 ron This post has been edited by vierme_ha: 7 Jan 2008, 10:28 |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
acum 2 ani se gaseau, acum cred ca nu gasesti decat niste infectii de VMcomp.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Mai puteti lua de la dezmembrari unul... eu am luat ( primit bonus) dupa una din 97 care avea parbrizul fisurat si nici nu m-am chinuit sa il scot - am scos parbrizul inpingand usor cu picioarele din interior in exterior si a iesit in 4 secunde
![]() |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Salutare! Azi am ajuns din greseala pe la un remat si erau o gramada de "sacali" pe o dacie din 98 aproape impecabila. S-a luat cam tot de pe ea, inclusiv instalatia de gaz. Mi-e mi-a ramas doar bordul. Un CN foarte frumos. Si la 150 lei cu tot cu aeroterma, ceasuri, toate butoanele si firele, volan, pompa de frana cred ca a meritat. Am desfacut bordul fara sa dau parbrizul jos cu o surubelnita flexibila si sper sa il pun tot asa. M-am uitat atent la aeroterma cum era pusa, ca are muulte furtunase. Se pare ca toate clapetele de dirijare a aerului lucreaza vacuumatic si folosesc depresiunea de pe furtunul de la servofrana. Restul de fire sunt banale. In 5 minute am reusit sa-mi dau seama cum trebuie legate. Munca multa cred ca o sa fie la fixarea aerotermei si la gaurile alea pe unde trage aer. Saptamana asta sper sa il pot pune daca am timp ca am paralizat de frig in ea. Daca are cineva sugestii si pareri despre montaj, sunt bine venite. Poate mai sunt si altii care vor sa il monteze singuri.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Eu sincer nu prea i-mi pot imagina cum puteti monta bordul cu parbrizul pe ea ( cred ca inebuniti...) , si alta treaba ... eu sunt electrician si parbrizul il dau jos si il pun inapoi fara probleme, dar dau bine cu vaselina atat pe buza parprizului cat si pe caroserie in zona parprizului (pe unde calca chederul) si cu doua persoane care sa-l tina sa nu se miste de pe pozitie si un pic presat intra super bine ( nu sta iesit din nivelul caroseriei asa cum am vazut la altii) , cu apa nu sunt probleme . Eu imadiat dupa ce am tras sfoara si am tras de cheder pe interior pe toata suprafata lui ma urc cu picioarele pe umerii de la amortizoare (la motor) pun palmele in pe parbriz in mod egal de (o palma in zona pasagerului si o palma in zona soferului) si apas de cateva ori pana ce parbrisul intra cat mai inauntrul locasului. Pana acum nu am spart nici un parbris mai ales ca la servici am schimbat in garantie parbrize fisuirate din cauza ca buza caroseriei era deformata din fabrica ( pe care o indreptam cu un cleste papagal).
Atentie!!! niciodata nu apasati pe colturile parbrizului , pentru ca se va sparge ( acolo sunt punctele sensibile) Timpu demontarii si montarii 20 minute ( cate 10 min ). La schimbarea aerotermeui cu una de cn pe langa gaurile acelea ale aerotermei (care le faceti sabloane din carton pentru a taia exact dimensiunea), mai trebuie schimbata si pozitia motorasului de stergator si biela de la stergatorul din dreapta care trebuie inpinsa mai sus , in caz contrar ambele vor lovi de aeroterma . This post has been edited by ciprianeduard: 14 Jan 2009, 21:54 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 03:33 |